Kapiteintje en Elan slaan wild om zich heen omdat ze zich niet als volwassen mannen uit een discussie kunnen redden. Bijzonder jammer en treurig tegelijkertijd.quote:
Ik vind Kapiteintje er sterker uitkomen eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:50 schreef onlogisch het volgende:
@:Kapiteintje heeft het moeilijk.
@:GGMM
@:Zipportal
@:KingRoland
@:maxi-mus
@:Caland
Nee, ik werk gewoon door. Tragisch leven van een arbeider. Jij dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
hallo lenny
welkom
geniet je een beetje van de zomer?
Dus je hebt eigenlijk gewoon chronische tyfus in je vingersquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja prima, maar zeg dan niet dat ik het over jou heb, terwijl dat niet zo is. Zo boeiend ben je namelijk niet, ik reageerde louter op de opmerking van mijn vriend GGMM en zijn hulpje onlogisch.
Uithalen naar Tyronquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Donder op met die katten domme idioot.
Blijft een kut etappe. Maar okay, benieuwd hoe sky eh uk postal het volgend jaar gaat doen met drie kopmannen.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Donder op met die katten domme idioot.
Madquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus je hebt eigenlijk gewoon chronische tyfus in je vingersWant je quote namelijk toch echt mij. En niet een van hun. Wat dus nogal vreemd overkomt als het mij verder totaal niet zou aangaan .
woestquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus je hebt eigenlijk gewoon chronische tyfus in je vingersWant je quote namelijk toch echt mij. En niet een van hun. Wat dus nogal vreemd overkomt als het mij verder totaal niet zou aangaan .
Ik verwacht dat Froome en Bernal het uitgangspunt zijn en Thomas terug in de trein moet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Blijft een kut etappe. Maar okay, benieuwd hoe sky eh uk postal het volgend jaar gaat doen met drie kopmannen.
ja dit is mijn laatste lange zomervakantiequote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, ik werk gewoon door. Tragisch leven van een arbeider. Jij dan?
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Froome kan gewoon nog de RvSpanje rijden als je ze zijn 'herstel' ziet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Froome en Bernal het uitgangspunt zijn en Thomas terug in de trein moet.
*hunniesquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Wij redden ons altijd uit de discussie uiteindelijk, in het Feyenoord-topic ook maar jij vind jezelf blijkbaar zo interessant dat je posts meent te moeten verwijderen zodra we dat stadium naderen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kapiteintje en Elan slaan wild om zich heen omdat ze zich niet als volwassen mannen uit een discussie kunnen redden. Bijzonder jammer en treurig tegelijkertijd.
Terecht. Goed bezig.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja dit is mijn laatste lange zomervakantie
volgend jaar afstuderen dus ik probeer er zoveel mogelijk van te genieten
Hallo Lenny Zipportal hier.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:zipportal handel jij deze mention even af?
Ach, denk niet dat hij dat moet willen. Met Karrepas, Roglic en misschien Pinot lopen er ook prima renners rond.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Froome kan gewoon nog de RvSpanje rijden als je ze zijn 'herstel' ziet.
Jij vind hahahahahahaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij redden ons altijd uit de discussie uiteindelijk, in het Feyenoord-topic ook maar jij vind jezelf blijkbaar zo interessant dat je posts meent te moeten verwijderen zodra we dat stadium naderen.
Te veel dikzakken in de scquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:06 schreef Tyron het volgende:
wij kunnen in deze SC een voorbeeld zijn voor de gehele wereld, misschien zelfs het gehele universum
Dat doe ik ook. Maar ik compenseer hetquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
je zou ze ook als volgt kunnen noemen: mensen die een beetje teveel van voedsel houden
misschien kunnen wij een voorbeeld zijn voor deze mensen met overgewichtquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Maar ik compenseer het
Ik hoorde dat Kuifje misschien ook nog Spanje doet?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach, denk niet dat hij dat moet willen. Met Karrepas, Roglic en misschien Pinot lopen er ook prima renners rond.
Wacht wie bedoel jequote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Kuifje misschien ook nog Spanje doet?
Suggestie: mensen die geen moeite hebben met twee kapsalons als diner.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
je zou ze ook als volgt kunnen noemen: mensen die een beetje teveel van voedsel houden
Dat kan jij pas als je een zin begint met hoofdletter.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
misschien kunnen wij een voorbeeld zijn voor deze mensen met overgewicht
Ik moest deze zin drie keer lezen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat kan jij pas als je een zin begint met hoofdletter.
ik behandel mijn woorden graag gelijkwaardigquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat kan jij pas als je een zin begint met hoofdletter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |