Laat mij hierbuiten gek.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:12 schreef Elan het volgende:
Zou kapiteintje ook direct gaan dreigen met notes als iemand hem een beetje plaagt?
ZO DANquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:45 schreef Elan het volgende:
Hopelijk gaat @:kapiteintje weer snel ergens op een berg uitgebreid zitten mediteren met zijn arrogante pesthoofd.
Nu al weer compleet zat die gozer met zijn slappe gelul.
Je quote mij net, in relatie tot die post van GGMM. En vervolgens wil je er buiten gelaten worden. Je bent wel echt een grote mongool hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een oorlog in het hoofd van Elan, hij is als een zwakzinnige om zich heen aan het slaan.
Ik hoop dat hij snel vrede zal ervarenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een oorlog in het hoofd van Elan, hij is als een zwakzinnige om zich heen aan het slaan.
Wat heb ik fout gedaan? GGMM maakt een opmerking dat jij videoland bent. Ik zeg alleen dat videoland niet zo kut is als je van zwakzinnige programma's houdt. Vervolgens maakt een andere user een opmerking over een note en dan ga je een volledig uit de lucht getrokken post maken met mij erin. En nu weer.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:45 schreef Elan het volgende:
Hopelijk gaat @:kapiteintje weer snel ergens op een berg uitgebreid zitten mediteren met zijn arrogante pesthoofd.
Nu al weer compleet zat die gozer met zijn slappe gelul.
Dit was van de week ook al in het Feyenoord-topic gaande. Die gozer heeft echt een of andere persoonlijkheidsstoornis. Eerst constant lopen uit lokken en dan vervolgens uitgebreid stommertje spelen. Wat een figuur johquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:47 schreef onlogisch het volgende:
@:Elan laat geen spaan heel van @:Kapiteintje .
Benieuwd wat @:El-Stinho hiervan vindt.
Ik zal Elan nooit tegenspreken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:47 schreef onlogisch het volgende:
@:Elan laat geen spaan heel van @:Kapiteintje .
Benieuwd wat @:El-Stinho hiervan vindt.
Quote me dan ook gewoon niet als je er zogenaamd buiten gelaten wilt worden, compleet achterlijk figuurquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heb ik fout gedaan? GGMM maakt een opmerking dat jij videoland bent. Ik zeg alleen dat videoland niet zo kut is als je van zwakzinnige programma's houdt. Vervolgens maakt een andere user een opmerking over een note en dan ga je een volledig uit de lucht getrokken post maken met mij erin. En nu weer.
Laat mij er gewoon buiten mafkees.
Leuk geprobeerd om uit je belachelijke positie te komen van zojuist.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit was van de week ook al in het Feyenoord-topic gaande. Die gozer heeft echt een of andere persoonlijkheidsstoornis. Eerst constant lopen uit lokken en dan vervolgens uitgebreid stommertje spelen. Wat een figuur joh![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Quote me dan ook gewoon niet als je er zogenaamd buiten gelaten wilt worden, compleet achterlijk figuur![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:57 schreef GGMM het volgende:
Videoland is voor Netflix wat Elan is voor Kapiteintje
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een compleet infantiele vergelijking. Komkommertijd op de sociale werkplaats....
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is precies wat een medewerker van Videoland zou zeggen.
Ik wacht de mening van Kapi wel even af als je het niet erg vindt.
Wat zeg ik hier precies verkeerd over jou. Ik heb het louter over Videoland.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo dan.
[..]
Maak je niet druk, Videoland heeft best leuke programma's voor mensen wiens leven kwalitatief nog minder interessant is dan programma's van Peter van der Vorst en de zoon van Gert van Samson en Gert.
Uhuquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd om uit je belachelijke positie te komen van zojuist.
In eerste instantie had ik het niet eens over jou, maar je hebt nu inderdaad bevestigd dat je een enorme Videoland bent ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:54 schreef Elan het volgende:
[..]
UhuQuote me gewoon niet, ook niet in relatie tot wat anderen roepen, dan laat ik jou lekker met rust
.
Vergeten wat een irritante bloedzuiger je ook alweer kon zijn. Best jammer, want je initiële comeback in de SC was allervriendelijkst.
Zeker, je moet jezelf ook een beetje bestaansrecht geven.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:55 schreef GGMM het volgende:
Mijn opmerking is in ieder geval zeer geslaagd.
Jazekerquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:55 schreef napoleonfour het volgende:
Heeft JC nog een tosti genomen eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |