Gaat goed. Vriendin heeft nauwelijks ergens last van. Alleen wat meer en sneller moe. Maar als dat alles is..quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
LENNY god hoe is het? Hoe staan de wallen er voor?
Fantastisch.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gaat goed. Vriendin heeft nauwelijks ergens last van. Alleen wat meer en sneller moe. Maar als dat alles is..
hoe lang duurt het nogquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gaat goed. Vriendin heeft nauwelijks ergens last van. Alleen wat meer en sneller moe. Maar als dat alles is..
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
LENNY god hoe is het? Hoe staan de wallen er voor?
Ben ik de enige die hier leest dat de vriendin van Lenny iets doet op de wallen?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verbaast het je?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Ben ik de enige die hier leest dat de vriendin van Lenny iets doet op de wallen?
Ik neem aan dat Lenny je ook persoonlijk op de hoogte heeft gebracht dat hij vader wordt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Ben ik de enige die hier leest dat de vriendin van Lenny iets doet op de wallen?
nou nou nouquote:
Ik durf het niet te zeggen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Lenny je ook persoonlijk op de hoogte heeft gebracht dat hij vader wordt.
Dan zijn de posts gewoon erg logisch.
Je bent zelf kattenbakvulling.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Inentingen, dierenarts, kattenbak, kattenbakvulling, speeltjes enz
huhquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hopelijk is het het wachten waard.
Het is overigens wachten op @:aTypisch die zichzelf nu in een harnas hijst om als internetridder van het topic Jojo te redden.
weet jij nog leuke gamequote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
denk pizza ofzo @onlogisch @GGMMquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kip, sla, aardappeltjes.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |