abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188167158
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Pedofielen vallen specifiek op kinderen voordat ze geslachtsrijp zijn. Dus met pedofilie heeft het niets te maken.
Efebofilie was het woord wat hij zocht :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_188167186
nou ok hahahaha tis best ok discussie, maar ik geef toe ik val op jonger. maar ok ook geen kinderen enzo.

Dat is wel het verschil denk? ook tussen pedo zijn of niet?
Do what you love, love what you do!
pi_188167202
quote:
7s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:38 schreef vosss het volgende:

[..]

Efebofilie was het woord wat hij zocht :)
wat hahaha moest die googlen.

Efebofilie is de seksuele voorkeur voor adolescenten, grofweg van 15 tot 19 jaar oud. De term verwijst uitsluitend naar een seksuele voorkeur voor post-puberale adolescenten, niet naar eender welk niveau van seksuele aantrekking voor deze groep.

De term verscheen voor het eerst in de 19e eeuw en werd vooral gebruikt om te verwijzen naar de homoseksuele liefde van oudere mannen voor adolescente jongens. Sinds de 20e eeuw hanteren onderzoekers het begrip los van geslacht of seksuele geaardheid. Efebofilie is een van verschillende zogenaamde chronofilieën; seksuele voorkeuren voor bepaalde leeftijdscategorieën. Sommige onderzoekers onderscheiden efebofilie van pedofilie (voorkeur voor pre-puberale kinderen) en hebefilie (voorkeur voor puberende jonge adolescenten). Efebofilie is niet erkend als parafilie of psychische aandoening. De noemer blijft omstreden.
pi_188167208
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:41 schreef kree het volgende:
nou ok hahahaha tis best ok discussie, maar ik geef toe ik val op jonger. maar ok ook geen kinderen enzo.

Dat is wel het verschil denk? ook tussen pedo zijn of niet?
Niets om je voor te schamen vind ik. Ik viel toen ik zelf tiener was op ouder, maar later juist op jonger. Hou ouder je wordt, hoe groter die verschillen uiteraard.
pi_188167231
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Niets om je voor te schamen vind ik. Ik viel toen ik zelf tiener was op ouder, maar later juist op jonger. Hou ouder je wordt, hoe groter die verschillen uiteraard.
is ook zo, nu heb het ide van vroeger beetje dingen gemist enzo. maarja dat is nou eenmaal zo. Maar vind jongere meiden gewoon nu leuker als van mijn eigen leeftijd
pi_188167244
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:47 schreef kree het volgende:

[..]

is ook zo, nu heb het ide van vroeger beetje dingen gemist enzo. maarja dat is nou eenmaal zo. Maar vind jongere meiden gewoon nu leuker als van mijn eigen leeftijd
Als het wederzijds is: prima toch?
pi_188167290
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als het wederzijds is: prima toch?
jaah? denk ik iig, ok er zijn nog wel grenzen, maar als iemand van 16 het bij mij aan wil pappen en we vinden het beide ok? tja geen probleem lijkt mij.

Ok dit verhaal heb ik in het verleden uitgebreid verteld enzo al hahahahaha toen was ik wel de pedo//////

Ok nooit wat gebeurt verder hoor behalve praten
  zondag 28 juli 2019 @ 09:55:08 #108
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_188167306
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:43 schreef kree het volgende:

[..]

wat hahaha moest die googlen.

Efebofilie is de seksuele voorkeur voor adolescenten, grofweg van 15 tot 19 jaar oud. De term verwijst uitsluitend naar een seksuele voorkeur voor post-puberale adolescenten, niet naar eender welk niveau van seksuele aantrekking voor deze groep.

De term verscheen voor het eerst in de 19e eeuw en werd vooral gebruikt om te verwijzen naar de homoseksuele liefde van oudere mannen voor adolescente jongens. Sinds de 20e eeuw hanteren onderzoekers het begrip los van geslacht of seksuele geaardheid. Efebofilie is een van verschillende zogenaamde chronofilieën; seksuele voorkeuren voor bepaalde leeftijdscategorieën. Sommige onderzoekers onderscheiden efebofilie van pedofilie (voorkeur voor pre-puberale kinderen) en hebefilie (voorkeur voor puberende jonge adolescenten). Efebofilie is niet erkend als parafilie of psychische aandoening. De noemer blijft omstreden.
Veel mensen zijn het maar door denken en fatsoen doe je het niet.

Maar genoeg volwassen 40 tot 50 plus willen wel van een jong blaadje eten.
Logies ook.
Als er gras groeit en alle is aanwezig met elke maand de mooie vrouwelijk probleem.
Zijn ze volgens moeder natuur en vader tijd rijp om geplukt te worden.

De waarheid is dat we gezamelijk ergens in het verre verleden als papa en mama onder elkaar er een leeftijd aan te verbinden.
Zodat de kinderen eerst zelf kunnen uitgroeien en ontdekken wie ze zijn en wat ze zijn.

Pedo zelf die kind aanrand waar de kind zelf niet eens weet wat ze zijn en hoe ze het moeten gebruiken.

Mogen van mij gelijk terplaatse dood geschoten worden .
Er is niet eens een discussie over mogelijk.
Aangezien de kind zelf 0.0 seks gevoelens bezit .
Knuffel gevoelens omdat ze om mama , papa en de rest van de fam.
Dat is geen volwassen liefde en neuk partij uitnodiging.
pi_188167404
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:55 schreef suijkerbuijk het volgende:
Efebofilie
jawel maar er is ook een grens ie we als volwassenen aan moeten houden?

Ik zie niet echt iets mis in een (onwijs) leeftijdsverschil als dat zo is. Maar ok wel merderjarig enzo.

En ja tuurlijk meiden van 13 neuken er ook wel op los. En dat verzin ik niet, dit heb ik gehoord gewoon. Goed als ik terug kon in de tijd dan had ik ze helemaal kapot geneukt gewoon hahahaha
pi_188167416
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:03 schreef kree het volgende:
Goed als ik terug kon in de tijd dan had ik ze helemaal kapot geneukt gewoon hahahaha
:D
vosss is de naam,
pi_188167431
hahahaha
pi_188167443
zo gemiste kansen enzo in het verleden LOL
  zondag 28 juli 2019 @ 10:12:45 #113
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_188167494
quote:
5s.gif Op zondag 28 juli 2019 09:25 schreef vosss het volgende:

[..]

Hoezo op het randje? De natuur heeft dat zo geregeld :)

Wij mensen zijn de enige zoogdieren die denken "weet je wat, ze is good to go, maar laat ik nog een paar jaar wachten". Zoals gezegd, feitelijk gezien slaat het nergens op.

Dat wij het moreel verwerpelijk vinden om, in onze ogen, een kind van 13 finaal uit elkaar te trekken is iets wat we zelf bedacht hebben.

Niet dat ik een kind van 13 door midden zou willen trekken verder, maar als ze op hun 13de kunnen baren dan zou je er gewoon op moeten mogen. Dat wij vinden van niet staat haaks op de natuur. En eigenlijk is dat best raar :)
nou... wij zijn ten eerste ook beesten, en dus natuur.
en ook in de niet menselijke wereld, beschermen ouderdieren hun kids soms tot op een bepaalde leeftijd. ook om de geile mannetjes weg te houden.

wel gelijk dat een meisje van 12-13 geslachtsrijp kan zijn. en dat heel veel mannen daar gewoon geil van worden.
maar daarom hebben we dus regels. misschien alleen al om conflict met ouders te voorkomen, die niet willen dat hun jonge dochter wordt getarget door deze mannen. het is niet goed voor de dochter ook, want er is dan nauwelijsk sprake van mannen die daadwerkelijk zoiets willen omdat ze een fantastiche relatie zien in zo'n meisje. maar wel veel sex, en dan dumpen als ze wat ouder wordt.

het is slecht voor de meisjes, en dus maken we regels. voor zoveel dingen mag je zelf nog niet bepalen totdat je 18 bent, en terecht. en dat de natuurlijke neiging van veel mannen dan maar wordt beperkt... pech gehad.
pi_188167506
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:12 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

nou... wij zijn ten eerste ook beesten, en dus natuur.
en ook in de niet menselijke wereld, beschermen ouderdieren hun kids soms tot op een bepaalde leeftijd. ook om de geile mannetjes weg te houden.

wel gelijk dat een meisje van 12-13 geslachtsrijp kan zijn. en dat heel veel mannen daar gewoon geil van worden.
maar daarom hebben we dus regels. misschien alleen al om conflict met ouders te voorkomen, die niet willen dat hun jonge dochter wordt getarget door deze mannen. het is niet goed voor de dochter ook, want er is dan nauwelijsk sprake van mannen die daadwerkelijk zoiets willen omdat ze een fantastiche relatie zien in zo'n meisje. maar wel veel sex, en dan dumpen als ze wat ouder wordt.

het is slecht voor de meisjes, en dus maken we regels. voor zoveel dingen mag je zelf nog niet bepalen totdat je 18 bent, en terecht. en dat de natuurlijke neiging van veel mannen dan maar wordt beperkt... pech gehad.
Goeie post, want zo zou het gaan.

En de meisjes worden er ook geil van, maar het staat elk menselijk contact en relatie in de weg en dan houd je alleen lust over. Wat velen nu eigenlijk ook al doen doen alleen dan vanaf 18 jaar...
pi_188167540
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:12 schreef pokkerdepok het volgende:

Die kut begint dan te ruiken, dus ja, daar worden we bronstig van ja :7
quote:
er is dan nauwelijsk sprake van mannen die daadwerkelijk zoiets willen omdat ze een fantastiche relatie zien in zo'n meisje. maar wel veel sex, en dan dumpen als ze wat ouder wordt.

Ons enige doel in het leven is zorgen voor nageslacht en dat ons ras overleeft. Dus wat dat aangaat kan dat dus gewoon prima en moeten die ouders niet lopen biitchen :+
vosss is de naam,
  zondag 28 juli 2019 @ 10:18:58 #116
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_188167564
quote:
7s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:17 schreef vosss het volgende:

[..]

Die kut begint dan te ruiken, dus ja, daar worden we bronstig van ja :7
[..]

Ons enige doel in het leven is zorgen voor nageslacht en dat ons ras overleeft. Dus wat dat aangaat kan dat dus gewoon prima en moeten die ouders niet lopen biitchen :+
doel van jou als man misschien, zoveel mogelijk vrouwen bevruchten.
van een vrouw is het doel anders; de ideale genen vinden voor haar gebroed. en dat ben jij waarschijnlijk niet.
pi_188167572
Ik wil toch wel echt een man.
Als ik zo om mij heen kijk vallen de 26-jarige en jonger dan sowieso al af. Dat zijn meestal nog jongetjes.
pi_188167591
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:18 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik ben inmiddels 42 en heb nog geen enkele vrouw bevrucht.

Sterker nog, ik heb niet eens seks gehad met vrouwen waarmee ik geen relatie heb gehad bedenk ik me net.
vosss is de naam,
pi_188167595
Ow wacht, dat is niet waar, dat zijn er 3 geweest. Denk ik.

:@
vosss is de naam,
pi_188167607
quote:
11s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:22 schreef vosss het volgende:

42 en al zo vergeetachtig :N
pi_188167613
quote:
11s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:22 schreef vosss het volgende:

Boefje!
pi_188167619
quote:
14s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:19 schreef Anne het volgende:
Ik wil toch wel echt een man.
Als ik zo om mij heen kijk vallen de 26-jarige en jonger dan sowieso al af. Dat zijn meestal nog jongetjes.
hoi :')
pi_188167643
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:23 schreef Anne het volgende:

[..]

Boefje!
Welnee. Ik ben eigenlijk best braaf geweest op sexueel gebied. Behalve dan die keer dat ik het zusje van mijn toenmalige vriendin uit elkaar trok. Een keer of 12.
vosss is de naam,
pi_188167644
trouwens ik denk dat mannen meer op jonger vallen en meiden meer op ouder?
pi_188167649
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 10:18 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

van een vrouw is het doel anders; de ideale genen vinden voor haar gebroed. en dat ben jij waarschijnlijk niet.
Hoe zijn we eigenlijk aan het idee gekomen dat een man zoveel mogelijk vrouwen at random zou moeten bevruchten???

Een paar vormen is veel natuurlijker en 'veiliger' dan als vrouw je random laten bevruchten door een bronstig mannetje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')