SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krea was here.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Dit méén je toch niet, hé?quote:Op maandag 29 juli 2019 17:40 schreef Strani het volgende:
Zo, heeft ie er straks 301 notificaties bij.
Ook namens mij.quote:
quote:
Maar wij zijn alsnog aanwezig! Alleen nu onlinequote:Op maandag 29 juli 2019 17:49 schreef naatje_1 het volgende:
Tour is voorbij, scriptie is ingeleverd, meet is geweest, het is maar goed dat ik morgen op vakantie ga want verveling is aanwezig...
Jaquote:Op maandag 29 juli 2019 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
potver, dit is zo herkenbaar
Ik doe dat ook heel vaak, maar vaak ook omdat ik gewoon benieuwd ben of er nog iets nieuws op de kaart is gekomen.quote:Op maandag 29 juli 2019 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
potver, dit is zo herkenbaar
En wat heb ik daar aan?quote:Op maandag 29 juli 2019 17:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat je automatisch getagd wordt in elke post. Scheelt ons een hoop werk.
Dat is waarquote:Op maandag 29 juli 2019 17:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar wij zijn alsnog aanwezig! Alleen nu online
Ik kies inderdaad vaak ook thuis al. Maar het is ook een beetje gewoonte denk ik; dat ding krijg je dan aangereikt, of het ligt op tafel, en dan ga ik toch automatisch maar bladeren.quote:Op maandag 29 juli 2019 17:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja
En bij een restaurant waar ik nog nooit ben geweest, heb ik thuis al de menukaart op internet van a tot z doorgespit en zit ik alsnog zo in het restaurant
Oh, dit heb ik ook wel een beetje. Anders is het wel heel spannend.quote:Op maandag 29 juli 2019 17:53 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kies inderdaad vaak ook thuis al. Maar het is ook een beetje gewoonte denk ik; dat ding krijg je dan aangereikt, of het ligt op tafel, en dan ga ik toch automatisch maar bladeren.
Het is meer voor ons gemak dan voor het jouwequote:
daar heb ik dus nooit last van, omdat ik altijd hetzelfde neemquote:Op maandag 29 juli 2019 17:55 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik was dit weekend ongepland in een restaurant, met een kaart die ik dus niet van tevoren in had gezien. Man, wat was kiezen een hel.
Wel lekker gegeten!
Ik voel me van tevoren rustiger als ik zeker weet dat er iets op staat wat ik lust.quote:Op maandag 29 juli 2019 17:56 schreef skysherrif het volgende:
Is juist kiezen en verlekkerd door het menu heen lezen niet part of the ervaring van een restaurant
Maar bij een onbekend restaurant waar je ongepland terecht komt, weet je toch niet wat ze hebben?quote:Op maandag 29 juli 2019 17:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
daar heb ik dus nooit last van, omdat ik altijd hetzelfde neem
Ja, mee eens! Thuis alvast kijken wat ze hebben en dan in het restaurant - ook al weet je wel wat je neemt - toch nog even op de menukaart kijkenquote:Op maandag 29 juli 2019 17:56 schreef skysherrif het volgende:
Is juist kiezen en verlekkerd door het menu heen lezen niet part of the ervaring van een restaurant
Saai.quote:Op maandag 29 juli 2019 17:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja maar zie het menu eens, dan is het best zoeken of hetzelfde als altijd überhaupt wel op de kaart staat!quote:Op maandag 29 juli 2019 17:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
pasta --> bolognesequote:Op maandag 29 juli 2019 17:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar bij een onbekend restaurant waar je ongepland terecht komt, weet je toch niet wat ze hebben?
Nou zeg zijn we weer niet onderhoudend genoeg voor je hier.quote:Op maandag 29 juli 2019 17:49 schreef naatje_1 het volgende:
Tour is voorbij, scriptie is ingeleverd, meet is geweest, het is maar goed dat ik morgen op vakantie ga want verveling is aanwezig...
Zijn er zoveel dingen die je niet lust dan?quote:Op maandag 29 juli 2019 17:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik voel me van tevoren rustiger als ik zeker weet dat er iets op staat wat ik lust.
Dat heb ik ook altijd wel ja. Ik hou er niet zo heel erg van om zomaar ergens binnen te stappen. Ik wil dan weten wat ze hebben.quote:Op maandag 29 juli 2019 17:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik voel me van tevoren rustiger als ik zeker weet dat er iets op staat wat ik lust.
Voor een losbol als jij vind ik dat echt zo a-typisch.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
pasta --> bolognese
franse keuken --> biefstuk
oostenrijkse keuken --> worstjes
enz.
Bij heel veel keukens heb ik gewoon al iets wat zo standaard is dat het bijna niet kan dat ze het niet hebben
Voor mij dus simpel: pasta bolognese zonder kaasquote:Op maandag 29 juli 2019 17:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja maar zie het menu eens, dan is het best zoeken of hetzelfde als altijd überhaupt wel op de kaart staat!
En de kaart zelf had die plaatjes ook nog eens niet!
Goed punt, maar dan kijk ik even wat voor restaurant het is, meestal laat ik me toch nog even daar verrassenquote:Op maandag 29 juli 2019 17:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Of even kijken als degene die ook gaan nemen wat jij wou misschien toch origineel doet en iets anders neemt. Kan je misschien nog wat delen ook.quote:Op maandag 29 juli 2019 17:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, mee eens! Thuis alvast kijken wat ze hebben en dan in het restaurant - ook al weet je wel wat je neemt - toch nog even op de menukaart kijken
Dit zijn pas de echte problemen. Herkenbaar.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:02 schreef Greys het volgende:
Overal hebben ze wel iets dat ik lust. Vaak te veel dingen die ik lust.
Ah zoquote:Op maandag 29 juli 2019 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
pasta --> bolognese
franse keuken --> biefstuk
oostenrijkse keuken --> worstjes
enz.
Bij heel veel keukens heb ik gewoon al iets wat zo standaard is dat het bijna niet kan dat ze het niet hebben
#autismeftwquote:Op maandag 29 juli 2019 18:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Voor een losbol als jij vind ik dat echt zo a-typisch.
Ja dat laatste is ook fijn. Als jij nou dit neemt en ik dat hebben we allebei van alles wat.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Goed punt, maar dan kijk ik even wat voor restaurant het is, meestal laat ik me toch nog even daar verrassen
[..]
Of even kijken als degene die ook gaan nemen wat jij wou misschien toch origineel doet en iets anders neemt. Kan je misschien nog wat delen ook.
Losbollen kunnen ook a-typisch zijn!quote:Op maandag 29 juli 2019 18:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Voor een losbol als jij vind ik dat echt zo a-typisch.
Bij de Shabu bijvoorbeeldquote:Op maandag 29 juli 2019 18:02 schreef Greys het volgende:
Overal hebben ze wel iets dat ik lust. Vaak te veel dingen die ik lust.
Mja. Dat heeft toch geen fuck met autisme te maken?quote:
Jaaaa! En dan bijna in totaal de hele menukaart uiteindelijk geproefd hebben daardoor.quote:
Nee, ik lust best veel (bij vlees/vis alleen niet als het in de oorspronkelijke vorm herkenbaar is). Da's gewoon een dingetje van mij denk ik, dat ik in ieder geval een fallback heb die ik al van tevoren heb uitgekozen.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zijn er zoveel dingen die je niet lust dan?Ik merk dat hoe ouder ik word, hoe meer ik lust. Laatst at ik zelfs olijven
Hoezo niet? Verandering is iets waar een hoop autisten niet echt iets mee kunnen. Een standaardgerecht voorkomt al te grote verandering, zegmaar.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mja. Dat heeft toch geen fuck met autisme te maken?
Zoals de salami/patietruil van mij en @I. gisteren. Dat kwam echt goed uit.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat laatste is ook fijn. Als jij nou dit neemt en ik dat hebben we allebei van alles wat.
Woon je een beetje in de buurt van Shabu centrum? Want dan kunnen we daar weleens met een paar een minimeet doen.quote:
Boodschappen van mij ooit:quote:Op maandag 29 juli 2019 18:04 schreef Dave het volgende:
Liefst is de prijs ook een leuk getal. ¤ 13,37 of zo.
quote:Op maandag 29 juli 2019 18:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Boodschappen van mij ooit:
[ afbeelding ]
Het iets om je aan vast te houden, oké zo dus. Ik dacht dat een andere locatie een groter issue zou zijn dan een ander gerecht.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Verandering is iets waar een hoop autisten niet echt iets mee kunnen. Een standaardgerecht voorkomt al te grote verandering, zegmaar.
Dat zien, en dat de cassiere dan vraagt of je misschien nog een bonuskaart hebt voor korting.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*Aanmeldt.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Woon je een beetje in de buurt van Shabu centrum? Want dan kunnen we daar weleens met een paar een minimeet doen.
En er ook echt een foto van gemaaktquote:Op maandag 29 juli 2019 18:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach, in Rotterdam woon ik overal wel in de buurt met het OVquote:Op maandag 29 juli 2019 18:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Woon je een beetje in de buurt van Shabu centrum? Want dan kunnen we daar weleens met een paar een minimeet doen.
Oh ja in Rotterdam kan jij gewoon op de fiets naar Shabu Centrum waarschijnlijk.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ach, in Rotterdam woon ik overal wel in de buurt met het OV
Zeker als je zeeland bent gewend.
Klinkt wel tof! Ben in Rotterdam alleen bij Sumo tot nu toe geweest, maar was heel lekker daar!
Jaaaaquote:
Ja! Check het menu. Onbeperkt heerlijk schransen. En het is écht lekker en ze hebben ook veel bakplaat dingen enzo.quote:
Is 5 minuutjes fietsen als ik doortrap denk ik, shabuquote:Op maandag 29 juli 2019 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja in Rotterdam kan jij gewoon op de fiets naar Shabu Centrum waarschijnlijk.
[..]
Jaaaa![]()
klomquote:Op maandag 29 juli 2019 18:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het iets klom je aan vast te houden, oké. Ik dacht dat een andere locatie een groter issue zou zijn dan een ander gerecht.
Vind ik het nog steeds niet bij je passen.
Op naar Apeldoorn.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Check het menu. Onbeperkt heerlijk schransen. En het is écht lekker en ze hebben ook veel bakplaat dingen enzo.
Ik kan in de winkel nog wel swtichen tussen rode en witte saus, maar bij rode saus hoort gehakt en bij witte saus kip.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:13 schreef naatje_1 het volgende:
neurotypische mensen gaan naar de supermarkt en hebben dan een vaag idee in hun hoofd van 'pasta met rode saus' en kunnen dan in de winkel bij het gebrek aan rode saus bedenken om dan maar witte saus te doen (@Dave ), maar een autist heeft echt een structuur bedacht van:
Zoals je ziet is er al korting afgegaan eerstquote:Op maandag 29 juli 2019 18:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat zien, en dat de cassiere dan vraagt of je misschien nog een bonuskaart hebt voor korting.
Uiteraard!quote:
Nou ja, op een gegeven moment is het eten natuurlijk gewoon op.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:15 schreef skysherrif het volgende:
Hoeveel dingen kan je per ronde bestellen bij shabu en het is echt onbeperkt onbeperkt?
het ging mij om de witte saus hehquote:Op maandag 29 juli 2019 18:15 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik kan in de winkel nog wel swtichen tussen rode en witte saus, maar bij rode saus hoort gehakt en bij witte saus kip.
quote:Op maandag 29 juli 2019 18:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, op een gegeven moment is het eten natuurlijk gewoon op.
die ga ik dan missenquote:Op maandag 29 juli 2019 18:16 schreef Strani het volgende:
We zijn trouwens nog maar 9 delen verwijderd van een echt fantastisch (!!) deel in deze reeks.
Ik snapte dat, maar probeerde de discussie naar een iets hoger niveau te tillen.quote:
Ik heb die neiging weleens, maar dat is bij mij volgens mij meer hormonaal slecht gaan dan autismequote:Op maandag 29 juli 2019 18:13 schreef naatje_1 het volgende:
Sommige autisten kunnen dan op een slechte dag gewoon hun boodschappentassen laten vallen en gewoon naar huis gaan zonder eten gekocht te hebben.
#viesdikquote:
Eerlijk gezegd wist ik het zelf niet eens precies. Wel dat het van een reclame was maar niet welke.quote:
Vier keuzes per persoon per ronde van de kaart. En één keuze kan bv ook een heel bakje biefblokjes zijn ofzo. En je mag zo veel rondes als je wilt maar wel binnen de 2 uur als ik het wel heb. Daarna mag je wel nog toetje en koffie enzo maar geloof me, in 2 uur kan je héél veel bestellen want je bestelt op een tablet en het komt echt supersnel op tafel elke keer.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:15 schreef skysherrif het volgende:
Hoeveel dingen kan je per ronde bestellen bij shabu en het is echt onbeperkt onbeperkt?
quote:Op maandag 29 juli 2019 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Vier keuzes per persoon per ronde van de kaart. En één keuze kan bv ook een heel bakje biefblokjes zijn ofzo. En je mag zo veel rondes als je wilt maar wel binnen de 2 uur als ik het wel heb. Daarna mag je wel nog toetje en koffie enzo maar geloof me, in 2 uur kan je héél veel bestellen want je bestelt op een tablet en het komt echt supersnel op tafel elke keer.
Cee en ik waren laatst bij Shabu Amersfoort (beetje op de helft van onze woonplaatsen) en we kwamen tot ronde zes. En toen hadden we nog tijd over maar konden we gewoon echt niet meer.
quote:
Dus je had 24 dingen en dan nog een toetje?quote:Op maandag 29 juli 2019 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Vier keuzes per persoon per ronde van de kaart. En één keuze kan bv ook een heel bakje biefblokjes zijn ofzo. En je mag zo veel rondes als je wilt maar wel binnen de 2 uur als ik het wel heb. Daarna mag je wel nog toetje en koffie enzo maar geloof me, in 2 uur kan je héél veel bestellen want je bestelt op een tablet en het komt echt supersnel op tafel elke keer.
Cee en ik waren laatst bij Shabu Amersfoort (beetje op de helft van onze woonplaatsen) en we kwamen tot ronde zes. En toen hadden we nog tijd over maar konden we gewoon echt niet meer.
Dat laatste vind ik mooiquote:Op maandag 29 juli 2019 18:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, ik lust best veel (bij vlees/vis alleen niet als het in de oorspronkelijke vorm herkenbaar is). Da's gewoon een dingetje van mij denk ik, dat ik in ieder geval een fallback heb die ik al van tevoren heb uitgekozen.
Liefst is de prijs ook een leuk getal. ¤ 13,37 of zo.
Jou is het wel geluktquote:Op maandag 29 juli 2019 18:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit klinkt me als muziek in de oren!quote:Op maandag 29 juli 2019 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
En sommige porties bestonden uit meer dan één ding. Want bv de spicy tuna krijg je er twee per keer. En dat telt als één keuze.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus je had 24 dingen en dan nog een toetje?
Krees toch
En Cornald Maas, heeft ze ook aandelen inquote:Op maandag 29 juli 2019 18:21 schreef Guanabana het volgende:
Oja Shabu moet nog toegevoegd worden aan het aandelenrijtje van Greys!
- airfreyert
- koelmatjes
- Shabu
Hoe heb je het in vredesnaam overleefdquote:Op maandag 29 juli 2019 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
En sommige porties bestonden uit meer dan één ding. Want bv de spicy tuna krijg je er twee per keer. En dat telt als één keuze.![]()
Ik was niet enthousiast naar de caissiere, want weet zo'n caissiere veelquote:Op maandag 29 juli 2019 18:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik mooiIs het je ooit gelukt om 13.37 af te moeten rekenen?
[..]
Jou is het wel geluktKnap! Was je toen ook heel enthousiast naar de caissière? Ik heb dat ooit gehad toen ik precies 250 gram sperziebonen gepakt had zonder het tussendoor te wegen. Ik was heel enthousiast bij de kassa, volgens mij vond ze me een beetje raar
Dat je dat volhoudt tot 18 seconden.quote:
quote:Op maandag 29 juli 2019 18:21 schreef Guanabana het volgende:
- airfreyert
- koelmatjes
- Shabu
Nog zo'n FOK! klassiekertje die helemaal langs me heen is gegaan.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:19 schreef Strani het volgende:
[..]
ONZ / Waar komt de 450-fantastisch grap vandaan?
En op Urk heeft ze een vakantiehuisje in de verhuur.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:22 schreef Strani het volgende:
[..]
En Cornald Maas, heeft ze ook aandelen in
Je bedoelt die van Baantjer en Lucky Letters?quote:Op maandag 29 juli 2019 18:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog zo'n FOK! klassiekertje die helemaal langs me heen is gegaan.
Het heeft me ook jaren gekost voordat ik erachter kwam waar de Victor Reinier grap vandaan kwam
Ohhh en de toetjes is een buffet dus toen had ik frozen yoghurt zelf getapt en een stukje spekkoek en een bananensoesje en nog een paar dingen.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus je had 24 dingen en dan nog een toetje?
Krees toch
Greys is volgens mij gewoon een multinational met duizenden werknemersquote:Op maandag 29 juli 2019 18:23 schreef Dave het volgende:
[..]
En op Urk heeft ze een vakantiehuisje in de verhuur.
Nou dan heb je wel direct voor de rest van 2019 gegetenquote:Op maandag 29 juli 2019 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhh en de toetjes is een buffet dus toen had ik frozen yoghurt zelf getapt en een stukje spekkoek en een bananensoesje en nog een paar dingen.![]()
Het zijn maar kleine hapjes.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe heb je het in vredesnaam overleefd
Ze had ook een speciaal soort hondenvoer laatstquote:Op maandag 29 juli 2019 18:21 schreef Guanabana het volgende:
- airfreyert
- koelmatjes
- Shabu
Nee hoor ik weeg mezelf bijna nooit. Zolang ik al m'n kleren nog pas vind ik het prima. TREAT YOSELF!quote:Op maandag 29 juli 2019 18:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dan heb je wel direct voor de rest van 2019 gegetenHeb je jezelf nog gewogen de volgende dag?
Haha, zolang het voor jou werktquote:Op maandag 29 juli 2019 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor ik weeg mezelf bijna nooit. Zolang ik al m'n kleren nog pas vind ik het prima. TREAT YOSELF!
Oh ja!quote:
Ik ben gewoon overmatig enthousiast over bepaalde dingen en dan wil ik delen in m'n vreugde en dat moeten jullie dan doorstaan.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze had ook een speciaal soort hondenvoer laatstDie kan er ook op!
Was het maar een kut-filmpje, hedde ge nog wa te zien.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:27 schreef Dave het volgende:
Victor Reinier topic is hilarisch, maar dit is gewoon een kut-filmpje.
Dankjewel. Durfde hem eigenlijk niet aan en Cee heeft per whatsapp besloten dat ik hem wel aan moest.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja!
Die stond jou echt goed trouwens
Maar je vroeg naar de oorsprong, dus die heb je nu.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:27 schreef Dave het volgende:
Hij's wel veeleisend he!quote:Op maandag 29 juli 2019 18:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar je vroeg naar de oorsprong, dus die heb je nu.
Een spriet van 80+ kilo?quote:Op maandag 29 juli 2019 18:27 schreef naatje_1 het volgende:
Volgens mij heeft @:greys ook echt een snelle stofwisseling als je dat allemaal op kan en er nog steeds als een spriet uitziet
Alleen al de gedachte aan het Victor Reinier topic doet me echt slappe-lachenquote:Op maandag 29 juli 2019 18:27 schreef Dave het volgende:
da's maar 10 kilo meer dan ik hoorquote:Op maandag 29 juli 2019 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Een spriet van 80+ kilo?![]()
Nou ja ik ben 1.82 dus dan valt het minder op misschien maar spriet is niet iets waarmee ik mezelf zou omschrijven.
LINKS!quote:Op maandag 29 juli 2019 18:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alleen al de gedachte aan het Victor Reinier topic doet me echt slappe-lachen
Dat ligt aan de kutquote:Op maandag 29 juli 2019 18:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Was het maar een kut-filmpje, hedde ge nog wa te zien.
Go Cee!quote:Op maandag 29 juli 2019 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dankjewel. Durfde hem eigenlijk niet aan en Cee heeft per whatsapp besloten dat ik hem wel aan moest.
want in zeeland bestaat er geen fastfood?quote:Op maandag 29 juli 2019 18:30 schreef skysherrif het volgende:
Denk dat ik vanavond mc donalds of wok ga nemen
Hierna een maand weer in zeeland, dus moet toch nog even gebruik van maken nog in Rotterdam te zijn
Dan plannen we binnenkort voor na Zeeland een Shabu vreetmeetje met oa jij en IJsbeer en ik.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:30 schreef skysherrif het volgende:
Denk dat ik vanavond mc donalds of wok ga nemen
Hierna een maand weer in zeeland, dus moet toch nog even gebruik van maken nog in Rotterdam te zijn
Eh ja, basically klopt dit wel haha, waar ik woon.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
want in zeeland bestaat er geen fastfood?
Dankjewel. En het zit zalig want het voelt echt alsof je de hele dag in je pyjama loopt.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Go Cee!![]()
Maar ik vond hem serieus leuk. Misschien neem ik ook nog wel zo'n ding.
Je bent gewoon slankquote:Op maandag 29 juli 2019 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Een spriet van 80+ kilo?![]()
Nou ja ik ben 1.82 dus dan valt het minder op misschien maar spriet is niet iets waarmee ik mezelf zou omschrijven.
Doen wequote:Op maandag 29 juli 2019 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan plannen we binnenkort voor na Zeeland een Shabu vreetmeetje met oa jij en IJsbeer en ik.
Ik ging laatst kijken wat er in mijn ouders' postcodegebied is, qua thuisbezorgd.nl. Eén ding! EEN!quote:Op maandag 29 juli 2019 18:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
want in zeeland bestaat er geen fastfood?
Ikquote:
GIERENquote:Op maandag 29 juli 2019 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
LINKS!
IK ZEG TOCH LINKS! JEZUS ZIJN JULLIE ALLEMAAL DOM OFZO!
Misschien ga ik er ook maar eens 1 aanproberen danquote:Op maandag 29 juli 2019 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dankjewel. En het zit zalig want het voelt echt alsof je de hele dag in je pyjama loopt.
wat een leven heb je dan, blij dat ik in amsterdam woon...quote:Op maandag 29 juli 2019 18:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ging laatst kijken wat er in mijn ouders postcodegebied is, qua thuisbezorgd.nl. Eén ding! EEN!
Ik loop dus nooit in pyjamaquote:Op maandag 29 juli 2019 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dankjewel. En het zit zalig want het voelt echt alsof je de hele dag in je pyjama loopt.
Plus vleesbrokken!quote:Op maandag 29 juli 2019 18:22 schreef Strani het volgende:
[..]
En Cornald Maas, heeft ze ook aandelen in
Ah, dan had ik hypothetitsch in ieder geval niet (letterlijk) tegen iedereen op te hoeven kijken, tenzij je plateauzolen of dergelijke draagt.quote:
Klinkt heerlijkquote:Op maandag 29 juli 2019 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar waar Guana vandaan komt heb je dan weer minder dronken/high Britse toeristen.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat een leven heb je dan, blij dat ik in amsterdam woon...
Die heb je waar ik woon ook nietquote:Op maandag 29 juli 2019 18:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar waar Guana vandaan komt heb je dan weer minder dronken/high Britse toeristen.
GIERENDE DIARREE MENSEEEEEH!quote:Op maandag 29 juli 2019 18:34 schreef Dave het volgende:
[..]
MAAR WEL DIE ZONDER GRAAN WANT DAN RAKEN ZE AAN DE SCHIJT
Ik droeg gewoon platte sandalen, no worries.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, dan had ik hypothetitsch in ieder geval niet (letterlijk) tegen iedereen op te hoeven kijken, tenzij je plateauzolen of dergelijke draagt.
quote:Op maandag 29 juli 2019 18:34 schreef Dave het volgende:
[..]
MAAR WEL DIE ZONDER GRAAN WANT DAN RAKEN ZE AAN DE SCHIJT
Cee was tot op het merg beledigd toen iemand impliceerde dat ze klein wasquote:
dit heb ik gemistquote:Op maandag 29 juli 2019 18:36 schreef skysherrif het volgende:
Dat moment waar yvonne tussen zwijnhoer en I stond was wel grappig
Ah, dat moment heb ik dan gemistquote:Op maandag 29 juli 2019 18:36 schreef skysherrif het volgende:
Zeker als het cake van de bovenste plank isquote:Op maandag 29 juli 2019 18:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik droeg gewoon platte sandalen, no worries.
Maar er zijn er een paar wel echt lang ja. @:I. takes the cake.
Wij hebben Klein Gaza.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:36 schreef naatje_1 het volgende:
Hier heb je gewoon klein Arabië waarbij je in de plaatselijke snackbar het gevoel krijgt in het Midden-Oosten te zijn beland.
Dat was @grazz. Die impliceerde dat @I. met @Cee kon sjoelen, want zij was erg petite.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Cee was tot op het merg beledigd toen iemand impliceerde dat ze klein wasEn Yvonne wilde zich aan I. meten vanwege het lengteverschil
MAAR IK ZIT!!!quote:Op maandag 29 juli 2019 18:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was @:grazz. Die impliceerde dat @:I. met @:Cee kon sjoelen, want zij was erg petite.
'ZEG JE NU DAT IK KLEIN BEN!?'
En toen volgde het weirde sign languagequote:
Ben & Jerry'squote:Op maandag 29 juli 2019 18:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nu weekend![]()
En Ben & Jerry's. Nou ja, eerst nog even avondeten, maar de B&J staat klaar
Ook gezellig. Inclusief publieke executies?quote:Op maandag 29 juli 2019 18:36 schreef naatje_1 het volgende:
Hier heb je gewoon klein Arabië waarbij je in de plaatselijke snackbar het gevoel krijgt in het Midden-Oosten te zijn beland.
Sofa So n'ice heet het. Was maar 2 euro voor zo'n grote bekerquote:
Klinkt lekkerquote:Op maandag 29 juli 2019 18:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sofa So n'ice heet het. Was maar 2 euro voor zo'n grote beker
quote:Op maandag 29 juli 2019 18:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sofa So n'ice heet het. Was maar 2 euro voor zo'n grote beker
OMG TIM pass wat aan me door!quote:Karamelijs met een gezouten karamelswirl, chocolade brownies, en choco cookies.
quote:Op maandag 29 juli 2019 17:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, ik werd wel echt boos op een gegeven momentMet schreeuwen en al. De enige reden waarom het niet zo opviel voor omstanders, is dat @:Moira nóg harder schreeuwde.
En daardoor ging het juist ook steeds meer mis, want de juiste 'eerst zachtjes en dan rammen'-tactiek kon ik niet meer opbrengen; alles moest toen geramd worden!
Nee, wel plofkraken en frequente vondst van handgranatenquote:Op maandag 29 juli 2019 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook gezellig. Inclusief publieke executies?
Nou dan maar liever verhongeren in de provincie.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, wel plofkraken en frequente vondst van handgranaten
Nee iemand impliceerde dat ik, net als I., lang was/ben toch?quote:Op maandag 29 juli 2019 18:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Cee was tot op het merg beledigd toen iemand impliceerde dat ze klein wasEn Yvonne wilde zich aan I. meten vanwege het lengteverschil
quote:Op maandag 29 juli 2019 18:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik droeg gewoon platte sandalen, no worries.
Maar er zijn er een paar wel echt lang ja. @:I. takes the cake.
Meerdere malen ook ja.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, jij geloofde eerst al niet dat ik temperamentvol kon zijnquote:Op maandag 29 juli 2019 18:53 schreef I. het volgende:
[..]Het viel zeker nog mee hoor. Maar je hebt nu wel bewezen dat je temperamentvol kan zijn ja.
En ja, ik ben op een gegeven moment ook maar gaan rammen toen het bij mij niet lukte die stenen er in te krijgen.![]()
Oh nu snap ik het.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was @:grazz. Die impliceerde dat @:I. met @:Cee kon sjoelen, want zij was erg petite.
'ZEG JE NU DAT IK KLEIN BEN!?'
Bepaalde straten en wijken wel.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar hoor ik maar weinig over in het nieuws... Is het daar ook treurig vertoeven?
Hoe lang ben jij? Misschien zijn we wel even lang.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh nu snap ik het.![]()
Ik kan mensen ook zo lastig verstaan als het druk is, dus nu ben ik nog raging mad geworden op de verkeerde insinuatie (de juiste insinuatie was ook verkeerd overigens, ik ben gewoon kei-average.
1.70 denk ik.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij? Misschien zijn we wel even lang.
Snap ik wel ja. Zou hier ook niet mijn kinderen op willen voeden, maar aan de andere kant is deze buurt over 20 jaar verhipstert en wilt iedereen hier kinderen opvoeden...quote:Op maandag 29 juli 2019 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bepaalde straten en wijken wel.
Maar niet een plek waar ik mijn kinderen op wil voeden.
quote:Op maandag 29 juli 2019 18:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee iemand impliceerde dat ik, net als I., lang was/ben toch?
Net als dat @:grazz me continu na ging praten in het Limburgs. Nog nooit zo gekwetst geweest. Klote-meet, lijers, hufters hommels. Ik ging van pure ellende met mijn vingers in de sjoelbak om échte pijn te kunnen voelen.
Ben wel benieuwdquote:
En dan keihard de sjoelstenen teruggooien waardoor de helft op de grond vielquote:Op maandag 29 juli 2019 18:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee iemand impliceerde dat ik, net als I., lang was/ben toch?
Net als dat @:grazz me continu na ging praten in het Limburgs. Nog nooit zo gekwetst geweest. Klote-meet, lijers, hufters hommels. Ik ging van pure ellende met mijn vingers in de sjoelbak om échte pijn te kunnen voelen.
quote:Op maandag 29 juli 2019 19:01 schreef Cee het volgende:
Ik dacht echt HOEZO ik ben toch niet net zo lang als I., verrekte gek! Misschien is gebarentaal toch het beste, mijn oren verlaten me in drukke ruimtes.
Volgens mij hebben 5 mensen fotos gemaakt ofzoquote:Op maandag 29 juli 2019 19:03 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, ik heb de foto dus zelf niet gemaakt hè.
Onder andere, ja.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Snap ik wel ja. Zou hier ook niet mijn kinderen op willen voeden, maar aan de andere kant is deze buurt over 20 jaar verhipstert en wilt iedereen hier kinderen opvoeden...
Wat ik wel echt een enorm nadeel vind aan de presentie van voornamelijk moslims is het enorme gebrek aan cafés. Cafés geven een buurt sfeer en levendigheid, maar moslims drinken niet...
In Goes is/komt er toch een fastfoodboulevard?quote:Op maandag 29 juli 2019 18:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eh ja, basically klopt dit wel haha, waar ik woon.
Gewoon beter vangen jongen.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En dan keihard de sjoelstenen teruggooien waardoor de helft op de grond viel
Ohhhh geen idee. Ging daar wel naar school, maar ouders wonen op schouwen duiveland, bij renessequote:Op maandag 29 juli 2019 19:09 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
In Goes is/komt er toch een fastfoodboulevard?
Jaaaaa tussen die twee langerds.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:36 schreef skysherrif het volgende:
Aaahhh, dat is dan ook écht in the middle of nowhere natuurlijkquote:Op maandag 29 juli 2019 19:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ohhhh geen idee. Ging daar wel naar school, maar ouders wonen op schouwen duiveland, bij renesse
Daar is helemaal niets haha
Rijles deed ik dan weer in middelburg maar pas na de middelbare.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Aaahhh, dat is dan ook écht in the middle of nowhere natuurlijk
Kwam jij trouwens met rijles ook in Goes? Volgens mij heb ik het al wel eens met je gehad over Goes en omstreken.
Ik dm je een foto. Yv en Mono hebben toestemming gegeven dat je die foto dm't eventueel aan mensen en degene die achter jullie stond houdt van z'n privacy dus heb ik onherkenbaar gemaakt. Hij komt eraan per dm.quote:
Topquote:Op maandag 29 juli 2019 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dm je een foto. Yv en Mono heben toestemming gegeven dat je die foto dm't eventueel aan mensen en degene die achter jullie stond houdt van z'n privacy dus heb ik onherkenbaar gemaakt. Hij komt eraan per dm.
Zo vertelde de hobbit dat haar middenoosten-scharrel die ze voor mij had "pas echt een enorme had"quote:
Waar gaat de reis eigenlijk heen?quote:
Maar mis je dan niet die heerlijk knisperende bladzijden door je vingers, de harde kaft tussen je benen en de geur van het nieuw gekochte boekquote:Op maandag 29 juli 2019 19:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
voor op vakantie scheelt dat echt veel ruimte en ik vind het vrij fijn lezen, zeker 's avonds
de boeken die ik wel fysiek meeneem zijn verre van nieuw gekochtquote:Op maandag 29 juli 2019 19:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar mis je dan niet die heerlijk knisperende bladzijden door je vingers, de harde kaft tussen je benen en de geur van het nieuw gekochte boek
Wat een niet-autistisch antwoordquote:Op maandag 29 juli 2019 19:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
waarschijnlijk alpen, geen idee verder
Opzich valt het wel mee, maar boeken zijn een beetje het enige ding wat ik 'spaar' dus als ik iets lees wil ik het ook graag fysiek hebbenquote:Op maandag 29 juli 2019 19:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de boeken die ik wel fysiek meeneem zijn verre van nieuw gekochtMaar, niet echt eigenlijk. Heeft wel meerwaarde, maar het is niet dat ik het mis.
@Davequote:
Ik spaar het zeker voor mijn boekenkast maar dan vnl via cadeaus bij verjaardagen oid. Alle boeken die ik gelezen heb wil ik op een gegeven moment in een mooie, gave, gebonden editie in de kast hebben staan. Nu nog niet het geld daarvoor echterquote:Op maandag 29 juli 2019 19:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Opzich valt het wel mee, maar boeken zijn een beetje het enige ding wat ik 'spaar' dus als ik iets lees wil ik het ook graag fysiek hebben
Een eckte rasautist gaat altijd naar dezelfde plekquote:
Stroquote:
Ohh dat is wel een goed idee inderdaad.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik spaar het zeker voor mijn boekenkast maar dan vnl via cadeaus bij verjaardagen oid. Alle boeken die ik gelezen heb wil ik op een gegeven moment in een mooie, gave, gebonden editie in de kast hebben staan. Nu nog niet het geld daarvoor echter
Een eckte rasautist gaat niet wegquote:Op maandag 29 juli 2019 19:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een eckte rasautist gaat altijd naar dezelfde plek
Nog niet nee.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nounounounou, t is hier geen VBL SC heh
Ik werd gedwongenquote:Op maandag 29 juli 2019 19:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ook al in de discord, ik kan je nergens ontlopen
Hoe kun je typen als je armen in de lucht zijn?quote:Op maandag 29 juli 2019 19:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
au, m'n topic, wat doe je!
*gooit armen in de lucht*
spraakgestuurdquote:Op maandag 29 juli 2019 19:57 schreef Momo... het volgende:
[..]
Hoe kun je typen als je armen in de lucht zijn?
Ben jaloers, wou dat ik nog met mijn ouders op vakantie kon en zelf nergens over hoefde na te denken.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb geen idee, want het was natuurlijk een grapjequote:Op maandag 29 juli 2019 19:58 schreef Momo... het volgende:
[..]
Gaaf, zou die bij mij extra o's toevoegen zoals in otooooooo ?
Oh ja... die stap had ik al overgeslagenquote:
Dat scheelt inderdaad; weet je wat je ervan kan verwachten enzo.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
Maar we gaan altijd naar natuurcampings en gaan altijd wandelen, dus er zijn gewoon heel veel vertrouwde zaken als ik met mijn ouders op vakantie ga.
Dit is een lieve, keurige en gezellige SC Sky, compleet met glitters en troetelberen! Pas je eens aan!quote:
Je wilt altijd hetzelfde eten maar je wordt niet nerveus ervan als je zelf niet eens weet waarheen je op vakantie gaat?quote:Op maandag 29 juli 2019 19:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@grazzquote:
Hm troetelbeertjesquote:Op maandag 29 juli 2019 20:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit is een lieve, keurige en gezellige SC Sky, compleet met glitters en troetelberen! Pas je eens aan!
zie mijn reactie op @Aoibhin in #234quote:Op maandag 29 juli 2019 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Je wilt altijd hetzelfde eten maar je wordt niet nerveus ervan als je zelf niet eens weet waarheen je op vakantie gaat?Dat klinkt dan weer echt heel onlogisch.
Nu je het zegt, ik plan altijd de vakantie zelf eigenlijk. Kan ik zelf hotel en tripjes uitkiezenquote:Op maandag 29 juli 2019 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Je wilt altijd hetzelfde eten maar je wordt niet nerveus ervan als je zelf niet eens weet waarheen je op vakantie gaat?Dat klinkt dan weer echt heel onlogisch.
Lief, keurig, gezellig t'is dat?quote:Op maandag 29 juli 2019 20:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit is een lieve, keurige en gezellige SC Sky, compleet met glitters en troetelberen! Pas je eens aan!
Roger_Epiales, en Kaneelstokje tweede. En we waren bijna met z'n dertigen ofzo.quote:
Met de allerlaatste stenen werd ik net tweede!quote:
Roger is echt supergoed, ik stond er bij en toen moest ie nog een steen in de 3 en 4 en hij had nog 2 stenen ofzo en die vliegen allebei er zo inquote:Op maandag 29 juli 2019 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Roger_Epiales, en Kaneelstokje tweede. En we waren bijna met z'n dertigen ofzo.
Dat is ditquote:
Dat was echt een ongelooflijk moment jaquote:Op maandag 29 juli 2019 20:09 schreef Momo... het volgende:
[..]
Roger is echt supergoed, ik stond er bij en toen moest ie nog een steen in de 3 en 4 en hij had nog 2 stenen ofzo en die vliegen allebei er zo in
Hoop niet met z'n allen om 1 bak heenquote:Op maandag 29 juli 2019 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Roger_Epiales, en Kaneelstokje tweede. En we waren bijna met z'n dertigen ofzo.
Wilde gok, maar ik vermoed wat hoger dan ikquote:Op maandag 29 juli 2019 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op welke plek ben ik geëindigd? Buiten top 3, dat weet ik al wel
5de, met 346 punten.quote:Op maandag 29 juli 2019 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op welke plek ben ik geëindigd? Buiten top 3, dat weet ik al wel
quote:Op maandag 29 juli 2019 20:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
werd je met 346 punten bij jullie 5e?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roger was 1 met 367 punten.quote:Op maandag 29 juli 2019 20:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
werd je met 346 punten bij jullie 5e?
Ik word gepest hierquote:Op maandag 29 juli 2019 20:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bek dicht haags
Uh ik bedoel
Hee haags![]()
[ afbeelding ]
Jou.quote:Op maandag 29 juli 2019 20:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Door wie. Dat tolereert de sherrif niet
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 juli 2019 20:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Anagram is natuurlijk ook niet voor niets Ere_sioelgRap.
Pesten is hier sociaal heel geaccepteerd. In ESF sluiten we niemand buiten, ook de pesters niet!quote:
Ben niet zo van de meetingsquote:Op maandag 29 juli 2019 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom was jij er niet dan haagsie?
quote:Op maandag 29 juli 2019 20:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Pesten is hier sociaal heel geaccepteerd. In ESF sluiten we niemand buiten, ook de pesters niet!
Dat houdt jou wel mysterieusquote:Op maandag 29 juli 2019 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben niet zo van de meetings
Je hebt het ook al vaak geprobeerdquote:Op maandag 29 juli 2019 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben niet zo van de meetings
Zelfs daar houden we vanquote:Op maandag 29 juli 2019 20:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Pesten is hier sociaal heel geaccepteerd. In ESF sluiten we niemand buiten, ook de pesters niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |