Ik ben voor.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:57 schreef Mumbojumbo het volgende:
Gloeiende, gooi er maar weer een blik geile vrijwilligsters tegen aan dan.
Jessie neuken.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:58 schreef Bramenstruik het volgende:
Sjellie weer met haar gekwatstheid, en het is niet eens een vriendin van mij, Merel eruit stemmen een optie?
Andrea vroeg of hij Shelly leuk vond wat hij beaamde , hij zei het niet zelfquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:52 schreef Koos1958 het volgende:
Oh Jessie heeft dus gister ook gezegd dat hij op Shelly zou vallen. En dan zo gepikeerd zijn om wat Merel doet.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:58 schreef Bramenstruik het volgende:
Sjellie weer met haar gekwatstheid, en het is niet eens een vriendin van mij, Merel eruit stemmen een optie?
heel verstandig !!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:59 schreef Bramenstruik het volgende:
Sjel gaat het niet meer op dit platform doen
Loopt de hele dag al rond alsof ze naar een bruiloft gaatquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:59 schreef Maria. het volgende:
had maris zich nu opgedoft...of zag ik dat verkeerd..?..
Ja Hiske ik vind het nogal wat dat niemand die Rooie Bever wilquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:58 schreef Harrison het volgende:
Oh, nu is het al zover dat Jessie zich aan Shel aanbiedt??? Hiske: ik vind het supersterk van je dat je dat niet doet
Wel in de boot?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:59 schreef Bramenstruik het volgende:
Sjel gaat het niet meer op dit platform doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |