Oh.quote:
Ik volg niks en het maakt mij geen ene reet uit wat mensen verder van mij denken, ik ga gewoon stug door.quote:
Nou ik ben okquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh.
Die slanke.
Maar Soury is al slank.
Dat klopt.. maar dr lippen gaat ze echt niet doenquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh.
Die slanke.
Maar Soury is al slank.
Die dikke opgespoten lippen zijn oerlelijk.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat klopt.. maar dr lippen gaat ze echt niet doen
Ik haat trends, de mensen die er aan meedoen zijn meelopers.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik volg niks en het maakt mij geen ene reet uit wat mensen verder van mij denken, ik ga gewoon stug door.
Ik vond het wel grappig om een stel wimpers op te plakken. En ik zit nu nog steeds met lijm op me smoelquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik volg niks en het maakt mij geen ene reet uit wat mensen verder van mij denken, ik ga gewoon stug door.
Wanneer ga je naar de kapper?quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig om een stel wimpers op te plakken. En ik zit nu nog steeds met lijm op me smoel
Nooitquote:
Je moet ze ook niet daar plakken.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig om een stel wimpers op te plakken. En ik zit nu nog steeds met lijm op me smoel
Waar?quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet daar plakken.
Jij hebt langer haar dan ik, op mijn werk zijn er maar weinig vrouwen met langer haar.quote:
Op je smoel.quote:
Ogen zijn ook mijn smoelquote:
Ik heb er helemaal niks mee, maar ligt eraan hoe het gesprek loopt. Dit klinkt toch wel interessant:quote:
quote:
quote:
Niet dan?quote:
quote:
Bedank Soul maarquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We hebben beide gelijk
Maar niet meer doen dus.
En bedankt nog,ik was het heus niet vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |