Jij vind hahahahahahaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij redden ons altijd uit de discussie uiteindelijk, in het Feyenoord-topic ook maar jij vind jezelf blijkbaar zo interessant dat je posts meent te moeten verwijderen zodra we dat stadium naderen.
Te veel dikzakken in de scquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:06 schreef Tyron het volgende:
wij kunnen in deze SC een voorbeeld zijn voor de gehele wereld, misschien zelfs het gehele universum
Dat doe ik ook. Maar ik compenseer hetquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
je zou ze ook als volgt kunnen noemen: mensen die een beetje teveel van voedsel houden
misschien kunnen wij een voorbeeld zijn voor deze mensen met overgewichtquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Maar ik compenseer het
Ik hoorde dat Kuifje misschien ook nog Spanje doet?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach, denk niet dat hij dat moet willen. Met Karrepas, Roglic en misschien Pinot lopen er ook prima renners rond.
Wacht wie bedoel jequote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Kuifje misschien ook nog Spanje doet?
Suggestie: mensen die geen moeite hebben met twee kapsalons als diner.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
je zou ze ook als volgt kunnen noemen: mensen die een beetje teveel van voedsel houden
Dat kan jij pas als je een zin begint met hoofdletter.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
misschien kunnen wij een voorbeeld zijn voor deze mensen met overgewicht
Ik moest deze zin drie keer lezen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat kan jij pas als je een zin begint met hoofdletter.
ik behandel mijn woorden graag gelijkwaardigquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat kan jij pas als je een zin begint met hoofdletter.
ik heb nog nooit een kapsalon gegetenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Suggestie: mensen die geen moeite hebben met twee kapsalons als diner.
Oei, hier maak je een dt-foutje maat.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij redden ons altijd uit de discussie uiteindelijk, in het Feyenoord-topic ook maar jij vind jezelf blijkbaar zo interessant dat je posts meent te moeten verwijderen zodra we dat stadium naderen.
Nu gaan we deze vraag aan @onlogisch stellen!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een kapsalon gegeten
en nu
moet je ook niet aan beginnenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een kapsalon gegeten
en nu
Krachtwijkquote:
Die vieze vetklep zit zich nu vast te vreten in dat spul. (x 2)quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nu gaan we deze vraag aan @:Onlogisch stellen!
Zo dan. Jojo komt met gestrekt been de SC binnen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die vieze vetklep zit zich nu vast te vreten in dat spul. (x 2)
Oh dat zou kunnen. Movistar neemt volgens mij Karrepas, Quintana en Valverde mee.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik gun het little Q wel.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh dat zou kunnen. Movistar neemt volgens mij Karrepas, Quintana en Valverde mee.
Pics van je lichaam in bikini.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoppetee.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |