Het is iets wat het meest overeenkomt. Gehaktbal is ook echt Nederlands en dat is moeilijk te vertalen.quote:
Gehacktballequote:Op woensdag 31 juli 2019 18:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is iets wat het meest overeenkomt. Gehaktbal is ook echt Nederlands en dat is moeilijk te vertalen.
Maar geen taart ? Of 1 van de Hema?quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:14 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Sterker nog, hij heeft de bakkerij en horeca vakschool gedaan.
Rode en roze.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Proficiat ! Met een bossie rooie rozen erbij
Er stond wel een felicitatie in UTO vanochtend? Dus hoezo vergetenquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:14 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Sterker nog, hij heeft de bakkerij en horeca vakschool gedaan.
Heb ik ooit gezegd dat hij het vergeten was?quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Er stond wel een felicitatie in UTO vanochtend? Dus hoezo vergeten
Nou min of meer wel jaquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:18 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezegd dat hij het vergeten was?
Ah ja dan wordt het lastig.. Maar wel lief van jezelfquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik heb een stukje slagroomtaart meegenomen vanochtend. We hebben geen oven.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ja dan wordt het lastig.. Maar wel lief van jezelf
Heel soms ben ik nog wel eens lief voor mezelf.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ja dan wordt het lastig.. Maar wel lief van jezelf
Alleen dat hij geen rozen voor jou koopt en geen taart voor jou baktquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:18 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezegd dat hij het vergeten was?
Goed zorgen voor je zelfquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:20 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Heel soms ben ik nog wel eens lief voor mezelf.
Je gaf geen respons op de vragen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:20 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je uit "Ik heb bloemen voor mezelf gehaald" haalt dat hij het vergeten is.
Dat gaat natuurlijk vrij lastig zonder oven. Hij kan het beter dan ik hoor. Koken kan ik ook totaal niet.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:20 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen dat hij geen rozen voor jou koopt en geen taart voor jou bakt
Daar ben je ook te jong voorquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:22 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk vrij lastig zonder oven. Hij kan het beter dan ik hoor. Koken kan ik ook totaal niet.
Geen excuus voor de rozenquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:22 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk vrij lastig zonder oven. Hij kan het beter dan ik hoor. Koken kan ik ook totaal niet.
Niet? Het is wel een kenmerk hier dat de 40+ goed kan koken.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:22 schreef Soulraven het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |