Leuke vrouw, die Sandaquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:25 schreef sacha het volgende: [..] die heeft FF natuurlijk naar Sandra gebracht
![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:25 schreef sacha het volgende:
[..]
die heeft FF natuurlijk naar Sandra gebracht
Alhoewel, mijn tante wenst me net gefeliciteerd met mijn 37ste verjaardag. Gaat wel erg hard zo ineens.quote:
Koken kreng !!! Koken kan je leren en is leukquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:30 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Alhoewel, mijn tante wenst me net gefeliciteerd met mijn 37ste verjaardag. Gaat wel erg hard zo ineens.
En het koken, tja nooit meegekregen. Mijn moeder had een hekel aan koken
Slecht excuusquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:30 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Alhoewel, mijn tante wenst me net gefeliciteerd met mijn 37ste verjaardag. Gaat wel erg hard zo ineens.
Ach zal de leeftijd wel zijn ... Maar leuk Sandraquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:30 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon totaal geen talent voor en ben te ongeduldig. Pleur altijd alles op hoog vuur en maar snel.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Koken kreng !!! Koken kan je leren en is leuk
Onzinquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:31 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon totaal geen talent voor en ben te ongeduldig. Pleur altijd alles op hoog vuur en maar snel.
Ik kan wel hele lekkere cupcakes bakken. Dat dan weer wel.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Koken kreng !!! Koken kan je leren en is leuk
Klinkt als een slowchatterquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:33 schreef mario390 het volgende:
in supermarkt was en vrouw![]()
meer dann 40, mollig ,stampvoeten ,en dat ergste ze hadde verdomt korte hotpants,man man ,de bij de kassa heeft zogar gelacht
Gek he? Die beesten wonen daar toch... Ik zie ze niet door de kalverstraat wandelen dan is het wat andersquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:33 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)ident-met-snoek.html
Stoute snoek, we vissen ze er gewoon allemaal uit
Snap daar ook niets van. Uit voorzorg maar alles visvrij maken?quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Gek he? Die beesten wonen daar toch... Ik zie ze niet door de kalverstraat wandelen dan is het wat anders
Ja, ze leert maar om geduld te hebben. Dat is de belangrijkste eigenschap die je nodig hebt.quote:
heet jee sandra? dann heb ik valse info gekregenquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:30 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Zelfs ik heb water leren koken.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ze leert maar om geduld te hebben. Dat is de belangrijkste eigenschap die je nodig hebt.
Je weet het nooit hè op de interwebzquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
heet jee sandra? dann heb ik valse info gekregen
Gooi er plastic inquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Snap daar ook niets van. Uit voorzorg maar alles visvrij maken?
Ja maar jij bent ook baas.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zelfs ik heb water leren koken.
Uit welk land kwam ze?quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
vresselijk was dat ,de vrouwen in supermarkt zijn geschockd gewezen
Nee, ze hebben het over een liedje.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
heet jee sandra? dann heb ik valse info gekregen
Wist je dat niet?quote:
Hij werd natuurlijk daar overstroomt met picsquote:
Was ze te Hot Pants?quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
vresselijk was dat ,de vrouwen in supermarkt zijn geschockd gewezen
Als het goed is staat het op pagina 4739 in je schriftje.quote:
Ik kende ook ooit een Sandra.. die was roodharig, daarom dacht ik dat Soul Sandra zou heten .. Maar dat rode haar is weer een ander liedjequote:
sommige dames weten niet dat ze bepaalde kleding beter niet kunnen dragenquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de vrouw was niet hot,vresselijk was dat
Maar die kunnen welquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kende ook ooit een Sandra.. die was roodharig, daarom dacht ik dat Soul Sandra zou heten .. Maar dat rode haar is weer een ander liedje
ja ""meisjes met rote harenquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kende ook ooit een Sandra.. die was roodharig, daarom dacht ik dat Soul Sandra zou heten .. Maar dat rode haar is weer een ander liedje
Ze gaan toch maar niet vissen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:33 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)ident-met-snoek.html
Stoute snoek, we vissen ze er gewoon allemaal uit
Dat topic is wel hot !!! Leukquote:
Zo, ik heb net gegeten en moet de afwas nog doen.quote:
Leuk topic idd.quote:
je was die met de lasagne of?quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo, ik heb net gegeten en moet de afwas nog doen.
Geen dankquote:
Nee. Aardappelen, sperzieboontjes en kip gegeten.quote:
oke, wie was dan de met de lasagnequote:Op woensdag 31 juli 2019 18:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee. Aardappelen, sperzieboontjes en kip gegeten.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:50 schreef Soury het volgende:
Zijn er geen dames meer hier? Ik heb een vraag
Degene die ook lekker gegeten heeft.quote:
Ahh hebbes. Nep wimpers???? Wel eens geprobeerdquote:
Ik heb net mn jurkje weer aanquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:50 schreef Soury het volgende:
nee, nooitquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh hebbes. Nep wimpers???? Wel eens geprobeerd
Dan mag je ook die vraag beantwoordenquote:
Mijn zus laat ze elke paar weken door iemand zetten. Zij verliest er wel veel als ze slaapt zegt ze.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok niet doen ook Ik welquote:
ja maar niet jijquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Degene die ook lekker gegeten heeft.
Ik zit nog met lijm op mijn ogen en knipoog naar iedereenquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:53 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Mijn zus laat ze elke paar weken door iemand zetten. Zij verliest er wel veel als ze slaapt zegt ze.
Ze heeft ook wel van die opplakdingen gebruikt maar die kunnen lastig zijn.
Ah, nee nooit nepwimpers. Heb vroeger weleens mascara door mijn snor gedaan, leuk wat donkerder, was ook geen succes.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan mag je ook die vraag beantwoorden
quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ah, nee nooit nepwimpers. Heb vroeger weleens mascara door mijn snor gedaan, leuk wat donkerder, was ook geen succes.
Mijn killerparkiet vind het ook maar niets. En ik heb haar nog wel een make-up spiegeltje gegeven.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ah, nee nooit nepwimpers. Heb vroeger weleens mascara door mijn snor gedaan, leuk wat donkerder, was ook geen succes.
Zelf gemaakte ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelf gemaakte ?nee niet deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelf gemaakte ?Ohh dat ziet er lekker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
ik heb voor de gein wel eens bij de action van die nepplakdingen gekocht...geen succes. Of bedoel je wimperextensions?quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is die witte shitquote:
Nee dat dus. Ze liggen nu in de prullenbakquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb voor de gein wel eens bij de action van die nepplakdingen gekocht...geen succes. Of bedoel je wimperextensions?
In dat receptquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee niet witte shit,zeg ik niks van
volgens mij degenen die er wel mee kunnen gebruiken ook nog eens een kilo mascara om het een beetje 1 geheel te laten worden. Maar het moet wel een beetje natuurlijk blijven vind ik. Sommigen overdrijven ook met hun extensions, hebben ze een kuif in het midden en rechts en links zit er bijna niets.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat dus. Ze liggen nu in de prullenbak
Ahh ik gebruik vaak van die witte crackersquote:
Het was een leuk experimentquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
volgens mij degenen die er wel mee kunnen gebruiken ook nog eens een kilo mascara om het een beetje 1 geheel te laten worden. Maar het moet wel een beetje natuurlijk blijven vind ik. Sommigen overdrijven ook met hun extensions, hebben ze een kuif in het midden en rechts en links zit er bijna niets.
Ik vind al die nep toch niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
volgens mij degenen die er wel mee kunnen gebruiken ook nog eens een kilo mascara om het een beetje 1 geheel te laten worden. Maar het moet wel een beetje natuurlijk blijven vind ik. Sommigen overdrijven ook met hun extensions, hebben ze een kuif in het midden en rechts en links zit er bijna niets.
Ik had ook de natuurlijke wimpers gekochtquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind al die nep toch niet aantrekkelijk.
Als je denkt dat je 230 k/m rijden moet je niet gek opkijkenquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:14 schreef mario390 het volgende:
kijk dat ongelukk
https://steiermark.orf.at/stories/3002599/
ik kreeg die dingen ook niet normaal opgeplakt, schots en scheefquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had ook de natuurlijke wimpers gekocht
Het moet een massa worden die je daarna tot ballen kunt kneden ...quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh ik gebruik vaak van die witte crackers
Ja brood ok. Het zag er uit als pop cornquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Het moet een massa worden die je daarna tot ballen kunt kneden ...
160 km/hquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je denkt dat je 230 k/m rijden moet je niet gek opkijken
Wenkbrouwen ook had ik zo'n kit het kwasjes en borstels. Ik was net pipoquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik kreeg die dingen ook niet normaal opgeplakt, schots en scheef
Heb ik ook geprobeerd. Het zag er niet uit.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Wenkbrouwen ook had ik zo'n kit het kwasjes en borstels. Ik was net pipo
Nou jammer dan. Dood dusquote:
Erg is dat. Maar een potloodje doet wonderen, niet van die viltstiftenquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:20 schreef Marsani het volgende:
[..]
Heb ik ook geprobeerd. Het zag er niet uit.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Het staat jou beterquote:
quote:
quote:
Waarom?quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:
Lijkt me wel interessant.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:43 schreef TillyB het volgende:
[..]Ken haar niet, een vechtster blijkbaar
Achteraf zijn de natuurlijke beterquote:
De mijne zijn OK.quote:
Ik wilde ook wel eens een Babie lookquote:
Nee dat bleekquote:
Niet de Haagse Barbie... De echtequote:Op woensdag 31 juli 2019 19:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Waarom zou iemand een Barbie look willen, dat mens is apenlelijk en het komt nooit meer goed.
Ja dat is waar. Maar de trend volgenquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Waarom zou iemand een Barbie look willen, dat mens is apenlelijk en het komt nooit meer goed.
Oh.quote:
Ik volg niks en het maakt mij geen ene reet uit wat mensen verder van mij denken, ik ga gewoon stug door.quote:
Nou ik ben okquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh.
Die slanke.
Maar Soury is al slank.
Dat klopt.. maar dr lippen gaat ze echt niet doenquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh.
Die slanke.
Maar Soury is al slank.
Die dikke opgespoten lippen zijn oerlelijk.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat klopt.. maar dr lippen gaat ze echt niet doen
Ik haat trends, de mensen die er aan meedoen zijn meelopers.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik volg niks en het maakt mij geen ene reet uit wat mensen verder van mij denken, ik ga gewoon stug door.
Ik vond het wel grappig om een stel wimpers op te plakken. En ik zit nu nog steeds met lijm op me smoelquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik volg niks en het maakt mij geen ene reet uit wat mensen verder van mij denken, ik ga gewoon stug door.
Wanneer ga je naar de kapper?quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig om een stel wimpers op te plakken. En ik zit nu nog steeds met lijm op me smoel
Nooitquote:
Je moet ze ook niet daar plakken.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig om een stel wimpers op te plakken. En ik zit nu nog steeds met lijm op me smoel
Waar?quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet daar plakken.
Jij hebt langer haar dan ik, op mijn werk zijn er maar weinig vrouwen met langer haar.quote:
Op je smoel.quote:
Ogen zijn ook mijn smoelquote:
Ik heb er helemaal niks mee, maar ligt eraan hoe het gesprek loopt. Dit klinkt toch wel interessant:quote:
quote:
quote:
Niet dan?quote:
quote:
Bedank Soul maarquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We hebben beide gelijk
Maar niet meer doen dus.
En bedankt nog,ik was het heus niet vergeten.
quote:
Ja doei.quote:
Ja echt he?quote:
Ze komt mopperen hier. Jou probleemquote:Op woensdag 31 juli 2019 20:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[..]
Ja doei.Zo werkt het bij niet.
Dronken?quote:
Nee,FOK doet de hele dag al raar.quote:
Nee johquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee,FOK doet de hele dag al raar.
Burger vonn wurst?quote:
Ik zou Soul wat aandacht gevenquote:
bist alles in de welt.quote:
Goed idee.quote:
Dat gezeik elke keerquote:
Ze heeft toch al rozen gehaald?quote:
Zelf gekochtquote:Op woensdag 31 juli 2019 20:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze heeft toch al rozen gehaald?
Weet je het zal me aan me reet roesten.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze heeft toch al rozen gehaald?
Mij ook.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je het zal me aan me reet roesten.
Tom Barman, de naam alleen al!quote:
Wij zijn dus niet echt synchroon. Ik kan me er in vinden maar die griet gaat in 40+ lopen jankenquote:Op woensdag 31 juli 2019 20:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
Nee sorry,ik zal het uitleggen,wij doen niet aan verjaardagen,althans ik niet.Hoef ook niets op de mijne.
quote:
men neme een borrelglaasje...quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat klopt.. maar dr lippen gaat ze echt niet doen
Ik was er ookquote:Op woensdag 31 juli 2019 20:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waanzinnig mooi nummer.
Ach ja, ik was erbij.
Nou nee hoorquote:
Ik vond dat wel meevallenquote:Op woensdag 31 juli 2019 20:15 schreef Soury het volgende:
Ik kan me er in vinden maar die griet gaat in 40+ lopen janken
Laat maar,ligt niet aan jou.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Wij zijn dus niet echt synchroon. Ik kan me er in vinden maar die griet gaat in 40+ lopen janken
Ok dat kan je vindenquote:
17quote:
Vertel?quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb net het journaal gezien, wat een triest gedoe allemaal om ons heen.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben verbaast dat D. van dEUS houdt.
Wist ik helemaal niet!
Van dat homostel wat hun huis uitgejaagd wordt tot aan dat antirookbeleid van de NS.quote:
Okquote:Op woensdag 31 juli 2019 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van dat homostel wat hun huis uitgejaagd wordt tot aan dat antirookbeleid van de NS.
*wijst naar de OPquote:Op woensdag 31 juli 2019 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van dat homostel wat hun huis uitgejaagd wordt tot aan dat antirookbeleid van de NS.
Ik geef je een roosje.quote:
Omdat het met een kleine letter is?quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben verbaast dat D. van dEUS houdt.
Wist ik helemaal niet!
Dat zijn geen homo's, het zijn transgenders.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
O ja, ik zou er geen moeite mee hebben als ze naast mij komen te wonen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zijn geen homo's, het zijn transgenders.
En hele aardige gasten verder.
Als ik zie dat je aan hen komt dan kom je ook aan mij.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
O ja, ik zou er geen moeite mee hebben als ze naast mij komen te wonen.
Ze zien er ook niet uit, maar da's niet aan mij om dat te beoordelen, het zijn lieve gasten.quote:
Men mag er een mening over hebben maar die houd je maar lekker voor je.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze zien er ook niet uit, maar da's niet aan mij om dat te beoordelen, het zijn lieve gasten.
Kom op zeg, ik doe gewoon aardig en let daar niet eens op.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Men mag er een mening over hebben maar die houd je maar lekker voor je.
Ik zij ook men, daar bedoel ik jou niet mee.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik doe gewoon aardig en let daar niet eens op.
Je mag je mening ook uitspreken, maar je hoeft mensen niet lastig te vallenquote:Op woensdag 31 juli 2019 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Men mag er een mening over hebben maar die houd je maar lekker voor je.
Ik ben heel ruimdenkend hoor.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zij ook men, daar bedoel ik jou niet mee.
Nee, doe dat lekker thuis, net als je geloof.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
Je mag je mening ook uitspreken, maar je hoeft mensen niet lastig te vallen
Welk geloof?quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, doe dat lekker thuis, net als je geloof.
Je hoort helemaal niemand lastig te vallenquote:Op woensdag 31 juli 2019 20:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Moet met alles en iedereen rekening houden, maar die twee mag je zomaar lastig vallen, hey, ik dacht het niet.
Daarom.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Je hoort helemaal niemand lastig te vallen
Ik zwijg.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Tenzij het mensen zijn die mensen lastig vallen, die mag je lastig vallen
Nee ik kaffer iedereen af wat en hoe en wat ze zijnquote:Op woensdag 31 juli 2019 20:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Moet met alles en iedereen rekening houden, maar die twee mag je zomaar lastig vallen, hey, ik dacht het niet.
Verbaal mag veel, maar je laat mensen fysiek met rust.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik kaffer iedereen af wat en hoe en wat ze zijn
Ik vandaag ook.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja ene zijds kan ik zeggen dat ik het onnatuurlijk vindt. Maar wie ben ik om daarover te oordelen? Als 2 mensen van elkaar houden dan is daar niets mis mee.quote:
Ik sprak de gek 10 minuten geleden nog.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Hi Ha.quote:
Mo muffen.quote:
Paardenkut.quote:
Domme kut ga zingen ofzoquote:
quote:
Ik zou dan even niet tikkenquote:Op woensdag 31 juli 2019 20:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, ik zit een gerook zalmhaasje te eten+
Smakelijk!quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, ik zit een gerookt zalmhaasje te eten+
Mot ik die bitch even op haar bakkes meppen?quote:
Neehoorquote:Op woensdag 31 juli 2019 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mot ik die bitch even op haar bakkes meppen?
Kom maar opquote:Op woensdag 31 juli 2019 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat hadden we nou gezegd over gewelddadige reacties?quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die badeend is een watje.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Wat hadden we nou gezegd over gewelddadige reacties?
Homo.quote:
Hoe laat moet je morgen beginnen?quote:
quote:
Je begeeft je op dun ijs Eend.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoe laat moet je morgen beginnen?
6.30 uur gaat de wekker, 8.00 uur beginnen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En hoe laat denk je daar aan te komen?quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Succesquote:Op woensdag 31 juli 2019 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
6.30 uur gaat de wekker, 8.00 uur beginnen.
Eerst de wimpertjes doen?quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moeten we nog wat doen ofzo dat je het niet vergeet ofzo,,, Een ban melding voor de grapquote:Op woensdag 31 juli 2019 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Yeah houd het leven spannend.quote:
Kruip je er heen?quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Smakkelijk ! Steek me de ogen maar uit met die stokjes, zalmquote:Op woensdag 31 juli 2019 20:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, ik zit een gerookt zalmhaasje te eten+
Dank je tonja.quote:
Succes !quote:
Ik lust geen ogen, tnx.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Smakkelijk ! Steek me de ogen maar uit met die stokjes, zalm
Dank je Amphorapotje.quote:
Graag gedaanquote:
Niet letterlijk natuurlijk.quote:
Het was ook niet erg origineelquote:
Eén deel kan niet meer breken er zit meer staal in dan dat de gamma op voorraad heeft.quote:
Ging-ie anders hangen?quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eén deel kan niet meer breken er zit meer staal in dan dat de gamma op voorraad heeft.
Maar er om lachen kan ik nog steeds.quote:
Nee.quote:
Dat is belangrijkerquote:Op woensdag 31 juli 2019 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar er om lachen kan ik nog steeds.
En dit in combi met je onderschrift.quote:
Ja en het was toch een kutbedrijf waar ik zou gaan werken.quote:
Ja, maar Soury is lief, daar doe ik het wel voor.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En dit in combi met je onderschrift.
Je bent meer om dan dat je leeftquote:Op woensdag 31 juli 2019 21:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tering, het gaat weer te snel.
Ik ga weer om.
Nee, heb zojuist met broertje gebeld, was even heftig, ben nu doodmoe.quote:
Ik ben ook doodop van een belletjequote:Op woensdag 31 juli 2019 21:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, heb zojuist met broertje gebeld, was even heftig, ben nu doodmoe.
Het is noch vroeg. Probeer eens om een goed dag/nachtritme te krijgen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, heb zojuist met broertje gebeld, was even heftig, ben nu doodmoe.
Ach, diep van binnen hou ik wel van hem, en hij van mij.quote:
Mijn Zus en Broer zijn alles voor mequote:Op woensdag 31 juli 2019 21:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, diep van binnen hou ik wel van hem, en hij van mij.
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |