Je zal dat dilemma 3x per dag hebben, wat moet ik aan!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:28 schreef mazaru het volgende:
Nou over naar de belangrijke dingen in het leven van Merel
Wat moet ze nou eigenlijk aan???
Jahh maar toen neukte Mr Finance nogquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:30 schreef schizolientje het volgende:
elke dag
[..]
Elke dag hé tikt ze minimaal 2 flessen
Volgens mij nog wel vaker dan 3 keer per dagquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je zal dat dilemma 3x per dag hebben, wat moet ik aan!
ik ken dat alleen van incontinente oude mensjesquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je zal dat dilemma 3x per dag hebben, wat moet ik aan!
Die heeft nu geen cent meer. Ze heeft al zijn zakgeld opgemaaktquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh maar toen neukte Mr Finance nog
hier gaat die anderequote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:34 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw Herstel
2 flessen, nog één dicht..
Oeps , krikrak die draait Miloontje ook net open... 3 flessen
Fuck en dat dat is onze jeugd...Gvd ik ben zo blij met mijn kleinkids van 17 en 19. Wat een godvergeten loosers zitten daarquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee, als er iets gebeurt, met dr grote bek dat ze de wereld wel kent, dan propt ze zich vol en komt 100 kilo aan, sterk hoor
Ze passen wel goed bij elkaar vind ik. Allebei walgelijke wijven.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:34 schreef Bramenstruik het volgende:
Mylenen heeft het al over "we" als in Merel en Mylene
Je zegt het verkeerd...Pleuris Merelquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:27 schreef MariaElena2018 het volgende:
Het gaat al 2 uur over Merels haar favorite onderwerp....MERELp
Ja als ze d''r neus stoot........ moet ze gelijk 'n afspraak maken bij Bergman Cliniquequote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:29 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel is hard, keihard, een bitch, een überbitch, ze is lomp, heel erg lomp.....maar ze kan ook heel gevoelig zijn.
d,r hand ophoudenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:28 schreef mazaru het volgende:
Nou over naar de belangrijke dingen in het leven van Merel
Wat moet ze nou eigenlijk aan???
Nog ¤41 heeft Jessie zichzelf herberekend na zijn verjaardag… Merel nog op -¤15quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die heeft nu geen cent meer. Ze heeft al zijn zakgeld opgemaakt
dat viel de laatste tijd dus wel mee, maar ze kan er inderdaad echt niet tegen, moet ze niet doenquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog ¤41 heeft Jessie zichzelf herberekend na zijn verjaardag… Merel nog op -¤15
Denk je echt dat Jessie nu die 3 flessen wijn óók nog gaat betalen nu het uit is?
Maakt voor merel niet uit wanneer ze wil zuipenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:29 schreef Maria. het volgende:
[..]
Doet ze altijd ...als het uit is.....wijnen met de meiden....
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze kan er nog even niet bij. Dat komt vast nog wel.
Ze hadden tot 1 Augustus toch 'n drank stop. Jens gister nog juichen dat ze vanaf vandaagquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat viel de laatste tijd dus wel mee, maar ze kan er inderdaad echt niet tegen, moet ze niet doen
Dat trekt ie wel weer recht,Jessie is bekent met trekken als ie ff niet snotkokertquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:29 schreef 5thencounter het volgende:
En 4 flessen wijn aftikken please, Merel, met -¤15 zakgeld…
Hoe ga je dat aam Mr Finance vertellen.. je Ex-vriend?
Ik roep Diva ook de hele dag....... Hé Poesquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:39 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik betrapte me vandaag er al 3 keer op, dat ik "hey maasie" naar mn hond loopt te roepen
Ze komt er alweer op terug hoor. Dat heeft ze gewoon helemaal verkeerd gezien en Merel heeft gelijkquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:38 schreef Koos1958 het volgende:
Mylene dat het pest gedrag was van merel met die colum over dat modellen werkn
Voor pinpassenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:29 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel is hard, keihard, een bitch, een überbitch, ze is lomp, heel erg lomp.....maar ze kan ook heel gevoelig zijn.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik roep Diva ook de hele dag....... Hé Poes
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
raar, ze spreken de T niet uit, Hoe dichter bij Dor hoe slechter het wor
Ik weet niet wat ik zie nu.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze passen wel goed bij elkaar vind ik. Allebei walgelijke wijven.
Tja, ze moet ergens haar heil zoekenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik zie nu.
Het is je vergeven.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:31 schreef Bramenstruik het volgende:
Zou ze alimentatie gaan eisen?
Ik kijk er niet van opquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik zie nu.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:32 schreef Maria. het volgende:
[..]
ik zou jessie gaan afpersen....gewoon omdat het kan op tv...
ik zie het als stumperig ff, hoop dat ze bezintquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kijk er niet van op
Leen is net zo walgelijk als Merel en vieze frannie
Nee hoor. Ze snapt het nu helemaal en neemt nog een slokquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zie het als stumperig ff, hoop dat ze bezint
Dat wijf wil model lol..............Als varken???quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:43 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Eindelijk merols ware gezicht
Wat velen al wisten
Als Merel op dit moment haar broek naar beneden doet dan likt Leen haar kont schoonquote:
Ik ook niet , Myleentje wil zo graag in de gunst vallen bij Merel ..en geeft anderen en vooral Merel weer een hoop munitie ...eigen schuldquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kijk er niet van op
Leen is net zo walgelijk als Merel en vieze frannie
ik heb ook echt geen flauw idee waarom ze dit nu doetquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Merel op dit moment haar broek naar beneden doet dan likt Leen haar kont schoon
Ik zeg tegen mijn katten hallo dames....ik ben al blij dat ik bij de twee dames mag wonenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:39 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik betrapte me vandaag er al 3 keer op, dat ik "hey maasie" naar mn hond loopt te roepen
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook niet , Myleentje wil zo graag in de gunst vallen bij Merel ..en geeft anderen en vooral Merel weer een hoop munitie ...eigen schuld
Oww....Iets gemist ik?...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Merel op dit moment haar broek naar beneden doet dan likt Leen haar kont schoon
ja pfff eigen schuld, zielig iigquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook niet , Myleentje wil zo graag in de gunst vallen bij Merel ..en geeft anderen en vooral Merel weer een hoop munitie ...eigen schuld
Die goeiemorgenfoto zonder plamuurquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat wijf wil model lol..............Als varken???
tsja, dat weet je niet, maar dit is lelijkquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:48 schreef mazaru het volgende:
[..]Het enige excuus dat ik voor Leen kan vinden is haar jonge leeftijd. Maar ik betwijfel wel of ze over vijf jaar anders is.
Zelfs als een maatje meer model is ze niet geschikt...........quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:49 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Die goeiemorgenfoto zonder plamuur
Leen en Merel zijn BFF. Het is uit met Jessie. Gisteren heeft Merel het al uitgemaakt scheen het. Maar dat wist alleen Merel.quote:
Dat denkt dat iq loze wijf zelf..............quote:
Katie wint van haarquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat wijf wil model lol..............Als varken???
Hij zou haar doen heeft ie ooit gezegdquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat denkt dat iq loze wijf zelf..............
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:43 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Eindelijk merols ware gezicht
Wat velen al wisten
Absoluut niet, maar ze is nu goed aan dr gunfactor aan t werkenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zelfs als een maatje meer model is ze niet geschikt...........
Oww okay.......Ik ben benieuwd naar de ontwikkelingen nu.............Eindelijk leuke streams nu....quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Leen en Merel zijn BFF. Het is uit met Jessie. Gisteren heeft Merel het al uitgemaakt scheen het. Maar dat wist alleen Merel.
Nou ik denk niet allen haar kontquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jessie valt echt op foute vrouwen.........quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij zou haar doen heeft ie ooit gezegd
En dat ze mooi is met een kutkarakter
of zoiets
Ehm, het is Shelly die het zegt..quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:52 schreef Koos1958 het volgende:
Oh Jessie heeft dus gister ook gezegd dat hij op Shelly zou vallen. En dan zo gepikeerd zijn om wat Merel doet.
Dat klopt wel nu deze keer wat zij verteld.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:53 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ehm, het is Shelly die het zegt..
Ja, maar Shelley?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jessie valt echt op foute vrouwen.........
Zie sanitairhok voldoet nietquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
Myl gaat in haar panty plassen.
Ze heeft Jens nog niet gesproken....dat is wel weer een ding straks in het huisjequote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze heeft een kut............1+1 =quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:54 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ja, maar Shelley?![]()
Geloof ik echt niks van.
hij vond Merel ook eens te dik, hij kon het er niet opquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij zou haar doen heeft ie ooit gezegd
En dat ze mooi is met een kutkarakter
of zoiets
Deze is met open kruisje.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:54 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Zie sanitairhok voldoet niet
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze heeft een kut............1+1 =
Hij kon er sowieso niet omheenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:54 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij vond Merel ook eens te dik, hij kon het er niet op
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:56 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Shelly heeft met Gej een verleden gehad![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |