abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188173211
hoho ik zeg niet dat het ok is enzo als volwassen jongens. Dat over dat meisje is een feit want vertelde ze me zelf dus. Dus denk maar niet dat die onwijs onschuldig zijn hoor. erger haast nog.

Eigenlijk ben ik hjet met je eens en denk ook dat we het goede voorbeeld dan moeten geven wel als gasten. Oud of niet oud/ Maar nee natuurlijk is het niet ok om een meisje van nog geen 13 te neuken.

Maaaar dat neemt niet weg dat ze natuurlijk soms zoeken naar oudere jongens. Ok aan ons om het maar te laten gaan enzo? Zoals ik deed ook gewoon, dan moet je de verstandige zijn ook wel?

Maar ga nu niet zeggen dat ze onschuldig zijn, want de waarheid bewijst t tegendeel nl

[ Bericht 28% gewijzigd door kree op 28-07-2019 16:23:27 ]
Do what you love, love what you do!
pi_188173412
Vanaf 15 of zo ik ben zelf 38
pi_188173687
enige die ik geneukt heb was paar jaar jonger en verder blijf ik dr wel van af. Want te verstandig om die richting in te gaan.
pi_188174736
meisje ze was 15 toen denk, ok op bezoek bij oma in zeeland. Gvd iik kletste met dr he toen, niet 1 jonge geneukt maar 2 en daarna vraag of ik ff wilde helpen met vragen aan huisarts omdat ze nit zeker wist of de pil wel helpte enzo.....
en nog wel erger btw, maar ok met dat vergeleken ben ik een schatje wel

Heb dr geholpen btw en heb ik maar gebeld, maargoed voor het idee dus.
  zondag 28 juli 2019 @ 17:19:12 #158
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_188174919
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 17:09 schreef kree het volgende:
meisje ze was 15 toen denk, ok op bezoek bij oma in zeeland. Gvd iik kletste met dr he toen, niet 1 jonge geneukt maar 2 en daarna vraag of ik ff wilde helpen met vragen aan huisarts omdat ze nit zeker wist of de pil wel helpte enzo.....

Je hebt niet 1 maar 2 jongens geneukt? Van 15 jaar?
AZ
ALKMAAR
pi_188174955
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 17:19 schreef Durmada het volgende:

[..]

zij dus
pi_188174993
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 17:19 schreef Durmada het volgende:

[..]

zit je nu te trollen of wat? ben ik niet duidelijk genoeg?
  zondag 28 juli 2019 @ 17:57:16 #161
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_188175550
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 17:09 schreef kree het volgende:

Ik citeer: "niet 1 jonge geneukt maar 2"
AZ
ALKMAAR
pi_188175574
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 17:57 schreef Durmada het volgende:

[..]

Ik citeer: "niet 1 jonge geneukt maar 2"
haha ja zij dus, ok had het iets anders neer kunnen zetten wel, maar het was duidelijk genoeg he dat ik niet 2 jongens heb geneukt :') lol
  zondag 28 juli 2019 @ 18:01:31 #163
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_188175587
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 17:59 schreef kree het volgende:

[..]

haha ja zij dus, ok had het iets anders neer kunnen zetten wel, maar het was duidelijk genoeg he dat ik niet 2 jongens heb geneukt :') lol
Ik snap er nu helemaal niks meer van. Jij hebt twee jongens geneukt waar zij bij was?
AZ
ALKMAAR
pi_188175597
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 18:01 schreef Durmada het volgende:

[..]

Ik snap er nu helemaal niks meer van. Jij hebt twee jongens geneukt waar zij bij was?
:') nee
pi_188175607
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 18:01 schreef Durmada het volgende:

[..]

je snapt t prima of je bent dom trolololol
Ik ga het niet verder uitleggen nl en als je t niet snapt dan moet je mammie maar ff vragen om het uit te leggen :') hahahaha
  zondag 28 juli 2019 @ 18:08:34 #166
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_188175661
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2019 14:46 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Euh dat klopt dus niet he, een teefje (hond) wil niet paren buiten haar loopsheid. En zelfs als ze loops is, zal ze maar een paar dagen tijdens de hele loopsheid open staan voor dekking!
Dat een reutje daar wel altijd voor in is, dat klopt dan weer wel.

Ik vind dit eigenlijk een heel onprettig topic... Hoe mannen van 30+ hier gewoon over 13 jarige meisjes praten. Of nog jonger zelfs, vanaf dat ze ongesteld zijn (wat zelfs al op 9 jaar kan). En die kul-uitleg van: ze neuken zich toch al kapot op hun 13e is ook niet waar! Er zullen er best zijn die dat doen, maar de meerderheid gewoon niet. En dan nog heb je als oudere man een enorm kromme machtsverhouding met die jonge en vaak onzekere meisjes! Waar een 14 jarig knaapje nog wat schattig kan versieren en ze op dezelfde hoogte staan is een oudere man gewoon een roofdier die de trucjes al kent om zo een meisje om te praten. En voor de man is dit natuurlijk lekker en een leuke trofee, maar zo een meisje blijft toch vaak zitten met de schaamte waarom ze in godsnaam zo naïef was en in die onzin getrapt is.
De wetten zijn er niet voor niets.
En dan hebben we het nog niet gehad over de impact van een zwangerschap of een bevalling op een 12-jarig lijfje.
Tja ik was praktijk leraar autotechniek
Dus leerlingen van school.
Had ik een meisje van 14 jaar haar eerste stage .
Ze stapte in me auto en ik als volwassende denk van ze wilt een lift naar de metro waar ik elke dag voor bij rijd .
Nee stap in de auto en de eerste wat ze zijn tegen me was.
Ja ik heb al eens een keer geneukt dus.
Mijn bek viel open van verbazing .
Ik was zelf toen 26 jaar.
Eerste wat ik deed is met haar even naar kantoor gegaan .
En bij de directie aankloppen .
Je snap wel dat was gelijk einde stage bij mij.

Later had ik weer zo meid van 17 en precies het zelfde verhaal zat bijna op schoot en dicht tegen me aan tijdens het in vullen van de praktijkboek .

Nee je vergis dat meisje zo unschuldig zijn , sommige weten het wel.
Maar goed dat zijn tieners en tieners zijn niet het zelfde als meisjes die nog met knuffels en poppen spelen .
pi_188175724
hahahaha OMG ja daarom echt onschuldig zijn ze echt niet. hoewel pappie en mammie denken van wel :')

Denk maar opnieuw ouders :P

Gelukkig zijn wij de wijste dan he? ook geen momentje getwijfeld :P
  zondag 28 juli 2019 @ 18:17:02 #168
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_188175782
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 18:03 schreef kree het volgende:

[..]

je snapt t prima of je bent dom trolololol
Ik ga het niet verder uitleggen nl en als je t niet snapt dan moet je mammie maar ff vragen om het uit te leggen :') hahahaha
Ik ga mijn pappie en mammie niet laten zien dat jij twee jonge jongetjes hebt geneukt terwijl er een meisje toekeek
AZ
ALKMAAR
pi_188175793
blij trouwens dat ik mijn versie nu bevestigd zie door iemand anders, begon bijna al aan mezelf te twijfelen. :D
pi_188175810
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 18:17 schreef Durmada het volgende:

[..]

Ik ga mijn pappie en mammie niet laten zien dat jij twee jonge jongetjes hebt geneukt terwijl er een meisje toekeek
wat je wil vrind :D
pi_188175829
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 18:08 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Ze stapte in me auto en ik als volwassende denk van ze wilt een lift naar de metro waar ik elke dag voor bij rijd .

Later had ik weer zo meid van 17 en precies het zelfde verhaal zat bijna op schoot en dicht tegen me aan tijdens het in vullen van de praktijkboek .

Maar goed dat zijn tieners en tieners zijn niet het zelfde als meisjes die nog met knuffels en poppen spelen .
en ok we hebben het wel over meiden dan natuurlijk, geen meisjes. zeg maar 14+ op zijn minst
pi_188175837
quote:
10s.gif Op zondag 28 juli 2019 18:20 schreef kree het volgende:

[..]

en ok we hebben het wel over meiden dan natuurlijk, geen meisjes. zeg maar 14+ op zijn minst
Jij zou als volwassen vent wel een 14-jarige knallen?
pi_188175851
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 18:21 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Jij zou als volwassen vent wel een 14-jarige knallen?
nee ik zou het afhouden uit principe gewoon hoe graag die 14 jarige het ook zou willen
pi_188175868
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 18:22 schreef kree het volgende:

[..]

nee ik zou het afhouden uit principe gewoon hoe graag die 14 jarige het ook zou willen
;)
  zondag 28 juli 2019 @ 18:24:17 #175
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_188175873
als ze 16+ zijn dan is jhet alweer een ander verhaal. maar zou er nog heel erg voorzichtig mee zijn
pi_188176084
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 18:22 schreef kree het volgende:

[..]

Je zei eerder toch dat als je het allebei heel erg graag wilt de leeftijd er niet toe doet?
pi_188176109
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 18:43 schreef Samhain het volgende:

[..]

Je zei eerder toch dat als je het allebei heel erg graag wilt de leeftijd er niet toe doet?
willen of doen zijn 2 verschillende dingen he?

principes gaan bij mij boven alles, gelukkig denk ook maar.
pi_188176147
laat het duidelijk zijn, ik zal niet aan kleine meisjes komen hoor. Maar ok dit topic is ok? best goeie discussie wel hoor.
  zondag 28 juli 2019 @ 18:52:52 #180
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_188176218
quote:
14s.gif Op zondag 28 juli 2019 18:47 schreef kree het volgende:
laat het duidelijk zijn, ik zal niet aan kleine meisjes komen hoor. Maar ok dit topic is ok? best goeie discussie wel hoor.
Ja lekker fantaseren over jonge meisjes. Prima topic en goede discussie hoor
AZ
ALKMAAR
pi_188176307
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 18:52 schreef Durmada het volgende:

[..]

Ja lekker fantaseren over jonge meisjes. Prima topic en goede discussie hoor
nee hoezo fantaseren? ben jij aan het doen dan? Ik niet?
En er is hier niks echt gezegd wat nou tegen een policy ingaat ofzo?
Denk dat er best wel gewoon over gepraat kan worden?
Zolang het niet te ver gaat, maar dat is het niet? iig niet in mijn optiek.
pi_188178546
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 00:30 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Ja sorry heb ook een tijd met een javaanse vrouw gehad.
Daar was het normaal als de man van zijn werk komt dat hij goed verzorgt word.
Zodat hij de volgende dag vrolijk naar zijn werk kan.

Was toen ook verbaast namelijk maar dat was dus zeer normaal in dat cultuur.
De man werkte en de vrouw zorgde voor het gezin dus ook voor haar man.
Een massage en zijn rug goed verzorgen was dus totaal normaal.

Iets wat wij hier in Nederland totaal niet kennen.
En nee het is geen mama complex.

Moet zeggen de Nederlandse kut daarna was niks anders aan het zeuren en jammeren.

Maar goed ben altijd een hard werkende man geweest die 6dagen in de week werk en soms zelf over uren draaide.

Geen tijd voor gejammer en kinderlijk gedrag.
Waarom geef je eigenlijk geen antwoord op mijn vraag? :

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 23:59 schreef madam-april het volgende:

[..]

Wat vind jij precies 'volwassen gedrag'?
  zondag 28 juli 2019 @ 21:13:23 #183
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_188178728
Kan dit topic niet beter gewoon gesloten worden? Er worden hier vrij nare en obscure fantasieën en gedachtes weergegeven, volwassen mannen die praten over seks hebben met 14/15 jarigen lijkt me niet helemaal de bedoeling van een forum als FOK.
AZ
ALKMAAR
  Moderator zondag 28 juli 2019 @ 21:27:46 #184
441859 crew  Lenny77
pi_188179116
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 18:08 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Luister, ik geloof je meteen! Echt! En Kree ook wel.
Maar jullie doen alsof elk 13 jarig meisje zo is. En dat is dus niet! Het zal eerder de uitzondering zijn. Jullie hebben ook goed gehandeld trouwens!
En ik weet ook zeker dat er 13-jarige zullen zijn met daddy-issues of gewoon zichzelf oud en wijs genoeg vinden om een oudere man te versieren. Ik kan me voorstellen dat zo een meisje dan denkt dat dit status geeft of stoer is of een uitdaging! Maar soms moet je gewoon de verstandige zijn in deze situaties en het laten gaan. Het is echt niet ok!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_188179231
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 21:13 schreef Durmada het volgende:
Kan dit topic niet beter gewoon gesloten worden? Er worden hier vrij nare en obscure fantasieën en gedachtes weergegeven, volwassen mannen die praten over seks hebben met 14/15 jarigen lijkt me niet helemaal de bedoeling van een forum als FOK.
nee geen reden toe, denk dat we er ok over kunnen praten en er gaat niks echt onwijs tegen de regels in.

dat jij er persoonlijk niet tegen kunt is niet heel het forum zijn probleem toch?
  zondag 28 juli 2019 @ 21:37:44 #186
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_188179303
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 21:33 schreef kree het volgende:

[..]

nee geen reden toe, denk dat we er ok over kunnen praten en er gaat niks echt onwijs tegen de regels in.

dat jij er persoonlijk niet tegen kunt is niet heel het forum zijn probleem toch?
Nou nee, ik denk dat pedofiele gedachtes uiten op een van de grootste fora van Nederland niet de normale gang van zaken is. Als je dat soort zieke gedachtes wilt bespreken moet je lekker de duistere plekken van het internet bezoeken. Ik word een beetje ontoepasselijk van het idee dat een 35 jarige man loopt te discussiëren en fantaseren over meisjes van 14/15, ik denk en hoop velen met mij.
AZ
ALKMAAR
pi_188179381
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 21:37 schreef Durmada het volgende:

[..]

Nou nee, ik denk dat pedofiele gedachtes uiten op een van de grootste fora van Nederland niet de normale gang van zaken is. Als je dat soort zieke gedachtes wilt bespreken moet je lekker de duistere plekken van het internet bezoeken. Ik word een beetje ontoepasselijk van het idee dat een 35 jarige man loopt te discussiëren en fantaseren over meisjes van 14/15, ik denk en hoop velen met mij.
welke pedofielen dan en welke fantasietjes?

Kun je ze ff quoten?

En ok ik spreek voor mezelf he? wat andere zeggen heb ik ook geen controle op?

Maar zie weinig fouts, jij maakt het er zelf van wel?
pi_188179410
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:24 schreef Dven het volgende:

[..]

Bijna 17
:')

Me dunkt dat je dan niet jonger gaat dan je zusje.

Je bent de 30 al gepasseerd.
  zondag 28 juli 2019 @ 21:46:31 #189
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_188179497
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2019 21:27 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Luister, ik geloof je meteen! Echt! En Kree ook wel.
Maar jullie doen alsof elk 13 jarig meisje zo is. En dat is dus niet! Het zal eerder de uitzondering zijn. Jullie hebben ook goed gehandeld trouwens!
En ik weet ook zeker dat er 13-jarige zullen zijn met daddy-issues of gewoon zichzelf oud en wijs genoeg vinden om een oudere man te versieren. Ik kan me voorstellen dat zo een meisje dan denkt dat dit status geeft of stoer is of een uitdaging! Maar soms moet je gewoon de verstandige zijn in deze situaties en het laten gaan. Het is echt niet ok!
Nee niet elke tiener meisje is het zelfde.
Integendeel je kan zelfs laat bloeiers hebben.
En nee ik heb totaal geen interesse in tieners laat staan kinderen .
Maar we moeten niet doen als tieners heilige zijn.
Maar als volwassen persoon en je eigen tiener jaren moet je weten dat ze nooit niet zijn wat een echte vrouw is .
Iedereen die dus geen onderscheid kan maken daar in zal toch even in de spiegel nadenken van waar mee je bezig bent .

Laten we ook eerlijk zijn dat de tieners van nu niet het zelfde zijn als in mijn jeugd .
De tieners en kinderen hadden in die tijd een completer anderen achtergrond dan wat men nu bezit.

De kinderen tot aan volwassen hebben veel prestatie en mentaal druk van uit de scholen maar van uit de maatschappij.
Dit zorgt er helaas voor dat de kinderen geen kind meer kunnen zijn.
Dit kinderlijk gedrag vloeit door na hun volwassenheid omdat ze geen tijd krijgen.

Velen denken nu dat ik onzin praat maar de personen die 40+ zijn snappen precies wat ik bedoel .

Kinderen en tieners moeten gewoon beschermd worden voor hun eigen domme gedoe .
En wij als volwassende hebben die taak om het uit te voeren juist omdat wij als het goed is geleerd hebben van onze domme kinder en jeugt tijd.
En daarom hebben we wetten en regels in de samenleving bedacht zodat deze kinderen en jeugt op normalen en begeleiden manier volwassen kunnen gaan worden.
Ik ben ook totaal voorstander dat de mensen die deze regels overtreedt zwaar worden gestraft voor het uitbuiten van de nieuwe generatie mensen .
pi_188181570
en ok snap best is beetje controversial topic maar er is niks raars gezegd enzo, dus geen reden om dicht te doen voor als nog iig.
  zondag 28 juli 2019 @ 23:46:20 #191
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188181724
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 00:30 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Ja sorry heb ook een tijd met een javaanse vrouw gehad.
Daar was het normaal als de man van zijn werk komt dat hij goed verzorgt word.
Zodat hij de volgende dag vrolijk naar zijn werk kan.

Was toen ook verbaast namelijk maar dat was dus zeer normaal in dat cultuur.
De man werkte en de vrouw zorgde voor het gezin dus ook voor haar man.
Een massage en zijn rug goed verzorgen was dus totaal normaal.

Iets wat wij hier in Nederland totaal niet kennen.
En nee het is geen mama complex.

Moet zeggen de Nederlandse kut daarna was niks anders aan het zeuren en jammeren.

Maar goed ben altijd een hard werkende man geweest die 6dagen in de week werk en soms zelf over uren draaide.

Geen tijd voor gejammer en kinderlijk gedrag.
Een beetje gelijk heb je natuurlijk wel, maar dat mag je niet zeggen. De Nederlandse vrouw is misschien wel progressief en zelfstandig, mondig, geëmancipeerd enzo, maar dat gaat ten koste van het 'vrouw zijn', zoals dat biologisch is bepaald.
Beati pauperes spiritu
pi_188183474
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 21:54 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

- kleine stevige en hoge borsten als ideaal door plastische chirurgie of de push-up bra.
- geen lichaamsbeharing, alles scheren, inclusief schaamhaar
- geen rimpels door botox of andere methoden (make-up, crèmes)
- platte buik als ideaal, alsof er nooit een kind is gebaard
- bij de eerste grijze haar het haar gaan verven
- qua kleding ook jong
Zo zo, beetje geobsedeerd door 13 jarige meisjes? En jij denkt dat 13 jarige meisjes geen haar op de benen en onder hun armen hebben? Verkeerd gedacht want dat hebben ze wel maar ze scheren het af, ook gebruiken 13 jarige meisjes doorgaans veel meer make-up dan hun moeder.
Kleine stevige borsten vind jij misschien ideaal maar de meeste vrouwen hebben ze liever groter.
Maar toegegeven, jij bent wel een figuur dat ik uit de buurt van mijn dochter zou houden.
  maandag 29 juli 2019 @ 06:19:24 #193
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_188183491
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 06:06 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Zo zo, beetje geobsedeerd door 13 jarige meisjes? En jij denkt dat 13 jarige meisjes geen haar op de benen en onder hun armen hebben? Verkeerd gedacht want dat hebben ze wel maar ze scheren het af, ook gebruiken 13 jarige meisjes doorgaans veel meer make-up dan hun moeder.
Kleine stevige borsten vind jij misschien ideaal maar de meeste vrouwen hebben ze liever groter.
Maar toegegeven, jij bent wel een figuur dat ik uit de buurt van mijn dochter zou houden.
Leer toch eens lezen. Ik heb niks met die kutkinderen. En naar dit soort dingen is gewoon onderzoek gedaan waar serieuze kranten ook over berichten.
Een normaal denkend mens zou jou uit de buurt van je dochter houden.
  maandag 29 juli 2019 @ 06:22:29 #194
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_188183496
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 23:46 schreef Academicus het volgende:

[..]

Een beetje gelijk heb je natuurlijk wel, maar dat mag je niet zeggen. De Nederlandse vrouw is misschien wel progressief en zelfstandig, mondig, geëmancipeerd enzo, maar dat gaat ten koste van het 'vrouw zijn', zoals dat biologisch is bepaald.
Welnee. Kijk naar die volkeren in de Sahel en omstreken, de vrouwen zijn progressief en werken, de mannen liggen op hun luie reet qat te kauwen of zo. Jij ziet alleen het judeo-christelijk ideaal.
pi_188183502
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 06:19 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Leer toch eens lezen. Ik heb niks met die kutkinderen. En naar dit soort dingen is gewoon onderzoek gedaan waar serieuze kranten ook over berichten.
Een normaal denkend mens zou jou uit de buurt van je dochter houden.
Welke kranten? En voor iemand die niks heeft met die kutkinderen ben je er wel opvallend veel mee bezig, dat je het hebt over loopse meisjes zegt voor mij al genoeg.
  maandag 29 juli 2019 @ 07:54:25 #196
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_188183794
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 23:17 schreef kree het volgende:

[..]

dat kan? het is niet mijn smaak dan weer? maarja dat er een markt is voor MILF is allang duidelijk.

Hahaha zonder het ff belachelijk te maken, want zo bedoel ik het echt niet?

Ieder zijn ding dan maar en totaal geen moeite met ieders keuze
Ja doe mij maar een goed verzorgde MILF :) mits het puur om seks gaat! In relaties heb ik geen behoefte aan iets moederends :P
pi_188183958
Niet jonger dan 55. Ik ben al opa, namelijk.
Wie zich gedraagt als een robot, krijgt salaris teveel.
pi_188184639
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 13:17 schreef suijkerbuijk het volgende:

Ja en nee.
Seks bij een vrouw heeft ook te maken hoe haar ei sprong is.
En hoe ze dus voelt.
Vrouwen hebben echt niet alleen maar zin in seks rondom de eisprong. Sterker nog, ik heb meermaals meegemaakt dat ze juist meer zin hadden rondom de menstruatie, wat biologisch gezien niet handig is voor de voortplanting...

Mensen hebben gewoon 365 dagen per jaar zin. Soms zelfs 366 dagen, maar dat is afhankelijk van het jaar.
pi_188184958
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2019 14:46 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Euh dat klopt dus niet he, een teefje (hond) wil niet paren buiten haar loopsheid. En zelfs als ze loops is, zal ze maar een paar dagen tijdens de hele loopsheid open staan voor dekking!
Dat een reutje daar wel altijd voor in is, dat klopt dan weer wel.

Ik vind dit eigenlijk een heel onprettig topic... Hoe mannen van 30+ hier gewoon over 13 jarige meisjes praten. Of nog jonger zelfs, vanaf dat ze ongesteld zijn (wat zelfs al op 9 jaar kan). En die kul-uitleg van: ze neuken zich toch al kapot op hun 13e is ook niet waar! Er zullen er best zijn die dat doen, maar de meerderheid gewoon niet. En dan nog heb je als oudere man een enorm kromme machtsverhouding met die jonge en vaak onzekere meisjes! Waar een 14 jarig knaapje nog wat schattig kan versieren en ze op dezelfde hoogte staan is een oudere man gewoon een roofdier die de trucjes al kent om zo een meisje om te praten. En voor de man is dit natuurlijk lekker en een leuke trofee, maar zo een meisje blijft toch vaak zitten met de schaamte waarom ze in godsnaam zo naïef was en in die onzin getrapt is.
De wetten zijn er niet voor niets.
En dan hebben we het nog niet gehad over de impact van een zwangerschap of een bevalling op een 12-jarig lijfje.
Het is hypothetisch... en daarnaast ook gewoon eerlijk. Genoeg fotomodellen die 13-14 zijn en gebruikt worden om te verleiden. Omdat het werkt.

Maar zoals ik eerder al zei: dat werkt zo weliswaar visueel, maar voor seks is meer nodig dan alleen dat visuele plaatje en in de praktijk knap je als volwassen man af op een tiener omdat je als je met ze praat je direct merkt dat ze nog een kind is. En zo komt het uiteindelijk allemaal weer goed. :)
pi_188184959
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 07:54 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Ja doe mij maar een goed verzorgde MILF :) mits het puur om seks gaat! In relaties heb ik geen behoefte aan iets moederends :P
_O-
Ik weet niet lol stiflers ,mom enzo hahaha
pi_188185006
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 21:37 schreef Durmada het volgende:

[..]

Misschien helpt het om eerst en vooral te weten wat pedofilie is, voordat je dat woord ten onrechte gebruikt.

Ten tweede lees ik hier dat juist iedereen het er wel over eens is dat je het bij aantrekkingskracht laat.

Totaal niet over zoiets mogen praten is mijns inziens onzinnig.
pi_188185009
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 10:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is hypothetisch... en daarnaast ook gewoon eerlijk. Genoeg fotomodellen die 13-14 zijn en gebruikt worden om te verleiden. Omdat het werkt.

Maar zoals ik eerder al zei: dat werkt zo weliswaar visueel, maar voor seks is meer nodig dan alleen dat visuele plaatje en in de praktijk knap je als volwassen man af op een tiener omdat je als je met ze praat je direct merkt dat ze nog een kind is. En zo komt het uiteindelijk allemaal weer goed. :)
Denk ook niet dat er iemand hier aan kindjes zou zitten enzo. Maar het is best een ok discussie ff

Als we het over vallen op jongere meiden dan denk ik niet dat we het hebben over kleine kinderen. Maar ok het is vrij op het randje natuurlijk dit hele topic ;)
  maandag 29 juli 2019 @ 10:30:17 #203
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_188185151
quote:
3s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:15 schreef vosss het volgende:

[..]

Die yanks zweten flink op hun 16de? 8)7

OT: Vanaf dat er vrouwelijke rondingen aan zitten. Dat zal bij de ene wat eerder zijn dan bij de ander. Dat is ook hoe de natuur werkt; zodra ze kunnen baren zijn ze good to go. Dat wij bedacht hebben dat het een paar jaar later pas legaal is slaat, als je er even over nadenkt, gewoon nergens op. :)
Dat is niet perse hoe de natuur werkt.

Bij 'vruchtbaar' gelijk goed om zwanger te worden is namelijk niet waar. Meestal zijn de eerste jaren van 'vruchtbaarheid' een soort van proefdraaien.
Het is onregelmatig, het lijf is nog niet voldoende volgroeid.

Niet voor niets heeft de gemiddelde man helemaal niet zo'n trek in een meisje van 10/14 jaar. Dat is omdat 'de natuur' toch wel wat anders werkt.
Massaal meisjes van 10/14 jaar zwanger schoppen zou namelijk niet zo'n goed idee zijn. Moedersterfte is dan erg hoog, complicatie's bij de zwangerschap waardoor iemand lichamelijk niet meer functinoneert nog veel hoger zelfs. Miskramen e.d. komen dan ook veel meer voor.

Grofweg rond de 16 zie je dan ook meer interesse van mannen voor jonge vrouwen. Gemiddeld genomen is dan het proefdraaien van het lijf voltooid en is het lichaam voldoende volgroeid om veiliger een zwangerschap te kunnen dragen.

Dat 'een paar jaar later' komt dus niet uit de lucht vallen. En slaat wel degelijk ergens op.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 29 juli 2019 @ 10:33:52 #204
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_188185186
quote:
5s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:25 schreef vosss het volgende:

[..]

Hoezo op het randje? De natuur heeft dat zo geregeld :)

Wij mensen zijn de enige zoogdieren die denken "weet je wat, ze is good to go, maar laat ik nog een paar jaar wachten". Zoals gezegd, feitelijk gezien slaat het nergens op.

Dat wij het moreel verwerpelijk vinden om, in onze ogen, een kind van 13 finaal uit elkaar te trekken is iets wat we zelf bedacht hebben.

Niet dat ik een kind van 13 door midden zou willen trekken verder, maar als ze op hun 13de kunnen baren dan zou je er gewoon op moeten mogen. Dat wij vinden van niet staat haaks op de natuur. En eigenlijk is dat best raar :)
Nogmaals, nee dus.
Dat staat niet haaks op 'de natuur', maar is juist door de menselijke natuur.

Wil je met 'natuur' of 'biologie' schermen, zorg dan dat je weet wat het inhoud. Dus in dit geval dat je weet dat het bij de soort mens normaal is dat die eerste jaren een soort van 'proefdraaien' zijn. Dat dan zwanger worden natuurlijk gezien verdomd ongunstig is, ronduit gevaarlijk zelfs.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')