ze lijkt op een pop, had dat met Gina met die oogjes, drukte poppenoogjes in, maar trok ook benen en armen eruit, en zette ze er dan weer heel raar aanquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:00 schreef Harrison het volgende:
[..]
Loopt de hele dag al rond alsof ze naar een bruiloft gaat
Is een beetje moeilijk als je een paardebek hebtquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:59 schreef snetje het volgende:
Je ziet dat Hiske haar lachen moet inhouden bij Shelley...
Hiske is niet frigide, grootste aanname hier ooit, Hiske is een geile donder, maar ze krijgt de kans nietquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:01 schreef BloesBloes het volgende:
Gelukkig weet Hipske goed hoe relaties tussen mannen en vrouwen in elkaar zitten en vooral hoe mannen denken en wat ze doen. Dat is natuurlijk de ervaring ....Frigide kut!
quote:
En dit is geen aanname?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Hiske is niet frigide, grootste aanname hier ooit, Hiske is een geile donder, maar ze krijgt de kans niet
Ze zoekt nog een datequote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Hiske is niet frigide, grootste aanname hier ooit, Hiske is een geile donder, maar ze krijgt de kans niet
Een paard heeft een mond,is een edel dier.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:02 schreef wildstar het volgende:
[..]
Is een beetje moeilijk als je een paardebek hebt
Nee ze heeft zich opgedoft als een soepkipquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:59 schreef Maria. het volgende:
had maris zich nu opgedoft...of zag ik dat verkeerd..?..
Ze gaf het als voorbeeld, hoe ze het in haar hoofd had en hoe lomp ze het bracht, het was dus eenvoorbeeldquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:23 schreef MariaElena2018 het volgende:
En wie is Merel om iemand anders te vertellen dat ze er niet uit zien omdat ze het streepje beter in geel had kunnen nemen.... wat the fuck mensen
scherpquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
bedoelt ze dat nieuwe ding op de vijver?
Wil jij een date met Hiske om dit te controleren?quote:
ijskonijnquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:01 schreef BloesBloes het volgende:
Gelukkig weet Hipske goed hoe relaties tussen mannen en vrouwen in elkaar zitten en vooral hoe mannen denken en wat ze doen. Dat is natuurlijk de ervaring ....Frigide kut!
vind je haar niet knap dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:04 schreef wildstar het volgende:
[..]
Nee ze heeft zich opgedoft als een soepkip
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:24 schreef wildstar het volgende:
[..]
Ik ben Mazaru dankbaar want ik kan niet opnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik denk zomaar van nietquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:48 schreef mazaru het volgende:
[..]Het enige excuus dat ik voor Leen kan vinden is haar jonge leeftijd. Maar ik betwijfel wel of ze over vijf jaar anders is.
mooi Puzzie, zo zie ik het ookquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk zomaar van niet![]()
Ze zou hulp moeten zoeken ,voor de ADHD sowieso
dan zou ze minder in de problemen komen maar Mylene vindt zichzelf vaak zielig ,blijft een slachtoffer en heeft erge moeite met mensen die haar aanspreken op bepaald gedrag van haar , ze lijkt zichzelf goed te kennen maar het is duidelijk dat dat ook precies haar probleem is want ze kent zichzelf helemaal niet , doet dwars en opgefokt tegen mensen die het goed met haar voor hebben en haar iets willen leren/meegeven ,en slijmt zich suf bij de mensen waar ze bang voor is.
En ze is een meeloper ...ze heeft een eigen mening maar loopt liever als een schaapje mee met mensen waar ze niet tegenop kan en waar ze dan weer door gekleineerd wordt . Het is een vicieuze cirkel waar ze maar in blijft hangen als ze daar niet iets aan gaat doen
Ik ben niet zo van de bestialiteiten.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wil jij een date met Hiske om dit te controleren?
Maar Dot,ze brengt het van tsja ik ben zo,terwijl het gewoon asociaal gedrag is.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaf het als voorbeeld, hoe ze het in haar hoofd had en hoe lomp ze het bracht, het was dus eenvoorbeeld
Jij kent Hiske begrijp ik.............quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Tief op,verkeerde topic.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:06 schreef mario390 het volgende:
17:01 Falco - Vienna Calling
16:57 Sam Brown - Tender Hearts
16:51 ABBA - The Winner Takes It All
16:47 Nicole - Ich Hab' Dich Doch Lieb
Okee, dat vindt ze die gebreide lange onderbroeken en die a-seksuele oma-jurken gewoon mooi denk ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |