Je zal dat dilemma 3x per dag hebben, wat moet ik aan!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:28 schreef mazaru het volgende:
Nou over naar de belangrijke dingen in het leven van Merel
Wat moet ze nou eigenlijk aan???
Jahh maar toen neukte Mr Finance nogquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:30 schreef schizolientje het volgende:
elke dag
[..]
Elke dag hé tikt ze minimaal 2 flessen
Volgens mij nog wel vaker dan 3 keer per dagquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je zal dat dilemma 3x per dag hebben, wat moet ik aan!
ik ken dat alleen van incontinente oude mensjesquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je zal dat dilemma 3x per dag hebben, wat moet ik aan!
Die heeft nu geen cent meer. Ze heeft al zijn zakgeld opgemaaktquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh maar toen neukte Mr Finance nog
hier gaat die anderequote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:34 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw Herstel
2 flessen, nog één dicht..
Oeps , krikrak die draait Miloontje ook net open... 3 flessen
Fuck en dat dat is onze jeugd...Gvd ik ben zo blij met mijn kleinkids van 17 en 19. Wat een godvergeten loosers zitten daarquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee, als er iets gebeurt, met dr grote bek dat ze de wereld wel kent, dan propt ze zich vol en komt 100 kilo aan, sterk hoor
Ze passen wel goed bij elkaar vind ik. Allebei walgelijke wijven.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:34 schreef Bramenstruik het volgende:
Mylenen heeft het al over "we" als in Merel en Mylene
Je zegt het verkeerd...Pleuris Merelquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:27 schreef MariaElena2018 het volgende:
Het gaat al 2 uur over Merels haar favorite onderwerp....MERELp
Ja als ze d''r neus stoot........ moet ze gelijk 'n afspraak maken bij Bergman Cliniquequote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:29 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel is hard, keihard, een bitch, een überbitch, ze is lomp, heel erg lomp.....maar ze kan ook heel gevoelig zijn.
d,r hand ophoudenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:28 schreef mazaru het volgende:
Nou over naar de belangrijke dingen in het leven van Merel
Wat moet ze nou eigenlijk aan???
Nog ¤41 heeft Jessie zichzelf herberekend na zijn verjaardag… Merel nog op -¤15quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die heeft nu geen cent meer. Ze heeft al zijn zakgeld opgemaakt
dat viel de laatste tijd dus wel mee, maar ze kan er inderdaad echt niet tegen, moet ze niet doenquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog ¤41 heeft Jessie zichzelf herberekend na zijn verjaardag… Merel nog op -¤15
Denk je echt dat Jessie nu die 3 flessen wijn óók nog gaat betalen nu het uit is?
Maakt voor merel niet uit wanneer ze wil zuipenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:29 schreef Maria. het volgende:
[..]
Doet ze altijd ...als het uit is.....wijnen met de meiden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |