En toch ziet Mylène het wel goed.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Mylene, je kan beter je mond houden, want straks zeg je weer teveel. Het is niet jouw gevecht.
Mariska en Hiske zijn niet blij.
Zou kunnen, heb niet echt geluisterd, maar staks heeft zij het gedaan. Ze geeft altijd goedbedoeld teveel commentaar.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En toch ziet Mylène het wel goed.
Ik snap je punt.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zou kunnen, heb niet echt geluisterd, maar staks heeft zij het gedaan.
egwel had mij 12 jaar alimentatie gescheeldquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
ongetwijfeld...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:54 schreef 5thencounter het volgende:
Merel zit vollop te genieten van haar UIT-Show.. wat een geweldige column zal dat worden..
Staat Shownews niet al voor de Poort?
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:54 schreef 5thencounter het volgende:
Merel zit vollop te genieten van haar UIT-Show.. wat een geweldige column zal dat worden..
Staat Shownews niet al voor de Poort?
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zou kunnen, heb niet echt geluisterd, maar staks heeft zij het gedaan. Ze geeft altijd goedbedoeld teveel commentaar.
Ai,dat is niet fijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:55 schreef wildstar het volgende:
[..]
egwel had mij 12 jaar alimentatie gescheeld
.. en de boot en de helft van de pinpas.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:55 schreef wildstar het volgende:
[..]
egwel had mij 12 jaar alimentatie gescheeld
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
.. en de boot en de helft van de pinpas.
Wel typisch Mylene , die nu doet alsof ze Jessie door en door denkt te kennenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Mylene, je kan beter je mond houden, want straks zeg je weer teveel. Het is niet jouw gevecht.
Mariska en Hiske zijn niet blij.
Geniepige rooie beverquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:57 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Wat weet die ouwe vrijster nou van relaties?
[ afbeelding ]
Bij een ander ALTIJD makkelijker ...als het over haar zou gaan zou ze weer weken in bed liggenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
wie gaat jessie nou doen slanke Mylene of shellyquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wel typisch Mylene , die nu doet alsof ze Jessie door en door denkt te kennen
Ze zou idd haar mond moeten houden, maar Mylene weet alles dus doet ze dat niet
Ze weet onderhand dat dat betweterige toontje van haar voor irritaties zorgt
Dus ga vooral lekker door Mylene![]()
![]()
Denk dat ze eerst Maris van hem af moeten trekkenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:00 schreef wildstar het volgende:
[..]
wie gaat jessie nou doen slanke Mylene of shelly
Dacht ook al dat hij Mylene wel erg negatief beoordeeltquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:01 schreef puzziepie het volgende:
Jordy hou ook ff je muil want je hebt de helft niet gezien en meegekregen maar je oordeelt wel nu
Aftrekken is voor Jessie geen probleem bij merel kreeg ie um niet omhoogquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:00 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Denk dat ze eerst Maris van hem af moeten trekken
Jawel, hij was één van de Wijven in de Merel-Clanquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:01 schreef puzziepie het volgende:
Jordy hou ook ff je muil want je hebt de helft niet gezien en meegekregen maar je oordeelt wel nu
Hij vindt Shell wel geil ,maar ik denk dat Maris zich als de goede vriendin gaat opwerpenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:00 schreef wildstar het volgende:
[..]
wie gaat jessie nou doen slanke Mylene of shelly
Echte passiequote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:02 schreef wildstar het volgende:
[..]
Aftrekken is voor Jessie geen probleem bij merel kreeg ie um niet omhoog
als ""troost meisje "".....quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij vindt Shell wel geil ,maar ik denk dat Maris zich als de goede vriendin gaat opwerpen
Nou ik zie em niet gaan op die grobbebol maar ik kan het mis hebbenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij vindt Shell wel geil ,maar ik denk dat Maris zich als de goede vriendin gaat opwerpen
Volgens mij welquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zijn de 35 minuten al voorbij?
hoho een verleidster van temptation...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:03 schreef wildstar het volgende:
[..]
Nou ik zie em niet gaan op die grobbebol maar ik kan het mis hebben
Mooie cap!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:03 schreef 5thencounter het volgende:
Lekker doorlullen, Sjellie met haar debielste smoelwerk op genieten van andermans rel
[ afbeelding ]
Ghegheghequote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:04 schreef Maria. het volgende:
[..]
hoho een verleidster van temptaion...
shelley is niet debiel...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:03 schreef 5thencounter het volgende:
Lekker doorlullen, Sjellie met haar debielste smoelwerk op genieten van andermans rel
[ afbeelding ]
Nee ik ook niet , maar Maris zal zich zeker weten nog meer aan Jessie vast gaan klampen ,....of hoop ik daar misschien zelf wel opquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:03 schreef wildstar het volgende:
[..]
Nou ik zie em niet gaan op die grobbebol maar ik kan het mis hebben
Ik heb weer alle fun gemistquote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:54 schreef Sambalbaai het volgende:
Hahaha dat shot, dit gesprek en dan die teksten op die boom: waarden, ego.![]()
ja ongelovelijk....meestal gaat hij langs iedereen.....klagen door lullen zwart maken etc etcquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:05 schreef Hznootje het volgende:
Ik vind Jessie verbazend volwassen in dit verhaal
MIsschien gaat ze op een avond wel verleidelijk in de boot liggen wachtenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ik ook niet , maar Maris zal zich zeker weten nog meer aan Jessie vast gaan klampen ,....of hoop ik daar misschien zelf wel op![]()
Meer aandacht voor zijn 'rap carriere'quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:05 schreef Hznootje het volgende:
Doen vrouwen gewoonlijk als er een breuk isquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:05 schreef sjampoeh het volgende:
jessiegaat ze daar zitten met mensen die ze uitkotst
Komt nogquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:06 schreef Maria. het volgende:
[..]
ja ongelovelijk....meestal gaat hij langs iedereen.....klagen door lullen zwart maken etc etc
Zou wel een leuke zijn voor onsquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:06 schreef Hznootje het volgende:
[..]
MIsschien gaat ze op een avond wel verleidelijk in de boot liggen wachten
Dat kan die ook beter laten, wordt faal nr zoveelquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:06 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Meer aandacht voor zijn 'rap carriere'
Ze hebben lol samen, vind ik ook wel wat waardquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan die ook beter laten, wordt faal nr zoveel
Eens,en Merel staat voor schut.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:05 schreef Hznootje het volgende:
Zit er volgens mij iets te lang in door de heisa van Merel, dus ben ook benieuwdquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:10 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Oke ben benieuwd, dat kan wel mooi zijn..
Zoals ze zichzelf eigenlijk al vanaf het begin voor schut zetquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Eens,en Merel staat voor schut.
Dat zei Jhon alquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:11 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Zoals ze zichzelf eigenlijk al vanaf het begin voor schut zet
te zout hoorde ik...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:10 schreef wildstar het volgende:
Gelukkig hebben ze Kippensoep vandaag......goed uit gekiend van Mariska
Het is niet aan te horen dat zelfde deuntje dag in dag uit met een rapper die niet eens normaal kan singen/rappen sonder te slissenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:10 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze hebben lol samen, vind ik ook wel wat waard
En Gerrit klinkt ook niet echt fijnquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is niet aan te horen dat zelfde deuntje dag in dag uit met een rapper die niet eens normaal kan singen/rappen sonder te slissen
Jij hebt gelijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:14 schreef humpty het volgende:
Je loog tegen mij zingen ze ...een nummer van Koos Alberts zegt Lex
dacht toch echt dat het Drukwerk was
Eerder flauw.quote:
Nee, die hijgt en kreunt te veel tussen doorquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:14 schreef Crabapple het volgende:
[..]
En Gerrit klinkt ook niet echt fijn
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:14 schreef Crabapple het volgende:
Adriaan wil wedden wanneer het weer aan is.
Snap niet dat hij niet tussen door zijn snotkoker ff ophaald heb je toch een bekenbare soundquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is niet aan te horen dat zelfde deuntje dag in dag uit met een rapper die niet eens normaal kan singen/rappen sonder te slissen
Lexc is suf gespotenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:14 schreef humpty het volgende:
Je loog tegen mij zingen ze ...een nummer van Koos Alberts zegt Lex
dacht toch echt dat het Drukwerk was
ho maar....ik wordt al misselijk...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:15 schreef wildstar het volgende:
[..]
Snap niet dat hij niet tussen door zijn snotkoker ff ophaald heb je toch een bekenbare sound
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:15 schreef wildstar het volgende:
[..]
Snap niet dat hij niet tussen door zijn snotkoker ff ophaald heb je toch een bekenbare sound
Oh leuk voor haar.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:17 schreef Bestweldonker het volgende:
Andrea heeft Richie Romero gemaild voor DJ lessen.
Zolang als her duurtquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:16 schreef Dotteke het volgende:
Jezzie over dat het te sot voor woorden is
De enige die blijven sitten sijn haar bezte vriendinnen. Mylene en Andrea, zegt hij
Ken ik niet,Nicky Romero wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:17 schreef Bestweldonker het volgende:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij kan het wel zonder dat zien we nu
is ze al een behangetje aan het uitzoeken voor de boot?...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:17 schreef Dotteke het volgende:
Nou is Jessie vrij voor Maris, kan zij de klauwen in hem gaan zetten
Dat zou zo maar kunnen, weet ik veel!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ken ik niet,Ricky Romero wel.
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:17 schreef Bestweldonker het volgende:
Meestal gaan ze dan naar de sloopquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:20 schreef Maria. het volgende:
nou...weer een ander naam voor de boot.......( bengt ongeluk.....oud bijgeloof....)
Niet deze?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ken ik niet,Ricky Romero wel.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:21 schreef mazaru het volgende:
Wat zal Merel ineens gaan stijgen in de poll nu. Iedereen die met Jessie is wordt verguist en iedereen die met Jessie ruzie heeft stijgt in de poll
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:21 schreef mazaru het volgende:
Wat zal Merel ineens gaan stijgen in de poll nu. Iedereen die met Jessie is wordt verguist en iedereen die met Jessie ruzie heeft stijgt in de poll
Why? Ze heeft niets raars gedaan . Maar de rest heeft dus weer zitten roddelen en stoken en een mening gebaseerd op invullingen en aannamesquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:21 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ok, we hebben nog dik twee weken. Andrea gaat ze haaard krijgen.
niemand is het met merel eens johquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:21 schreef mazaru het volgende:
Ik verwacht juist dat ze nog meer gaat zakkenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:21 schreef mazaru het volgende:
Wel als ze ruzie met Jessie heeft. Dat zag je ook aan Brandon. Niemand wist wie Brandon was en hij staat ineens op de eerste plek na een ruziequote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
niemand is het met merel eens joh
Nope ...staat nietsquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:22 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Niet deze?
https://soundcloud.com/richie-romero-1
truuk van merel....hij zei ...ik maakt het uit....merel zei...wat lul je...het was gisteren al uit....quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:23 schreef mazaru het volgende:
Jessie wist niet dat het gisteren al uit was
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik verwacht juist dat ze nog meer gaat zakken
Echt?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:24 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik verwacht een spectaculaire stijging.
Zegt mij helemaal niets.Ik schreef Ricky waar ik Nicky bedoelde.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:22 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Niet deze?
https://soundcloud.com/richie-romero-1
Smerig wijfquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:24 schreef Bestweldonker het volgende:
Ze denken echt dat het met 2 a 3 weken weer goed is tussen Jessie en Merel.
Merel vindt het echt heel gezellig met Andrea en Mylène en dat meent ze echt.
Paco kan dit niet bijhouden. Ik hoop op filmpjes.quote:
was jordy vannacht bij umquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:24 schreef Dotteke het volgende:
Jessie is zijn reet geneukt, zegt Jessie tegen Adje
Ow... en daarna ook.. maar dat is een bijkomstigheid.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:17 schreef Straatverlichting het volgende:
De meeste vrouwen zijn idd ronduit kut wanneer ze ongesteld moeten worden of het zijn *ervaring*![]()
Ik denk dat dit het beste is wat Jessie heeft kunnen overkomen ...quote:
Van haar gewichtquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:24 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik verwacht een spectaculaire stijging.
Welnee ...die is lekker bezig met zichzelf voor schut zettenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mylène kan beter stoppen met zuipen nu.
Helemaal mee eens. Merel is een naar, verwend, materialistisch en egoïstisch mens.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het beste is wat Jessie heeft kunnen overkomen ...
Mereltje is gigantisch door de mand gevallen
Gheghegehe Kan jij wel vriend je bent een topperquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:26 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Paco kan dit niet bijhouden. Ik hoop op filmpjes.
Dat hele gewicht van Merel boeit me niets. Dat karakter is kut. Of ze nou maat 36 of maat 46 heeft.quote:
Echt welquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Merel is een naar, verwend, materialistisch en egoïstisch mens.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Franny kan nu ook gaan bedelen om Djezzies lul
liever verwend...als verwaarloost...zou merel zeggen....quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Merel is een naar, verwend, materialistisch en egoïstisch mens.
Komt door zijn halve schedelquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:28 schreef Dotteke het volgende:
Ger geeft ff op Mylene
Ja, en gisteren vragen we haar om mee te zingen
Kan maar voor de helft denken natuurlijkquote:
Ja, dat riep ze net ook al.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:30 schreef Maria. het volgende:
[..]
liever verwend...als verwaarloost...zou merel zeggen....
En huilbuien bij Jensquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Welnee ...die is lekker bezig met zichzelf voor schut zetten
Vooruit dan maar.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Welnee ...die is lekker bezig met zichzelf voor schut zetten
EEN bontkraagje dusquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan maar voor de helft denken natuurlijk
nee hoor....ze ziet jess als een rottig broertje...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:32 schreef Dotteke het volgende:
Staat Jessie nu met Shelly te fllrten
[ afbeelding ]
quote:
Een 2e Shellyquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:33 schreef mazaru het volgende:
Merel waarschuwt alvast dat als iemand HAAR vriendin is en die zoent met Jessie!!! Die sleurt ze aan haar haren !!!!
Dus..
make mij day....maris doe je best....quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:33 schreef mazaru het volgende:
Merel waarschuwt alvast dat als iemand HAAR vriendin is en die zoent met Jessie!!! Die sleurt ze aan haar haren !!!!
Dus..
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:33 schreef Dotteke het volgende:
En dat allemaal zonder zijn snot op te snuiven, hij kan het wel
[ afbeelding ]
eensquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat hele gewicht van Merel boeit me niets. Dat karakter is kut. Of ze nou maat 36 of maat 46 heeft.
Genieton ditquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:34 schreef mazaru het volgende:
Die Leen! Ineens helemaal in love met Merel waar ze zo vreselijk bang voor was en die haar al maanden laat janken
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zegt mij helemaal niets.Ik schreef Ricky waar ik Nicky bedoelde.
Dus ook fout.
Echt bizar!! Die Andrea ook. Altijd lullen en zwartmaken en nu zit ze naast Merel overal ja op te knikken en doet ze of ze haar BFF isquote:
/Sjelli mode onquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:35 schreef mario390 het volgende:
ze zollen niet verzoeken te zingen,ze kunnen het niet
beter als de 2 welquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:36 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
/Sjelli mode on
En jij ook niet
die is binnenkort ineens weg denk ikquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:37 schreef Cargamelk het volgende:
Jessie en Merel wilde toch 2 kampen ? .... nou das dan gelukt
goffer...wordt ik nou merel fan...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:37 schreef Cargamelk het volgende:
Jessie en Merel wilde toch 2 kampen ? .... nou das dan gelukt
Hij is er serieus mee bezig.Dat is mooi om te zien.quote:
quote:
Mijn tutje heeft maat 44 en ik ben er blij mee...maar Merel had toch problemen met haar gewichtquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat hele gewicht van Merel boeit me niets. Dat karakter is kut. Of ze nou maat 36 of maat 46 heeft.
Heb je het geprobeerd ?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:39 schreef mazaru het volgende:
[..]Hij laat het heel makkelijk klinken. Maar dat valt hartstikke tegen als je het probeert.
Gerrit moet naar het Euopees parlement daar lullen ze ook alles rechtquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:35 schreef Dotteke het volgende:
Gerrit weeet nog een banaan recht te lullen zegt |Andrea
Wie ?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
die is binnenkort ineens weg denk ik
Die heeft alleen problemen met haar gewicht als ze geen honger heeftquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:39 schreef wildstar het volgende:
[..]
Mijn tutje heeft maat 44 en ik ben er blij mee...maar Merek had toch problemen met haar gewicht
Ik struikel over mijn tongquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Heb je het geprobeerd ?
Waar is dat topic waar ze het stemmetje van kaylee na deden?
Inzingen aub
Of je nou maat 36 hebt, of maat 52..Als je een kutkarakter hebt ben je sowieso niet mooiquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:39 schreef wildstar het volgende:
[..]
Mijn tutje heeft maat 44 en ik ben er blij mee...maar Merek had toch problemen met haar gewicht
Dat kan Jessie ook - zei Merel.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:35 schreef Dotteke het volgende:
Gerrit weeet nog een banaan recht te lullen zegt |Andrea
UTO / Doe hier Kaylee na. Alle stemmen geldenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Heb je het geprobeerd ?
Waar is dat topic waar ze het stemmetje van kaylee na deden?
Inzingen aub
Preciesquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:42 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Of je nou maat 36 hebt, of maat 52..Als je een kutkarakter hebt ben je sowieso niet mooi
ja valt niet tegen, alleen dat huilerige met die Ikbal rap hoeft van mij niet, lijkt dan te veel op gebed zonder end zoals hij dan raptquote:
Hijquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:45 schreef lonneberga het volgende:
Wie heeft het uitgemaakt,hij of zij?
Ja want Merel kreeg het niet voorelkaarquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:42 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat kan Jessie ook - zei Merel.
Hij en dat kan ze niet uitstáánquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:45 schreef lonneberga het volgende:
Wie heeft het uitgemaakt,hij of zij?
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij en dat kan ze niet uitstáán
zondequote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:47 schreef Bestweldonker het volgende:
Jordy tegen Franny - Mylène zit nu heel diep in Merel haar reet. Merel heeft het natuurlijk pittig voor haar gemaakt en nu ziet Mylène ineens een opening en daar kruipt ze in.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:47 schreef puzziepie het volgende:
Heel Nederland zit te wachten op hoe Frenkie er uitziet ,aldus Lexie
Mylene graaft der eigen graf nu , heel dom en eigen schuldquote:
Ja man kan niet wachtenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:47 schreef puzziepie het volgende:
Heel Nederland zit te wachten op hoe Frenkie er uitziet ,aldus Lexie
Hij ziet het goed maar ik zit meer te wachten op zijn grote muil (weerwoord) op het geen hij ziet maar vooral wat hij online heeft gezienquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:47 schreef Bestweldonker het volgende:
Jordy tegen Franny - Mylène zit nu heel diep in Merel haar reet. Merel heeft het natuurlijk pittig voor haar gemaakt en nu ziet Mylène ineens een opening en daar kruipt ze in.
Haar "Uit-Feest" kwam ook ineens na een langdurige verblijf in de accuruimte , Show-Tip van Achterquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:46 schreef humpty het volgende:
En toch ...in Utopia 1 waren ze ook de ene dag elkaars vijanden om
de volgende dag dikke vrienden te zijn...heb altijd gedacht dat dat
van achter moest
Ik verstond 17.000,-quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:50 schreef Bestweldonker het volgende:
Gerrit vindt het raar dat ze maar in de shit blijven zitten.
Jessie tegen Jens - Hier heb ik nooit een factuur van gezien.....niet in het mapje facturen, hoe kan dat? Ik zie het niet.
Jens - Er zijn soms synchroniseer problemen tussen de ene en de andere computer
Jessie - factuur is van 14 - 7
2000 euroquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik verstond 17.000,-![]()
Dat zal toch niet?
Alsof Mario weet wie dat is.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:52 schreef wildstar het volgende:
[..]
Ja hoor jessie is goed in oplichten hij zou een zoon van Ari Olivier kunnen zijn
Hij houdt er niet van om via een herinnering op de hoogte gebracht te worden van een factuur. Pffffff.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:52 schreef Bestweldonker het volgende:
Jens - We kunnen bellen...
Jessie - Hoe kan ik op de hoogte zijn als er nooit een factuur is geweest? We krijgen toch alleen een pakbon?
Ari kwam wel vaak in Oostenrijkquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Alsof Mario weet wie dat is.
zeker ook zo en conjoquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Pffffff zou Alec moeten hebben voor diequote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij houdt er niet van om via een herinnering op de hoogte gebracht te worden van een factuur. Pffffff.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ari kwam wel vaak in Oostenrijk
mooi ...nagel jessie aan de bovenste boom tak....quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:46 schreef Harrison het volgende:
Een herinnering van de groothandel van 2000¤ in de mail
Dat gluren naar de camera,bloedirritant vind ik dat.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:55 schreef puzziepie het volgende:
Klachten van een hoop klantjes want de nageltjes laten los ,maar die lelijke witte stukken plastic zitten nog steeds op Tranny's vingers
[ afbeelding ]
nou...die had charme....quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:52 schreef wildstar het volgende:
[..]
Ja hoor jessie is goed in oplichten hij zou een zoon van Ari Olivier kunnen zijn
Ze volgt haar kinquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:58 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Dat gluren naar de camera,bloedirritant vind ik dat.
Ja en Jessie veel geluk met je Tampon Gerritquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:58 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie - Dan zit Merel daar met Mylene en Andrea, ze mag die meiden niet eens, veel geluk met je leven...
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:00 schreef wildstar het volgende:
[..]
Ja en Jessie veel geluk met je Tampon Gerrit
Vanaaf weer feest voor Merolquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:58 schreef 5thencounter het volgende:
Als het bij Merel thuis "uit "is altijd, dan belt ze áltijd vriendinnen voor een wijntje Uit-Feesje
Ze doet dit dus continue
Meester oplichterquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:54 schreef mario390 het volgende:
Meester oplichter
[..]
zeker ook zo en conjo
Ja dat Age M ook in denhaag maar dan met een politie agentequote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:59 schreef Maria. het volgende:
[..]
nou...die had charme....die versierde een psychologe in de bajes...
![]()
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
UTO / Doe hier Kaylee na. Alle stemmen gelden
ja...dat waren echte troetel criminelen...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:02 schreef wildstar het volgende:
[..]
Ja dat Age M ook in denhaag maar dan met een politie agente
Dat was ook een baas.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:02 schreef wildstar het volgende:
[..]
Ja dat Age M ook in denhaag maar dan met een politie agente
Mijnquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:03 schreef Maria. het volgende:
[..]
ja...dat waren echte troetel criminelen...![]()
Stanley H bij Sonja Barend was ook leuk.quote:
zomergasten gekeken?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Stanley H bij Sonja Barend was ook leuk.
Uhh niet gelukt en spanje was nog meer shitquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:05 schreef Maria. het volgende:
[..]
ow,...had je aandelen american land program...?...
Ik heb het niet zo op aanhangersquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Stanley H bij Sonja Barend was ook leuk.
Nee,nog niet .Thanks for reminding.John VD Heuvel.quote:
te zout zei jens...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:07 schreef wildstar het volgende:
Ben benieuwt of de Kippensoep goed bevallen is
Ikquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee,nog niet .Thanks for reminding.John VD Heuvel.
Was die zwanger dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:07 schreef wildstar het volgende:
Ben benieuwt of de Kippensoep goed bevallen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |