quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze kan er nog even niet bij. Dat komt vast nog wel.
Ze hadden tot 1 Augustus toch 'n drank stop. Jens gister nog juichen dat ze vanaf vandaagquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat viel de laatste tijd dus wel mee, maar ze kan er inderdaad echt niet tegen, moet ze niet doen
Dat trekt ie wel weer recht,Jessie is bekent met trekken als ie ff niet snotkokertquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:29 schreef 5thencounter het volgende:
En 4 flessen wijn aftikken please, Merel, met -¤15 zakgeld…
Hoe ga je dat aam Mr Finance vertellen.. je Ex-vriend?
Ik roep Diva ook de hele dag....... Hé Poesquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:39 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik betrapte me vandaag er al 3 keer op, dat ik "hey maasie" naar mn hond loopt te roepen
Ze komt er alweer op terug hoor. Dat heeft ze gewoon helemaal verkeerd gezien en Merel heeft gelijkquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:38 schreef Koos1958 het volgende:
Mylene dat het pest gedrag was van merel met die colum over dat modellen werkn
Voor pinpassenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:29 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel is hard, keihard, een bitch, een überbitch, ze is lomp, heel erg lomp.....maar ze kan ook heel gevoelig zijn.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik roep Diva ook de hele dag....... Hé Poes
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
raar, ze spreken de T niet uit, Hoe dichter bij Dor hoe slechter het wor
Ik weet niet wat ik zie nu.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze passen wel goed bij elkaar vind ik. Allebei walgelijke wijven.
Tja, ze moet ergens haar heil zoekenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik zie nu.
Het is je vergeven.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:31 schreef Bramenstruik het volgende:
Zou ze alimentatie gaan eisen?
Ik kijk er niet van opquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik zie nu.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:32 schreef Maria. het volgende:
[..]
ik zou jessie gaan afpersen....gewoon omdat het kan op tv...
ik zie het als stumperig ff, hoop dat ze bezintquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kijk er niet van op
Leen is net zo walgelijk als Merel en vieze frannie
Nee hoor. Ze snapt het nu helemaal en neemt nog een slokquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zie het als stumperig ff, hoop dat ze bezint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |