Ja maar jij bent ook baas.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zelfs ik heb water leren koken.
Uit welk land kwam ze?quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
vresselijk was dat ,de vrouwen in supermarkt zijn geschockd gewezen
Nee, ze hebben het over een liedje.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
heet jee sandra? dann heb ik valse info gekregen
Wist je dat niet?quote:
Hij werd natuurlijk daar overstroomt met picsquote:
Was ze te Hot Pants?quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
vresselijk was dat ,de vrouwen in supermarkt zijn geschockd gewezen
Als het goed is staat het op pagina 4739 in je schriftje.quote:
Ik kende ook ooit een Sandra.. die was roodharig, daarom dacht ik dat Soul Sandra zou heten .. Maar dat rode haar is weer een ander liedjequote:
sommige dames weten niet dat ze bepaalde kleding beter niet kunnen dragenquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de vrouw was niet hot,vresselijk was dat
Maar die kunnen welquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kende ook ooit een Sandra.. die was roodharig, daarom dacht ik dat Soul Sandra zou heten .. Maar dat rode haar is weer een ander liedje
ja ""meisjes met rote harenquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kende ook ooit een Sandra.. die was roodharig, daarom dacht ik dat Soul Sandra zou heten .. Maar dat rode haar is weer een ander liedje
Ze gaan toch maar niet vissen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:33 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)ident-met-snoek.html
Stoute snoek, we vissen ze er gewoon allemaal uit
Dat topic is wel hot !!! Leukquote:
Zo, ik heb net gegeten en moet de afwas nog doen.quote:
Leuk topic idd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |