Laat mij hierbuiten gek.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:12 schreef Elan het volgende:
Zou kapiteintje ook direct gaan dreigen met notes als iemand hem een beetje plaagt?
ZO DANquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:45 schreef Elan het volgende:
Hopelijk gaat @:kapiteintje weer snel ergens op een berg uitgebreid zitten mediteren met zijn arrogante pesthoofd.
Nu al weer compleet zat die gozer met zijn slappe gelul.
Je quote mij net, in relatie tot die post van GGMM. En vervolgens wil je er buiten gelaten worden. Je bent wel echt een grote mongool hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een oorlog in het hoofd van Elan, hij is als een zwakzinnige om zich heen aan het slaan.
Ik hoop dat hij snel vrede zal ervarenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een oorlog in het hoofd van Elan, hij is als een zwakzinnige om zich heen aan het slaan.
Wat heb ik fout gedaan? GGMM maakt een opmerking dat jij videoland bent. Ik zeg alleen dat videoland niet zo kut is als je van zwakzinnige programma's houdt. Vervolgens maakt een andere user een opmerking over een note en dan ga je een volledig uit de lucht getrokken post maken met mij erin. En nu weer.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:45 schreef Elan het volgende:
Hopelijk gaat @:kapiteintje weer snel ergens op een berg uitgebreid zitten mediteren met zijn arrogante pesthoofd.
Nu al weer compleet zat die gozer met zijn slappe gelul.
Dit was van de week ook al in het Feyenoord-topic gaande. Die gozer heeft echt een of andere persoonlijkheidsstoornis. Eerst constant lopen uit lokken en dan vervolgens uitgebreid stommertje spelen. Wat een figuur johquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:47 schreef onlogisch het volgende:
@:Elan laat geen spaan heel van @:Kapiteintje .
Benieuwd wat @:El-Stinho hiervan vindt.
Ik zal Elan nooit tegenspreken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:47 schreef onlogisch het volgende:
@:Elan laat geen spaan heel van @:Kapiteintje .
Benieuwd wat @:El-Stinho hiervan vindt.
Quote me dan ook gewoon niet als je er zogenaamd buiten gelaten wilt worden, compleet achterlijk figuurquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heb ik fout gedaan? GGMM maakt een opmerking dat jij videoland bent. Ik zeg alleen dat videoland niet zo kut is als je van zwakzinnige programma's houdt. Vervolgens maakt een andere user een opmerking over een note en dan ga je een volledig uit de lucht getrokken post maken met mij erin. En nu weer.
Laat mij er gewoon buiten mafkees.
Leuk geprobeerd om uit je belachelijke positie te komen van zojuist.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit was van de week ook al in het Feyenoord-topic gaande. Die gozer heeft echt een of andere persoonlijkheidsstoornis. Eerst constant lopen uit lokken en dan vervolgens uitgebreid stommertje spelen. Wat een figuur joh![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Quote me dan ook gewoon niet als je er zogenaamd buiten gelaten wilt worden, compleet achterlijk figuur![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:57 schreef GGMM het volgende:
Videoland is voor Netflix wat Elan is voor Kapiteintje
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een compleet infantiele vergelijking. Komkommertijd op de sociale werkplaats....
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is precies wat een medewerker van Videoland zou zeggen.
Ik wacht de mening van Kapi wel even af als je het niet erg vindt.
Wat zeg ik hier precies verkeerd over jou. Ik heb het louter over Videoland.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo dan.
[..]
Maak je niet druk, Videoland heeft best leuke programma's voor mensen wiens leven kwalitatief nog minder interessant is dan programma's van Peter van der Vorst en de zoon van Gert van Samson en Gert.
Uhuquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd om uit je belachelijke positie te komen van zojuist.
In eerste instantie had ik het niet eens over jou, maar je hebt nu inderdaad bevestigd dat je een enorme Videoland bent ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:54 schreef Elan het volgende:
[..]
UhuQuote me gewoon niet, ook niet in relatie tot wat anderen roepen, dan laat ik jou lekker met rust
.
Vergeten wat een irritante bloedzuiger je ook alweer kon zijn. Best jammer, want je initiële comeback in de SC was allervriendelijkst.
Zeker, je moet jezelf ook een beetje bestaansrecht geven.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:55 schreef GGMM het volgende:
Mijn opmerking is in ieder geval zeer geslaagd.
Jazekerquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:55 schreef napoleonfour het volgende:
Heeft JC nog een tosti genomen eigenlijk?
Je zegt helemaal niets verkeerdquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat zeg ik hier precies verkeerd over jou. Ik heb het louter over Videoland.
Bedankt lieve man Kapiquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt het verdiend na het behalen van je diploma.
Ja prima, maar zeg dan niet dat ik het over jou heb, terwijl dat niet zo is. Zo boeiend ben je namelijk niet, ik reageerde louter op de opmerking van mijn vriend GGMM en zijn hulpje onlogisch.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zegt helemaal niets verkeerd. Het staat je volkomen vrij te reageren op wie en wat je wil. Maar loop dan ook niet te janken als anderen dat doen. Het is namelijk geen alleenrecht. Bovendien zou het hier een uitermate saaie boel worden als we niet meer op elkaars posts zouden mogen reageren
van de Deen?quote:
Kapiteintje en Elan slaan wild om zich heen omdat ze zich niet als volwassen mannen uit een discussie kunnen redden. Bijzonder jammer en treurig tegelijkertijd.quote:
Ik vind Kapiteintje er sterker uitkomen eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:50 schreef onlogisch het volgende:
@:Kapiteintje heeft het moeilijk.
@:GGMM
@:Zipportal
@:KingRoland
@:maxi-mus
@:Caland
Nee, ik werk gewoon door. Tragisch leven van een arbeider. Jij dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
hallo lenny
welkom
geniet je een beetje van de zomer?
Dus je hebt eigenlijk gewoon chronische tyfus in je vingersquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja prima, maar zeg dan niet dat ik het over jou heb, terwijl dat niet zo is. Zo boeiend ben je namelijk niet, ik reageerde louter op de opmerking van mijn vriend GGMM en zijn hulpje onlogisch.
Uithalen naar Tyronquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Donder op met die katten domme idioot.
Blijft een kut etappe. Maar okay, benieuwd hoe sky eh uk postal het volgend jaar gaat doen met drie kopmannen.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Donder op met die katten domme idioot.
Madquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus je hebt eigenlijk gewoon chronische tyfus in je vingersWant je quote namelijk toch echt mij. En niet een van hun. Wat dus nogal vreemd overkomt als het mij verder totaal niet zou aangaan .
woestquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus je hebt eigenlijk gewoon chronische tyfus in je vingersWant je quote namelijk toch echt mij. En niet een van hun. Wat dus nogal vreemd overkomt als het mij verder totaal niet zou aangaan .
Ik verwacht dat Froome en Bernal het uitgangspunt zijn en Thomas terug in de trein moet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Blijft een kut etappe. Maar okay, benieuwd hoe sky eh uk postal het volgend jaar gaat doen met drie kopmannen.
ja dit is mijn laatste lange zomervakantiequote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, ik werk gewoon door. Tragisch leven van een arbeider. Jij dan?
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Froome kan gewoon nog de RvSpanje rijden als je ze zijn 'herstel' ziet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Froome en Bernal het uitgangspunt zijn en Thomas terug in de trein moet.
*hunniesquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Wij redden ons altijd uit de discussie uiteindelijk, in het Feyenoord-topic ook maar jij vind jezelf blijkbaar zo interessant dat je posts meent te moeten verwijderen zodra we dat stadium naderen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kapiteintje en Elan slaan wild om zich heen omdat ze zich niet als volwassen mannen uit een discussie kunnen redden. Bijzonder jammer en treurig tegelijkertijd.
Terecht. Goed bezig.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja dit is mijn laatste lange zomervakantie
volgend jaar afstuderen dus ik probeer er zoveel mogelijk van te genieten
Hallo Lenny Zipportal hier.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:zipportal handel jij deze mention even af?
Ach, denk niet dat hij dat moet willen. Met Karrepas, Roglic en misschien Pinot lopen er ook prima renners rond.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Froome kan gewoon nog de RvSpanje rijden als je ze zijn 'herstel' ziet.
Jij vind hahahahahahaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij redden ons altijd uit de discussie uiteindelijk, in het Feyenoord-topic ook maar jij vind jezelf blijkbaar zo interessant dat je posts meent te moeten verwijderen zodra we dat stadium naderen.
Te veel dikzakken in de scquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:06 schreef Tyron het volgende:
wij kunnen in deze SC een voorbeeld zijn voor de gehele wereld, misschien zelfs het gehele universum
Dat doe ik ook. Maar ik compenseer hetquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
je zou ze ook als volgt kunnen noemen: mensen die een beetje teveel van voedsel houden
misschien kunnen wij een voorbeeld zijn voor deze mensen met overgewichtquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Maar ik compenseer het
Ik hoorde dat Kuifje misschien ook nog Spanje doet?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach, denk niet dat hij dat moet willen. Met Karrepas, Roglic en misschien Pinot lopen er ook prima renners rond.
Wacht wie bedoel jequote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Kuifje misschien ook nog Spanje doet?
Suggestie: mensen die geen moeite hebben met twee kapsalons als diner.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
je zou ze ook als volgt kunnen noemen: mensen die een beetje teveel van voedsel houden
Dat kan jij pas als je een zin begint met hoofdletter.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
misschien kunnen wij een voorbeeld zijn voor deze mensen met overgewicht
Ik moest deze zin drie keer lezen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat kan jij pas als je een zin begint met hoofdletter.
ik behandel mijn woorden graag gelijkwaardigquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat kan jij pas als je een zin begint met hoofdletter.
ik heb nog nooit een kapsalon gegetenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Suggestie: mensen die geen moeite hebben met twee kapsalons als diner.
Oei, hier maak je een dt-foutje maat.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij redden ons altijd uit de discussie uiteindelijk, in het Feyenoord-topic ook maar jij vind jezelf blijkbaar zo interessant dat je posts meent te moeten verwijderen zodra we dat stadium naderen.
Nu gaan we deze vraag aan @onlogisch stellen!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een kapsalon gegeten
en nu
moet je ook niet aan beginnenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een kapsalon gegeten
en nu
Krachtwijkquote:
Die vieze vetklep zit zich nu vast te vreten in dat spul. (x 2)quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nu gaan we deze vraag aan @:Onlogisch stellen!
Zo dan. Jojo komt met gestrekt been de SC binnen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die vieze vetklep zit zich nu vast te vreten in dat spul. (x 2)
Oh dat zou kunnen. Movistar neemt volgens mij Karrepas, Quintana en Valverde mee.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik gun het little Q wel.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh dat zou kunnen. Movistar neemt volgens mij Karrepas, Quintana en Valverde mee.
Pics van je lichaam in bikini.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoppetee.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, maar ik verwacht Karrepas.quote:
Sssoooooowquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zal na het werpen van twee kinderen wel een pittig groot bestand zijn!
Was het overschrijden van mijn datalimiet wel waard.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wellicht is de foto nog steeds aan het laden.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hopelijk is het het wachten waard.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wellicht is de foto nog steeds aan het laden.
Te redden van wat...quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hopelijk is het het wachten waard.
Het is overigens wachten op @:aTypisch die zichzelf nu in een harnas hijst om als internetridder van het topic Jojo te redden.
Bitcoin staat op 8800, dus die is weer weg.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is overigens wachten op @:aTypisch die zichzelf nu in een harnas hijst om als internetridder van het topic Jojo te redden.
Ja, geen idee wat hier staat.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Bitcoin staat op 8800, dus die is weer weg.
Ik quote jou, maar ik heb het niet over jou. Moet ik er een tekening bij maken?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh zo. Ja ben erg gekwetst.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mannelijke users die grappen maken over jouw omvang.
Graagquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik quote jou, maar ik heb het niet over jou. Moet ik er een tekening bij maken?
Ja bedankt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, dan kan ik je dus eet smakelijk wensen.
Ik gebruik een andere app die ik nog fijner vind!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:29 schreef Tyron het volgende:
ik gebruik de app myfitnesspal om mijn voedingsinname overzichtelijk te houden
want ik leef graag gezond
misschien een tip voor sommigen van jullie
Ik heb geen ruimte meer op mijn telefoon voor apps, die ene bikinifoto van JoJoortje neemt alle ruimte in.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:29 schreef Tyron het volgende:
ik gebruik de app myfitnesspal om mijn voedingsinname overzichtelijk te houden
want ik leef graag gezond
misschien een tip voor sommigen van jullie
welke? en waarom is die app fijner?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik gebruik een andere app die ik nog fijner vind!
Was wel een mooie foto hè.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb geen ruimte meer op mijn telefoon voor apps, die ene bikinifoto van JoJoortje neemt alle ruimte in.
Hij heet simpelweg Food en heeft een appel als icoontje. Ik vind het overzichterlijker, handiger met barcodes scannen etc.quote:
Voor in de collectie ja, net na Jojoortje in Arsenal shirt.quote:
oke bedankt voor de informatiequote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heet simpelweg Food en heeft een appel als icoontje. Ik vind het overzichterlijker, handiger met barcodes scannen etc.
Was soms lastig om op te fappen door de meerdere schermen om het te laten passen, maar lukte wel uiteindelijk.quote:
Mooi.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was soms lastig om op te fappen door de meerdere schermen om het te laten passen, maar lukte wel uiteindelijk.
Ik zou geen advies aannemen van iemand die twee kapsalons vreet en al 5 weken niet heeft gesport.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:32 schreef Jojoortje het volgende:
Onlogod zei laatst nog dat ik geen kilo’s meer moest afvallen. Had hem een foto gestuurd van mij in een korte broek. (Ja een korte broek, of ik zoiets aan kon trekken naar school.)
dus zijn mening weegt zwaar?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:32 schreef Jojoortje het volgende:
Onlogod zei laatst nog dat ik geen kilo’s meer moest afvallen. Had hem een foto gestuurd van mij in een korte broek. (Ja een korte broek, of ik zoiets aan kon trekken naar school.)
misschien ook naar mij sturen ter beoordeling ?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:32 schreef Jojoortje het volgende:
Ik krijg idd geen updates meer van hem zo van: BEN WEER IN DE GYM dit dat...quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou geen advies aannemen van iemand die twee kapsalons vreet en al 5 weken niet heeft gesport.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou geen advies aannemen van iemand die twee kapsalons vreet en al 5 weken niet heeft gesport.
Oké.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
misschien ook naar mij sturen ter beoordeling ?
Dat ligt aan de kwaliteit van de foto.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoeveel negatieve notes worden gecompenseerd met een foto?
Bedankt trouwens nog voor je felicitatiequote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja normaal gesproken is het eerst koffie drinken..
Heb ik jou al verteld dat ik nieuw apparatuur heb om koffie te zetten?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja normaal gesproken is het eerst koffie drinken..
Iemand die denkt dat elke dag hetzelfde eten een gezonde lifestyle is.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
mwahquote:
heb liever pils en koffiequote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
mwah
het is zowel niet smerig als niet lekker
het is gewoon transparant vocht zonder smaak
maar wel beter dan dat zoete drinken
Aspartaam is slecht voor je makker.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:42 schreef JanCees het volgende:
hierna beginnen aan mn dagelijkse 1,5 liter cola light denk ik
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:42 schreef JanCees het volgende:
hierna beginnen aan mn dagelijkse 1,5 liter cola light denk ik
kan je ook drinken tochquote:
LENNY god hoe is het? Hoe staan de wallen er voor?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt trouwens nog voor je felicitatie
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aspartaam is slecht voor je makker.
als dat het ergste isquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aspartaam is slecht voor je makker.
Vertel me alles.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb ik jou al verteld dat ik nieuw apparatuur heb om koffie te zetten?
heb geen grenzenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
kan je ook drinken toch
als je een beetje let op je grenzen dan hoeft dat ook niet zo ongezond te zijn
Espressoapparaat van 500 euro gekocht. Bonenmaler van 300,-quote:
Jezusquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Espressoapparaat van 500 euro gekocht. Bonenmaler van 300,-
Ik zet tegenwoordig koppen koffie met machinerie van 800 euro.
netjesquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
zijn wel veel wisselende berichten overquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Waar heb je dat gelezen, de Fabeltjeskrant?
andere koffie nemenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:46 schreef Buitendam het volgende:
Ja, smaakt gewoon naar Senseo.
Godverdomme
Nee, is een grapje ouwe reus. Het was even goed oefenen maar nu zet ik wel topbakken hoor.quote:
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn wel veel wisselende berichten over
rancilio silva?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een espressomachine. Culinaire barbaar.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:54 schreef GGMM het volgende:
800 euro uitgeven voor een koffiezetapparaat
Moeten zij weten.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:54 schreef GGMM het volgende:
dat is toch een koffiezet apparaatquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een espressomachine. Culinaire barbaar.
Volgens mij had @Saind ook wel hele een goede, maar die was niet zo duur.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een espressomachine. Culinaire barbaar.
Triest jaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:54 schreef GGMM het volgende:
Eten á 80 cent per dagquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Moeten zij weten.
Sommige mensen kopen een kat. Wat denk je dat dat allemaal kost?
oud tweedehands dingetje geloof ik, wat verder prima is.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens mij had @:Saind ook wel hele een goede, maar die was niet zo duur.
niet verkeerdquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:57 schreef Doublepain het volgende:
@:caland
Uurtje kost hier 20eu incl massage
ik gebruik het pijpje niet zo veelquote:
Mijn wok is groter dan bonenmaler + espressoapparaat.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:00 schreef Adames het volgende:
[..]
ik gebruik het pijpje niet zo veel
gebruikte moet ik zeggen, want apparaat is al een tijd kapot
doe het nu met filter (weekend), caffetiere (uitgebreide ochtend) of nespresso (snel bakkie pleur).
espressomachine komt er wel weer aan, maar dit jaar nog niet. neemt allemaal samen toch wat plek in beslag
ja, maar caffetiere en filterkoffie wil ik ook wel houdenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mijn wok is groter dan bonenmaler + espressoapparaat.
Gaat goed. Vriendin heeft nauwelijks ergens last van. Alleen wat meer en sneller moe. Maar als dat alles is..quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
LENNY god hoe is het? Hoe staan de wallen er voor?
Fantastisch.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gaat goed. Vriendin heeft nauwelijks ergens last van. Alleen wat meer en sneller moe. Maar als dat alles is..
hoe lang duurt het nogquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gaat goed. Vriendin heeft nauwelijks ergens last van. Alleen wat meer en sneller moe. Maar als dat alles is..
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
LENNY god hoe is het? Hoe staan de wallen er voor?
Ben ik de enige die hier leest dat de vriendin van Lenny iets doet op de wallen?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verbaast het je?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Ben ik de enige die hier leest dat de vriendin van Lenny iets doet op de wallen?
Ik neem aan dat Lenny je ook persoonlijk op de hoogte heeft gebracht dat hij vader wordt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Ben ik de enige die hier leest dat de vriendin van Lenny iets doet op de wallen?
nou nou nouquote:
Ik durf het niet te zeggen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Lenny je ook persoonlijk op de hoogte heeft gebracht dat hij vader wordt.
Dan zijn de posts gewoon erg logisch.
Je bent zelf kattenbakvulling.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Inentingen, dierenarts, kattenbak, kattenbakvulling, speeltjes enz
huhquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
weet jij nog leuke gamequote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
denk pizza ofzo @onlogisch @GGMMquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kip, sla, aardappeltjes.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pasta met zalm, verder niks?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan rol je dat bolle kadaver van je van de bank en ga je naar de winkel.quote:
en dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bestond er maar zoiets als een plek waar je vers voedsel kon kopen.
Roerbakgroente erbij, sausje.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Pasta met zalm, verder niks?
Denk dat ik langs de Chinees rij straks, al weken zin in babi pangang
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:20 schreef GGMM het volgende:
Sinds Drizzt 5 kilo afgevallen is krijgt hij praatjes.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:20 schreef GGMM het volgende:
ja hij wandelt nu 10 minuten per dagquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:20 schreef GGMM het volgende:
jaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:21 schreef JanCees het volgende:
ja
[..]
ja hij wandelt nu 10 minuten per dag
Ligt er eentje in de vriezerquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Domino's
Of waar bestel je meestal?
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik haal er even een expert bij.
@:scrummie2.0
[..]
[..]
[..]
Deze zin loopt niet helemaal lekker.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:34 schreef Elan het volgende:
Lenny kreeg toch ook een keer een complete meltdown omdat iemand iets zei naars over een vrouw?
iets zei naarsquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:34 schreef Elan het volgende:
Lenny kreeg toch ook een keer een complete meltdown omdat iemand iets zei naars over een vrouw?
Iets zei naarsquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:34 schreef Elan het volgende:
In ongeveer maandje tijd 5kg kwijt ja.quote:
Wat is je doelgewicht?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In ongeveer maandje tijd 5kg kwijt ja.
nog 30 te gaan dus?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vanaf ongeveer hier is de meltdown.quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen. Puberaal triest gedrag. Ga dan lekker naar KLB.
Kleuters hier.
lekker manquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wederom gelachen.quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wilde je nog dat ik weg ging?
Hier heb je een reden om me weg te krijgen.
Kop een trein, onlo.
Nu, hop naar Danny.
Doei he.
Lekker voor je.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:46 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben gestrand boys
Trein rijdt niet meer
85-90.quote:
10-15quote:
Auto verkocht, doe nu alles te voet en op de fiets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |