hahahahaquote:Op maandag 29 juli 2019 10:53 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Dat zal vast wel mee gespeeld hebben vroeger
en btw dat is standaard natuurlijk dat het beetje offtopic gaat. en ben de eerste hoor die raport knop in drukt? maar er is gewoon niet echt zoveel mis hier?quote:Op maandag 29 juli 2019 10:50 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik vind dat dit topic de verkeerde kant op gaat. De vraag in de tt/op zou de enige vraag mogen zijn die beantwoord mag worden, niet die zijsprongen die worden gemaakt door allemaal ethische discussies te starten.
ja beetje wel ik vind t juist heel ok en zie niks echt fouts ook hoor in ieders reactiesquote:Op maandag 29 juli 2019 11:11 schreef Ridocar het volgende:
Nou, dit topic is natuurlijk een soort honeypot, en daarnaast heb je allemaal moraalridders die meteen pedo roepen als de gelegenheid zich voordoet.
Je mag ook normaal reageren. Dat is beter voor de discussie.quote:Op maandag 29 juli 2019 10:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Zucht....
Zoals je kan lezen reageer ik op iemand die 'de natuur' aanhaald. Die het over voortplanting heeft.
Dat seks ook een enorm sociaal construct is bij mensen (dat ook een deel van 'de natuur' van de mens is) klopt.
Maar ook daar zijn de redenen om te jong te mijden nogal aanwezig.
mhah ja denk nl wel, maar ok tis aan ons die ouder zijn om wel beetje de grens te houden natuurlijk?quote:Op maandag 29 juli 2019 11:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je mag ook normaal reageren. Dat is beter voor de discussie.
Waar het om gaat is dat zodra iemand geslachtsrijp is, deze uiterlijke kenmerken daarvan heeft en vanuit de natuur is het zo dat je vanaf dat moment lustgevoelens kan krijgen (en daar ziet de afwijking pedofilie ook op, die mensen vallen juist (ook) op kinderen die nog geen secundaire geslachtskenmerken hebben).
We worden gedreven door lust, niet zo zeer door voortplantingsdrift.
Dus het argument dat het ongunstig is om zo vroeg al kinderen te krijgen is wat mij betreft een non-argument. Net zo goed als dat mannen ook nog vrouwen aantrekkelijk vinden op een leeftijd dat ze vanwege leeftijd beter geen kinderen meer kunnen krijgen vanwege alle mogelijke complicaties.
Ben jij moslim of getransporteerd uit 1850?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:53 schreef suijkerbuijk het volgende:
Zoals de Amerikanen zeggen
Sweat sixteen.
Persoonlijk ?
Nog geen vrouw mee gemaakt die volwassen genoeg er uit zag en volwassen gedrag heeft.
En oma val ik niet op.
Misschien maar eens in het buitenland neuzen .
Indo vrouwtje die worden tenminste opgevoed dat ze de man moeten respecten en verzorgen .
Dat geld ook voor een Chinese en Japanse vrouw .
Lijk me heerlijk als een vrouw me rug was en afspoelt en dat terug bij haar doet.
Dat heet gezamelijk verzorging maar ook respect naar elkaar toe.
Nog geen Nederlandse kut gevonden die dat wilt doen.
Trouwens hahaha Nederlandse vrouw ppfffff .
Nee een ras echte Nederlander.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ben jij moslim of getransporteerd uit 1850?
In ieder geval nog niet zo lang in Nederland, gezien het bedroevende taalgebruik.
ik vind het eigenlijk maar een raar topic.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:30 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Stel, alles is toegestaan op het gebied van seksualiteit. Hoe jong zou jij dan kunnen gaan?
Is dit dan iets typisch van jonge vrouwen?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:51 schreef Aiciu het volgende:
14-15 dan beginnen ze wel lekker te worden.
Maar heb helemaal geen zin in zo'n wijf die je tand geeft bij het pijpen
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:51 schreef Aiciu het volgende:
14-15 dan beginnen ze wel lekker te worden.
Maar heb helemaal geen zin in zo'n wijf die je tand geeft bij het pijpen
Nope, ik lees hier vol walging mee. Walgelijke types in dit topicquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:14 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk maar een raar topic.
Zitten er nu echt mensen vol spanning te wachten op een mede fok!er die zegt:
"nou ik heb een nichtje van 6 waar ik soms op moet passen.
Jammer dat het verboden is want anders ......"
stel je niet aan, het valt best meequote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:31 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Nope, ik lees hier vol walging mee. Walgelijke types in dit topic
Dat is jouw perceptie bij de OP, man.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:14 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Ik heb een buurmeisje van 6 waar ik soms op moet passen; mag dat ook?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:14 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:34 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik heb een buurmeisje van 6 waar ik soms op moet passen; mag dat ook?dat mag maaroed nemen we wel aan dat je niet aan kindjes zit enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
Ze reageert normaal en ze heeft gelijk.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je mag ook normaal reageren. Dat is beter voor de discussie.
Waar het om gaat is dat zodra iemand geslachtsrijp is, deze uiterlijke kenmerken daarvan heeft en vanuit de natuur is het zo dat je vanaf dat moment lustgevoelens kan krijgen (en daar ziet de afwijking pedofilie ook op, die mensen vallen juist (ook) op kinderen die nog geen secundaire geslachtskenmerken hebben).
We worden gedreven door lust, niet zo zeer door voortplantingsdrift.
Dus het argument dat het ongunstig is om zo vroeg al kinderen te krijgen is wat mij betreft een non-argument. Net zo goed als dat mannen ook nog vrouwen aantrekkelijk vinden op een leeftijd dat ze vanwege leeftijd beter geen kinderen meer kunnen krijgen vanwege alle mogelijke complicaties.
En dan mag ik dat niet walgelijk vinden? Jij vindt een meisje van 16 en een man van 35 normaal ofzo?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:53 schreef kree het volgende:
[..]
stel je niet aan, het valt best mee
Ik heb nog niemand horen zeggen dat ze echt aan kinderen zitten.
bovendien "jonger" hoeft niet gelijk een kind te betekenen he?
Jonger voor mij zie ik alles van meerderjarig tot mijn eigen leeftijd
quote:Op woensdag 31 juli 2019 05:10 schreef kree het volgende:
ze zijn natuurlijk geile slettebakken. Maar ok ik hou wle een grens aan 18i is ok wel en pas ik nog op maar ok dan boeit t me niet veel mer ook? Mppot gedaan ,aar jhet zijn dan ook geen kinderen meer en zo?
quote:Op woensdag 31 juli 2019 05:13 schreef kree het volgende:
neuk ze kapot gewoon als 18+ lol niemand gaat mij dan principes opdringen enzo
Mag het even wat respectvoller? Als je geil bent ga je maar even rukken of zoquote:Op woensdag 31 juli 2019 05:27 schreef kree het volgende:
denk dat ik het geilste zou hebben geneukt man. LUL je neukt t dr uit he hahahaha
maaroed?quote:Op woensdag 31 juli 2019 04:45 schreef kree het volgende:
[..]
dat mag maaroed nemen we wel aan dat je niet aan kindjes zit enzo
Pardon?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat dusquote:Op woensdag 31 juli 2019 08:24 schreef Vinniiee het volgende:
Mag het even wat respectvoller? Als je geil bent ga je maar even rukken of zo
Volgens mij is-ie al aan het rukken onder het typen: rukken met rechts, typen met links.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Het is niet normaal.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:13 schreef Cryptocoryne het volgende:
En dan mag ik dat niet walgelijk vinden? Jij vindt een meisje van 16 en een man van 35 normaal ofzo?
Dit. Alleen dat mag je niet zeggen als manquote:Op zaterdag 27 juli 2019 07:43 schreef Bot13 het volgende:
Vanaf het moment dat het secundaire geslachtskenmerken heeft kan het mij opwinden. Dus vanaf een jaar of 13,14,15. Maar het is afhankelijk per persoon hoe het met de mentale volwassenheid zit. Als je als 13-jarige wel borsten hebt maar ook nog met lego en barbies speelt, dan is dat een behoorlijke afknapper.
Maar een 14 of 15-jarige die er uit ziet als een vrouw, en dus geen kind, en er mentaal zelf ready voor is, aangenomen dat het dus legaal zou zijn, en volledig met wederzijdse toestemming, sure.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |