Laat mij hierbuiten gek.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:12 schreef Elan het volgende:
Zou kapiteintje ook direct gaan dreigen met notes als iemand hem een beetje plaagt?
ZO DANquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:45 schreef Elan het volgende:
Hopelijk gaat @:kapiteintje weer snel ergens op een berg uitgebreid zitten mediteren met zijn arrogante pesthoofd.
Nu al weer compleet zat die gozer met zijn slappe gelul.
Je quote mij net, in relatie tot die post van GGMM. En vervolgens wil je er buiten gelaten worden. Je bent wel echt een grote mongool hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een oorlog in het hoofd van Elan, hij is als een zwakzinnige om zich heen aan het slaan.
Ik hoop dat hij snel vrede zal ervarenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een oorlog in het hoofd van Elan, hij is als een zwakzinnige om zich heen aan het slaan.
Wat heb ik fout gedaan? GGMM maakt een opmerking dat jij videoland bent. Ik zeg alleen dat videoland niet zo kut is als je van zwakzinnige programma's houdt. Vervolgens maakt een andere user een opmerking over een note en dan ga je een volledig uit de lucht getrokken post maken met mij erin. En nu weer.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:45 schreef Elan het volgende:
Hopelijk gaat @:kapiteintje weer snel ergens op een berg uitgebreid zitten mediteren met zijn arrogante pesthoofd.
Nu al weer compleet zat die gozer met zijn slappe gelul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |