Je zei eerder toch dat als je het allebei heel erg graag wilt de leeftijd er niet toe doet?quote:Op zondag 28 juli 2019 18:22 schreef kree het volgende:
[..]
nee ik zou het afhouden uit principe gewoon hoe graag die 14 jarige het ook zou willen
willen of doen zijn 2 verschillende dingen he?quote:Op zondag 28 juli 2019 18:43 schreef Samhain het volgende:
[..]
Je zei eerder toch dat als je het allebei heel erg graag wilt de leeftijd er niet toe doet?
Ja lekker fantaseren over jonge meisjes. Prima topic en goede discussie hoorquote:Op zondag 28 juli 2019 18:47 schreef kree het volgende:
laat het duidelijk zijn, ik zal niet aan kleine meisjes komen hoor. Maar ok dit topic is ok? best goeie discussie wel hoor.
nee hoezo fantaseren? ben jij aan het doen dan? Ik niet?quote:Op zondag 28 juli 2019 18:52 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ja lekker fantaseren over jonge meisjes. Prima topic en goede discussie hoor
Waarom geef je eigenlijk geen antwoord op mijn vraag? :quote:Op zondag 28 juli 2019 00:30 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ja sorry heb ook een tijd met een javaanse vrouw gehad.
Daar was het normaal als de man van zijn werk komt dat hij goed verzorgt word.
Zodat hij de volgende dag vrolijk naar zijn werk kan.
Was toen ook verbaast namelijk maar dat was dus zeer normaal in dat cultuur.
De man werkte en de vrouw zorgde voor het gezin dus ook voor haar man.
Een massage en zijn rug goed verzorgen was dus totaal normaal.
Iets wat wij hier in Nederland totaal niet kennen.
En nee het is geen mama complex.
Moet zeggen de Nederlandse kut daarna was niks anders aan het zeuren en jammeren.
Maar goed ben altijd een hard werkende man geweest die 6dagen in de week werk en soms zelf over uren draaide.
Geen tijd voor gejammer en kinderlijk gedrag.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wat vind jij precies 'volwassen gedrag'?
Luister, ik geloof je meteen! Echt! En Kree ook wel.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:08 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Tja ik was praktijk leraar autotechniek
Dus leerlingen van school.
Had ik een meisje van 14 jaar haar eerste stage .
Ze stapte in me auto en ik als volwassende denk van ze wilt een lift naar de metro waar ik elke dag voor bij rijd .
Nee stap in de auto en de eerste wat ze zijn tegen me was.
Ja ik heb al eens een keer geneukt dus.
Mijn bek viel open van verbazing .
Ik was zelf toen 26 jaar.
Eerste wat ik deed is met haar even naar kantoor gegaan .
En bij de directie aankloppen .
Je snap wel dat was gelijk einde stage bij mij.
Later had ik weer zo meid van 17 en precies het zelfde verhaal zat bijna op schoot en dicht tegen me aan tijdens het in vullen van de praktijkboek .
Nee je vergis dat meisje zo unschuldig zijn , sommige weten het wel.
Maar goed dat zijn tieners en tieners zijn niet het zelfde als meisjes die nog met knuffels en poppen spelen .
nee geen reden toe, denk dat we er ok over kunnen praten en er gaat niks echt onwijs tegen de regels in.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:13 schreef Durmada het volgende:
Kan dit topic niet beter gewoon gesloten worden? Er worden hier vrij nare en obscure fantasieën en gedachtes weergegeven, volwassen mannen die praten over seks hebben met 14/15 jarigen lijkt me niet helemaal de bedoeling van een forum als FOK.
Nou nee, ik denk dat pedofiele gedachtes uiten op een van de grootste fora van Nederland niet de normale gang van zaken is. Als je dat soort zieke gedachtes wilt bespreken moet je lekker de duistere plekken van het internet bezoeken. Ik word een beetje ontoepasselijk van het idee dat een 35 jarige man loopt te discussiëren en fantaseren over meisjes van 14/15, ik denk en hoop velen met mij.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:33 schreef kree het volgende:
[..]
nee geen reden toe, denk dat we er ok over kunnen praten en er gaat niks echt onwijs tegen de regels in.
dat jij er persoonlijk niet tegen kunt is niet heel het forum zijn probleem toch?
welke pedofielen dan en welke fantasietjes?quote:Op zondag 28 juli 2019 21:37 schreef Durmada het volgende:
[..]
Nou nee, ik denk dat pedofiele gedachtes uiten op een van de grootste fora van Nederland niet de normale gang van zaken is. Als je dat soort zieke gedachtes wilt bespreken moet je lekker de duistere plekken van het internet bezoeken. Ik word een beetje ontoepasselijk van het idee dat een 35 jarige man loopt te discussiëren en fantaseren over meisjes van 14/15, ik denk en hoop velen met mij.
Nee niet elke tiener meisje is het zelfde.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Luister, ik geloof je meteen! Echt! En Kree ook wel.
Maar jullie doen alsof elk 13 jarig meisje zo is. En dat is dus niet! Het zal eerder de uitzondering zijn. Jullie hebben ook goed gehandeld trouwens!
En ik weet ook zeker dat er 13-jarige zullen zijn met daddy-issues of gewoon zichzelf oud en wijs genoeg vinden om een oudere man te versieren. Ik kan me voorstellen dat zo een meisje dan denkt dat dit status geeft of stoer is of een uitdaging! Maar soms moet je gewoon de verstandige zijn in deze situaties en het laten gaan. Het is echt niet ok!
Een beetje gelijk heb je natuurlijk wel, maar dat mag je niet zeggen. De Nederlandse vrouw is misschien wel progressief en zelfstandig, mondig, geëmancipeerd enzo, maar dat gaat ten koste van het 'vrouw zijn', zoals dat biologisch is bepaald.quote:Op zondag 28 juli 2019 00:30 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ja sorry heb ook een tijd met een javaanse vrouw gehad.
Daar was het normaal als de man van zijn werk komt dat hij goed verzorgt word.
Zodat hij de volgende dag vrolijk naar zijn werk kan.
Was toen ook verbaast namelijk maar dat was dus zeer normaal in dat cultuur.
De man werkte en de vrouw zorgde voor het gezin dus ook voor haar man.
Een massage en zijn rug goed verzorgen was dus totaal normaal.
Iets wat wij hier in Nederland totaal niet kennen.
En nee het is geen mama complex.
Moet zeggen de Nederlandse kut daarna was niks anders aan het zeuren en jammeren.
Maar goed ben altijd een hard werkende man geweest die 6dagen in de week werk en soms zelf over uren draaide.
Geen tijd voor gejammer en kinderlijk gedrag.
Zo zo, beetje geobsedeerd door 13 jarige meisjes? En jij denkt dat 13 jarige meisjes geen haar op de benen en onder hun armen hebben? Verkeerd gedacht want dat hebben ze wel maar ze scheren het af, ook gebruiken 13 jarige meisjes doorgaans veel meer make-up dan hun moeder.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:54 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
- kleine stevige en hoge borsten als ideaal door plastische chirurgie of de push-up bra.
- geen lichaamsbeharing, alles scheren, inclusief schaamhaar
- geen rimpels door botox of andere methoden (make-up, crèmes)
- platte buik als ideaal, alsof er nooit een kind is gebaard
- bij de eerste grijze haar het haar gaan verven
- qua kleding ook jong
Leer toch eens lezen. Ik heb niks met die kutkinderen. En naar dit soort dingen is gewoon onderzoek gedaan waar serieuze kranten ook over berichten.quote:Op maandag 29 juli 2019 06:06 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Zo zo, beetje geobsedeerd door 13 jarige meisjes? En jij denkt dat 13 jarige meisjes geen haar op de benen en onder hun armen hebben? Verkeerd gedacht want dat hebben ze wel maar ze scheren het af, ook gebruiken 13 jarige meisjes doorgaans veel meer make-up dan hun moeder.
Kleine stevige borsten vind jij misschien ideaal maar de meeste vrouwen hebben ze liever groter.
Maar toegegeven, jij bent wel een figuur dat ik uit de buurt van mijn dochter zou houden.
Welnee. Kijk naar die volkeren in de Sahel en omstreken, de vrouwen zijn progressief en werken, de mannen liggen op hun luie reet qat te kauwen of zo. Jij ziet alleen het judeo-christelijk ideaal.quote:Op zondag 28 juli 2019 23:46 schreef Academicus het volgende:
[..]
Een beetje gelijk heb je natuurlijk wel, maar dat mag je niet zeggen. De Nederlandse vrouw is misschien wel progressief en zelfstandig, mondig, geëmancipeerd enzo, maar dat gaat ten koste van het 'vrouw zijn', zoals dat biologisch is bepaald.
Welke kranten? En voor iemand die niks heeft met die kutkinderen ben je er wel opvallend veel mee bezig, dat je het hebt over loopse meisjes zegt voor mij al genoeg.quote:Op maandag 29 juli 2019 06:19 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Leer toch eens lezen. Ik heb niks met die kutkinderen. En naar dit soort dingen is gewoon onderzoek gedaan waar serieuze kranten ook over berichten.
Een normaal denkend mens zou jou uit de buurt van je dochter houden.
Ja doe mij maar een goed verzorgde MILFquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:17 schreef kree het volgende:
[..]
dat kan? het is niet mijn smaak dan weer? maarja dat er een markt is voor MILF is allang duidelijk.
Hahaha zonder het ff belachelijk te maken, want zo bedoel ik het echt niet?
Ieder zijn ding dan maar en totaal geen moeite met ieders keuze
Vrouwen hebben echt niet alleen maar zin in seks rondom de eisprong. Sterker nog, ik heb meermaals meegemaakt dat ze juist meer zin hadden rondom de menstruatie, wat biologisch gezien niet handig is voor de voortplanting...quote:Op zondag 28 juli 2019 13:17 schreef suijkerbuijk het volgende:
Ja en nee.
Seks bij een vrouw heeft ook te maken hoe haar ei sprong is.
En hoe ze dus voelt.
Het is hypothetisch... en daarnaast ook gewoon eerlijk. Genoeg fotomodellen die 13-14 zijn en gebruikt worden om te verleiden. Omdat het werkt.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Euh dat klopt dus niet he, een teefje (hond) wil niet paren buiten haar loopsheid. En zelfs als ze loops is, zal ze maar een paar dagen tijdens de hele loopsheid open staan voor dekking!
Dat een reutje daar wel altijd voor in is, dat klopt dan weer wel.
Ik vind dit eigenlijk een heel onprettig topic... Hoe mannen van 30+ hier gewoon over 13 jarige meisjes praten. Of nog jonger zelfs, vanaf dat ze ongesteld zijn (wat zelfs al op 9 jaar kan). En die kul-uitleg van: ze neuken zich toch al kapot op hun 13e is ook niet waar! Er zullen er best zijn die dat doen, maar de meerderheid gewoon niet. En dan nog heb je als oudere man een enorm kromme machtsverhouding met die jonge en vaak onzekere meisjes! Waar een 14 jarig knaapje nog wat schattig kan versieren en ze op dezelfde hoogte staan is een oudere man gewoon een roofdier die de trucjes al kent om zo een meisje om te praten. En voor de man is dit natuurlijk lekker en een leuke trofee, maar zo een meisje blijft toch vaak zitten met de schaamte waarom ze in godsnaam zo naïef was en in die onzin getrapt is.
De wetten zijn er niet voor niets.
En dan hebben we het nog niet gehad over de impact van een zwangerschap of een bevalling op een 12-jarig lijfje.
quote:Op maandag 29 juli 2019 07:54 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Ja doe mij maar een goed verzorgde MILFmits het puur om seks gaat! In relaties heb ik geen behoefte aan iets moederends
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |