Wat zit er tussenquote:Op zondag 28 juli 2019 01:57 schreef kree het volgende:
[..]
ben wel lollog jah, soms, maar kan ook wel serieus zijn hoor, ok dit zit er tussen enzo hahahaha
het meningsverschil tussen grappig topic en reactie of onwijs serieusquote:
Okayquote:Op zondag 28 juli 2019 01:59 schreef kree het volgende:
[..]
het meningsverschil tussen grappig topic en reactie of onwijs serieus
Ga naar ONZ.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:59 schreef kree het volgende:
[..]
het meningsverschil tussen grappig topic en reactie of onwijs serieus
welja ik probeer beetje op te passen hoor want kan nl echt snel heel fel zijn. Maar ok het gaat binnen de grenzen wel nog.quote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 28 juli 2019 02:03 schreef kree het volgende:
[..]
welja ik probeer beetje op te passen hoor want kan nl echt snel heel fel zijn. Maar ok het gaat binnen de grenzen wel nog.
quote:Op zondag 28 juli 2019 02:12 schreef kree het volgende:
[..]
gaje mee naar strand met nog te volgen groep?
Soberso nederlandse vrouwenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:53 schreef suijkerbuijk het volgende:
Zoals de Amerikanen zeggen
Sweat sixteen.
Persoonlijk ?
Nog geen vrouw mee gemaakt die volwassen genoeg er uit zag en volwassen gedrag heeft.
En oma val ik niet op.
Misschien maar eens in het buitenland neuzen .
Indo vrouwtje die worden tenminste opgevoed dat ze de man moeten respecten en verzorgen .
Dat geld ook voor een Chinese en Japanse vrouw .
Lijk me heerlijk als een vrouw me rug was en afspoelt en dat terug bij haar doet.
Dat heet gezamelijk verzorging maar ook respect naar elkaar toe.
Nog geen Nederlandse kut gevonden die dat wilt doen.
Trouwens hahaha Nederlandse vrouw ppfffff .
Die yanks zweten flink op hun 16de?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:53 schreef suijkerbuijk het volgende:
Zoals de Amerikanen zeggen
Sweat sixteen.
Nee. Daar heb ik geen zin in.quote:Op zondag 28 juli 2019 02:12 schreef kree het volgende:
[..]
gaje mee naar strand met nog te volgen groep?
oef hahah op t randje loop je nu wel gehehehehe, /pakt popcorn alvast ghehequote:Op zondag 28 juli 2019 09:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Die yanks zweten flink op hun 16de?
OT: Vanaf dat er vrouwelijke rondingen aan zitten. Dat zal bij de ene wat eerder zijn dan bij de ander. Dat is ook hoe de natuur werkt; zodra ze kunnen baren zijn ze good to go. Dat wij bedacht hebben dat het een paar jaar later pas legaal is slaat, als je er even over nadenkt, gewoon nergens op.
Tja als ze ongesteld worden kunnen ze inderdaad kinderen op de wereld zetten.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Die yanks zweten flink op hun 16de?
OT: Vanaf dat er vrouwelijke rondingen aan zitten. Dat zal bij de ene wat eerder zijn dan bij de ander. Dat is ook hoe de natuur werkt; zodra ze kunnen baren zijn ze good to go. Dat wij bedacht hebben dat het een paar jaar later pas legaal is slaat, als je er even over nadenkt, gewoon nergens op.
Hoezo op het randje? De natuur heeft dat zo geregeldquote:Op zondag 28 juli 2019 09:19 schreef kree het volgende:
[..]
oef hahah op t randje loop je nu wel gehehehehe, /pakt popcorn alvast ghehe
opzich ben ik het gewoon met je eens wel. Maar ok dit is randje pedo enzo bash hahaha.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoezo op het randje? De natuur heeft dat zo geregeld
Wij mensen zijn de enige zoogdieren die denken "weet je wat, ze is good to go, maar laat ik nog een paar jaar wachten". Zoals gezegd, feitelijk gezien slaat het nergens op.
Dat wij het moreel verwerpelijk vinden om, in onze ogen, een kind van 13 finaal uit elkaar te trekken is iets wat we zelf bedacht hebben.
Niet dat ik een kind van 13 door midden zou willen trekken verder, maar als ze op hun 13de kunnen baren dan zou je er gewoon op moeten mogen. Dat wij vinden van niet staat haaks op de natuur. En eigenlijk is dat best raar
Ik trek mij geen fluit aan van wat andere mensen vinden, er is niets raars aan hetgeen ik zeg.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:27 schreef kree het volgende:
[..]
opzich ben ik het gewoon met je eens wel. Maar ok dit is randje pedo enzo bash hahaha.
nou dan denken we het zelfde, want het kan mij ook aan me reet roesten wat fok denkt over mij hahahahaquote:Op zondag 28 juli 2019 09:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik trek mij geen fluit aan van wat andere mensen vinden, er is niets raars aan hetgeen ik zeg.
Pedofielen vallen specifiek op kinderen voordat ze geslachtsrijp zijn. Dus met pedofilie heeft het niets te maken.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:27 schreef kree het volgende:
[..]
opzich ben ik het gewoon met je eens wel. Maar ok dit is randje pedo enzo bash hahaha.
nou het is dat we het er nu over hebben, maar ik kon het vervolg al even bedenken nl was dit niet zo geweestquote:Op zondag 28 juli 2019 09:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Pedofielen vallen specifiek op kinderen voordat ze geslachtsrijp zijn. Dus met pedofilie heeft het niets te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |