Vrouwen en een telefoon, het blijft een slechte combinatie.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:23 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja, dit is best een groot stuk wat bol staat. Kraan stond half uur aan.
Heb ik inderdaad eens gehad. Iets door eigen schuld en werd niet vergoed. Daarom nu een verzekering dat door eigen schuld ook vergoed wordt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou een gaatje in je keuken afvoer prikken. Ik denk dat je anders het niet vergoed krijgt
Ja met een vriendin. Wat we gaan eten vandaan en of ik dat jurkje gekocht had en meer belangrijke zaken.quote:
Ohh van harte gefeliciteerd. Ik wilde dat in het feli topic doen in UTO maar dat mag nietquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:56 schreef Soulraven het volgende:
Maar ff rozen voor mezelf gekocht voor mijn verjaardag
Middag, Omapotje weer de keuken ingeduwd?quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh van harte gefeliciteerd. Ik wilde dat in het feli topic doen in UTO maar dat mag niet[ afbeelding ]
Tief eens op met die aannames.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vrouwen en een telefoon, het blijft een slechte combinatie.
quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh van harte gefeliciteerd. Ik wilde dat in het feli topic doen in UTO maar dat mag niet[ afbeelding ]
Die werkt tot laat, dus ik ben zelf even bezig.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Middag, Omapotje weer de keuken ingeduwd?
Ik heb een kippie gerooktquote:Op woensdag 31 juli 2019 17:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die werkt tot laat, dus ik ben zelf even bezig.
GATVERDAMME!quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:42 schreef Marsani het volgende:
Hier lasagne met spinazie en gorgonzola.
Goffer, je maakt me nu wel benieuwd hoorquote:
Lekkerquote:Op woensdag 31 juli 2019 17:42 schreef Marsani het volgende:
Wat saté saus er bij.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Goffer, je maakt me nu wel benieuwd hoorIk zag nog twee gehaktballen in een pan, dus even broodjes ontdooien en die ballen slachten straks. Goede optie, tenzij ze voor morgen waren
ik heb lieber de fleisch-lasagnequote:Op woensdag 31 juli 2019 17:42 schreef Marsani het volgende:
quote:
Jij woont stukken dichterbij, ik heb het alweer in de gatenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |