Is ook zo.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:25 schreef kree het volgende:
trouwens ik denk dat mannen meer op jonger vallen en meiden meer op ouder?
ja goede vraag? Denk nog steeds en het me2 idee is allemaal leuk en aardig maar meiden zoeken over het algemeen wel een bescherming van of door een man? En dat ontkennen ze allemaal, maar uiteindelijk is dat het welquote:Op zondag 28 juli 2019 10:26 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
[..]
Hoe zijn we eigenlijk aan het idee gekomen dat een man zoveel mogelijk vrouwen at random zou moeten bevruchten???
Een paar vormen is veel natuurlijker en 'veiliger' dan als vrouw je random laten bevruchten door een bronstig mannetje.
voor vrouwen zou de vraag misschien moeten zijn; hou oud zou jij gaan? of hou oud was je, toen je voor het eerst voor mannen wilde gaan?quote:Op zondag 28 juli 2019 10:19 schreef Anne het volgende:
Ik wil toch wel echt een man.
Als ik zo om mij heen kijk vallen de 26-jarige en jonger dan sowieso al af. Dat zijn meestal nog jongetjes.
quote:Op zondag 28 juli 2019 10:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben inmiddels 42 en heb nog geen enkele vrouw bevrucht.
Sterker nog, ik heb niet eens seks gehad met vrouwen waarmee ik geen relatie heb gehad bedenk ik me net.
onze natuurlijke neigingen bepalen niet alles meer, als moderne mensen.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:22 schreef vosss het volgende:
Ow wacht, dat is niet waar, dat zijn er 3 geweest. Denk ik.
Volgens mij ook. En volgens mij worden vrouwen nu alleen maar 'uitgespeeld' op hun seksuele identiteit om vervolgens zich als een slet te gaan gedragen en hun biologische impulsen op de achtergrond te plaatsen en zich zoveel mogelijk op lust te oriënteren. Geen goeie zaak als je het mij vraagt.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:30 schreef kree het volgende:
[..]
ja goede vraag? Denk nog steeds en het me2 idee is allemaal leuk en aardig maar meiden zoeken over het algemeen wel een bescherming van of door een man? En dat ontkennen ze allemaal, maar uiteindelijk is dat ht wel
gebaseerd op hoe het bij veel dieren werkt, denk ik. misschien klopt het niet helemaal. misschien gaan de mannetjes ook wel voor jong om het vrouwtje zo snel mogelijk aan zich te binden, en omdat dta makkelijker gaat dan met een volwassen, ervaren vrouw.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:26 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
[..]
Hoe zijn we eigenlijk aan het idee gekomen dat een man zoveel mogelijk vrouwen at random zou moeten bevruchten???
Een paar vormen is veel natuurlijker en 'veiliger' dan als vrouw je random laten bevruchten door een bronstig mannetje.
toch is t waar vrindquote:Op zondag 28 juli 2019 01:13 schreef Durmada het volgende:
[..]
Het klinkt heel geloofwaardig ja. Een eenzame man van 35 die op Fok naar mensen/dates zoekt om naar het strand te gaan, die tegelijkertijd de jonge rijpe meisjes van de samenleving van zich af moet slaan.
Make-up kan een hoop verbergenquote:Op zondag 28 juli 2019 00:37 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat is zo'n onzin. Als je een 13-jarige niet van een 18-jarige kan onderscheiden is er echt iets goed mis met je.
Ik haat je niet hoorquote:Op zondag 28 juli 2019 10:41 schreef kree het volgende:
heel vrouwelijk fok haat me nu LOL ff op het puntje gewezen weer
ja doe dat gewoon niet enzoquote:
Een echte man?quote:Op zondag 28 juli 2019 10:19 schreef Anne het volgende:
Ik wil toch wel echt een man.
Als ik zo om mij heen kijk vallen de 26-jarige en jonger dan sowieso al af. Dat zijn meestal nog jongetjes.
Bijna 17quote:
Volgens mij is dat instinct: zodra het vrouwtje loops is, willen ze erop. Maar dat mag bij mensen niet, want loopse meisjes vinden we, tegen de natuur in, te jong voor seks.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:37 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
gebaseerd op hoe het bij veel dieren werkt, denk ik. misschien klopt het niet helemaal. misschien gaan de mannetjes ook wel voor jong om het vrouwtje zo snel mogelijk aan zich te binden, en omdat dta makkelijker gaat dan met een volwassen, ervaren vrouw.
Is dat puur uiterlijk of speelt er meer mee?quote:Op zondag 28 juli 2019 09:47 schreef kree het volgende:
[..]
is ook zo, nu heb het ide van vroeger beetje dingen gemist enzo. maarja dat is nou eenmaal zo. Maar vind jongere meiden gewoon nu leuker als van mijn eigen leeftijd
ik weet niet of loopsheid een factor is bij mensen. dat kan op elk moment optreden toch, dat een vrouw zin in sex krijgt?quote:Op zondag 28 juli 2019 12:32 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Volgens mij is dat instinct: zodra het vrouwtje loops is, willen ze erop. Maar dat mag bij mensen niet, want loopse meisjes vinden we, tegen de natuur in, te jong voor seks.
Ja en nee.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:57 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik weet niet of loopsheid een factor is bij mensen. dat kan op elk moment optreden toch, dat een vrouw zin in sex krijgt?
en ja, we beschermen het meisje nu, dat is belangrijker dan de driften van de man.
ja dit realiseer ik me wel hoor. mensen neuken ook een schaap als het zo uitkomt.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:17 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ja en nee.
Seks bij een vrouw heeft ook te maken hoe haar ei sprong is.
En hoe ze dus voelt.
En man daar in tegen woord de zaad in 2 tot 3 dagen vernieuwt in zijn ballen.
Dus we willen liever zo veel mogelijk verspreiden .
En nee bij dieren is niet zo dat de hond loops moet zijn.
Genoeg honden stelletjes die ookzo neuken namelijk.
En ook genoeg honden die puppy wippen .
Dit geld ook weer bij apen ook .
Denk dat het bijna bij welke dier wel zo is.
Mensen is niet speciaal ook al willen we dat zo graag geloven.
Trouwens een dolfijn man en vrouw willen allebij paren met een mens trouwens.
Heel raar en achterlijk .
Het gebeurt wel eens met de verzorgers en trainers dat zo dolfijn een liefdes aanval krijgt .
Dan duiken de dolfijn boven op de mens.
De hond trouwens ook.
Genoeg mannetjes die het proberen en teefjes die bij hun baas proberen.
Verrek de herder probeerde zelfs me nichtje aan te randen terwijl ze bukte .
De herder is trouwens 1 jaar 4 maanden lekker aan het puberen.
Me nichtje is dus ook aan het puberen.
Geen idee wat die hond op dat moment aan ruiken is.
Wat ik dus wil zeggen het niet vreemd in dieren wereld .
Tot hoever is iets natuurlijks en onnatuurlijk.
ja ik ook en ik ben bijna 50... en dan doe je er dus niets mee, heel makkelijk.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:25 schreef Cockwhale het volgende:
Overigens kom ik met regelmaat 13-16 jarigen tegen die actief met mij flirten en het initiëren. Vind het wel raar om er ook daadwerkelijk iets mee te doen.
Nee hoor althans is het niet voor mij eigenlijk alleen uiterlijk.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:38 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Is dat puur uiterlijk of speelt er meer mee?
Als ik zie hoe vrouwen van 30+ lopen te tobben en te aarzelen en proberen iets van hun leven te maken, dan heb ik liever de naïviteit en het optimisme van een jongere vrouw. Of een oudere, bij wie dat allemaal niet meer hoeft.
Hahahahahaquote:Op zondag 28 juli 2019 12:57 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik weet niet of loopsheid een factor is bij mensen. dat kan op elk moment optreden toch, dat een vrouw zin in sex krijgt?
en ja, we beschermen het meisje nu, dat is belangrijker dan de driften van de man.
gvdquote:Op zondag 28 juli 2019 13:17 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ja en nee.
Seks bij een vrouw heeft ook te maken hoe haar ei sprong is.
En hoe ze dus voelt.
En man daar in tegen woord de zaad in 2 tot 3 dagen vernieuwt in zijn ballen.
Dus we willen liever zo veel mogelijk verspreiden .
En nee bij dieren is niet zo dat de hond loops moet zijn.
Genoeg honden stelletjes die ookzo neuken namelijk.
En ook genoeg honden die puppy wippen .
Dit geld ook weer bij apen ook .
Denk dat het bijna bij welke dier wel zo is.
Mensen is niet speciaal ook al willen we dat zo graag geloven.
Trouwens een dolfijn man en vrouw willen allebij paren met een mens trouwens.
Heel raar en achterlijk .
Het gebeurt wel eens met de verzorgers en trainers dat zo dolfijn een liefdes aanval krijgt .
Dan duiken de dolfijn boven op de mens.
De hond trouwens ook.
Genoeg mannetjes die het proberen en teefjes die bij hun baas proberen.
Verrek de herder probeerde zelfs me nichtje aan te randen terwijl ze bukte .
De herder is trouwens 1 jaar 4 maanden lekker aan het puberen.
Me nichtje is dus ook aan het puberen.
Geen idee wat die hond op dat moment aan ruiken is.
Wat ik dus wil zeggen het niet vreemd in dieren wereld .
Tot hoever is iets natuurlijks en onnatuurlijk.
We doen er alles aan om niet naar de natuur te hoeven luisteren. Seksgeur camoufleren met deo en parfums, of juist doen alsof er een seksgeur is. Als voorbeeld. En de geslachtsdelen zelf zien we ook niet, daar valt niks meer uit op te maken. Ogen achter zonnebrillen of door drugs vergrootte pupillen, je kunt nergens meer van opaan.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:57 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |