abonnement Unibet Coolblue
pi_188239260
Venray krijgt lachgaswinkel, gemeente niet blij



In Venray komt een lachgaswinkel. In de shop kunnen klanten ballonnen met lachgas gebruiken. De gemeente is niet blij met het initiatief, maar kan het niet tegenhouden.

Volgens de gemeente is de winkel met het oog op openbare orde en volksgezondheid niet wenselijk. "Maar we hebben geen wettelijke regels om de winkel tegen te houden", zegt een woordvoerder.

De gemeente wil wel het gebruik van lachgas in de openbare ruimte aanpakken en werkt daarom aan een nieuwe Algemene Plaatselijke Verordening.

De winkel van ondernemer Mathieu Hölzken gaat morgen open. Volgens hem is het de eerste lachgaswinkel van Nederland. "Er is natuurlijk in Nederland een hoop ophef over lachgas en wij willen laten zien dat je op een verantwoordelijke manier een ballonnetje kan nemen", vertelt hij aan 1Limburg.

Hij snapt de kritiek. Juist deze week bekend dat het aantal gezondheidsklachten door lachgas toeneemt. Hölzken relativeert dat: "Het ligt er aan hoeveel je gebruikt. Als iemand in de kroeg zit en in anderhalf uur vijftig bier opdrinkt dan is dat denk ik ook niet slim. Je bent zelf verantwoordelijk voor wat je doet."

Afspraken
Hij weet dat de gemeente niet blij is met de komst van de winkel. "Maar we houden hier binnen toezicht en zorgen ervoor dat er buiten geen overlast is."

De gemeente heeft afspraken gemaakt met het bedrijf. Zo mag het lachgas alleen in de winkel worden gebruikt en gaat de winkel een streng deurbeleid hanteren, zodat niemand de ballonnen mee naar buiten neemt. Ook verkoopt de winkel niet aan jongeren onder de 18 jaar.

Landelijk verbod
Veel gemeenten willen dat lachgas verboden wordt omdat het gebruik ervan schadelijk kan zijn voor de volksgezondheid.

Zo gaat de gemeente Utrecht het bezitten en gebruik van het gas op sommige plekken in de stad verbieden en mag in Rotterdam bij evenementen en op het strand van Nesselande geen lachgas meer verkocht worden. Ook liet minister Grapperhaus van Justitie en Veiligheid eerder blijken een landelijk verbod op lachgas te overwegen.

Bron: NOS
=======================
Valse Lucht.... _O-
  donderdag 1 augustus 2019 @ 18:34:51 #2
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_188239291
Haast elke dag een bericht in de media over lachgas. :')
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_188239337
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 18:34 schreef KillemWieft het volgende:
Haast elke dag een bericht in de media over lachgas. :')
Hot item! :Y
pi_188239352
OPRUI
MING

:') :') :')
pindazakje
pi_188239362
Venray waarom niet in Amsterdam beginnen, daar lijkt me veel mee klandizie rond te lopen. :D
pi_188239380
quote:
6s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 18:32 schreef Bocaj het volgende:Ook liet minister Grapperhaus van Justitie en Veiligheid eerder blijken een landelijk verbod op lachgas te overwegen.
Het zal eens niet, enge vent.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_188239385
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 18:38 schreef Hyaenidae het volgende:
OPRUI
MING

:') :') :')
Op het raam staat ook: Feestje? Gratis bezorging.... ;)
  donderdag 1 augustus 2019 @ 18:41:11 #8
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_188239403
quote:
6s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 18:32 schreef Bocaj het volgende:

Veel gemeenten willen dat lachgas verboden wordt

Al dat ongenode gas in Nederland...
  donderdag 1 augustus 2019 @ 18:41:12 #9
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_188239404
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 18:34 schreef KillemWieft het volgende:
Haast elke dag een bericht in de media over lachgas. :')
Zo maken ze het volk vast warm voor het zoveelste verbod. In de aanloop naar het paddoverbod was het net zo. Over een paar maanden denkt compleet Telegraaflezend Nederland dat lachgas het nieuwe heroďne is en schreeuwen ze schuimbekkend om weer een nieuwe vrijheidsbeperking.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_188239412
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 18:40 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Op het raam staat ook: Feestje? Gratis bezorging.... ;)
Er staat Feest gevolgd door een spatie, geen idee waar jij "je?" nog ziet staan
pindazakje
  donderdag 1 augustus 2019 @ 18:42:39 #11
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_188239427
Tabakszaken, slijterijen, coffeeshops en fastfood"restaurants" bestaan ook al decennia dus dan moeten ze hier ook niet moeilijk over doen "met het oog op de volksgezondheid".
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_188239431
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 18:41 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Er staat Feest gevolgd door een spatie, geen idee waar jij "je?" nog ziet staan
Zeikerd! :') :s)
  donderdag 1 augustus 2019 @ 18:44:25 #13
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_188239459
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 18:42 schreef mstx het volgende:
Tabakszaken, slijterijen, coffeeshops en fastfood"restaurants" bestaan ook al decennia dus dan moeten ze hier ook niet moeilijk over doen "met het oog op de volksgezondheid".
Inderdaad!
pi_188239495
Ik zie ze regelmatig hier op de parkeerplaats. Volwassen gasten die in hun auto aan een ballon aan het lurken zijn. Sowieso erg gevaarlijk als je moet autorijden, maar echt.. hoe diep kun je zakken.
pi_188239711
En ook IEDEREEN doet het!

  donderdag 1 augustus 2019 @ 19:07:14 #16
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_188239837
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 18:41 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Zo maken ze het volk vast warm voor het zoveelste verbod. In de aanloop naar het paddoverbod was het net zo. Over een paar maanden denkt compleet Telegraaflezend Nederland dat lachgas het nieuwe heroďne is en schreeuwen ze schuimbekkend om weer een nieuwe vrijheidsbeperking.
Als men gewoon achter hun kont zou opruimen zou er weinig aandacht voor zijn geweest. Amsterdam ligt bezaait met van die flesjes en ballonnen. Wordt gewoon maar allemaal op de grond gepleurd. Meeste lachgas gebruikers zijn echt vieze paupers.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 1 augustus 2019 @ 19:09:08 #17
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_188239874
quote:
2s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Als men gewoon achter hun kont zou opruimen zou er weinig aandacht voor zijn geweest. Amsterdam ligt bezaait met van die flesjes en ballonnen. Wordt gewoon maar allemaal op de grond gepleurd. Meeste lachgas gebruikers zijn echt vieze paupers.
Dat is inderdaad een verwerpelijke schaduwkant van dit fenomeen.
pi_188240147
Ik heb me nog niet ingelezen maar wat doet lachgas precies? Ik weet dat je er een Donald Duck stem door krijgt maar daarin schuilt vermoedelijk niet de aantrekkingskracht. Ik loop soms vanaf de trein naar het werk over een rustplaats van truckers en het lijkt soms wel of daar een zware mitrailleur is leeggeschoten met al die bergen patroonhulzen. :) Best aso dat ze die gewoon uit de auto flikkeren. Kan nog best aantikken om ze te recyclen. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  donderdag 1 augustus 2019 @ 19:26:27 #19
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_188240183
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:23 schreef Bart2002 het volgende:
Ik heb me nog niet ingelezen maar wat doet lachgas precies? Ik weet dat je er een Donald Duck stem door krijgt maar daarin schuilt vermoedelijk niet de aantrekkingskracht. Ik loop soms vanaf de trein naar het werk over een rustplaats van truckers en het lijkt soms wel of daar een zware mitrailleur is leeggeschoten met al die bergen patroonhulzen. :) Best aso dat ze die gewoon uit de auto flikkeren. Kan nog best aantikken om ze te recyclen. :)
Nee, dat is helium.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  donderdag 1 augustus 2019 @ 19:26:47 #20
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_188240192
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:23 schreef Bart2002 het volgende:
Best aso dat ze die gewoon uit de auto flikkeren. Kan nog best aantikken om ze te recyclen. :)
ik vind dat ook heel erg zonde. al dat goede uluminium dat hiervoor gebruikt wordt. nu verdwijnt het in de kliko.
Tot nooit .......
pi_188240198
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:26 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Nee, dat is helium.
Verdomd. Je hebt gelijk. Maar lachgas doet dus iets anders dan helium.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  donderdag 1 augustus 2019 @ 19:32:09 #22
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_188240278
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:27 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Verdomd. Je hebt gelijk. Maar lachgas doet dus iets anders dan helium.
Korte roes, meer niet.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  donderdag 1 augustus 2019 @ 19:34:00 #23
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_188240316
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:27 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Verdomd. Je hebt gelijk. Maar lachgas doet dus iets anders dan helium.
Verdrijft de zuurstof uit je hersenen. Kan nooit gezond zijn maargoed.
And so is the past
pi_188240341
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:32 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Korte roes, meer niet.
O. Nou, dan lijkt het me geen gelukkige combinatie in combinatie met autorijden maar wat is verder het probleem dan? Ik heb liever iemand in een roes dan iemand die opgefokt is door alcohol of coke oid.
pi_188240346
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:32 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Korte roes, meer niet.
Is het vergelijkbaar met een joint?
  donderdag 1 augustus 2019 @ 19:35:35 #26
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_188240354
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:23 schreef Bart2002 het volgende:
Ik heb me nog niet ingelezen maar wat doet lachgas precies? Ik weet dat je er een Donald Duck stem door krijgt maar daarin schuilt vermoedelijk niet de aantrekkingskracht. Ik loop soms vanaf de trein naar het werk over een rustplaats van truckers en het lijkt soms wel of daar een zware mitrailleur is leeggeschoten met al die bergen patroonhulzen. :) Best aso dat ze die gewoon uit de auto flikkeren. Kan nog best aantikken om ze te recyclen. :)
Zit zover ik weet geen statiegeld op die patronen?
pi_188240415
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:32 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Korte roes, meer niet.
Zou het vergelijkbaar zijn met "poppers" zoals die (vroeger) populair waren in de sfeer van de ruigere herenliefde? Ook een rush to the head schijnt en zo weer weg ook. Verder zijn deze zaken niets voor mij, ik had al problemen met Nederweed in de jaren 90 omdat dat veel te snel naar mijn zin ging, het effect. Het effect vond ik ook niet erg prettig omdat je er echt van ging hallucineren soms. Niet fijn. Doe mij maar alcohol, dat valt goed te doseren. En op de flesjes zit gewoon statiegeld.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_188240456
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:35 schreef borbit het volgende:

[..]

Zit zover ik weet geen statiegeld op die patronen?
Nee, maar het is aluminium volgens mij in een prachtige vorm. Lijkt me best duur qua energieverbruik om te produceren en dan komt dat terecht bij het overige vuil of raakt weg in de natuur. Wat een verspilling allemaal. Erg decadent.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_188240495
Hoeveel soorten lachgas bestaan er wel niet als je een hele winkel mee kunt vullen. :?
ROBODEMONS..................|:(
pi_188240503
quote:
11s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:42 schreef Morrigan het volgende:
Hoeveel soorten lachgas bestaan er wel niet als je een hele winkel mee kunt vullen. :?
1

Maar misschien met smaakjes en luchtjes enzo. En met 12% alcohol. :) Geen idee, het hele fenomeen is aan mij voorbij gegaan en nu blijkt het een hype. Zal niet lang duren voordat er zware accijns over geheven gaat worden. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  donderdag 1 augustus 2019 @ 19:43:07 #31
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_188240513
quote:
8s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 18:40 schreef nostra het volgende:

[..]

Het zal eens niet, enge vent.
Het wordt tijd voor een verbod op teringlullen.
pi_188240534
quote:
11s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:42 schreef Morrigan het volgende:
Hoeveel soorten lachgas bestaan er wel niet als je een hele winkel mee kunt vullen. :?
De winkel zal wel een flinke voorraad aanhouden... (Winkelvullend!)
pi_188240663
quote:
14s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:34 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Verdrijft de zuurstof uit je hersenen. Kan nooit gezond zijn maargoed.
Ook uit de longen dan w.s. Niet ongevaarlijk als de ruimte in de longen gevuld blijft met lachgas. Analoog aan koolmonoxide (die doet hetzelfde maar dan in het bloed) kan je er dan ongemerkt in blijven. Is w.s. een zachte dood.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_188240732
quote:
14s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:34 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Verdrijft de zuurstof uit je hersenen. Kan nooit gezond zijn maargoed.
Dit is een fabeltje. Lachgas heeft een dissociatief effect doordat het molecuul ingrijpt op bepaalde neurotransmitters. Dit effect komt niet door zuurstoftekort. Want waarom dan lachgas gebruiken ipv gewoon in een lege ballon ademen totdat je zuurstoftekort hebt?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 1 augustus 2019 @ 19:54:30 #35
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_188240764
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 18:41 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Zo maken ze het volk vast warm voor het zoveelste verbod. In de aanloop naar het paddoverbod was het net zo. Over een paar maanden denkt compleet Telegraaflezend Nederland dat lachgas het nieuwe heroďne is en schreeuwen ze schuimbekkend om weer een nieuwe vrijheidsbeperking.
Ja maar Telegraaflezend Nederland staat er juist om bekend woest te worden van elk verbod.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 1 augustus 2019 @ 19:56:25 #36
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_188240809
quote:
2s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Als men gewoon achter hun kont zou opruimen zou er weinig aandacht voor zijn geweest. Amsterdam ligt bezaait met van die flesjes en ballonnen. Wordt gewoon maar allemaal op de grond gepleurd. Meeste lachgas gebruikers zijn echt vieze paupers.
Dan is dus niet het lachgas het probleem, maar de straatvervuiling. Statiegeld heffen op de patronen als die goed te recyclen zijn, strenger handhaven op het verbod op afval laten slingeren. Een nieuw verbod is dus nergens voor nodig.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  donderdag 1 augustus 2019 @ 19:57:02 #37
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_188240821
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja maar Telegraaflezend Nederland staat er juist om bekend woest te worden van elk verbod.
Nee hoor, die vinden drugs allemaal eng. Behalve alcohol natuurlijk.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_188240831
Dan wordt het ook eens tijd om niet hypocriet te zijn en ook gewoon een verbod te voeren op tabak en alcohol. Als je het voor mij blijft verpesten met al die verboden, dan ook gewoon consequent zijn en alle andere zooi verbieden. :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 1 augustus 2019 @ 19:57:36 #39
362582 Interpretatie
Voor iedereen anders.
pi_188240833
Wat ik in de discussie eigenlijk mis is dat lachgas dus ook een sterk broeikasgas is:

quote:
Lachgas (N2O, distikstofoxide) komt vooral vrij uit grond die bemest is met kunstmest of dierlijke mest. Lachgas is een zeer sterk broeikasgas: 1 kilo lachgas heeft hetzelfde effect als 265 kilo CO2.
https://www.milieucentraa(...)-het-broeikaseffect/

Je zou toch denken dat al die milieuhippies hier toch direct voor aan de bel zouden trekken? Of ligt het meer aan het feit dat deze milieudeugers zelf ook graag deze rotzooi gebruiken?
Je désapprouve ce que vous dites, mais je défendrai ŕ la mort votre droit ŕ le dire - Voltaire
_____Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety,_____
____________deserve neither Liberty nor Safety - Benjamin Franklin___________________
_________Erst kommt das Fressen, dann kommt die Moral - Bertolt Brecht______________
pi_188240840
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:56 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Dan is dus niet het lachgas het probleem, maar de straatvervuiling. Statiegeld heffen op de patronen als die goed te recyclen zijn, strenger handhaven op het verbod op afval laten slingeren. Een nieuw verbod is dus nergens voor nodig.
Dat zou echt een hele goede oplossing zijn idd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_188240906
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:57 schreef Interpretatie het volgende:
Wat ik in de discussie eigenlijk mis is dat lachgas dus ook een sterk broeikasgas is:
[..]

https://www.milieucentraa(...)-het-broeikaseffect/

Je zou toch denken dat al die milieuhippies hier toch direct voor aan de bel zouden trekken? Of ligt het meer aan het feit dat deze milieudeugers zelf ook graag deze rotzooi gebruiken?
Ach het milieu... Daar is al genoeg over gezegd en geschreven!
Laten we zorgen dat de boel schoon blijft (Lucht, grond, water) dan komen we al een heel eind...
  donderdag 1 augustus 2019 @ 20:03:54 #42
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_188240935
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:49 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Ook uit de longen dan w.s. Niet ongevaarlijk als de ruimte in de longen gevuld blijft met lachgas. Analoog aan koolmonoxide (die doet hetzelfde maar dan in het bloed) kan je er dan ongemerkt in blijven. Is w.s. een zachte dood.
Koolmonoxide werkt totaal anders, dit bindt blijvend aan het hemoglobine in je bloed dat daardoor geen zuurstof meer kan opnemen. In je longen kan geen zuurstof zitten waar lachgas zit, maar zodra je uitademt is het er ook weer uit en het blokkeert de zuurstofopname niet.

Mocht je alsnog out gaan en je gebruikt een ballon, dan laat je die los en kom je weer bij. Je moet natuurlijk geen mondkapje gebruiken, maar dat doet volgens mij ook niemand.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  donderdag 1 augustus 2019 @ 20:04:02 #43
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_188240939
Er moet meer nodig zijn om iets te verbieden. Maar de regering denkt dat "wij willen het niet" genoeg is. Dat is gewoon machtsmisbruik. De politiek moet een overweging maken op rationele gronden, daarom stemmen we ook op ze. Zodat zij verstandige overwegingen maken. Dat is democratie.
pi_188241207
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:03 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Mocht je alsnog out gaan en je gebruikt een ballon, dan laat je die los en kom je weer bij. Je moet natuurlijk geen mondkapje gebruiken, maar dat doet volgens mij ook niemand.
Wél bij de tandarts. :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 1 augustus 2019 @ 20:20:30 #45
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_188241225
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:19 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Wél bij de tandarts. :)
:D
Ja, oké.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  donderdag 1 augustus 2019 @ 20:32:47 #46
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188241471
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:03 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

Mocht je alsnog out gaan en je gebruikt een ballon, dan laat je die los en kom je weer bij. Je moet natuurlijk geen mondkapje gebruiken, maar dat doet volgens mij ook niemand.
Je ontspant je vingers als je out gaat.. loopt die hele ballon leeg in je mond..

Ik snap de lol er niet zo van.. paddos of thc zijn tenminste nog geestverruimend... dit is meer geestdodend en nietszeggend..
Maargoed ik zal wel een ouwe lul worden
  donderdag 1 augustus 2019 @ 20:38:46 #47
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_188241554
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:35 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Is het vergelijkbaar met een joint?
Nee.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_188241602
Lekker zelf weten als je je lichaam wil slopen. Als ze het maar niet verkopen aan minderjarigen is alles prima.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_188241621
quote:
14s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:34 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Verdrijft de zuurstof uit je hersenen. Kan nooit gezond zijn maargoed.
Is het ook niet.

Maar goed als ze die bende opruimen en het niet tijdens of vlak voor het besturen van een voertuig doen mogen ze van mij zoveel gebruiken als ze willen, heel erg sneu is wel het iig. :')

stakkers
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Spellchecker donderdag 1 augustus 2019 @ 20:44:37 #50
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188241774
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:00 schreef Bocaj het volgende:
En ook IEDEREEN doet het!

Die gast ken ik, die woont hier in de buurt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_188241776
Alle gemeentes die klagen zijn zeker Groenlinks gemeentes?
  donderdag 1 augustus 2019 @ 20:51:30 #53
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188241809
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:50 schreef bugha het volgende:
Alle gemeentes die klagen zijn zeker Groenlinks gemeentes?
Lachgasgebruiker gespot...
pi_188241897
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:03 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Mocht je alsnog out gaan en je gebruikt een ballon, dan laat je die los en kom je weer bij.
Behalve als het hart het onverhoopt niet trekt. Er treedt natuurlijk in het hele lichaam zuurstofgebrek op. Koolmonoxide is inderdaad andere koek omdat het zich te lang bindt in het bloed om dat te overleven. Maar al met al is ook lachgas natuurlijk spelen met de grenzen en beperkingen van het lichaam. Wat riskant kan zijn voor wat het oplevert.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_188242021
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:54 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Behalve als het hart het onverhoopt niet trekt. Er treedt natuurlijk in het hele lichaam zuurstofgebrek op. Koolmonoxide is inderdaad andere koek omdat het zich te lang bindt in het bloed om dat te overleven. Maar al met al is ook lachgas natuurlijk spelen met de grenzen en beperkingen van het lichaam. Wat riskant kan zijn voor wat het oplevert.
Ik heb ooit eens aan zo'n flesje poppers gesnoven, waarop mijn hart zowat op hol sloeg. wat is dat voor meuk wat daar in zit?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 1 augustus 2019 @ 21:00:36 #56
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188242057
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:59 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik heb ooit eens aan zo'n flesje poppers gesnoven, waarop mijn hart zowat op hol sloeg. wat is dat voor meuk wat daar in zit?
Poppers bevatten vloeibare en vluchtige alkylnitrieten. Ze behoren tot een groep geneesmiddelen en werden oorspronkelijk toegepast bij sommige hartklachten of ernstige aanvallen van astma. De originele popper uit de jaren '70 bevatte Amylnitriet en werd verkocht in breekampullen.
pi_188242088
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:59 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik heb ooit eens aan zo'n flesje poppers gesnoven, waarop mijn hart zowat op hol sloeg. wat is dat voor meuk wat daar in zit?
Een nitriet verbinding die zwaar vaatverwijdend werkt.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_188242173
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:50 schreef Hathor het volgende:

[..]

Die gast ken ik, die woont hier in de buurt.
Nou dan weet je wat je te doen staat! ;)
pi_188242368
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 21:05 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Nou dan weet je wat je te doen staat! ;)
Nah, ik ga geen verklikker spelen, bovendien zal de politie bij het zien van de beelden ook wel meteen weten waar ze hem kunnen oppikken, die gasten hangen elke dag zo'n beetje op dezelfde plek, vrij voorspelbaar die lui.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_188242374
Groot gelijk hebben ze. De mensen achter die lachgaswinkel.
pi_188242444
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:54 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Behalve als het hart het onverhoopt niet trekt. Er treedt natuurlijk in het hele lichaam zuurstofgebrek op. Koolmonoxide is inderdaad andere koek omdat het zich te lang bindt in het bloed om dat te overleven. Maar al met al is ook lachgas natuurlijk spelen met de grenzen en beperkingen van het lichaam. Wat riskant kan zijn voor wat het oplevert.
Dat is gewoon niet waar. Er is in 200 jaar nog nooit iemand overleden aan de gevolgen van het gebruik van lachgas. Vroeger werd het zelfs als regulier anastheticum gebruikt of om zwangere vrouwen te helpen bevallen. Je lult echt maar wat. Overigens is lachgas een van de meest veilige drugs die er zijn.

Er treedt geen zuurstofgebrek op. Je kan je adem toch ook wel 30 seconden inhouden? Kun je daaraan ook overlijden door zuurstofgebrek? Je kan alleen overlijden als je 10 minuten in een tank gaat zitten met puur lachgas.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 1 augustus 2019 @ 21:22:16 #62
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_188242561
De Bovenbaas had ook dit al zien aankomen

https://nl.wikipedia.org/wiki/De_windhandel?wprov=sfla1
Non possumus non loqui
  donderdag 1 augustus 2019 @ 21:27:11 #63
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_188242682
quote:
14s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:32 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Je ontspant je vingers als je out gaat.. loopt die hele ballon leeg in je mond..

Ik snap de lol er niet zo van.. paddos of thc zijn tenminste nog geestverruimend... dit is meer geestdodend en nietszeggend..
Maargoed ik zal wel een ouwe lul worden
Blaas eens een ballon op en laat hem dan los met het tuutje los in je mond. Wat gebeurt er nu? Blijft de ballon in je mond hangen?

Van wiet worden veel mensen apathisch en ongeďnteresseerd, zo geestverruimend is het vaak niet. Verder ga je leuk hallucineren van lachgas, er zijn veel saaiere en meest geestdodende drugs dus waarom je dit nou specifiek van lachgas vindt?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  donderdag 1 augustus 2019 @ 21:28:32 #64
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_188242729
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:54 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Behalve als het hart het onverhoopt niet trekt. Er treedt natuurlijk in het hele lichaam zuurstofgebrek op. Koolmonoxide is inderdaad andere koek omdat het zich te lang bindt in het bloed om dat te overleven. Maar al met al is ook lachgas natuurlijk spelen met de grenzen en beperkingen van het lichaam. Wat riskant kan zijn voor wat het oplevert.
Je hart trekt het echt wel om een paar seconden minder zuurstof te ontvangen. Je zit nu gewoon iets te zoeken om bezorgd over te doen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_188242786
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 21:13 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nah, ik ga geen verklikker spelen, bovendien zal de politie bij het zien van de beelden ook wel meteen weten waar ze hem kunnen oppikken, die gasten hangen elke dag zo'n beetje op dezelfde plek, vrij voorspelbaar die lui.
Ze willen hem blijkbaar graag hebben want hij komt overal voor in de media.

https://opsporingverzocht.avrotros.nl
https://www.telegraaf.nl/(...)fraudeur-met-lachgas
https://www.crimesite.nl/lachend-oplichten-via-whatsapp-video/
https://www.duic.nl/crimi(...)n-whatsapp-fraudeur/
https://www.rtvoost.nl/tv(...)ep/aflevering/314008
pi_188243145
quote:
Zal weinig problemen moeten opleveren, zo duidelijk in beeld krijg je ze zelden, en ik heb een vermoeden dat het sowieso al een bekende van de politie is. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_188243380
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:59 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik heb ooit eens aan zo'n flesje poppers gesnoven, waarop mijn hart zowat op hol sloeg. wat is dat voor meuk wat daar in zit?
Had dat niet meer te maken met de seksuele handelingen die er toen op jouw lichaam verricht werden?
pi_188243588
quote:
10s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 21:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Had dat niet meer te maken met de seksuele handelingen die er toen op jouw lichaam verricht werden?
In een treincoupe vol met hooligans zeker? Zou een fraaie scene zijn zeg. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_188243688
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 22:05 schreef Hathor het volgende:

[..]

In een treincoupe vol met hooligans zeker? Zou een fraaie scene zijn zeg. :')
Passen die nu ook al seksueel geweld toe? Nog best humaan dat ze je dan toestonden poppers te gebruiken..
pi_188244009
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 21:16 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Dat is gewoon niet waar. Er is in 200 jaar nog nooit iemand overleden aan de gevolgen van het gebruik van lachgas.
Tja, dat had je gedacht. Er is onlangs nog een ernstig verkeersongeluk gebeurd waarbij vijf doden waren te betreuren en waarbij gebruik van lachgas een rol heeft gespeeld.
quote:
Vroeger werd het zelfs als regulier anastheticum gebruikt of om zwangere vrouwen te helpen bevallen. Je lult echt maar wat. Overigens is lachgas een van de meest veilige drugs die er zijn.
Lachgas is geen drug. Maar recreatief gebruik is oneigenlijk gebruik wat los staat van het vroegere gebruik als anastheticum.
quote:
Er treedt geen zuurstofgebrek op. Je kan je adem toch ook wel 30 seconden inhouden? Kun je daaraan ook overlijden door zuurstofgebrek? Je kan alleen overlijden als je 10 minuten in een tank gaat zitten met puur lachgas.
Onjuiste en daarmee gevaarlijke beweringen. Op de site van VRT Nieuws staat een poster die de schade die oneigenlijk gebruik aanricht aan het menselijk lichaam samenvat:

pi_188244292
Goede post hierboven. Ik doe er wellicht wat te moeilijk over maar de andere users dan weer iets te gemakkelijk. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  donderdag 1 augustus 2019 @ 23:05:28 #72
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188244912
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 21:27 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Blaas eens een ballon op en laat hem dan los met het tuutje los in je mond. Wat gebeurt er nu? Blijft de ballon in je mond hangen?

Van wiet worden veel mensen apathisch en ongeďnteresseerd, zo geestverruimend is het vaak niet. Verder ga je leuk hallucineren van lachgas, er zijn veel saaiere en meest geestdodende drugs dus waarom je dit nou specifiek van lachgas vindt?
Schat.. als je ervaring had met out gaan dan wist je dat je niet direct loslaat maar je spieren verslappen.. ergo: je houd de ballon slapper vast voordat je hem helemaal los laat..
Daarbij.. een deels gebruikte ballon is niet vol..

En van lachgas ga je vanalles maar absoluut niet hallucineren :D
  donderdag 1 augustus 2019 @ 23:09:12 #73
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188245014
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 21:28 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Je hart trekt het echt wel om een paar seconden minder zuurstof te ontvangen. Je zit nu gewoon iets te zoeken om bezorgd over te doen.
Je hart wel, maar je hersenen niet..

Hele hordes invaliden en doden..
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=lachgas+dode
pi_188246021
quote:
14s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 23:09 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Je hart wel, maar je hersenen niet..

Hele hordes invaliden en doden..
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=lachgas+dode
Precies, zeer gevaarlijk spul dat lachgas. Het ene moment doe je chill je 359e ballonnetje en is alles koek en ei, het volgende moment doe je er nog één en ben je invalide.
https://www.metronieuws.n(...)-360-lachgaspatronen

Serieus, met kopjes kraanwater ben je een heel stuk eerder kapot hoor.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 00:25:09 #75
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188246317
quote:
10s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 23:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Precies, zeer gevaarlijk spul dat lachgas. Het ene moment doe je chill je 359e ballonnetje en is alles koek en ei, het volgende moment doe je er nog één en ben je invalide.
https://www.metronieuws.n(...)-360-lachgaspatronen

Serieus, met kopjes kraanwater ben je een heel stuk eerder kapot hoor.

Dat gaat per fles tegenwoordig..

Google even op:
"lachgas fles ongeluk"
En er staan tig autowrakken met flessen.. Of ze die hersenbeschadiging nou door lachgas hebben opgelopen of niet doet er dan ook niet echt toe.. dat ze er eentje hadden staat wel vast..

Rijdende bom:
pi_188246350
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 00:25 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat gaat per fles tegenwoordig..

Google even op:
"lachgas fles ongeluk"
En er staan tig autowrakken met flessen.. Of ze die hersenbeschadiging nou door lachgas hebben opgelopen of niet doet er dan ook niet echt toe.. dat ze er eentje hadden staat wel vast..
Nee goh, als je als bestuurder van een rijdende auto een emmer over je hoofd zet dan zul je ook waarschijnlijk een ongeluk krijgen. Laten we dus maar alle emmers verbieden. 8)7 |:(
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 00:30:44 #77
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188246359
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 00:29 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Nee goh, als je als bestuurder van een rijdende auto een emmer over je hoofd zet dan zul je ook waarschijnlijk een ongeluk krijgen. Laten we dus maar alle emmers verbieden. 8)7 |:(
Waar hoor je me zeggen dat het verboden moet worden?
Het is enkel spul voor zwakzinnigen... daarbij.. er is geen hol aan..

Er werd geopperd dat het niet schadelijk was.. dat is het wel..
pi_188246373
Ik ben overigens absoluut voor veel zwaardere straffen voor jezelf onder narcose brengen en overig gebruik van dissociatieve/hallucinogene en verkeersdeelname anderszins onmogelijk makende middelen achter het stuur. Denk daarbij in richting van per definitie voertuigen onteigenen wanneer je erop betrapt wordt+levenslange rijontzegging.
pi_188246378
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 00:30 schreef Zolderkamer het volgende:
Er werd geopperd dat het niet schadelijk was.. dat is het wel..
Omdat er zwakzinnigen zijn die het achter het stuur van een rijdende auto gebruiken? Sterk geredeneerd..
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 00:34:19 #80
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188246385
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 00:32 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Omdat er zwakzinnigen zijn die het achter het stuur van een rijdende auto gebruiken? Sterk geredeneerd..
Onzin.. Heel wat lui met een hersenbeschadiging..
En ook heel wat lui in een rolstoel...

Want het was niet schadelijk toch?

Daarnaast dus allemaal ongelukken..
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 00:35:58 #81
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188246397
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 00:32 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Ik ben overigens absoluut voor veel zwaardere straffen voor jezelf onder narcose brengen en overig gebruik van dissociatieve/hallucinogene en verkeersdeelname anderszins onmogelijk makende middelen achter het stuur. Denk daarbij in richting van per definitie voertuigen onteigenen wanneer je erop betrapt wordt+levenslange rijontzegging.
Valt helemaal niet te meten.. :W
pi_188246399
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 00:34 schreef Zolderkamer het volgende:
Onzin.. Heel wat lui met een hersenbeschadiging..
En ook heel wat lui in een rolstoel...
Na stelselmatig, vaak weken tot maandenlang gebruik van honderden ballonnen. Nogmaals, met kopjes kraanwater ben je heel wat sneller kapot.
pi_188246404
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 00:35 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Valt helemaal niet te meten.. :W
Ach, dan zal de smoking gun/beelden van het gebruik maar moeten volstaan he.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 00:36:38 #84
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188246405
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 00:36 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Na stelselmatig, vaak weken tot maandenlang gebruik van honderden ballonnen. Nogmaals, met kopjes kraanwater ben je heel wat sneller kapot.
Onzin.. genoeg andere voorbeelden..
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 00:37:28 #85
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188246410
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 00:36 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ach, dan zal de smoking gun/beelden van het gebruik maar moeten volstaan he.
Pas maar op dat je zelf niet te veel onder invloed bent met je waanbeelden
pi_188246414
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 00:36 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Onzin.. genoeg andere voorbeelden..
Toon er maar een paar dan. Toon mij maar iemand die na een ballon of 5 of hell maakt het gerust 50, als gevolg daarvan kapot is gegaan.
pi_188246421
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 00:37 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Pas maar op dat je zelf niet te veel onder invloed bent met je waanbeelden
Je weet dat videosurveillance een ding is? En onzichtbaar achter het stuur lachgas gebruiken onmogelijk?
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 00:39:44 #88
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188246426
In Venray valt ook niet veel te lachen, je zou er maar wonen joh.
Ik snap wel waarom die winkel geopend is om de inwoners te hulp te schieten.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 00:40:31 #89
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188246429
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 00:38 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Je weet dat videosurveillance een ding is? En onzichtbaar achter het stuur lachgas gebruiken onmogelijk?
Je weet dat dat onmogelijk stand houd bij de rechter?
Met je onzichtbaar... :')
pi_188246436
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 00:40 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Je weet dat dat onmogelijk stand houd bij de rechter?
Met je onzichtbaar... :')
Ik bepleit dan ook nieuwe wetgeving. Dat dit volgens huidige wetgeving mogelijk zou zijn is niet iets dat ik ooit gesteld heb of zou willen bepleiten. _O-
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 00:42:40 #91
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_188246437
Gelukkig mag je nergens meer roken.
pi_188246443
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 00:42 schreef Stray_cat het volgende:
Gelukkig mag je nergens meer roken.
Liever mensen met lachgas dan rokers op t perron, om heel eerlijk te zijn.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 00:49:12 #93
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_188246474
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 00:43 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Liever mensen met lachgas dan rokers op t perron, om heel eerlijk te zijn.
Want lachen is gezond :D
pi_188246488
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 00:49 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Want lachen is gezond :D
Want lachgasgebruik stinkt niet.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 00:53:03 #95
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_188246498
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 00:51 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Want lachgasgebruik stinkt niet.
Wacht maar tot de premies omhoog gaan om deze snuiters weer op te lappen. Smell.
pi_188246516
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 00:53 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Wacht maar tot de premies omhoog gaan om deze snuiters weer op te lappen. Smell.
Dan nog stinkt jouw gebruik wel en dat van hen niet. Deal er maar mee, zware shag.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 00:57:52 #97
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_188246527
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 00:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Dan nog stinkt jouw gebruik wel en dat van hen niet. Deal er maar mee, zware shag.
Ik rook niet, popje.
pi_188246542
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 00:57 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Ik rook niet, popje.
Waarom werp je je dan ongevraagd op als een voorvechter van die smerige verslaving?
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 01:02:52 #99
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_188246557
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:00 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Waarom werp je je dan ongevraagd op als een voorvechter van die smerige verslaving?
Ongevraagd? Heb ik iets gemist, is dit een besloten clubje? Zijn er zweepjes?
pi_188246565
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:02 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Ongevraagd? Heb ik iets gemist, is dit een besloten clubje? Zijn er zweepjes?
Nou, het ging hier over lachgasgebruik en uit het niets begin jij over het volstrekt irrelevante roken, wat je zelf vervolgens claimt niet eens te doen. Ik vraag me af waarom dat is maar een antwoord blijf je me schuldig.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 01:06:50 #101
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_188246593
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:03 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Nou, het ging hier over lachgasgebruik en uit het niets begin jij over het volstrekt irrelevante roken, wat je zelf vervolgens claimt niet eens te doen. Ik vraag me af waarom dat is maar een antwoord blijf je me schuldig.
Ik vraag me ook weleens iets af.
pi_188246616
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:06 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Ik vraag me ook weleens iets af.
Ik vroeg het me niet alleen af, ik vroeg jou er ook vrij expliciet naar:

quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:00 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Waarom werp je je dan ongevraagd op als een voorvechter van die smerige verslaving?
Maar goed, laat maar zitten dan stinkie. :*
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 01:12:17 #103
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_188246633
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ik vroeg het me niet alleen af, ik vroeg jou er ook vrij expliciet naar:
[..]

Maar goed, laat maar zitten dan stinkie. :*
Dude :D
pi_188246665
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:12 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Dude :D
Weer een absolute top post. Bravo.
pi_188247160
Lachgaswinkel? Haarlem heeft al zijn eigen lachgasbar! :D
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 06:53:45 #106
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_188247340
quote:
14s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 23:05 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Schat.. als je ervaring had met out gaan dan wist je dat je niet direct loslaat maar je spieren verslappen.. ergo: je houd de ballon slapper vast voordat je hem helemaal los laat..
Daarbij.. een deels gebruikte ballon is niet vol..
Een ballon op hoogte vasthouden en dichtknijpen kost spierkracht. Die spierkracht verlies je. Zelfs als er nog een restje uitloopt richting je gezicht is dat ook echt niet het restje waar je dan precies aan dood gaat.

quote:
En van lachgas ga je vanalles maar absoluut niet hallucineren :D
Nee klopt, hoe verzin ik het...
quote:
PSYCHISCHE EFFECTEN
dromerige roes
kortdurend gevoel van euforie
lachbuien
mogelijk hallucineren
onbewuste gevoelens en gedachten die boven komen
mogelijke gevoelens van onrust en angst
https://www.jellinek.nl/i(...)ffecten-van-lachgas/
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 09:32:55 #107
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188248278
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 06:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Een ballon op hoogte vasthouden en dichtknijpen kost spierkracht. Die spierkracht verlies je. Zelfs als er nog een restje uitloopt richting je gezicht is dat ook echt niet het restje waar je dan precies aan dood gaat.
[..]

Nee klopt, hoe verzin ik het...
[..]

https://www.jellinek.nl/i(...)ffecten-van-lachgas/
Het is voldoende om de zuurstofaanvoer naar je hersenen te lang te blokkeren..

En mogelijk hallucineren is van toepassing als je hersenen niet voldoende zuurstof krijgen,zoals bij verdrinken.. het is niet dat het spul zelf hallucinerend werkt zoals paddos of lsd dat wel doen
pi_188248379
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:57 schreef Interpretatie het volgende:
Wat ik in de discussie eigenlijk mis is dat lachgas dus ook een sterk broeikasgas is:
[..]

https://www.milieucentraa(...)-het-broeikaseffect/

Je zou toch denken dat al die milieuhippies hier toch direct voor aan de bel zouden trekken? Of ligt het meer aan het feit dat deze milieudeugers zelf ook graag deze rotzooi gebruiken?
Lachgas is echt niet zo bijzonder om te gebruiken hoor. Alleen paupers die in de auto de ene ballon na de andere leegzuigen zouden lachgas echt missen als het aan banden wordt gelegd.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 09:54:24 #109
362582 Interpretatie
Voor iedereen anders.
pi_188248520
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 09:40 schreef Chia het volgende:

[..]

Lachgas is echt niet zo bijzonder om te gebruiken hoor. Alleen paupers die in de auto de ene ballon na de andere leegzuigen zouden lachgas echt missen als het aan banden wordt gelegd.
En voordeel voor hen is dan weer dat ze toch al nauwelijks hersenen hebben om erdoor te laten beschadigen natuurlijk ;).
Je désapprouve ce que vous dites, mais je défendrai ŕ la mort votre droit ŕ le dire - Voltaire
_____Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety,_____
____________deserve neither Liberty nor Safety - Benjamin Franklin___________________
_________Erst kommt das Fressen, dann kommt die Moral - Bertolt Brecht______________
pi_188248763
Ik zie ze hier soms zitten met complete cylinders.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_188249502
Nou ja detail hierbij is dat vandaag de kermis in Venray van start gaat. Winkeleigenaar heeft te kennen gegeven niet te verkopen aan mensen die alcohol genuttigd hebben. Kleine kans dat dat gaat lukken. Zelfde als dat het alleen binnen in de winkel gebruikt mag worden.

Ik ga vanavond de kermis op (mits het niet regent). Zal er eens langs lopen .. ben benieuwd wat voor zooi we aantreffen.

(Ben een Venrayse, woon sinds een goed jaar in een durp verderop).
pi_188249564
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 11:20 schreef Twinkle20 het volgende:
Nou ja detail hierbij is dat vandaag de kermis in Venray van start gaat. Winkeleigenaar heeft te kennen gegeven niet te verkopen aan mensen die alcohol genuttigd hebben. Kleine kans dat dat gaat lukken. Zelfde als dat het alleen binnen in de winkel gebruikt mag worden.

Hoe wil hij dat doen dan? Iedereen moet eerst een blaastest ondergaan? :')
pi_188250371
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 11:24 schreef IriYe het volgende:

[..]

Hoe wil hij dat doen dan? Iedereen moet eerst een blaastest ondergaan? :')
Ja daarom dat gaat never ever lukken. Fus je krijgt dadelijk allemaal.van die half zatten die dat wel leuk vinden om eens uit te proberen = gegarandeerd zooitje ongeregeld.

Uitgerekend met Venray Kermis. Leuk verdienmoment wel als.je van het korte termijn denken bent. Ik gok zo dat die tent er volgende maand niet meer zit.
pi_188250486
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:26 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ja daarom dat gaat never ever lukken. Fus je krijgt dadelijk allemaal.van die half zatten die dat wel leuk vinden om eens uit te proberen = gegarandeerd zooitje ongeregeld.

Uitgerekend met Venray Kermis. Leuk verdienmoment wel als.je van het korte termijn denken bent. Ik gok zo dat die tent er volgende maand niet meer zit.
Halfzatten, patienten van het GGZ-dorp en de Tbs'ers op weekendverlof. Gaat vast gezellig worden in Venray. _O-
Ik denk dat je goed gokt, die toko is snel weer weg. :W
pi_188252578
https://www.nu.nl/binnenl(...)neesmiddelenwet.html

quote:
Grote gemeenten: Neem lachgas weer op in Geneesmiddelenwet

Grote gemeenten pleiten voor het weer opnemen van lachgas in de Geneesmiddelenwet. Daardoor zou er minder makkelijk aan te komen zijn, wat de overlast terug moet dringen. Dat blijkt uit een rondgang van NU.nl rond Nederlandse gemeenten.

De vier grote steden - Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht - spreken zich het felst uit tegen lachgas. Daar zorgt het gebruik ervan ook voor de grootste problemen.

Ook in gemeenten als Haarlemmermeer, Leeuwarden, Haarlem, Groningen en Alphen aan den Rijn zorgt het gebruik van lachgas, dat korte tijd voor een soort roes zorgt, voor overlast. Die gemeenten denken aan een verkoopverbod rond evenementen of hebben zo'n verbod al ingevoerd.

Lachgas helemaal verbieden kunnen gemeenten niet, aangezien het sinds juli 2016 niet meer onder de Geneesmiddelenwet, maar onder de Warenwet valt. Dat betekent dat voor de verkoop van lachgas dezelfde regels gelden als voor producten als boeken en bloemen.

"Zolang het gebruik van lachgas op zichzelf legaal is, zal er altijd een koppeling met overlast gemaakt moeten worden om op te kunnen treden", aldus een woordvoerder van de gemeente Gouda.

De Hoge Raad en het Europees Hof van Justitie oordeelden dat middelen zonder "therapeutische werking" niet meer onder de Geneesmiddelenwet mogen vallen.

'Gebruik lachgas sinds 2016 toegenomen'
"Sindsdien zien we het gebruik van lachgas als partydrug toenemen", aldus de Haagse burgemeester Pauline Krikke. "Ik maak me daar zorgen over, gelet op de risico's voor de volksgezondheid, openbare orde en veiligheid."

Jongeren gebruiken lachgas tijdens het uitgaan. Ze inhaleren het lachgas via een ballon, waarna ze geluiden anders registreren en hun omgeving op een andere manier zien. Ook is lacherigheid een effect van lachgas, wat de naam van de partydrug verklaart. Na een paar minuten is de roes uitgewerkt.

Meerdere klachten van bewoners in Leeuwarden
In Leeuwarden hebben zich verschillende incidenten "waarbij lachgas in het spel was" voorgedaan, aldus een woordvoerder van de Friese gemeente. "Verder hebben we de afgelopen tijd meerdere klachten gekregen van bezorgde inwoners."

Inwoners van Utrecht ergeren zich volgens een woordvoerder van burgemeester Jan van Zanen aan "rondslingerende lachgasampullen" en andere overlast die het gebruik van lachgas veroorzaakt, "met name als groepen jongeren samenhangen".

In Leiden, Arnhem, Delft zorgt het gebruik van lachgas als partydrug niet voor grote problemen, maar in die steden volgen ze de landelijke ontwikkelingen wel "met belangstelling".

Meer gezondheidsklachten door gebruik lachgas
Het aantal gezondheidsklachten door het gebruik van lachgas stijgt. Bij het Nationaal Vergiftigingen Informatie Centrum (NVIC) zijn dit jaar al 67 meldingen binnengekomen, terwijl dat er vorig jaar in totaal 54 waren. In 2015 kreeg het centrum nog maar vijftien meldingen over lachgas.

Lachgas kan voor misselijkheid, hoofdpijn, pijn op de borst en een verdoofd gevoel in de armen en benen zorgen. Als mensen het gas gebruiken in combinatie met alcohol, kunnen ze soms niet meer goed ademen en daardoor te weinig zuurstof binnenkrijgen.
Hoe zien ze dat voor zich, als al besloten is dat lachgas niet meer onder de Geneesmiddelenwet mag vallen? Of gaan ze dan rommelen aan de definitie?
pi_188252606
Sowieso is er ook vaak alcohol in het spel. Waarom alcohol niet verbieden, dat kun je veel beter doen als je de volksgezondheid wilt verbeteren? Veel schadelijker dan lachgas. Mensen zijn zo hypocriet dat het gewoon ongelooflijk is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 17:20:17 #118
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_188254549
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 09:32 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Het is voldoende om de zuurstofaanvoer naar je hersenen te lang te blokkeren..
Voordat dat gebeurt raak je dus weg. En dan zakt je arm en blijven je lippen ook niet om die ballon geklemd waardoor er lucht langs komt. Daarbij verlies je ook niet zomaar het bewustzijn na een paar keer inhaleren. Kijk, niets is natuurlijk zonder risico, maar je valt echt niet zomaar om van lachgas.
quote:
En mogelijk hallucineren is van toepassing als je hersenen niet voldoende zuurstof krijgen,zoals bij verdrinken.. het is niet dat het spul zelf hallucinerend werkt zoals paddos of lsd dat wel doen
Hangt misschien af van je definitie. Ik heb toch hele mooie kleurtjes gezien en het geluid viel even weg, na een enkele hijs. Maar geen roze olifantjes gezien.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 17:53:04 #119
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188255004
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 17:20 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Voordat dat gebeurt raak je dus weg. En dan zakt je arm en blijven je lippen ook niet om die ballon geklemd waardoor er lucht langs komt. Daarbij verlies je ook niet zomaar het bewustzijn na een paar keer inhaleren. Kijk, niets is natuurlijk zonder risico, maar je valt echt niet zomaar om van lachgas.
[..]

Hangt misschien af van je definitie. Ik heb toch hele mooie kleurtjes gezien en het geluid viel even weg, na een enkele hijs. Maar geen roze olifantjes gezien.
Wat je beschrijft is langzaam flauwvallen.. of zoals ik al zei.. verdrinken.. maar dan net even ervoor..
Dat hallucineren noemen is een beetje vergezocht (tenminste wel als je het met paddos vergelijkt..)
pi_188255136
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 04:26 schreef n__n het volgende:
Lachgaswinkel? Haarlem heeft al zijn eigen lachgasbar! :D
In Amsterdam heb je gewoon een bedrijf met tientallen bezorgers die 24/7 lachgas verkopen op straat. De eigenaar is heel snel legaal rijk geworden door zijn mensen gewoon op straat het spul te verkopen aan alle toeristen en 'hippe' jongeren van Amsterdam
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 18:43:10 #121
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_188255752
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 17:53 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Wat je beschrijft is langzaam flauwvallen.. of zoals ik al zei.. verdrinken.. maar dan net even ervoor..
Dat hallucineren noemen is een beetje vergezocht (tenminste wel als je het met paddos vergelijkt..)
Goed, je wilt dus gewoon niet luisteren. Het zij zo.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 18:44:41 #122
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188255775
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 18:43 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Goed, je wilt dus gewoon niet luisteren. Het zij zo.
Het geluid viel even weg.. wat zei je?
pi_188255861
Altijd lachen geblazen, daar in Venray.
pi_188255866
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 09:32 schreef Zolderkamer het volgende:
Het is voldoende om de zuurstofaanvoer naar je hersenen te lang te blokkeren..

En mogelijk hallucineren is van toepassing als je hersenen niet voldoende zuurstof krijgen,zoals bij verdrinken.. het is niet dat het spul zelf hallucinerend werkt zoals paddos of lsd dat wel doen
Juist ja, daarom gebruiken mensen ook specifiek lachgas en niet helium of ademen ze niet gewoon gratis in en uit in een ballon waaruit alle zuurstof al is opgebruikt.. Daarom is het ook specifiek lachgas dat hier al dan niet verboden moet worden en lachgas dat ook in medische context gebruikt wordt.

Je hebt een erg goed gekozen username Zolderkamer al zou je toch denken dat wat simpel redeneren ook vanaf je zolderkamertje mogelijk zou moeten zijn.. :') :W
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 18:54:15 #125
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188255925
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 18:50 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Juist ja, daarom gebruiken mensen ook specifiek lachgas en niet helium of ademen ze niet gewoon gratis in en uit in een ballon waaruit alle zuurstof al is opgebruikt.. Daarom is het ook specifiek lachgas dat hier al dan niet verboden moet worden en lachgas dat ook in medische context gebruikt wordt.

Je hebt een erg goed gekozen username Zolderkamer al zou je toch denken dat wat simpel redeneren ook vanaf je zolderkamertje mogelijk zou moeten zijn.. :') :W
Jij bent raar :6
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 18:55:11 #126
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_188255945
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 18:44 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Het geluid viel even weg.. wat zei je?
Lachen, gast.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 19:01:59 #127
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188256076
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 18:55 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Lachen, gast.
Hier wel schat, vrijdag enzo.. :*
pi_188256110
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 19:01 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Hier wel schat, vrijdag enzo.. :*
En dan kan er de hele avond gefokt worden tot diep in de nacht! Hoera, hoera, hoera!
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 19:05:59 #129
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188256137
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 19:04 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

En dan kan er de hele avond gefokt worden tot diep in de nacht! Hoera, hoera, hoera!
Wil je ook nog een slokje azijn, deze is heel lekker zuur !
pi_188256266
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 17:53 schreef Zolderkamer het volgende:
(tenminste wel als je het met paddos vergelijkt..)
Ja, daar zal het misverstand misschien zitten. Maar dat komt duidelijk door jou... Waarom zal je het met paddo's vergelijken of met LSD.... Er bestaan gradaties. Je noemt het geen hallucineren omdat je van andere middelen uit het raam springt omdat je denkt dat je kunt vliegen. Beetje nuance mag er wel in maestro. De fluitbek doet dat altijd wel wat ik mooi vind.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 19:25:13 #131
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_188256349
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 19:01 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Hier wel schat, vrijdag enzo.. :*
Eens :* Ballonnetje erbij?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 19:25:42 #132
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188256353
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 19:16 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Ja, daar zal het misverstand misschien zitten. Maar dat komt duidelijk door jou... Waarom zal je het met paddo's vergelijken of met LSD.... Er bestaan gradaties. Je noemt het geen hallucineren omdat je van andere middelen uit het raam springt omdat je denkt dat je kunt vliegen. Beetje nuance mag er wel in maestro. De fluitbek doet dat altijd wel wat ik mooi vind.
Nee je springt niet uit het raam van paddos.. dat is altijd icm alcohol of andere zaken.. Met name in Amsterdam denken toeristen alles maar naar binnen te kunnen kieperen.. En omdat er op alcohol accijns zit, worden de paddos dan maar verboden..

Moeilijker is het niet
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 19:26:26 #133
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188256364
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 19:25 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Eens :* Ballonnetje erbij?
Nee niet mijn ding.. O+
pi_188256368
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 19:25 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Eens :* Ballonnetje erbij?
Hier groeit iets moois. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_188256390
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 19:25 schreef Zolderkamer het volgende:
Moeilijker is het niet
Nee, ik bedoel waarom zou je het met andere dingen gaan vergelijken (wat jij doet). Er zijn gradaties. Maar wat jij dus zegt is dat er geen hallucinatie mogelijk is omdat je het gaat vergelijken met puur hallucinerende middelen. Moeilijker is het niet. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 19:30:33 #136
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_188256407
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 19:27 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Hier groeit iets moois. :)
;)

Dank je voor je compliment aan mij.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_188256420
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 19:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

;)

Dank je voor je compliment aan mij.
Heb ff je fb bekeken. Je hebt mooie billen. :D
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 19:34:11 #138
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188256442
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 19:29 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel waarom zou je het met andere dingen gaan vergelijken (wat jij doet). Er zijn gradaties. Maar wat jij dus zegt is dat er geen hallucinatie mogelijk is omdat je het gaat vergelijken met puur hallucinerende middelen. Moeilijker is het niet. :)
Nee het is niet hallucinerend.. Je kan ook hallucineren als je slaapdronken bent.. En ook als je te snel opstaat..
Als je het dan zo wilt benoemen..

Maar dat is iets totaal anders
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 19:57:51 #139
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_188256759
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 19:31 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Heb ff je fb bekeken. Je hebt mooie billen. :D
:D Oké.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_188256864
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 19:16 schreef Bart2002 het volgende:
Je noemt het geen hallucineren omdat je van andere middelen uit het raam springt omdat je denkt dat je kunt vliegen.
Wacht, wat?
pi_188257224
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 20:04 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Wacht, wat?
Kwestie van gradatie en nuance. Dat is best een lastig dingetje these days.

Ik ben er ook niet altijd even goed in hoor. Vooral als ik net een paar ballonnetje's in de kraag heb. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 22:01:25 #142
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_188258890
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 14:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)neesmiddelenwet.html
[..]

Hoe zien ze dat voor zich, als al besloten is dat lachgas niet meer onder de Geneesmiddelenwet mag vallen? Of gaan ze dan rommelen aan de definitie?
Het pleidooi van sommige gemeenten om lachgas weer onder de Geneesmiddelenwet te laten vallen is sowieso kansloos, omdat dat in strijd zou zijn met EU regelgeving, evenals 'rommelen' aan de definitie zoals jij dat noemt. Er is in feite geen oplossing voor het probleem dat is ontstaan door de wijziging van de regelgeving medio 2016, net zo min als voor het snuiven van solutie, maar daar hoor je niemand meer over.

Een mogelijkheid zou zijn om de industriële productie en het gebruik van N2O als drijfgas in EU verband te verbieden, met name ook omdat N2O een broeikasgas is met een ongeveer 250 maal zo sterke broeikaswerking als CO2. Overigens komt N2O ook vrij in de atmosfeer bij het gebruik in de landbouw van zowel natuurlijke mest als kunstmest en bij de verbranding van fossiele brandstoffen alsmede in de chemische industrie en bij de afvalverwerking.
pi_188260367
quote:
Venraynaar hiero.

Het gaat Meneer Mathieu maar om 1 ding, geld.
Deze zaak is zo weer weg, zeker weten :)
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 09:17:37 #145
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188262491
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 23:59 schreef lrishCassidy het volgende:

[..]

Venraynaar hiero.

Het gaat Meneer Mathieu maar om 1 ding, geld.
Deze zaak is zo weer weg, zeker weten :)
Bij welke winkel of zaak gaat het niet om geld?
Gewoon een slimme meneer..
pi_188262555
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 09:17 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Bij welke winkel of zaak gaat het niet om geld?
Gewoon een slimme meneer..
Nee, nee. Andere winkels worden geopend uit liefdadigheid, omdat ze een meerwaarde zijn voor een stad of dorp.
pi_188263326
De opening was volgens mij geen succes, vanwege de regen. Er zat maar 1 pukkelige boerenpuber die heel blij was dat hij aan een ballonnetje kon lurken want dat vindt ie zoooo lekker. :') [RTL nieuws]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)hgaswinkel-nederland
pi_188312027
Vraagje voor de Venraynaren: hoe is het nu met dat zaakje, zo na de kermis?

Een grote flop waarschijnlijk.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_188312707
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 11:52 schreef StateOfMind het volgende:
Vraagje voor de Venraynaren: hoe is het nu met dat zaakje, zo na de kermis?

Een grote flop waarschijnlijk.
Ik ben geen Venraynaar, maar de kermis is nog bezig.
Die toko zal gisteren wel druk bezocht zijn met al die mensen die vanaf 12u al aan het zuipen waren. Dan kan een ballonnetje er ook nog wel bij.
pi_188312725
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 22:19 schreef Riparius het volgende:

[..]

Het pleidooi van sommige gemeenten om lachgas weer onder de Geneesmiddelenwet te laten vallen is sowieso kansloos, omdat dat in strijd zou zijn met EU regelgeving, evenals 'rommelen' aan de definitie zoals jij dat noemt. Er is in feite geen oplossing voor het probleem dat is ontstaan door de wijziging van de regelgeving medio 2016, net zo min als voor het snuiven van solutie, maar daar hoor je niemand meer over.

Een mogelijkheid zou zijn om de industriële productie en het gebruik van N2O als drijfgas in EU verband te verbieden, met name ook omdat N2O een broeikasgas is met een ongeveer 250 maal zo sterke broeikaswerking als CO2. Overigens komt N2O ook vrij in de atmosfeer bij het gebruik in de landbouw van zowel natuurlijke mest als kunstmest en bij de verbranding van fossiele brandstoffen alsmede in de chemische industrie en bij de afvalverwerking.
Lachgas kan als drug wel degelijk verboden worden netzo als opiaten. Opiaten, zoals Oxycodon worden hier veelvuldig op recept voorgeschreven met alle gevolgen vandien. En toch is de illegale handel ervan terecht verboden.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_188317939
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 12:50 schreef paulgo het volgende:

[..]

Lachgas kan als drug wel degelijk verboden worden netzo als opiaten. Opiaten, zoals Oxycodon worden hier veelvuldig op recept voorgeschreven met alle gevolgen vandien. En toch is de illegale handel ervan terecht verboden.
Dat laatste is precies het probleem: de handel in lachgaspatronen voor slagroomspuiten is legaal en kan niet illegaal worden gemaakt.
pi_188318314
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 19:21 schreef Riparius het volgende:

[..]

Dat laatste is precies het probleem: de handel in lachgaspatronen voor slagroomspuiten is legaal en kan niet illegaal worden gemaakt.
Dan gooien ze er maar een ander gas in.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_188318479
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 19:36 schreef paulgo het volgende:

[..]

Dan gooien ze er maar een ander gas in.
Dat heb ik hierboven ook al gesuggereerd als mogelijke oplossing, maar het probleem is dat er nog geen goed alternatief is. N2O heeft namelijk de bijzondere eigenschap dat het goed oplost in vetten, en dat is precies wat het ideaal maakt voor slagroomspuiten.
pi_188323348
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 11:52 schreef StateOfMind het volgende:
Vraagje voor de Venraynaren: hoe is het nu met dat zaakje, zo na de kermis?

Een grote flop waarschijnlijk.
Nog 1 dagje te gaan.. maar de woensdag is meestal niet veel.

Ben vrijdag en zaterdag geweest .. heb er niks van gehoord of gezien of overlast gehad. Men had de handen vol aan zakkenrollers die blijkbaar veelvuldig aanwezig waren.

Heb op de plaatselijke nieuwssite ook niks gelezen over wel/geen overlast etc.
pi_188325338
Leuk he al die idiote winkels, deze lachgaswinkel is de laatste in een rij van tattoeshops, koffieshops, kapperszaken, nagelsalons enz. Terwijl er veel andere zaken verdwijnen, boekenwinkels ijzerwarenzaken enz. :N
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
  woensdag 7 augustus 2019 @ 07:13:33 #156
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_188325416
quote:
14s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 19:34 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Verdrijft de zuurstof uit je hersenen. Kan nooit gezond zijn maargoed.
Dit ja. Ik ben geen moraalridder en doe best eens wat xtc of mdma op feestjes maar dit vind ik gewoon megadom.
Blaf me vol
pi_188325539
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 18:41 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Zo maken ze het volk vast warm voor het zoveelste verbod. In de aanloop naar het paddoverbod was het net zo. Over een paar maanden denkt compleet Telegraaflezend Nederland dat lachgas het nieuwe heroďne is en schreeuwen ze schuimbekkend om weer een nieuwe vrijheidsbeperking.
Doodzonde dat paddo verbod. Je had toen ook een campagne: red de paddo _O_
Ik was hier...
  woensdag 7 augustus 2019 @ 18:00:16 #158
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_188334226
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 07:43 schreef Nismo91 het volgende:

[..]

Doodzonde dat paddo verbod. Je had toen ook een campagne: red de paddo _O_
Dat paddoverbod was een maatschappelijke blamage. Een van de duidelijkste voorbeelden van de vorming van een schijnrealiteit wanneer de feiten in de weg staan van de moraal.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_188723060
quote:
Actie: gratis lachgas lurken bij de Stopera

Deniz Üresin is er klaar mee. De Nederlands-Turkse eigenaar van Ufogas stelt dat hij wordt tegengewerkt door gemeente en politie bij de verkoop van lachgas. En dat vindt hij onterecht, want hij heeft de mazen in de wet gevonden om op prominente plekken in de stad, Leidseplein en Rembrandtplein, vanuit een bakfiets lachgas te verkopen.



De werkwijze van Üresin werd een maand geleden in Het Parool als eerste beschreven. Ufogas verkoopt het lachgas via een koeriersbedrijf. De mensen die een ballonnetje ŕ 5 euro afnemen, doen hun bestelling online. Nadat de bestelling op bijvoorbeeld het Rembrandtplein is geleverd, mag Ufogas als bezorgdienst daar nog een kwartiertje blijven hangen. Volgt een nieuwe bestelling, dan wordt de verblijftijd met een kwartier verlengd. Keer op keer. Zo heeft Ufogas geen ventvergunning nodig.

De werkwijze stoort gemeente en politie. Dat Üresin zei er ‘kapot veel’ mee te verdienen, hielp waarschijnlijk evenmin.

Na een rondgang langs diverse media willen klanten inmiddels met hem op de foto, maar de autoriteiten maken Üresin het leven zuur, stelt hij. Ufogas krijgt bekeuring op bekeuring - bakfiets zonder licht, inbeslagname lachgas-tanks - terwijl de werkwijze legaal is. Üresin: “Er komen steeds meer illegale lachgasverkopers, gasten zonder koeriersvergunning. Daar doen politie en handhaving niets tegen, maar Ufogas pakken ze wel.”

Protest
Üresin geeft Femke Halsema de schuld van de tegenwerking. Daarom organiseert hij - in stijl - een manifestatie tegen de burgemeester. Aanstaande donderdag om 20.00 uur geeft hij bij de Stopera 20.000 ballonnen lachgas weg. “Gratis. Iedereen is welkom.”

Het protest vindt plaats op de dag dat Halsema aanwezig is bij een vergadering in de Stopera. Demonstraties zijn in principe toegestaan, al kan de burgemeester op grond van gezondheid of te verwachten wanorde een uitzondering maken.
https://www.parool.nl/ams(...)de-stopera~bb75004d/
Twintigduizend ballonnen met lachgas gratis uitdelen voor de Stopera om Halsema te trollen :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188724682
Die gast loopt erbij als een IS-er, inclusief de vinger.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_188724716
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 16:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Twintigduizend ballonnen met lachgas gratis uitdelen voor de Stopera om Halsema te trollen :')
Die kerel _O-
pi_188724913
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 18:44 schreef StateOfMind het volgende:
Die gast loopt erbij als een IS-er, inclusief de vinger.
IS heeft de vinger omhoog. ;)
Hij zou idd wél de laatste zijn van wie ik een gratis ballonnetje zou aannemen, mocht ik daar al de behoefte aan hebben.. Hij heeft zijn uiterlijk iig niet mee. :')

Stel je voor, nieuwe trend; ballonaanslagen. Lachen, man! _O-
pi_188728426
En nog steeds hoor je geen kip over de lachgasbar in Haarlem. :')
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 22:58:43 #164
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_188728491
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 18:44 schreef StateOfMind het volgende:
Die gast loopt erbij als een IS-er, inclusief de vinger.
Lachgas is niet haram omdat ze dat nog niet kenden toen dat boekje geschreven werd.
pi_188729921
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 18:44 schreef StateOfMind het volgende:
Die gast loopt erbij als een IS-er, inclusief de vinger.
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 18:57 schreef IriYe het volgende:

[..]

IS heeft de vinger omhoog. ;)
Hij zou idd wél de laatste zijn van wie ik een gratis ballonnetje zou aannemen, mocht ik daar al de behoefte aan hebben.. Hij heeft zijn uiterlijk iig niet mee. :')

Stel je voor, nieuwe trend; ballonaanslagen. Lachen, man! _O-
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:58 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Lachgas is niet haram omdat ze dat nog niet kenden toen dat boekje geschreven werd.
Dit is zijn team waarmee hij Amsterdam 24/7 van lachgas voorziet.... met allemaal bakfietsen:

Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188773772
quote:
Gemeente opent jacht op lachgasverkopers
Amsterdam gaat de verkoop van lachgas harder aanpakken. Dat schrijft burgemeester Halsema in een raadsbrief. Eerder was onduidelijk hoe er opgetreden moest worden tegen de verkoop van lachgas, omdat het juridisch gezien niet verboden is om lachgas te gebruiken. Nu denkt men toch een manier gevonden te hebben om te kunnen handhaven.
https://www.at5.nl/artike(...)-op-lachgasverkopers
Dat kan donderdag wel tot een aanvaring gaan leiden als Üresin 20000 lachgasballonnen gratis uit gaat delen voor het stadhuis.

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:54 schreef n__n het volgende:
En nog steeds hoor je geen kip over de lachgasbar in Haarlem. :')
@Scjvb
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188784680
Lachgasverkoper Deniz wil gewoon door ondanks verbod Halsema

Lachgasverkoper Deniz kwam vandaag van een koude kermis thuis na een bezoek aan het stadhuis. Hij was door handhaving, politie en gemeente uitgenodigd. Maar het open gesprek dat hij dácht te hebben, bleek een mededeling namens de burgemeester dat hij direct moet stoppen met de verkoop. Anders volgt een dwangsom.



Dankzij een maas in de regelgeving verkoopt zijn bedrijf al maanden lachgas op straat. Daar heb je eigenlijk een vergunning voor nodig. Maar omdat hij juridisch bezorger is en geen verkoper, is het al die tijd legaal. Veel andere lachgasverkopers doen hetzelfde als Deniz, tot frustratie van bewoners en burgemeester Halsema.

Omdat de politie Deniz volgens hem behoorlijk op de huid zit, wil hij donderdag twintigduizend lachgasballonnen gaan uitdelen bij het stadhuis. En dat is de reden dat hij langs moet komen, denken we dan nog.

Maar tijdens het gesprek brengt de gemeente naar buiten dat de lachgasverkoop op straat aangepakt gaat worden. Die maas in de regelgeving zit er tóch niet, is uit juridisch onderzoek gebleken, zo schrijft de burgemeester. Verkopers krijgen een boete van 95 euro, gaan ze daarna door, dan volgt er een dwangsom. De maximale straf is dan honderdduizend euro. En dat bleek het onderwerp van Deniz' gesprek.
https://www.at5.nl/artike(...)danks-verbod-halsema
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188797622
Die Deniz zou gisteren met een lichte beroerte in het ziekenhuis zijn beland.
Maar het lag écht niet aan zijn lachgas gebruik.

https://www.gelderlander.(...)ziekenhuis~ac0ce1d5/
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_189128223
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Spellchecker donderdag 26 september 2019 @ 21:18:54 #170
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189136872
quote:
Mmm. Waarschijnlijk is locatie (Venray) en format (winkel annex gebruiksruimte) ongelukkig gekozen. Zo te zien heb je meer succes in de buurt van een toeristische hotspot en is een pand opsmuk waar de gebruikers niet echt op zitten te wachten.
pi_189136945
quote:
Tja, ik heb altijd geleerd eerst even nagaan of behoefte is aan in een wijk-dorp-stad voordat je de volgende stap zet.
pi_189136999
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 18:44 schreef StateOfMind het volgende:
Die gast loopt erbij als een IS-er, inclusief de vinger.
Alle ongelovigen krijgen het gas, we noemen het de lol-o-caust.
pi_189137002
quote:
quote:
Volgens Mathieu is er geen behoefte aan een lachgaswinkel. "Misschien ben ik met Valse Lucht mijn tijd te ver vooruit en is het gebruik van lachgas over twee, drie jaar wat meer ingeburgerd", zegt hij tegen De Limburger.
Ja of je bent gewoon een pannenkoek.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189137043
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Mmm. Waarschijnlijk is locatie (Venray) en format (winkel annex gebruiksruimte) ongelukkig gekozen. Zo te zien heb je meer succes in de buurt van een toeristische hotspot en is een pand opsmuk waar de gebruikers niet echt op zitten te wachten.
Blijkbaar loopt het wel in Venray met de gasflessen!

quote:
De flessen met lachgas lopen wel goed. Mensen willen toch meer in de nachtelijke uren, onder meer tijdens het uitgaan, lachgas gebruiken."
Voor de verkoop van flessen met lachgas heeft hij echter geen winkelpand nodig. "En voor een nachtvergunning hoef ik bij de gemeente Venray natuurlijk niet aan te kloppen", aldus Mathieu, die zijn winkel op 1 oktober sluit.
Gewoon de dure winkel dicht doen en zonder winkel verder! :Y
pi_189137079
quote:
16s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:22 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

[..]

Ja of je bent gewoon een pannenkoek.
Nou nou nou.... hij gaat wel door hoor!
pi_189137092
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:24 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Blijkbaar loopt het wel in Venray met de gasflessen!
[..]

Gewoon de dure winkel dicht doen en zonder winkel verder! :Y
Dat zou een optie kunnen zijn, net als die Deniz in Amsterdam verder als bezorgdienst. Ik denk niet dat voor lachgasgebruikers een winkel een grote meerwaarde heeft.
pi_189155116
I told you ;)
pi_189155119
Maarja Mathieu dacht alleen aan geld. Een goede ondernemer denkt in behoeftes die er daadwerkelijk zijn en geld is mooi meegenomen maar niet de eerste vereiste.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2019 03:08:47 ]
pi_189155120
Nooit eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')