je was die met de lasagne of?quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo, ik heb net gegeten en moet de afwas nog doen.
Geen dankquote:
Nee. Aardappelen, sperzieboontjes en kip gegeten.quote:
oke, wie was dan de met de lasagnequote:Op woensdag 31 juli 2019 18:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee. Aardappelen, sperzieboontjes en kip gegeten.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:50 schreef Soury het volgende:
Zijn er geen dames meer hier? Ik heb een vraag
Degene die ook lekker gegeten heeft.quote:
Ahh hebbes. Nep wimpers???? Wel eens geprobeerdquote:
Ik heb net mn jurkje weer aanquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:50 schreef Soury het volgende:
nee, nooitquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh hebbes. Nep wimpers???? Wel eens geprobeerd
Dan mag je ook die vraag beantwoordenquote:
Mijn zus laat ze elke paar weken door iemand zetten. Zij verliest er wel veel als ze slaapt zegt ze.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh hebbes. Nep wimpers???? Wel eens geprobeerd
Ok niet doen ook Ik welquote:
ja maar niet jijquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Degene die ook lekker gegeten heeft.
Ik zit nog met lijm op mijn ogen en knipoog naar iedereenquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:53 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Mijn zus laat ze elke paar weken door iemand zetten. Zij verliest er wel veel als ze slaapt zegt ze.
Ze heeft ook wel van die opplakdingen gebruikt maar die kunnen lastig zijn.
Ah, nee nooit nepwimpers. Heb vroeger weleens mascara door mijn snor gedaan, leuk wat donkerder, was ook geen succes.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan mag je ook die vraag beantwoorden
quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ah, nee nooit nepwimpers. Heb vroeger weleens mascara door mijn snor gedaan, leuk wat donkerder, was ook geen succes.
Mijn killerparkiet vind het ook maar niets. En ik heb haar nog wel een make-up spiegeltje gegeven.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ah, nee nooit nepwimpers. Heb vroeger weleens mascara door mijn snor gedaan, leuk wat donkerder, was ook geen succes.
Zelf gemaakte ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelf gemaakte ?nee niet deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |