je was die met de lasagne of?quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo, ik heb net gegeten en moet de afwas nog doen.
Geen dankquote:
Nee. Aardappelen, sperzieboontjes en kip gegeten.quote:
oke, wie was dan de met de lasagnequote:Op woensdag 31 juli 2019 18:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee. Aardappelen, sperzieboontjes en kip gegeten.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:50 schreef Soury het volgende:
Zijn er geen dames meer hier? Ik heb een vraag
Degene die ook lekker gegeten heeft.quote:
Ahh hebbes. Nep wimpers???? Wel eens geprobeerdquote:
Ik heb net mn jurkje weer aanquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:50 schreef Soury het volgende:
nee, nooitquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh hebbes. Nep wimpers???? Wel eens geprobeerd
Dan mag je ook die vraag beantwoordenquote:
Mijn zus laat ze elke paar weken door iemand zetten. Zij verliest er wel veel als ze slaapt zegt ze.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok niet doen ook Ik welquote:
ja maar niet jijquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Degene die ook lekker gegeten heeft.
Ik zit nog met lijm op mijn ogen en knipoog naar iedereenquote:Op woensdag 31 juli 2019 18:53 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Mijn zus laat ze elke paar weken door iemand zetten. Zij verliest er wel veel als ze slaapt zegt ze.
Ze heeft ook wel van die opplakdingen gebruikt maar die kunnen lastig zijn.
Ah, nee nooit nepwimpers. Heb vroeger weleens mascara door mijn snor gedaan, leuk wat donkerder, was ook geen succes.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan mag je ook die vraag beantwoorden
quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ah, nee nooit nepwimpers. Heb vroeger weleens mascara door mijn snor gedaan, leuk wat donkerder, was ook geen succes.
Mijn killerparkiet vind het ook maar niets. En ik heb haar nog wel een make-up spiegeltje gegeven.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ah, nee nooit nepwimpers. Heb vroeger weleens mascara door mijn snor gedaan, leuk wat donkerder, was ook geen succes.
Zelf gemaakte ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelf gemaakte ?nee niet deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelf gemaakte ?Ohh dat ziet er lekker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
ik heb voor de gein wel eens bij de action van die nepplakdingen gekocht...geen succes. Of bedoel je wimperextensions?quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is die witte shitquote:
Nee dat dus. Ze liggen nu in de prullenbakquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb voor de gein wel eens bij de action van die nepplakdingen gekocht...geen succes. Of bedoel je wimperextensions?
In dat receptquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee niet witte shit,zeg ik niks van
volgens mij degenen die er wel mee kunnen gebruiken ook nog eens een kilo mascara om het een beetje 1 geheel te laten worden. Maar het moet wel een beetje natuurlijk blijven vind ik. Sommigen overdrijven ook met hun extensions, hebben ze een kuif in het midden en rechts en links zit er bijna niets.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat dus. Ze liggen nu in de prullenbak
Ahh ik gebruik vaak van die witte crackersquote:
Het was een leuk experimentquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
volgens mij degenen die er wel mee kunnen gebruiken ook nog eens een kilo mascara om het een beetje 1 geheel te laten worden. Maar het moet wel een beetje natuurlijk blijven vind ik. Sommigen overdrijven ook met hun extensions, hebben ze een kuif in het midden en rechts en links zit er bijna niets.
Ik vind al die nep toch niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
volgens mij degenen die er wel mee kunnen gebruiken ook nog eens een kilo mascara om het een beetje 1 geheel te laten worden. Maar het moet wel een beetje natuurlijk blijven vind ik. Sommigen overdrijven ook met hun extensions, hebben ze een kuif in het midden en rechts en links zit er bijna niets.
Ik had ook de natuurlijke wimpers gekochtquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind al die nep toch niet aantrekkelijk.
Als je denkt dat je 230 k/m rijden moet je niet gek opkijkenquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:14 schreef mario390 het volgende:
kijk dat ongelukk
https://steiermark.orf.at/stories/3002599/
ik kreeg die dingen ook niet normaal opgeplakt, schots en scheefquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had ook de natuurlijke wimpers gekocht
Het moet een massa worden die je daarna tot ballen kunt kneden ...quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh ik gebruik vaak van die witte crackers
Ja brood ok. Het zag er uit als pop cornquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Het moet een massa worden die je daarna tot ballen kunt kneden ...
160 km/hquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je denkt dat je 230 k/m rijden moet je niet gek opkijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |