Leuke vrouw, die Sandaquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:25 schreef sacha het volgende: [..] die heeft FF natuurlijk naar Sandra gebracht
![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:25 schreef sacha het volgende:
[..]
die heeft FF natuurlijk naar Sandra gebracht
Alhoewel, mijn tante wenst me net gefeliciteerd met mijn 37ste verjaardag. Gaat wel erg hard zo ineens.quote:
Koken kreng !!! Koken kan je leren en is leukquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:30 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Alhoewel, mijn tante wenst me net gefeliciteerd met mijn 37ste verjaardag. Gaat wel erg hard zo ineens.
En het koken, tja nooit meegekregen. Mijn moeder had een hekel aan koken
Slecht excuusquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:30 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Alhoewel, mijn tante wenst me net gefeliciteerd met mijn 37ste verjaardag. Gaat wel erg hard zo ineens.
Ach zal de leeftijd wel zijn ... Maar leuk Sandraquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:30 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon totaal geen talent voor en ben te ongeduldig. Pleur altijd alles op hoog vuur en maar snel.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Koken kreng !!! Koken kan je leren en is leuk
Onzinquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:31 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon totaal geen talent voor en ben te ongeduldig. Pleur altijd alles op hoog vuur en maar snel.
Ik kan wel hele lekkere cupcakes bakken. Dat dan weer wel.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Koken kreng !!! Koken kan je leren en is leuk
Klinkt als een slowchatterquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:33 schreef mario390 het volgende:
in supermarkt was en vrouw![]()
meer dann 40, mollig ,stampvoeten ,en dat ergste ze hadde verdomt korte hotpants,man man ,de bij de kassa heeft zogar gelacht
Gek he? Die beesten wonen daar toch... Ik zie ze niet door de kalverstraat wandelen dan is het wat andersquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:33 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)ident-met-snoek.html
Stoute snoek, we vissen ze er gewoon allemaal uit
Snap daar ook niets van. Uit voorzorg maar alles visvrij maken?quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Gek he? Die beesten wonen daar toch... Ik zie ze niet door de kalverstraat wandelen dan is het wat anders
Ja, ze leert maar om geduld te hebben. Dat is de belangrijkste eigenschap die je nodig hebt.quote:
heet jee sandra? dann heb ik valse info gekregenquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:30 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Zelfs ik heb water leren koken.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ze leert maar om geduld te hebben. Dat is de belangrijkste eigenschap die je nodig hebt.
Je weet het nooit hè op de interwebzquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
heet jee sandra? dann heb ik valse info gekregen
Gooi er plastic inquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Snap daar ook niets van. Uit voorzorg maar alles visvrij maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |