?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:06 schreef mario390 het volgende:
17:01 Falco - Vienna Calling
16:57 Sam Brown - Tender Hearts
16:51 ABBA - The Winner Takes It All
16:47 Nicole - Ich Hab' Dich Doch Lieb
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:54 schreef wildstar het volgende:
[..]
Ze heeft Jens nog niet gesproken....dat is wel weer een ding straks in het huisje
nee, maar het is zooooo dom om te denken, dat als je haar niet zou kunnen doen, dat zj zelf geen behoeftes zou kunnen hebben, behoeftes die ik dus wel zie in haarquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij kent Hiske begrijp ik.............
... en is bovendien heel lekkerquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een paard heeft een mond,is een edel dier.
jij denkt dat bij haar jarretels, en strings en weet ik nog wel wat gaat werken????quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:09 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Okee, dat vindt ze die gebreide lange onderbroeken en die a-seksuele oma-jurken gewoon mooi denk ik.
nou als his zich echt leuk kleed en haar los en makeuppie...dan is het een leuke meid hoor....ze loopt hier echt op haar aller lelijkst in utopia.....bij die zgn date...zag ze dr top uit...imho...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:08 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de bestialiteiten.
Ja dat is waar, het is er een die altijd en overal haar zin krijgtquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar Dot,ze brengt het van tsja ik ben zo,terwijl het gewoon asociaal gedrag is.
Ik zou niet met zo iemand willen leven.
Zou Hiske al hebben getongd?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee, maar het is zooooo dom om te denken, dat als je haar niet zou kunnen doen, dat zj zelf geen behoeftes zou kunnen hebben, behoeftes die ik dus wel zie in haar
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk zomaar van niet![]()
Ze zou hulp moeten zoeken ,voor de ADHD sowieso
dan zou ze minder in de problemen komen maar Mylene vindt zichzelf vaak zielig ,blijft een slachtoffer en heeft erge moeite met mensen die haar aanspreken op bepaald gedrag van haar , ze lijkt zichzelf goed te kennen maar het is duidelijk dat dat ook precies haar probleem is want ze kent zichzelf helemaal niet , doet dwars en opgefokt tegen mensen die het goed met haar voor hebben en haar iets willen leren/meegeven ,en slijmt zich suf bij de mensen waar ze bang voor is.
En ze is een meeloper ...ze heeft een eigen mening maar loopt liever als een schaapje mee met mensen waar ze niet tegenop kan en waar ze dan weer door gekleineerd wordt . Het is een vicieuze cirkel waar ze maar in blijft hangen als ze daar niet iets aan gaat doen
Bloes heeft gewoon gelijk, mens is gewoon frigide....Als ze zo geil was , zou ze zeker ergens een poging wagen.............quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee, maar het is zooooo dom om te denken, dat als je haar niet zou kunnen doen, dat zj zelf geen behoeftes zou kunnen hebben, behoeftes die ik dus wel zie in haar
ik denk dat Hiske een beest is in bed, serieusquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:12 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Zou Hiske al hebben getongd?
Nou ik versta toch wat anders onder leuk, maar dan is het niet meer het spook van de Opera dat kloptquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:11 schreef Maria. het volgende:
[..]
nou als his zich echt leuk kleed en haar los en makeuppie...dan is het een leuke meid hoor....ze loopt hier echt op haar aller lelijkst in utopia.....bij die zgn date...zag ze dr top uit...imho...
Denk het ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik denk dat Hiske een beest is in bed, serieus
nou, ze rennen allemaal gillend weg, is niet echt bevorderlijkquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bloes heeft gewoon gelijk, mens is gewoon frigide....Als ze zo geil was , zou ze zeker ergens een poging wagen.............
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Braam als er zon zou zijn zou ik zeggen, hij Braam kom eens met je hoofd uit die zon...zonnesteek zeg maar....quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
jij blijft het maar omdraaien, jij wil haar niet, maar wat wil zij????quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Braam als er zon zou zijn zou ik zeggen, hij Braam kom eens met je hoofd uit die zon...zonnesteek zeg maar....
Tijd geleden met dat meidendagje bij die workshop met sexspeeltjes zat ze met een rooie kop te giechelen. Idem dito eerder, toen die twee strippers in de caravan waren.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ja hoor, zadel er op, bitje in en we gaan samen de zonsopgang tegemoetquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:11 schreef Maria. het volgende:
[..]
nou als his zich echt leuk kleed en haar los en makeuppie...dan is het een leuke meid hoor....ze loopt hier echt op haar aller lelijkst in utopia.....bij die zgn date...zag ze dr top uit...imho...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |