Ik lust geen ogen, tnx.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Smakkelijk ! Steek me de ogen maar uit met die stokjes, zalm
Dank je Amphorapotje.quote:
Graag gedaanquote:
Niet letterlijk natuurlijk.quote:
Het was ook niet erg origineelquote:
Eén deel kan niet meer breken er zit meer staal in dan dat de gamma op voorraad heeft.quote:
Ging-ie anders hangen?quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eén deel kan niet meer breken er zit meer staal in dan dat de gamma op voorraad heeft.
Maar er om lachen kan ik nog steeds.quote:
Nee.quote:
Dat is belangrijkerquote:Op woensdag 31 juli 2019 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar er om lachen kan ik nog steeds.
En dit in combi met je onderschrift.quote:
Ja en het was toch een kutbedrijf waar ik zou gaan werken.quote:
Ja, maar Soury is lief, daar doe ik het wel voor.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En dit in combi met je onderschrift.
Je bent meer om dan dat je leeftquote:Op woensdag 31 juli 2019 21:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tering, het gaat weer te snel.
Ik ga weer om.
Nee, heb zojuist met broertje gebeld, was even heftig, ben nu doodmoe.quote:
Ik ben ook doodop van een belletjequote:Op woensdag 31 juli 2019 21:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, heb zojuist met broertje gebeld, was even heftig, ben nu doodmoe.
Het is noch vroeg. Probeer eens om een goed dag/nachtritme te krijgen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, heb zojuist met broertje gebeld, was even heftig, ben nu doodmoe.
Ach, diep van binnen hou ik wel van hem, en hij van mij.quote:
Mijn Zus en Broer zijn alles voor mequote:Op woensdag 31 juli 2019 21:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, diep van binnen hou ik wel van hem, en hij van mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |