abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188185006
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 21:37 schreef Durmada het volgende:

[..]

Nou nee, ik denk dat pedofiele gedachtes uiten op een van de grootste fora van Nederland niet de normale gang van zaken is. Als je dat soort zieke gedachtes wilt bespreken moet je lekker de duistere plekken van het internet bezoeken. Ik word een beetje ontoepasselijk van het idee dat een 35 jarige man loopt te discussiëren en fantaseren over meisjes van 14/15, ik denk en hoop velen met mij.
Misschien helpt het om eerst en vooral te weten wat pedofilie is, voordat je dat woord ten onrechte gebruikt.

Ten tweede lees ik hier dat juist iedereen het er wel over eens is dat je het bij aantrekkingskracht laat.

Totaal niet over zoiets mogen praten is mijns inziens onzinnig.
pi_188185009
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 10:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is hypothetisch... en daarnaast ook gewoon eerlijk. Genoeg fotomodellen die 13-14 zijn en gebruikt worden om te verleiden. Omdat het werkt.

Maar zoals ik eerder al zei: dat werkt zo weliswaar visueel, maar voor seks is meer nodig dan alleen dat visuele plaatje en in de praktijk knap je als volwassen man af op een tiener omdat je als je met ze praat je direct merkt dat ze nog een kind is. En zo komt het uiteindelijk allemaal weer goed. :)
Denk ook niet dat er iemand hier aan kindjes zou zitten enzo. Maar het is best een ok discussie ff

Als we het over vallen op jongere meiden dan denk ik niet dat we het hebben over kleine kinderen. Maar ok het is vrij op het randje natuurlijk dit hele topic ;)
Do what you love, love what you do!
  maandag 29 juli 2019 @ 10:30:17 #203
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_188185151
quote:
3s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:15 schreef vosss het volgende:

[..]

Die yanks zweten flink op hun 16de? 8)7

OT: Vanaf dat er vrouwelijke rondingen aan zitten. Dat zal bij de ene wat eerder zijn dan bij de ander. Dat is ook hoe de natuur werkt; zodra ze kunnen baren zijn ze good to go. Dat wij bedacht hebben dat het een paar jaar later pas legaal is slaat, als je er even over nadenkt, gewoon nergens op. :)
Dat is niet perse hoe de natuur werkt.

Bij 'vruchtbaar' gelijk goed om zwanger te worden is namelijk niet waar. Meestal zijn de eerste jaren van 'vruchtbaarheid' een soort van proefdraaien.
Het is onregelmatig, het lijf is nog niet voldoende volgroeid.

Niet voor niets heeft de gemiddelde man helemaal niet zo'n trek in een meisje van 10/14 jaar. Dat is omdat 'de natuur' toch wel wat anders werkt.
Massaal meisjes van 10/14 jaar zwanger schoppen zou namelijk niet zo'n goed idee zijn. Moedersterfte is dan erg hoog, complicatie's bij de zwangerschap waardoor iemand lichamelijk niet meer functinoneert nog veel hoger zelfs. Miskramen e.d. komen dan ook veel meer voor.

Grofweg rond de 16 zie je dan ook meer interesse van mannen voor jonge vrouwen. Gemiddeld genomen is dan het proefdraaien van het lijf voltooid en is het lichaam voldoende volgroeid om veiliger een zwangerschap te kunnen dragen.

Dat 'een paar jaar later' komt dus niet uit de lucht vallen. En slaat wel degelijk ergens op.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 29 juli 2019 @ 10:33:52 #204
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_188185186
quote:
5s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:25 schreef vosss het volgende:

[..]

Hoezo op het randje? De natuur heeft dat zo geregeld :)

Wij mensen zijn de enige zoogdieren die denken "weet je wat, ze is good to go, maar laat ik nog een paar jaar wachten". Zoals gezegd, feitelijk gezien slaat het nergens op.

Dat wij het moreel verwerpelijk vinden om, in onze ogen, een kind van 13 finaal uit elkaar te trekken is iets wat we zelf bedacht hebben.

Niet dat ik een kind van 13 door midden zou willen trekken verder, maar als ze op hun 13de kunnen baren dan zou je er gewoon op moeten mogen. Dat wij vinden van niet staat haaks op de natuur. En eigenlijk is dat best raar :)
Nogmaals, nee dus.
Dat staat niet haaks op 'de natuur', maar is juist door de menselijke natuur.

Wil je met 'natuur' of 'biologie' schermen, zorg dan dat je weet wat het inhoud. Dus in dit geval dat je weet dat het bij de soort mens normaal is dat die eerste jaren een soort van 'proefdraaien' zijn. Dat dan zwanger worden natuurlijk gezien verdomd ongunstig is, ronduit gevaarlijk zelfs.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_188185268
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 10:33 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Nogmaals, nee dus.
Dat staat niet haaks op 'de natuur', maar is juist door de menselijke natuur.

Wil je met 'natuur' of 'biologie' schermen, zorg dan dat je weet wat het inhoud. Dus in dit geval dat je weet dat het bij de soort mens normaal is dat die eerste jaren een soort van 'proefdraaien' zijn. Dat dan zwanger worden natuurlijk gezien verdomd ongunstig is, ronduit gevaarlijk zelfs.
Ik denk dat niemand met een 14 jarige het bed in duikt om kinderen te maken eerlijk gezegd.
  maandag 29 juli 2019 @ 10:44:27 #206
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_188185292
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 10:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik denk dat niemand met een 14 jarige het bed in duikt om kinderen te maken eerlijk gezegd.
Zucht....

Zoals je kan lezen reageer ik op iemand die 'de natuur' aanhaald. Die het over voortplanting heeft.

Dat seks ook een enorm sociaal construct is bij mensen (dat ook een deel van 'de natuur' van de mens is) klopt.
Maar ook daar zijn de redenen om te jong te mijden nogal aanwezig.
pi_188185338
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 10:30 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat is niet perse hoe de natuur werkt.

Bij 'vruchtbaar' gelijk goed om zwanger te worden is namelijk niet waar. Meestal zijn de eerste jaren van 'vruchtbaarheid' een soort van proefdraaien.
Het is onregelmatig, het lijf is nog niet voldoende volgroeid.

Niet voor niets heeft de gemiddelde man helemaal niet zo'n trek in een meisje van 10/14 jaar. Dat is omdat 'de natuur' toch wel wat anders werkt.
Massaal meisjes van 10/14 jaar zwanger schoppen zou namelijk niet zo'n goed idee zijn. Moedersterfte is dan erg hoog, complicatie's bij de zwangerschap waardoor iemand lichamelijk niet meer functinoneert nog veel hoger zelfs. Miskramen e.d. komen dan ook veel meer voor.

Grofweg rond de 16 zie je dan ook meer interesse van mannen voor jonge vrouwen. Gemiddeld genomen is dan het proefdraaien van het lijf voltooid en is het lichaam voldoende volgroeid om veiliger een zwangerschap te kunnen dragen.

Dat 'een paar jaar later' komt dus niet uit de lucht vallen. En slaat wel degelijk ergens op.
ja denk ik ook, ok als je daar echt op valt dan is het wel pedo achtig. Maargoed 16 is het een ander verhaal alweer? Ik val er niet echt op, maar kan ze best dan leuk vinden maar zou niet verder gaan als praten enzo.

seks is heel ander verhaal
pi_188185379
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 10:47 schreef kree het volgende:

[..]

ja denk ik ook, ok als je daar echt op valt dan is het wel pedo achtig. Maargoed 16 is het een ander verhaal alweer? Ik val er niet echt op, maar kan ze best dan leuk vinden maar zou niet verder gaan als praten enzo.

seks is heel ander verhaal
Ik vind dat dit topic de verkeerde kant op gaat. De vraag in de tt/op zou de enige vraag mogen zijn die beantwoord mag worden, niet die zijsprongen die worden gemaakt door allemaal ethische discussies te starten.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_188185397
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 10:50 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ik vind dat dit topic de verkeerde kant op gaat. De vraag in de tt/op zou de enige vraag mogen zijn die beantwoord mag worden, niet die zijsprongen die worden gemaakt door allemaal ethische discussies te starten.
mwah wmb kan het nog net allemaal hoor?
  maandag 29 juli 2019 @ 10:53:00 #210
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_188185404
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 10:13 schreef kree het volgende:

[..]

_O-
Ik weet niet lol stiflers ,mom enzo hahaha
Dat zal vast wel mee gespeeld hebben vroeger :P
pi_188185427
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 10:53 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Dat zal vast wel mee gespeeld hebben vroeger :P
hahahaha
pi_188185477
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 10:50 schreef Ridocar het volgende:

[..]

en btw dat is standaard natuurlijk dat het beetje offtopic gaat. en ben de eerste hoor die raport knop in drukt? maar er is gewoon niet echt zoveel mis hier?
pi_188185568
Nou, dit topic is natuurlijk een soort honeypot, en daarnaast heb je allemaal moraalridders die meteen pedo roepen als de gelegenheid zich voordoet. En dat vervuilt het topic een beetje, niet in de laatste plaats omdat users gewenste antwoorden (>17) gaan geven.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_188185591
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 11:11 schreef Ridocar het volgende:
Nou, dit topic is natuurlijk een soort honeypot, en daarnaast heb je allemaal moraalridders die meteen pedo roepen als de gelegenheid zich voordoet.
ja beetje wel ik vind t juist heel ok en zie niks echt fouts ook hoor in ieders reacties
pi_188185716
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 10:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Zucht....

Zoals je kan lezen reageer ik op iemand die 'de natuur' aanhaald. Die het over voortplanting heeft.

Dat seks ook een enorm sociaal construct is bij mensen (dat ook een deel van 'de natuur' van de mens is) klopt.
Maar ook daar zijn de redenen om te jong te mijden nogal aanwezig.
Je mag ook normaal reageren. Dat is beter voor de discussie.

Waar het om gaat is dat zodra iemand geslachtsrijp is, deze uiterlijke kenmerken daarvan heeft en vanuit de natuur is het zo dat je vanaf dat moment lustgevoelens kan krijgen (en daar ziet de afwijking pedofilie ook op, die mensen vallen juist (ook) op kinderen die nog geen secundaire geslachtskenmerken hebben).

We worden gedreven door lust, niet zo zeer door voortplantingsdrift.

Dus het argument dat het ongunstig is om zo vroeg al kinderen te krijgen is wat mij betreft een non-argument. Net zo goed als dat mannen ook nog vrouwen aantrekkelijk vinden op een leeftijd dat ze vanwege leeftijd beter geen kinderen meer kunnen krijgen vanwege alle mogelijke complicaties.
pi_188185804
Bij een freepass zou ik het liefst een dame van 35 willen die net iets meer ervaring dan ik heb en me van top tot teen in extase zou brengen..
pi_188185814
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 11:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Waar het om gaat is dat zodra iemand geslachtsrijp is, deze uiterlijke kenmerken daarvan heeft en vanuit de natuur is het zo dat je vanaf dat moment lustgevoelens kan krijgen (en daar ziet de afwijking pedofilie ook op, die mensen vallen juist (ook) op kinderen die nog geen secundaire geslachtskenmerken hebben).

Dus het argument dat het ongunstig is om zo vroeg al kinderen te krijgen is wat mij betreft een non-argument. Net zo goed als dat mannen ook nog vrouwen aantrekkelijk vinden op een leeftijd dat ze vanwege leeftijd beter geen kinderen meer kunnen krijgen vanwege alle mogelijke complicaties.
mhah ja denk nl wel, maar ok tis aan ons die ouder zijn om wel beetje de grens te houden natuurlijk?
Niks mis mee met op jongere vallen. Maar er is wel een grens natuurlijk. Jonger of kindje zijn wel echt 2 verschillende.
pi_188186112
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 22:53 schreef suijkerbuijk het volgende:
Zoals de Amerikanen zeggen
Sweat sixteen.

Persoonlijk ?
Nog geen vrouw mee gemaakt die volwassen genoeg er uit zag en volwassen gedrag heeft.
En oma val ik niet op.

Misschien maar eens in het buitenland neuzen .
Indo vrouwtje die worden tenminste opgevoed dat ze de man moeten respecten en verzorgen .
Dat geld ook voor een Chinese en Japanse vrouw .
Lijk me heerlijk als een vrouw me rug was en afspoelt en dat terug bij haar doet.
Dat heet gezamelijk verzorging maar ook respect naar elkaar toe.
Nog geen Nederlandse kut gevonden die dat wilt doen.
Trouwens hahaha Nederlandse vrouw ppfffff .
Ben jij moslim of getransporteerd uit 1850?
In ieder geval nog niet zo lang in Nederland, gezien het bedroevende taalgebruik.
  maandag 29 juli 2019 @ 12:41:27 #219
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_188186640
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 11:58 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Ben jij moslim of getransporteerd uit 1850?
In ieder geval nog niet zo lang in Nederland, gezien het bedroevende taalgebruik.
Nee een ras echte Nederlander.
Die helaas dyslexie is en vroeg in zijn leven is gaan werken.
Aangezien ik slecht in school ben geweest .
Ik werkte dus al op 14 jaar en voor die tijd deed ik al klusjes waar ik me centen mee deed verdienen.

Ga dus niet mijn tijd vergelijken met de tijd waar jij nu in leeft .
pi_188188455
Laten we even ontopic blijven en gelieve ook zonder iemand in een hokje te duwen.
  dinsdag 30 juli 2019 @ 17:14:43 #221
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_188206586
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 01:30 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Stel, alles is toegestaan op het gebied van seksualiteit. Hoe jong zou jij dan kunnen gaan?
ik vind het eigenlijk maar een raar topic.
Zitten er nu echt mensen vol spanning te wachten op een mede fok!er die zegt:

"nou ik heb een nichtje van 6 waar ik soms op moet passen.
Jammer dat het verboden is want anders ......"
Tot nooit .......
pi_188207091
14-15 dan beginnen ze wel lekker te worden.
Maar heb helemaal geen zin in zo'n wijf die je tand geeft bij het pijpen :')
N A P O L I
C A M P A N I A
  Moderator dinsdag 30 juli 2019 @ 18:25:12 #223
441859 crew  Lenny77
pi_188207553
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 17:51 schreef Aiciu het volgende:
Is dit dan iets typisch van jonge vrouwen?
Of wil je gewoon zo oud gaan tot ze geen tanden meer hebben?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_188207605
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 17:51 schreef Aiciu het volgende:
_O- bijtertje te pakken gehad jah?
pi_188210242
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 17:14 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Nope, ik lees hier vol walging mee. Walgelijke types in dit topic :r
pi_188210855
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 20:31 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Nope, ik lees hier vol walging mee. Walgelijke types in dit topic :r
stel je niet aan, het valt best mee
Ik heb nog niemand horen zeggen dat ze echt aan kinderen zitten. :)

bovendien "jonger" hoeft niet gelijk een kind te betekenen he?
Jonger voor mij zie ik alles van meerderjarig tot mijn eigen leeftijd
pi_188213391
quote:

[..]

Dat is jouw perceptie bij de OP, man.
pi_188213632
quote:

[..]

Ik heb een buurmeisje van 6 waar ik soms op moet passen; mag dat ook?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_188216549
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 22:34 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik heb een buurmeisje van 6 waar ik soms op moet passen; mag dat ook?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat mag maaroed nemen we wel aan dat je niet aan kindjes zit enzo :P
pi_188216568
ze zijn natuurlijk geile slettebakken. Maar ok ik hou wle een grens aan 18i is ok wel en pas ik nog op maar ok dan boeit t me niet veel mer ook? Mppot gedaan ,aar jhet zijn dan ook geen kinderen meer en zo?
pi_188216570
neuk ze kapot gewoon als 18+ lol niemand gaat mij dan principes opdringen enzo
pi_188216576
is veerhaal he nooit gebeurt, maar ik zou het wel doen als de kans zig voor doet
pi_188216578
denk dat ik het geilste zou hebben geneukt man. LUL je neukt t dr uit he hahahaha
pi_188216588
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 11:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ze reageert normaal en ze heeft gelijk.
pi_188217138
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 20:53 schreef kree het volgende:

[..]

stel je niet aan, het valt best mee
Ik heb nog niemand horen zeggen dat ze echt aan kinderen zitten. :)

bovendien "jonger" hoeft niet gelijk een kind te betekenen he?
Jonger voor mij zie ik alles van meerderjarig tot mijn eigen leeftijd
En dan mag ik dat niet walgelijk vinden? Jij vindt een meisje van 16 en een man van 35 normaal ofzo?
pi_188217190
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 05:10 schreef kree het volgende:
ze zijn natuurlijk geile slettebakken. Maar ok ik hou wle een grens aan 18i is ok wel en pas ik nog op maar ok dan boeit t me niet veel mer ook? Mppot gedaan ,aar jhet zijn dan ook geen kinderen meer en zo?
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 05:13 schreef kree het volgende:
neuk ze kapot gewoon als 18+ lol niemand gaat mij dan principes opdringen enzo
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 05:27 schreef kree het volgende:
denk dat ik het geilste zou hebben geneukt man. LUL je neukt t dr uit he hahahaha
Mag het even wat respectvoller? Als je geil bent ga je maar even rukken of zo
pi_188220139
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 04:45 schreef kree het volgende:

[..]

dat mag maaroed nemen we wel aan dat je niet aan kindjes zit enzo :P
maaroed?

Ik geef het lieve kind wel eens een hand of een aai over de bol maar ik zal er voortaan mee oppassen, oke?
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 05:10 schreef kree het volgende:
ze zijn natuurlijk geile slettebakken.
Pardon?

Deze zin staat wel heel raar, zo pal achter je post ervoor
SPOILER
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2019 08:24 schreef Vinniiee het volgende:
Mag het even wat respectvoller? Als je geil bent ga je maar even rukken of zo
En dat dus ^O^

Volgens mij is-ie al aan het rukken onder het typen: rukken met rechts, typen met links.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_188220291
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 08:13 schreef Cryptocoryne het volgende:

En dan mag ik dat niet walgelijk vinden? Jij vindt een meisje van 16 en een man van 35 normaal ofzo?
Het is niet normaal.

Maar verder wel binnen de wettelijke norm. En zo lang als beide partijen daar in vrijheid voor kiezen, prima.
pi_188224203
Wederom offtopic weggehaald. Hoe moeilijk kan het zijn ontopic te blijven?
pi_188241528
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 07:43 schreef Bot13 het volgende:
Vanaf het moment dat het secundaire geslachtskenmerken heeft kan het mij opwinden. Dus vanaf een jaar of 13,14,15. Maar het is afhankelijk per persoon hoe het met de mentale volwassenheid zit. Als je als 13-jarige wel borsten hebt maar ook nog met lego en barbies speelt, dan is dat een behoorlijke afknapper.
Maar een 14 of 15-jarige die er uit ziet als een vrouw, en dus geen kind, en er mentaal zelf ready voor is, aangenomen dat het dus legaal zou zijn, en volledig met wederzijdse toestemming, sure.
Dit. Alleen dat mag je niet zeggen als man :')
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_188243041
quote:
14s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 20:37 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dit. Alleen dat mag je niet zeggen als man :')
ik wet niet hoor denk dat iedere vent t wel af gaat houden als het om kinderen gaat. maar soms zijn ze ook best asociaal met vragen erom gewoon. En dan ben je de oudere die zegt kan niet. Maar het gebeurt wel zeker te weten
pi_188243078
soms best lastig want ze zijn wel lekker dan
pi_188243724
Vanuit mijn eigen perspectief, zou ik zeggen 'geen probleem'. Maar ik weet van mijzelf dat ik een straight up guy ben die er geen misbruik van zou maken en nooit iemand zou dwingen. Daarnaast ben ik niet zo'n (oud uitziend) vies mannetje, en ben ik totaal niet egoistisch aangelegd op seksueel gebied en streef ik altijd naar een positieve, spannende ervaring voor beide partijen.

Dus ik beschouw mijzelf als waardig, ook als ze jonger zijn. En veel kerels zijn gewoon losers, simple as that.
pi_188246402
dit hele topic is op het randje van wat nog kan. maargoed denk dat we allemaal nog genoeg verstand hebben wat aan kindjes zitten enzo
pi_188246453
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 22:10 schreef Cockwhale het volgende:
Vanuit mijn eigen perspectief, zou ik zeggen 'geen probleem'. Maar ik weet van mijzelf dat ik een straight up guy ben die er geen misbruik van zou maken en nooit iemand zou dwingen. Daarnaast ben ik niet zo'n (oud uitziend) vies mannetje, en ben ik totaal niet egoistisch aangelegd op seksueel gebied en streef ik altijd naar een positieve, spannende ervaring voor beide partijen.

Dus ik beschouw mijzelf als waardig, ook als ze jonger zijn. En veel kerels zijn gewoon losers, simple as that.
pi_188246541
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 00:45 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

ja ik zou dat ook zeggen maar er is wel een morale grens om te bewaken. Vind het nl niet kunnen met meiden onder de 16 en is nog lage grens hoewel ze kunnen lekker zijn. maar is kijken niet doen dan wmb

en iedereen die er gelijk een pedo stempel op drukt. ja sorry niet mee eens
pi_188246637
moet er dan een wettelijk grens komen? hoger als 16? nee denk niet oppassen voor iemand die ouder is wel maar hoeft niet via een wet geregeld te worden
pi_188246639
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 21:39 schreef kree het volgende:

[..]

ik wet niet hoor denk dat iedere vent t wel af gaat houden als het om kinderen gaat.
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 21:41 schreef kree het volgende:
soms best lastig want ze zijn wel lekker dan
Mijn god wat lees ik :o 8)7
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:00 schreef kree het volgende:
en iedereen die er gelijk een pedo stempel op drukt. ja sorry niet mee eens
Niet pedo? Hoe moet ik 'kinderen die dan wel lekker zijn' dan wel duiden? :?
.
pi_188246672
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:12 schreef r_one het volgende:

[..]

[..]

[..]

je leest de warheid ok ik zou het niet doen. maar genoeg vast wel heb nl wel beetje een grens :)
pi_188246694
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:18 schreef kree het volgende:

[..]

je leest de warheid
Ja doei. Laat je nakijken!
.
pi_188246698
tenzij met iemand heel lang contact en als het van beide kant is Maar niet echt gehad,'

Verder gaat dit topic over jonger en no Pedo enzo
pi_188246701
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:12 schreef r_one het volgende:

[..]

[..]

[..]

Er zijn altijd smeerlappen die het voor zichzelf goed proberen te praten.
pi_188246715
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:21 schreef r_one het volgende:

[..]

Ja doei. Laat je nakijken!
nee? ik doe niet echt wat fouts?

Maar tis een feit dat jongere medejn geilen op oudere mannen?
pi_188246728
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:22 schreef kree het volgende:
tenzij met iemand heel lang contact en als het van beide kant is Maar niet echt gehad,'

Verder gaat dit topic over jonger en no Pedo enzo
Hoe kun je als 35 jarige heel lang goed contact hebben met een 16 jarige? Tenzij het je dochter of nichtje is zie ik niet in hoe dat evt zou kunnen.
pi_188246734
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:24 schreef kree het volgende:

[..]

Nee dat is het niet. Alleen in jouw hoofd.
pi_188246737
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:23 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Er zijn altijd smeerlappen die het voor zichzelf goed proberen te praten.
klopt daarom zeg ik ook eigen verstand om die grens te bewaken
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 01:27:19 #257
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_188246739
quote:

[..]

Zit je hier nog steeds te geilen, gatver. Ga in therapie ofzo
pi_188246747
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:26 schreef kree het volgende:

[..]

klopt daarom zeg ik ook eigen verstand om die grens te bewaken
Ik hoef geen grenzen te bewaken want ik hoef niet zo nodig een kind te neuken.
pi_188246748
quote:

[..]

Je hebt het zelf over 'kinderen' (en in #224 zelfs over 'kindjes') en noemt die lekker. En dat alleen je verstand je nog tegenhoudt om er seks mee te hebben.

Sorry hoor maar ik wordt hier behoorlijk onpasselijk van :r
.
pi_188246754
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:25 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Hoe kun je als 35 jarige heel lang goed contact hebben met een 16 jarige? Tenzij het je dochter of nichtje is zie ik niet in hoe dat evt zou kunnen.
euh hun nemen contact op met mij? dat is dus juist t probleem en ik bewaak die grebs voor seks enzo maar zou liegen als ik ze niet toch wel lekker vind
pi_188246760
i9k heb altijd gezegd he at kinderen no go is wel nou ok tot welk leefijd bepaal je kinderen? og tot hoe ver xe zelf gaan?
pi_188246761
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:28 schreef r_one het volgende:

[..]

Je hebt het zelf over 'kinderen' (en in #224 zelfs over 'kindjes') en noemt die lekker. En dat alleen je verstand je nog tegenhoudt om er seks mee te hebben.

Sorry hoor maar ik wordt hier behoorlijk onpasselijk van :r
Ik wordt _O- :')

@GGMM

@onlogisch
Groot fan van User Wotte
pi_188246772
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:29 schreef kree het volgende:

[..]

euh hun nemen contact op met mij? dat is dus juist t probleem en ik bewaak die grebs voor seks enzo maar zou liegen als ik ze niet toch wel lekker vind
Hoe kan het dat een 16 jarige jouw contactgegevens heeft? En je vindt het zelf blijkbaar heel normaal dat 16 jarige meisjes uit zichzelf contact opnemen met een 35 jarige man en denkt dat ze evt willen neuken? Ik denk dat jij een beetje teveel foute fantasietjes hebt.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 01:34:32 #264
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_188246773
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:32 schreef Tjacka het volgende:

[..]

@:ggmm

@:onlogisch
Ja, dat is het echte probleem, grammatica
pi_188246776
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:32 schreef kree het volgende:
i9k heb altijd gezegd he at kinderen no go is wel nou ok tot welk leefijd bepaal je kinderen? og tot hoe ver xe zelf gaan?
Wat dacht je van de legale leeftijd van 18?
pi_188246778
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:33 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Hoe kan het dat een 16 jarige jouw contactgegevens heeft? En je vindt het zelf blijkbaar heel normaal dat 16 jarige meisjes uit zichzelf contact opnemen met een 35 jarige man en denkt dat ze evt willen neuken? Ik denk dat jij een beetje teveel foute fantasietjes hebt.
hoe het kan ik weet t niet maar ht kan uit ervaring, niks mee gedaan btw
pi_188246779
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:32 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ja sorry hoor, de ratio verdwijnt volledig bij mij als ik dit soort Martijn-retoriek lees.
.
pi_188246782
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:34 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Ja, dat is het echt probleem, grammatica
Ja, dat is het echt probleem, grammatica.

:D _O-

@GGMM @onlogisch
Groot fan van User Wotte
pi_188246785
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:35 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Wat dacht je van de legale leeftijd van 18?
weet niet denk dat het ok is zoals het is, maar als oudere zijn moeten we wel erop letten
pi_188246787
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:35 schreef kree het volgende:

[..]

hoe het kan ik weet t niet maar ht kan uit ervaring, niks mee gedaan btw
Geloof je dit zelf nog?
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 01:37:07 #271
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_188246788
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:36 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ja, dat is het echt probleem, grammatica.

@:ggmm @:onlogisch
Ninja, meer dan ik O-)
pi_188246792
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:36 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Geloof je dit zelf nog?
ja zeker te weten en weet dat ik nooit wat fouts deed. verleiding was er wel
pi_188246793
Ik stond gisteren achter de bar en er was een meisje die op haar ID kaart 19 was, maar er echt jonger uit zag. Het is tegenwoordig echt heel moeilijk om het verschil te zien tussen 19 of 16. Dus tja, ik zou sommige meiden van eind 15 al doen
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 01:40:57 #274
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_188246798
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:39 schreef Tjacka het volgende:
Ik stond gisteren achter de bar en er was een meisje die op haar ID kaart 19 was, maar er echt jonger uit zag. Het is tegenwoordig echt heel moeilijk om het verschil te zien tussen 19 of 16. Dus tja, ik zou sommige meiden van eind 15 al doen
Hoe oud ben jij?
pi_188246799
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:40 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij?
25.
Groot fan van User Wotte
pi_188246800
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:39 schreef Tjacka het volgende:
Een meisje die _O- :')

Het verschil tussen 19 of 16 _O- :')

@GGMM

@onlogisch
.
pi_188246801
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:38 schreef kree het volgende:

[..]

ja zeker te weten en weet dat ik nooit wat fouts deed. verleiding was er wel
Dat je alleen al eraan denkt vind ik sowieso fout. Ik heb dagelijks 15-16 jarige meisjes over de vloer die in het weekend nog blijven slapen ook en ik heb werkelijk waar nog nooit gedacht over seks met een van hun. Ik ken die verleiding waar jij jezelf kennelijk tegen moet wapenen niet.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 01:42:38 #278
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_188246802
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:41 schreef Tjacka het volgende:

[..]

25.
Ow, ja
pi_188246803
ik had dr btw geneukt enzo keihard je neukt alles dr ff uit enzo. Maar ok uj was verstandig zelf wel
pi_188246808
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:42 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Ow, ja
Wat maakt het ow, ja
Groot fan van User Wotte
pi_188246812
quote:
14s.gif [quote]0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:42 schreef r_one het volgende:

[..]

Een meisje die _O- :')

Het verschil tussen 19 of 16 _O- :')

Verkeerd taggen

_O- _O_

@GGMM
@onlogisch
@JanCees
Groot fan van User Wotte
pi_188246813
en die was 16 town wn keeg er harde pener door wat ze zei? nog afgehouden
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 01:45:51 #283
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_188246814
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:43 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Wat maakt het ow, ja
Dan is een meisje van 18 niet heel vreemd.
pi_188246817
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:45 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Dan is een meisje van 18 niet heel vreemd.
Vervelend wel
Groot fan van User Wotte
pi_188246818
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:45 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Verkeerd taggen

_O- _O_

@:jancees
Mijn edits stiekem terugdraaien _O- _O_
.
pi_188246822
lol dit topic is meest controversieel wat ik in tijden heb gezien
pi_188246823
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:47 schreef r_one het volgende:

[..]

Mijn edits stiekem terugdraaien _O- _O_
nee
Groot fan van User Wotte
pi_188246827
Wat vinden jullie van een user van 35 en een meisje van 17? Moet dat kunnen. Toch eng via internet.

@Elan
Groot fan van User Wotte
pi_188246835
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:48 schreef Tjacka het volgende:

[..]

nee
Wel. Mijn edit heeft geen minuut geduurd, jouw post 3 minuten.
.
pi_188246836
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:50 schreef Tjacka het volgende:
Wat vinden jullie van een user van 35 en een meisje van 17? Moet dat kunnen. Toch eng via internet.

@:elan
moet kunnen mits wederzijds
?
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 01:52:19 #291
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_188246838
Meegelezen, nog steeds 18+
pi_188246840
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:51 schreef r_one het volgende:

[..]

Wel. Mijn edit heeft geen minuut geduurd, jouw post 3 minuten.
Had hem al gequote.
Groot fan van User Wotte
pi_188246841
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:52 schreef Stray_cat het volgende:
Meegelezen, nog steeds 18+
ja en seks 16
pi_188246842
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:52 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Had hem al gequote.
Zal wel. Dan typ je te traag.
.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 01:53:46 #295
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_188246844
quote:
12s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:53 schreef kree het volgende:

[..]

ja en seks 16
Nope
pi_188246852
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:53 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Nope
of 18 ean? nouja maakt niet uit want zou het toch niet doen
pi_188246854
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:50 schreef Tjacka het volgende:

@:elan
Nee, dat lijkt me een niet gelijkwaardige relatie. Een 17 jarige heeft veel minder levenservaring.
pi_188246862
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:55 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Nee, dat lijkt me een niet gelijkwaardige relatie. Een 17 jarige heeft veel minder levenservaring.
Maar wat als de persoon in kwestie geen baan heeft en ww trekt. En de dame in kwestie bezig is met school.
Groot fan van User Wotte
pi_188246866
weet wel meiden zeklf kwamen met die ideejtes ik jeb er nooit og aan gestuurd
pi_188246871
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 01:58 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Maar wat als de persoon in kwestie geen baan heeft en ww trekt. En de dame in kwestie bezig is met school.
Dan helemaal niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')