Iets teveel bouillonblokjes, Maris kon er geen genoeg van krijgen.quote:
had oma die ook dan?..quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:13 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Iets teveel bouillonblokjes, Maris kon er geen genoeg van krijgen.
En dan dat kutlachje er bij..quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
Merel de Camkijkster, Job well done..
[ afbeelding ]
en dit doet ze dus steeds met die arrogante rotkopquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
Merel de Camkijkster, Job well done..
[ afbeelding ]
even de bonus bijschrijven...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:15 schreef humpty het volgende:
[..]
en dit doet ze dus steeds met die arrogante rotkop
Kut!! wanneer was dat?quote:
Neeeeeeeeeeeeeeee Jessie is veel leuker zonder zo'n lijp wijf die aan hem vastplaktquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:16 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Voor zolang als het duurt,mag lijden dat Jesse snel iets met een ander begint.
En terechtquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:17 schreef Hznootje het volgende:
Op de krant is het Merel die uitgekotst wordt, niet Jessie
Lijkt me een strak planquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:18 schreef Hznootje het volgende:
Misschien zeer binnenkort Donny er weer eens ingooien..Die duikt wel op een ander
Eens,maar zou het wel leuk voor Merel vinden,die wordt gek.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee Jessie is veel leuker zonder zo'n lijp wijf die aan hem vastplakt
Ik zit te lezen en denk er klopt iets niet aan deze zien, nog eens lezen en daar zie ik he tquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee Jessie is veel leuker zonder zo'n lijp wijf die aan hem vastplakt
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit te lezen en denk er klopt iets niet aan deze zien, nog eens lezen en daar zie ik he t
Jessie en Leuker??? dat rijmt niet samen
Godverrrquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:19 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Even wat anders aan doen, in deze kleren had ik vanmorgen nog een relatie
Tja.. echt?
afgelopen zondag, de eerstequote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kut!! wanneer was dat?
Tranny moet Merels spullen van de boot halen want Merel gaat dat echt niet doen
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jordie is leuk aan het prikken.
dat is ze helemaal niet echt, tis een watje, heeft alleen een grote waffelquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:21 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jessie kan doodvallen, Merel is nou eenmaal hard....zegt ze
ja...zo is ze opgevoed....quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:21 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jessie kan doodvallen, Merel is nou eenmaal hard....zegt ze
Ja hij is niet bang,quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
erger me kapot, vind het zooooo jammerquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:23 schreef mazaru het volgende:
Leen is het helemaal met haar nieuwe BFF eens. Ze snapt het echt helemaal hoor.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:21 schreef mazaru het volgende:
Fr: Maar denk je eens in hoe Jessie zich voelt?
M: Dat boeit me niks.
Relnicht: Dan vraag ik me af of je ooit wel wat om hem gegeven hebt.
kijk ff wat ze nu aan heeft, wtf is dat?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:23 schreef MariaElena2018 het volgende:
En wie is Merel om iemand anders te vertellen dat ze er niet uit zien omdat ze het streepje beter in geel had kunnen nemen.... wat the fuck mensen
dat wijf spoort nietquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:21 schreef Dotteke het volgende:
Merel is keihard, dan kan je doodvallen. Ja ik ben grof, dat is gewoon zoals ik ben zegt Merel
Morgen kan ik er anders over denken
Maar ik denk dat ie niet tegen merel op kanquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
Prinsesje is altijd op een voetstuk gezet.... daar gaat ze hopelijk nu van aflazerenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kijk ff wat ze nu aan heeft, wtf is dat?
nee, als er iets gebeurt, met dr grote bek dat ze de wereld wel kent, dan propt ze zich vol en komt 100 kilo aan, sterk hoorquote:
Jij was toch van de kermis? Dit is kermis style.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kijk ff wat ze nu aan heeft, wtf is dat?
Het was gisteren toch al overquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:19 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Even wat anders aan doen, in deze kleren had ik vanmorgen nog een relatie
Tja.. echt?
waarom nu alkohol?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij was toch van de kermis? Dit is kermis style.
alleen de hijskraantjes, en maakt me dan niet uit wat ik er uithaalquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Leen kust nog net niet Merels Anusquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:27 schreef mazaru het volgende:
Leen snapt Merel hoor
Merel is nou eenmaal zo
Eigenlijk is Merel heel gevoelig
[ afbeelding ]
Dat denken alle drechtenaren want het spreekwoord is nog steeds Hoe Dichter bij Dordt Hoe Slechter Het Wordtquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:22 schreef MariaElena2018 het volgende:
En is Merel nu echt van mening dat ze heel stoer overkomt
Ze kan er nog even niet bij. Dat komt vast nog wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:28 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Leen kust nog net niet Merels Anus
Kerstmis dacht ik.. is dat niet een Eland met gepimpt gewei?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar dat ze daar prat op gaan siert hun niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:28 schreef wildstar het volgende:
[..]
Dat denken alle drechtenaren want het spreekwoord is nog steeds Hoe Dichter bij Dordt Hoe Slechter Het Wordt
raar, ze spreken de T niet uit, Hoe dichter bij Dor hoe slechter het worquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:28 schreef wildstar het volgende:
[..]
Dat denken alle drechtenaren want het spreekwoord is nog steeds Hoe Dichter bij Dordt Hoe Slechter Het Wordt
hoe rotter het wordtquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:28 schreef wildstar het volgende:
[..]
Dat is het juiste.quote:
maw....een veelzijdig actrice.....quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:29 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel is hard, keihard, een bitch, een überbitch, ze is lomp, heel erg lomp.....maar ze kan ook heel gevoelig zijn.
Zo jammer en vanaaf weer janken bij jensquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:23 schreef mazaru het volgende:
Leen is het helemaal met haar nieuwe BFF eens. Ze snapt het echt helemaal hoor.
Elke dag hé tikt ze minimaal 2 flessenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:29 schreef 5thencounter het volgende:
En 4 flessen wijn aftikken please, Merel, met -¤15 zakgeld…
Hoe ga je dat aam Mr Finance vertellen.. je Ex-vriend?
achzoquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:29 schreef Maria. het volgende:
[..]
Doet ze altijd ...als het uit is.....wijnen met de meiden....
Is toch een relnicht laat ie maar eens in actie komenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:24 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Is jordy dubbelspel aan t spelen? Net nog myleen aan t affikken dat ze in merol dr reet kroop bij sjel&alex
ik zou jessie gaan afpersen....quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:31 schreef Bramenstruik het volgende:
Zou ze alimentatie gaan eisen?
Je zal dat dilemma 3x per dag hebben, wat moet ik aan!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:28 schreef mazaru het volgende:
Nou over naar de belangrijke dingen in het leven van Merel
Wat moet ze nou eigenlijk aan???
Jahh maar toen neukte Mr Finance nogquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:30 schreef schizolientje het volgende:
elke dag
[..]
Elke dag hé tikt ze minimaal 2 flessen
Volgens mij nog wel vaker dan 3 keer per dagquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je zal dat dilemma 3x per dag hebben, wat moet ik aan!
ik ken dat alleen van incontinente oude mensjesquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je zal dat dilemma 3x per dag hebben, wat moet ik aan!
Die heeft nu geen cent meer. Ze heeft al zijn zakgeld opgemaaktquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh maar toen neukte Mr Finance nog
hier gaat die anderequote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:34 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw Herstel
2 flessen, nog één dicht..
Oeps , krikrak die draait Miloontje ook net open... 3 flessen
Fuck en dat dat is onze jeugd...Gvd ik ben zo blij met mijn kleinkids van 17 en 19. Wat een godvergeten loosers zitten daarquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee, als er iets gebeurt, met dr grote bek dat ze de wereld wel kent, dan propt ze zich vol en komt 100 kilo aan, sterk hoor
Ze passen wel goed bij elkaar vind ik. Allebei walgelijke wijven.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:34 schreef Bramenstruik het volgende:
Mylenen heeft het al over "we" als in Merel en Mylene
Je zegt het verkeerd...Pleuris Merelquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:27 schreef MariaElena2018 het volgende:
Het gaat al 2 uur over Merels haar favorite onderwerp....MERELp
Ja als ze d''r neus stoot........ moet ze gelijk 'n afspraak maken bij Bergman Cliniquequote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:29 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel is hard, keihard, een bitch, een überbitch, ze is lomp, heel erg lomp.....maar ze kan ook heel gevoelig zijn.
d,r hand ophoudenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:28 schreef mazaru het volgende:
Nou over naar de belangrijke dingen in het leven van Merel
Wat moet ze nou eigenlijk aan???
Nog ¤41 heeft Jessie zichzelf herberekend na zijn verjaardag… Merel nog op -¤15quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die heeft nu geen cent meer. Ze heeft al zijn zakgeld opgemaakt
dat viel de laatste tijd dus wel mee, maar ze kan er inderdaad echt niet tegen, moet ze niet doenquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog ¤41 heeft Jessie zichzelf herberekend na zijn verjaardag… Merel nog op -¤15
Denk je echt dat Jessie nu die 3 flessen wijn óók nog gaat betalen nu het uit is?
Maakt voor merel niet uit wanneer ze wil zuipenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:29 schreef Maria. het volgende:
[..]
Doet ze altijd ...als het uit is.....wijnen met de meiden....
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze kan er nog even niet bij. Dat komt vast nog wel.
Ze hadden tot 1 Augustus toch 'n drank stop. Jens gister nog juichen dat ze vanaf vandaagquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat viel de laatste tijd dus wel mee, maar ze kan er inderdaad echt niet tegen, moet ze niet doen
Dat trekt ie wel weer recht,Jessie is bekent met trekken als ie ff niet snotkokertquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:29 schreef 5thencounter het volgende:
En 4 flessen wijn aftikken please, Merel, met -¤15 zakgeld…
Hoe ga je dat aam Mr Finance vertellen.. je Ex-vriend?
Ik roep Diva ook de hele dag....... Hé Poesquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:39 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik betrapte me vandaag er al 3 keer op, dat ik "hey maasie" naar mn hond loopt te roepen
Ze komt er alweer op terug hoor. Dat heeft ze gewoon helemaal verkeerd gezien en Merel heeft gelijkquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:38 schreef Koos1958 het volgende:
Mylene dat het pest gedrag was van merel met die colum over dat modellen werkn
Voor pinpassenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:29 schreef Bestweldonker het volgende:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik roep Diva ook de hele dag....... Hé Poes
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
raar, ze spreken de T niet uit, Hoe dichter bij Dor hoe slechter het wor
Ik weet niet wat ik zie nu.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze passen wel goed bij elkaar vind ik. Allebei walgelijke wijven.
Tja, ze moet ergens haar heil zoekenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik zie nu.
Het is je vergeven.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:31 schreef Bramenstruik het volgende:
Zou ze alimentatie gaan eisen?
Ik kijk er niet van opquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik zie nu.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:32 schreef Maria. het volgende:
[..]
ik zou jessie gaan afpersen....gewoon omdat het kan op tv...
ik zie het als stumperig ff, hoop dat ze bezintquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kijk er niet van op
Leen is net zo walgelijk als Merel en vieze frannie
Nee hoor. Ze snapt het nu helemaal en neemt nog een slokquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zie het als stumperig ff, hoop dat ze bezint
Dat wijf wil model lol..............Als varken???quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:43 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Eindelijk merols ware gezicht
Wat velen al wisten
Als Merel op dit moment haar broek naar beneden doet dan likt Leen haar kont schoonquote:
Ik ook niet , Myleentje wil zo graag in de gunst vallen bij Merel ..en geeft anderen en vooral Merel weer een hoop munitie ...eigen schuldquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kijk er niet van op
Leen is net zo walgelijk als Merel en vieze frannie
ik heb ook echt geen flauw idee waarom ze dit nu doetquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Merel op dit moment haar broek naar beneden doet dan likt Leen haar kont schoon
Ik zeg tegen mijn katten hallo dames....ik ben al blij dat ik bij de twee dames mag wonenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:39 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik betrapte me vandaag er al 3 keer op, dat ik "hey maasie" naar mn hond loopt te roepen
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook niet , Myleentje wil zo graag in de gunst vallen bij Merel ..en geeft anderen en vooral Merel weer een hoop munitie ...eigen schuld
Oww....Iets gemist ik?...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Merel op dit moment haar broek naar beneden doet dan likt Leen haar kont schoon
ja pfff eigen schuld, zielig iigquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook niet , Myleentje wil zo graag in de gunst vallen bij Merel ..en geeft anderen en vooral Merel weer een hoop munitie ...eigen schuld
Die goeiemorgenfoto zonder plamuurquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat wijf wil model lol..............Als varken???
tsja, dat weet je niet, maar dit is lelijkquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:48 schreef mazaru het volgende:
[..]Het enige excuus dat ik voor Leen kan vinden is haar jonge leeftijd. Maar ik betwijfel wel of ze over vijf jaar anders is.
Zelfs als een maatje meer model is ze niet geschikt...........quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:49 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Die goeiemorgenfoto zonder plamuur
Leen en Merel zijn BFF. Het is uit met Jessie. Gisteren heeft Merel het al uitgemaakt scheen het. Maar dat wist alleen Merel.quote:
Dat denkt dat iq loze wijf zelf..............quote:
Katie wint van haarquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat wijf wil model lol..............Als varken???
Hij zou haar doen heeft ie ooit gezegdquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat denkt dat iq loze wijf zelf..............
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:43 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Eindelijk merols ware gezicht
Wat velen al wisten
Absoluut niet, maar ze is nu goed aan dr gunfactor aan t werkenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zelfs als een maatje meer model is ze niet geschikt...........
Oww okay.......Ik ben benieuwd naar de ontwikkelingen nu.............Eindelijk leuke streams nu....quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Leen en Merel zijn BFF. Het is uit met Jessie. Gisteren heeft Merel het al uitgemaakt scheen het. Maar dat wist alleen Merel.
Nou ik denk niet allen haar kontquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jessie valt echt op foute vrouwen.........quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij zou haar doen heeft ie ooit gezegd
En dat ze mooi is met een kutkarakter
of zoiets
Ehm, het is Shelly die het zegt..quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:52 schreef Koos1958 het volgende:
Oh Jessie heeft dus gister ook gezegd dat hij op Shelly zou vallen. En dan zo gepikeerd zijn om wat Merel doet.
Dat klopt wel nu deze keer wat zij verteld.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:53 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ehm, het is Shelly die het zegt..
Ja, maar Shelley?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jessie valt echt op foute vrouwen.........
Zie sanitairhok voldoet nietquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
Myl gaat in haar panty plassen.
Ze heeft Jens nog niet gesproken....dat is wel weer een ding straks in het huisjequote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze heeft een kut............1+1 =quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:54 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ja, maar Shelley?![]()
Geloof ik echt niks van.
hij vond Merel ook eens te dik, hij kon het er niet opquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij zou haar doen heeft ie ooit gezegd
En dat ze mooi is met een kutkarakter
of zoiets
Deze is met open kruisje.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:54 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Zie sanitairhok voldoet niet
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze heeft een kut............1+1 =
Hij kon er sowieso niet omheenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:54 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij vond Merel ook eens te dik, hij kon het er niet op
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:56 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Shelly heeft met Gej een verleden gehad![]()
[ afbeelding ]
Ik ben voor.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:57 schreef Mumbojumbo het volgende:
Gloeiende, gooi er maar weer een blik geile vrijwilligsters tegen aan dan.
Jessie neuken.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:58 schreef Bramenstruik het volgende:
Sjellie weer met haar gekwatstheid, en het is niet eens een vriendin van mij, Merel eruit stemmen een optie?
Andrea vroeg of hij Shelly leuk vond wat hij beaamde , hij zei het niet zelfquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:52 schreef Koos1958 het volgende:
Oh Jessie heeft dus gister ook gezegd dat hij op Shelly zou vallen. En dan zo gepikeerd zijn om wat Merel doet.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:58 schreef Bramenstruik het volgende:
Sjellie weer met haar gekwatstheid, en het is niet eens een vriendin van mij, Merel eruit stemmen een optie?
heel verstandig !!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:59 schreef Bramenstruik het volgende:
Sjel gaat het niet meer op dit platform doen
Loopt de hele dag al rond alsof ze naar een bruiloft gaatquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:59 schreef Maria. het volgende:
had maris zich nu opgedoft...of zag ik dat verkeerd..?..
Ja Hiske ik vind het nogal wat dat niemand die Rooie Bever wilquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:58 schreef Harrison het volgende:
Oh, nu is het al zover dat Jessie zich aan Shel aanbiedt??? Hiske: ik vind het supersterk van je dat je dat niet doet
Wel in de boot?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:59 schreef Bramenstruik het volgende:
Sjel gaat het niet meer op dit platform doen
ze lijkt op een pop, had dat met Gina met die oogjes, drukte poppenoogjes in, maar trok ook benen en armen eruit, en zette ze er dan weer heel raar aanquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:00 schreef Harrison het volgende:
[..]
Loopt de hele dag al rond alsof ze naar een bruiloft gaat
Is een beetje moeilijk als je een paardebek hebtquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:59 schreef snetje het volgende:
Je ziet dat Hiske haar lachen moet inhouden bij Shelley...
Hiske is niet frigide, grootste aanname hier ooit, Hiske is een geile donder, maar ze krijgt de kans nietquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:01 schreef BloesBloes het volgende:
Gelukkig weet Hipske goed hoe relaties tussen mannen en vrouwen in elkaar zitten en vooral hoe mannen denken en wat ze doen. Dat is natuurlijk de ervaring ....Frigide kut!
quote:
En dit is geen aanname?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Hiske is niet frigide, grootste aanname hier ooit, Hiske is een geile donder, maar ze krijgt de kans niet
Ze zoekt nog een datequote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Hiske is niet frigide, grootste aanname hier ooit, Hiske is een geile donder, maar ze krijgt de kans niet
Een paard heeft een mond,is een edel dier.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:02 schreef wildstar het volgende:
[..]
Is een beetje moeilijk als je een paardebek hebt
Nee ze heeft zich opgedoft als een soepkipquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:59 schreef Maria. het volgende:
had maris zich nu opgedoft...of zag ik dat verkeerd..?..
Ze gaf het als voorbeeld, hoe ze het in haar hoofd had en hoe lomp ze het bracht, het was dus eenvoorbeeldquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:23 schreef MariaElena2018 het volgende:
En wie is Merel om iemand anders te vertellen dat ze er niet uit zien omdat ze het streepje beter in geel had kunnen nemen.... wat the fuck mensen
scherpquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
bedoelt ze dat nieuwe ding op de vijver?
Wil jij een date met Hiske om dit te controleren?quote:
ijskonijnquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:01 schreef BloesBloes het volgende:
Gelukkig weet Hipske goed hoe relaties tussen mannen en vrouwen in elkaar zitten en vooral hoe mannen denken en wat ze doen. Dat is natuurlijk de ervaring ....Frigide kut!
vind je haar niet knap dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:04 schreef wildstar het volgende:
[..]
Nee ze heeft zich opgedoft als een soepkip
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:24 schreef wildstar het volgende:
[..]
Ik ben Mazaru dankbaar want ik kan niet opnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik denk zomaar van nietquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:48 schreef mazaru het volgende:
[..]Het enige excuus dat ik voor Leen kan vinden is haar jonge leeftijd. Maar ik betwijfel wel of ze over vijf jaar anders is.
mooi Puzzie, zo zie ik het ookquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk zomaar van niet![]()
Ze zou hulp moeten zoeken ,voor de ADHD sowieso
dan zou ze minder in de problemen komen maar Mylene vindt zichzelf vaak zielig ,blijft een slachtoffer en heeft erge moeite met mensen die haar aanspreken op bepaald gedrag van haar , ze lijkt zichzelf goed te kennen maar het is duidelijk dat dat ook precies haar probleem is want ze kent zichzelf helemaal niet , doet dwars en opgefokt tegen mensen die het goed met haar voor hebben en haar iets willen leren/meegeven ,en slijmt zich suf bij de mensen waar ze bang voor is.
En ze is een meeloper ...ze heeft een eigen mening maar loopt liever als een schaapje mee met mensen waar ze niet tegenop kan en waar ze dan weer door gekleineerd wordt . Het is een vicieuze cirkel waar ze maar in blijft hangen als ze daar niet iets aan gaat doen
Ik ben niet zo van de bestialiteiten.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wil jij een date met Hiske om dit te controleren?
Maar Dot,ze brengt het van tsja ik ben zo,terwijl het gewoon asociaal gedrag is.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaf het als voorbeeld, hoe ze het in haar hoofd had en hoe lomp ze het bracht, het was dus eenvoorbeeld
Jij kent Hiske begrijp ik.............quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Tief op,verkeerde topic.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:06 schreef mario390 het volgende:
17:01 Falco - Vienna Calling
16:57 Sam Brown - Tender Hearts
16:51 ABBA - The Winner Takes It All
16:47 Nicole - Ich Hab' Dich Doch Lieb
Okee, dat vindt ze die gebreide lange onderbroeken en die a-seksuele oma-jurken gewoon mooi denk ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:06 schreef mario390 het volgende:
17:01 Falco - Vienna Calling
16:57 Sam Brown - Tender Hearts
16:51 ABBA - The Winner Takes It All
16:47 Nicole - Ich Hab' Dich Doch Lieb
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:54 schreef wildstar het volgende:
[..]
Ze heeft Jens nog niet gesproken....dat is wel weer een ding straks in het huisje
nee, maar het is zooooo dom om te denken, dat als je haar niet zou kunnen doen, dat zj zelf geen behoeftes zou kunnen hebben, behoeftes die ik dus wel zie in haarquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij kent Hiske begrijp ik.............
... en is bovendien heel lekkerquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een paard heeft een mond,is een edel dier.
jij denkt dat bij haar jarretels, en strings en weet ik nog wel wat gaat werken????quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:09 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Okee, dat vindt ze die gebreide lange onderbroeken en die a-seksuele oma-jurken gewoon mooi denk ik.
nou als his zich echt leuk kleed en haar los en makeuppie...dan is het een leuke meid hoor....ze loopt hier echt op haar aller lelijkst in utopia.....bij die zgn date...zag ze dr top uit...imho...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:08 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de bestialiteiten.
Ja dat is waar, het is er een die altijd en overal haar zin krijgtquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar Dot,ze brengt het van tsja ik ben zo,terwijl het gewoon asociaal gedrag is.
Ik zou niet met zo iemand willen leven.
Zou Hiske al hebben getongd?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee, maar het is zooooo dom om te denken, dat als je haar niet zou kunnen doen, dat zj zelf geen behoeftes zou kunnen hebben, behoeftes die ik dus wel zie in haar
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk zomaar van niet![]()
Ze zou hulp moeten zoeken ,voor de ADHD sowieso
dan zou ze minder in de problemen komen maar Mylene vindt zichzelf vaak zielig ,blijft een slachtoffer en heeft erge moeite met mensen die haar aanspreken op bepaald gedrag van haar , ze lijkt zichzelf goed te kennen maar het is duidelijk dat dat ook precies haar probleem is want ze kent zichzelf helemaal niet , doet dwars en opgefokt tegen mensen die het goed met haar voor hebben en haar iets willen leren/meegeven ,en slijmt zich suf bij de mensen waar ze bang voor is.
En ze is een meeloper ...ze heeft een eigen mening maar loopt liever als een schaapje mee met mensen waar ze niet tegenop kan en waar ze dan weer door gekleineerd wordt . Het is een vicieuze cirkel waar ze maar in blijft hangen als ze daar niet iets aan gaat doen
Bloes heeft gewoon gelijk, mens is gewoon frigide....Als ze zo geil was , zou ze zeker ergens een poging wagen.............quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee, maar het is zooooo dom om te denken, dat als je haar niet zou kunnen doen, dat zj zelf geen behoeftes zou kunnen hebben, behoeftes die ik dus wel zie in haar
ik denk dat Hiske een beest is in bed, serieusquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:12 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Zou Hiske al hebben getongd?
Nou ik versta toch wat anders onder leuk, maar dan is het niet meer het spook van de Opera dat kloptquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:11 schreef Maria. het volgende:
[..]
nou als his zich echt leuk kleed en haar los en makeuppie...dan is het een leuke meid hoor....ze loopt hier echt op haar aller lelijkst in utopia.....bij die zgn date...zag ze dr top uit...imho...
Denk het ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik denk dat Hiske een beest is in bed, serieus
nou, ze rennen allemaal gillend weg, is niet echt bevorderlijkquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bloes heeft gewoon gelijk, mens is gewoon frigide....Als ze zo geil was , zou ze zeker ergens een poging wagen.............
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Braam als er zon zou zijn zou ik zeggen, hij Braam kom eens met je hoofd uit die zon...zonnesteek zeg maar....quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
jij blijft het maar omdraaien, jij wil haar niet, maar wat wil zij????quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Braam als er zon zou zijn zou ik zeggen, hij Braam kom eens met je hoofd uit die zon...zonnesteek zeg maar....
Tijd geleden met dat meidendagje bij die workshop met sexspeeltjes zat ze met een rooie kop te giechelen. Idem dito eerder, toen die twee strippers in de caravan waren.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ja hoor, zadel er op, bitje in en we gaan samen de zonsopgang tegemoetquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:11 schreef Maria. het volgende:
[..]
nou als his zich echt leuk kleed en haar los en makeuppie...dan is het een leuke meid hoor....ze loopt hier echt op haar aller lelijkst in utopia.....bij die zgn date...zag ze dr top uit...imho...
Hoezo niks aan gelogen toch een paard is toch een beestquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Braam als er zon zou zijn zou ik zeggen, hij Braam kom eens met je hoofd uit die zon...zonnesteek zeg maar....
Nee joh, ik ben zooooo dom, ik zeg ook maar wat.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
jij denkt dat bij haar jarretels, en strings en weet ik nog wel wat gaat werken????
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:16 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben zooooo dom, ik zeg ook maar wat.
Klopt ze gilt elke keer als t hardst om lekkere kerels of als er binnen komen druipt ze wegquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:15 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Tijd geleden met dat meidendagje bij die workshop met sexspeeltjes zat ze met een rooie kop te giechelen. Idem dito eerder, toen die twee strippers in de caravan waren.
Jawel, stiekem voor de ervaring op de boerderie .... met een schaap.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:12 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Zou Hiske al hebben getongd?
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:17 schreef Maria. het volgende:
volgens mij .........denk Dylan dat hij in een soap zit.....![]()
ik geef een mening van wat ik zie en waarneem van ons aller heilige moeder Hiske...........quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
jij blijft het maar omdraaien, jij wil haar niet, maar wat wil zij????
En dit gaat een groot feest worden?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:14 schreef Dotteke het volgende:
Merel heeft van de week nog met Lange Frans gesproken
Maar ze denkt dat hij geen volle zaal vult in Utopia
Marinus, Roy donders en nog meer van de niet goed sporende spul heeft ze op haar lijstje staan
mss teveel afwijzing gehad, je weet het niet, dat zijn idd aannames, maar volgens mij heeft ze best een hoog libidoquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:17 schreef pecla het volgende:
[..]
Klopt ze gilt elke keer als t hardst om lekkere kerels of als er binnen komen druipt ze weg
Dat dan wel weer.........quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:15 schreef pecla het volgende:
[..]
Hoezo niks aan gelogen toch een paard is toch een beest
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]ik weet dat je niet dom bent
hiske heeft iets van marian mudder.....quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:16 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben zooooo dom, ik zeg ook maar wat.
my big fat NONwedding, lijkt me een goede titel voor dit evenementquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En dit gaat een groot feest worden?![]()
![]()
Jij bent zeker niet dom.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ow en ik ben wel dom.............Klappuh hebbe
Ik denk dat ze haar ogen dicht doet en hoopt dat ie niet langer zal zijn dan 12 cm anders worden ze wel heel eng!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:17 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Jawel, stiekem voor de ervaring op de boerderie .... met een schaap.
Oeiquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
jij blijft het maar omdraaien, jij wil haar niet, maar wat wil zij????
oh en ja ik ook, of jij ook, neeeee ik ook net, wtf (Sjelliemode off)quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ow en ik ben wel dom.............Klappuh hebbe
Wat ben je ook een scheetje he..............quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
oh en ja ik ook, of jij ook, neeeee ik ook net, wtf (Sjelliemode off)
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat ben je ook een scheetje he..............
Ik denk dat moeder van Hiske Natter is dan Hiske ooit zou kunnen wordenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
ik geef een mening van wat ik zie en waarneem van ons aller heilige moeder Hiske...........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |