Ik ken werkelijk geen een volwassen vrouw die eruit wil zien als een 13 jarige.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 05:25 schreef Lunatiek het volgende:
Dan doet leeftijd er niet meer toe, maar meer welke aspecten je geil maken. Nu zie je toch vaak "het moet 18+ zijn maar eruit zien als 13". Veel vrouwen doen erg hun best er als 13 uit te zien. Maar meisjes van 8 kunnen er ook als 13 uitzien...
Doe mij maar 30+, btw.
Hoe jong begon jij mannelijke aandacht te krijgen?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:36 schreef madam-april het volgende:
Lijkt me wel van belang om de leeftijd van degene die antwoord geeft ook in beschouwing te nemen.. Een jochie van 18 die een meisje van 14 zou doen is toch iets heel anders dan een man van 40 die een meisje van 14 zou doen..
Oh en ts begint...
Wat een fucking bsquote:Op zaterdag 27 juli 2019 05:25 schreef Lunatiek het volgende:
vaak "het moet 18+ zijn maar eruit zien als 13". Veel vrouwen doen erg hun best er als 13 uit te zien.
26 vind ik een beetje de ondergrens, al deel ik af en toe wel een wild card uit. Op basis daarvan moet ik 23 zeggen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:30 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Stel, alles is toegestaan op het gebied van seksualiteit. Hoe jong zou jij dan kunnen gaan?
ah joh jong genoeg, tip pak je kans nuquote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:53 schreef DrDarwin het volgende:
17 jaar, 11 maanden, 30 dagen, 23 uur en 59 minuten.
Jawel en eens hoor, maar die meiden (tenzij je het weeet) zijn best lastig in te schatten in leeftijd?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:17 schreef Elpis het volgende:
Ik denk dat het belangrijker is hoe iemand eruit ziet en gedraagt. Een 27 jarige met de looks en gedrag van een puisterige puber bedank ik voor. Een 24 jarige met gedrag en looks van een volwassen man zou ik nog wel oké vinden.
50?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:38 schreef Ciclon het volgende:
Ik ben 28. Ze moet minimaal 21 zijn en maximaal 30. Voor een ONS 20/50 jaar.
Politiek correct hoor, maar eensquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:41 schreef Cockwhale het volgende:
Zodra ze lichamelijk volgroeid zijn en het 'obviously' zelf willen.
Politiek correct zou zijn, als ik 16 of 18+ zou zeggen. Zo politiek correct ben ik dan weer nietquote:
Toen ik een jaar of 9 was, maar ik zag er veel ouder uit (zag er uit als 13/14)..quote:Op zaterdag 27 juli 2019 07:02 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
[..]
Hoe jong begon jij mannelijke aandacht te krijgen?
- kleine stevige en hoge borsten als ideaal door plastische chirurgie of de push-up bra.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 06:48 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Ik ken werkelijk geen een volwassen vrouw die eruit wil zien als een 13 jarige.
Incel?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:53 schreef suijkerbuijk het volgende:
Zoals de Amerikanen zeggen
Sweat sixteen.
Persoonlijk ?
Nog geen vrouw mee gemaakt die volwassen genoeg er uit zag en volwassen gedrag heeft.
En oma val ik niet op.
Misschien maar eens in het buitenland neuzen .
Indo vrouwtje die worden tenminste opgevoed dat ze de man moeten respecten en verzorgen .
Dat geld ook voor een Chinese en Japanse vrouw .
Lijk me heerlijk als een vrouw me rug was en afspoelt en dat terug bij haar doet.
Dat heet gezamelijk verzorging maar ook respect naar elkaar toe.
Nog geen Nederlandse kut gevonden die dat wilt doen.
Trouwens hahaha Nederlandse vrouw ppfffff .
dat kan? het is niet mijn smaak dan weer? maarja dat er een markt is voor MILF is allang duidelijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:23 schreef verbijstering het volgende:
Ik zal hier wel raar in zijn. Ik Vind rijper aantrekkelijker dan jong.
Dat onschuldige doet me niks.
Wat vind jij precies 'volwassen gedrag'?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:53 schreef suijkerbuijk het volgende:
Sweat sixteen.
Persoonlijk ?
Nog geen vrouw mee gemaakt die volwassen genoeg er uit zag en volwassen gedrag heeft.
En oma val ik niet op.
Indo vrouwtje die worden tenminste opgevoed dat ze de man moeten respecten en verzorgen .
Lijk me heerlijk als een vrouw me rug was en afspoelt en dat terug bij haar doet.
Ik heb de indruk dat ermee wordt bedoelt dat ze zich gedraagt of ze je moeder is.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wat vind jij precies 'volwassen gedrag'?
Een dergelijke indruk kreeg ik ook, vandaar mijn vraag aan suijkerbuijk, want misschien interpreteer ik het verkeerd..quote:Op zondag 28 juli 2019 00:17 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat ermee wordt bedoelt dat ze zich gedraagt of ze je moeder is.
Ja sorry heb ook een tijd met een javaanse vrouw gehad.quote:Op zondag 28 juli 2019 00:17 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat ermee wordt bedoelt dat ze zich gedraagt of ze je moeder is.
Ging die Nederlandse k ook werken?quote:Op zondag 28 juli 2019 00:30 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ja sorry heb ook een tijd met een javaanse vrouw gehad.
Daar was het normaal als de man van zijn werk komt dat hij goed verzorgt word.
Zodat hij de volgende dag vrolijk naar zijn werk kan.
Was toen ook verbaast namelijk maar dat was dus zeer normaal in dat cultuur.
De man werkte en de vrouw zorgde voor het gezin dus ook voor haar man.
Een massage en zijn rug goed verzorgen was dus totaal normaal.
Iets wat wij hier in Nederland totaal niet kennen.
En nee het is geen mama complex.
Moet zeggen de Nederlandse kut daarna was niks anders aan het zeuren en jammeren.
Maar goed ben altijd een hard werkende man geweest die 6dagen in de week werk en soms zelf over uren draaide.
Geen tijd voor gejammer en kinderlijk gedrag.
Dat is zo'n onzin. Als je een 13-jarige niet van een 18-jarige kan onderscheiden is er echt iets goed mis met je.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 07:53 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wat een fucking bs.. meiden van 13 zien er juist tegenwoordig uit als 18
In welke buurt kom jij dan? Het kinderdagverblijf?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:35 schreef kree het volgende:
[..]
Jawel en eens hoor, maar die meiden (tenzij je het weeet) zijn best lastig in te schatten in leeftijd?
meestal kom ik dan in de buurt, maar heb paar keer gehad echt veel jonger ook haha oeps
?
no sex btw
Maar wel tijd om gejammer en kinderlijk gedrag op FOK te vertonen. Opmerkelijk.quote:Op zondag 28 juli 2019 00:30 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ja sorry heb ook een tijd met een javaanse vrouw gehad.
Daar was het normaal als de man van zijn werk komt dat hij goed verzorgt word.
Zodat hij de volgende dag vrolijk naar zijn werk kan.
Was toen ook verbaast namelijk maar dat was dus zeer normaal in dat cultuur.
De man werkte en de vrouw zorgde voor het gezin dus ook voor haar man.
Een massage en zijn rug goed verzorgen was dus totaal normaal.
Iets wat wij hier in Nederland totaal niet kennen.
En nee het is geen mama complex.
Moet zeggen de Nederlandse kut daarna was niks anders aan het zeuren en jammeren.
Maar goed ben altijd een hard werkende man geweest die 6dagen in de week werk en soms zelf over uren draaide.
Geen tijd voor gejammer en kinderlijk gedrag.
owh wat laf zo zegquote:Op zondag 28 juli 2019 00:41 schreef Durmada het volgende:
[..]
In welke buurt kom jij dan? Het kinderdagverblijf?
Je kan niet eens mensen vinden om met je naar het strand te gaan, maar die chicks van 16 fix jij natuurlijk wel even.
Ik ben blijkbaar zo simpel, zou je het mij uit willen leggen?quote:Op zondag 28 juli 2019 00:46 schreef kree het volgende:
[..]
owh wat laf zo zeg
Denk je dat ht alleen pom mij gaat dan dat topic? /care nl
Ga het niet eens uitleggen want je bent er te simpel voor blijkbaar om het te snappen.
gvdquote:Op zondag 28 juli 2019 00:49 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar zo simpel, zou je het mij uit willen leggen?![]()
Ik ben zeer benieuwd, hoe kan een ogenschijnlijk eenzamer fokker al die zestienjarige kutjes aantrekken?
Nee precies, jij verslindt die jonge kutjes gewoon. Niks pedofiels aanquote:Op zondag 28 juli 2019 00:52 schreef kree het volgende:
[..]
gvdik heb het hele verhaal toen gwoon soort van liv e nog verteld en precies hoe het ging. Ok toen werd ik aan de hoogste boom opgehangen als pedo alweeer, laat ik het maar niet opnieuw doen. Niks loos uiteindelijk btw
hahahaha whut? LOL laat ik die mening maar voor jezelf latenquote:Op zondag 28 juli 2019 00:53 schreef Durmada het volgende:
[..]
Nee precies, jij verslindt die jonge kutjes gewoon. Niks pedofiels aan
Wat doe je deze zaterdagavond überhaupt op FOK? Jij neukt toch die jonge sletjes? Ga lekker naar de club en scoor een jonge kutquote:Op zondag 28 juli 2019 00:55 schreef kree het volgende:
[..]
hahahaha whut? LOL laat ik die mening maar voor jezelf laten
Ja ze staan echt in de rij voor je vermoed ikquote:Op zondag 28 juli 2019 00:56 schreef kree het volgende:
en nee jonge kutjes komen mij tegen maar ben er nooit aan geweest enzo omdat ik best princiepes heb
wat doe jij ?quote:Op zondag 28 juli 2019 00:57 schreef Durmada het volgende:
[..]
Wat doe je deze zaterdagavond überhaupt op FOK? Jij neukt toch die jonge sletjes? Ga lekker naar de club en scoor een jonge kut
niet meer nu, maar blijkbaar, ja toch wel tis alleen niet de kans meer enzo.quote:Op zondag 28 juli 2019 00:57 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ja ze staan echt in de rij voor je vermoed ik
Ik lig lekker in bed, niet pochend over hoe ik als 35-jarige al die jonge kechs van me af moet slaan.quote:
Ja precies. Je kan niemand vinden om met je mee te gaan naar het strand maar die jonge meisjes zien jou allemaal wel zitten. Lekker bezigquote:Op zondag 28 juli 2019 01:00 schreef kree het volgende:
[..]
niet meer nu, maar blijkbaar, ja toch wel tis alleen niet de kans meer enzo.
wie zegt niemand? daar is het nog helemaal niet duidelijk over? maar ok je gaat off topic, post het daar dan?quote:Op zondag 28 juli 2019 01:02 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ja precies. Je kan niemand vinden om met je mee te gaan naar het strand maar die jonge meisjes zien jou allemaal wel zitten. Lekker bezig
Je mist mijn puntquote:Op zondag 28 juli 2019 01:04 schreef kree het volgende:
[..]
wie zegt niemand? daar is het nog helemaal niet duidelijk over? maar ok je gaat off topic, post het daar dan?
noem maar dan en dat is wel het laatste want ga er verder niet over in discussie...quote:
Dat je hier stoer loopt te doen met al die jonge meisjes die je af moet wijzen, terwijl je fok nodig hebt om eens naar het strand te gaan. De logica is ver te zoeken.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:07 schreef kree het volgende:
[..]
noem maar dan en dat is wel het laatste want ga er verder niet over in discussie...
Dat ik eenzaam ben en allleen en vraag? net als 10000 anderen diee hier lezen of posten?
Of wat is het? zeg maar eerlijk, geef je 1 post kans
euhm wat begrijp je niet aan een eerlijk verhaal? dit is niet verzonnen hoor en ben de laatste die er stoer over wil doen ook?quote:Op zondag 28 juli 2019 01:09 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat je hier stoer loopt te doen met al die jonge meisjes die je af moet wijzen, terwijl je fok nodig hebt om eens naar het strand te gaan. De logica is ver te zoeken.
Het klinkt heel geloofwaardig ja. Een eenzame man van 35 die op Fok naar mensen/dates zoekt om naar het strand te gaan, die tegelijkertijd de jonge rijpe meisjes van de samenleving van zich af moet slaan.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:11 schreef kree het volgende:
[..]
euhm wat begrijp je niet aan een eerlijk verhaal? dit is niet verzonnen hoor en ben de laatste die er stoer over wil doen ook?
Ben je niet in de war met je jongere zusje ofzo?quote:Op zondag 28 juli 2019 01:13 schreef kree het volgende:
bergeet het liever zelfs maar mis haar wel onwijs en niet in seks dus maar als maatje.
ja klopt, laatste mag je mss iets subtieler zeggen? Ik zoek niet naar meiden althans niet zo via fokquote:Op zondag 28 juli 2019 01:13 schreef Durmada het volgende:
[..]
Het klinkt heel geloofwaardig ja. Een eenzame man van 35 die op Fok naar mensen/dates zoekt om naar het strand te gaan, die tegelijkertijd de jonge rijpe meisjes van de samenleving van zich af moet slaan.
jij durft toe te geven dan? zat vrienden etc etc? nou ik weet ik niet en ook niet iederen hier, dus niks mis mee samen naar strand ffquote:Op zondag 28 juli 2019 01:14 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met een je jongere zusje ofzo?
Ik ben een vunzig kutkereltje? Jij bent 35 en moet schijnbaar de jonge chicks van je afslaan terwijl je alle moeite hebt om überhaupt contacten te onderhouden. Wat maakt mij precies vunzig? Een kutkereltje zal ik wel zijn omdat ik je met de neus op de feiten druk.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:16 schreef kree het volgende:
[..]
ja klopt, laatste mag je mss iets subtieler zeggen? Ik zoek niet naar meiden althans niet zo via fok
Voor de rest ben je zelf maar een vunzig kut kereltje
Ik heb heel weinig vrienden, als ik naar het strand wil open ik wel een topic op fok.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:21 schreef kree het volgende:
[..]
jij durft toe te geven dan? zat vrienden etc etc? nou ik weet ik niet en ook niet iederen hier, dus niks mis mee samen naar strand ff
je haalt er andere topic bij en probert e zo onderuit te halen?quote:Op zondag 28 juli 2019 01:23 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik ben een vunzig kutkereltje? Jij bent 35 en moet schijnbaar de jonge chicks van je afslaan terwijl je alle moeite hebt om überhaupt contacten te onderhouden. Wat maakt mij precies vunzig? Een kutkereltje zal ik wel zijn omdat ik je met de neus op de feiten druk.
Ik snap hier werkelijk niks van. Misschien wordt het tijd dat je een keer de basis van het Nederlands gaat leren voordat je een boel onzin loopt te verkondigen op een forum?quote:Op zondag 28 juli 2019 01:37 schreef kree het volgende:
[..]
je haalt er andere topic bij en probert e zo onderuit te halen?
Ik neem het terug wat ik zei? voor nu staat het tenzij je sorry zegt lree.
wat je wil, lees het anders nog eens? je moet me niet aanvallen he enzo en dat heb je wel gedaan nuquote:Op zondag 28 juli 2019 01:40 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik snap hier werkelijk niks van. Misschien wordt het tijd dat je een keer de basis van het Nederlands gaat leren voordat je een boel onzin loopt te verkondigen op een forum?
Mij ook eigenlijkquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:23 schreef verbijstering het volgende:
Ik zal hier wel raar in zijn. Ik Vind rijper aantrekkelijker dan jong.
Dat onschuldige doet me niks.
met andere woorden dus je wil het liefst keihard geneukt worden door iemand met ervaringquote:
Nee, dat zijn niet mijn andere woordenquote:Op zondag 28 juli 2019 01:50 schreef kree het volgende:
[..]
met andere woorden dus je wil het liefst keihard geneukt worden door iemand met ervaring
haha niet letterlijk nee, maar het komt er beetje op neer. Je wil graag oudere man dus?quote:
Jij bent grappigquote:Op zondag 28 juli 2019 01:53 schreef kree het volgende:
[..]
haha niet letterlijk nee, maar het komt er beetje op neer. Je wil graag oudere man dus?
ben wel lollog jah, soms, maar kan ook wel serieus zijn hoor, ok dit zit er tussen enzo hahahahaquote:
Wat zit er tussenquote:Op zondag 28 juli 2019 01:57 schreef kree het volgende:
[..]
ben wel lollog jah, soms, maar kan ook wel serieus zijn hoor, ok dit zit er tussen enzo hahahaha
het meningsverschil tussen grappig topic en reactie of onwijs serieusquote:
Okayquote:Op zondag 28 juli 2019 01:59 schreef kree het volgende:
[..]
het meningsverschil tussen grappig topic en reactie of onwijs serieus
Ga naar ONZ.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:59 schreef kree het volgende:
[..]
het meningsverschil tussen grappig topic en reactie of onwijs serieus
welja ik probeer beetje op te passen hoor want kan nl echt snel heel fel zijn. Maar ok het gaat binnen de grenzen wel nog.quote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 28 juli 2019 02:03 schreef kree het volgende:
[..]
welja ik probeer beetje op te passen hoor want kan nl echt snel heel fel zijn. Maar ok het gaat binnen de grenzen wel nog.
quote:Op zondag 28 juli 2019 02:12 schreef kree het volgende:
[..]
gaje mee naar strand met nog te volgen groep?
Soberso nederlandse vrouwenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:53 schreef suijkerbuijk het volgende:
Sweat sixteen.
Persoonlijk ?
En oma val ik niet op.
Die yanks zweten flink op hun 16de?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:53 schreef suijkerbuijk het volgende:
Sweat sixteen.
Nee. Daar heb ik geen zin in.quote:Op zondag 28 juli 2019 02:12 schreef kree het volgende:
[..]
gaje mee naar strand met nog te volgen groep?
oef hahah op t randje loop je nu wel gehehehehe, /pakt popcorn alvast ghehequote:Op zondag 28 juli 2019 09:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Die yanks zweten flink op hun 16de?
OT: Vanaf dat er vrouwelijke rondingen aan zitten. Dat zal bij de ene wat eerder zijn dan bij de ander. Dat is ook hoe de natuur werkt; zodra ze kunnen baren zijn ze good to go. Dat wij bedacht hebben dat het een paar jaar later pas legaal is slaat, als je er even over nadenkt, gewoon nergens op.
Tja als ze ongesteld worden kunnen ze inderdaad kinderen op de wereld zetten.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Die yanks zweten flink op hun 16de?
OT: Vanaf dat er vrouwelijke rondingen aan zitten. Dat zal bij de ene wat eerder zijn dan bij de ander. Dat is ook hoe de natuur werkt; zodra ze kunnen baren zijn ze good to go. Dat wij bedacht hebben dat het een paar jaar later pas legaal is slaat, als je er even over nadenkt, gewoon nergens op.
Hoezo op het randje? De natuur heeft dat zo geregeldquote:Op zondag 28 juli 2019 09:19 schreef kree het volgende:
[..]
oef hahah op t randje loop je nu wel gehehehehe, /pakt popcorn alvast ghehe
opzich ben ik het gewoon met je eens wel. Maar ok dit is randje pedo enzo bash hahaha.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoezo op het randje? De natuur heeft dat zo geregeld
Wij mensen zijn de enige zoogdieren die denken "weet je wat, ze is good to go, maar laat ik nog een paar jaar wachten". Zoals gezegd, feitelijk gezien slaat het nergens op.
Dat wij het moreel verwerpelijk vinden om, in onze ogen, een kind van 13 finaal uit elkaar te trekken is iets wat we zelf bedacht hebben.
Niet dat ik een kind van 13 door midden zou willen trekken verder, maar als ze op hun 13de kunnen baren dan zou je er gewoon op moeten mogen. Dat wij vinden van niet staat haaks op de natuur. En eigenlijk is dat best raar
Ik trek mij geen fluit aan van wat andere mensen vinden, er is niets raars aan hetgeen ik zeg.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:27 schreef kree het volgende:
[..]
opzich ben ik het gewoon met je eens wel. Maar ok dit is randje pedo enzo bash hahaha.
nou dan denken we het zelfde, want het kan mij ook aan me reet roesten wat fok denkt over mij hahahahaquote:Op zondag 28 juli 2019 09:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik trek mij geen fluit aan van wat andere mensen vinden, er is niets raars aan hetgeen ik zeg.
Pedofielen vallen specifiek op kinderen voordat ze geslachtsrijp zijn. Dus met pedofilie heeft het niets te maken.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:27 schreef kree het volgende:
[..]
opzich ben ik het gewoon met je eens wel. Maar ok dit is randje pedo enzo bash hahaha.
nou het is dat we het er nu over hebben, maar ik kon het vervolg al even bedenken nl was dit niet zo geweestquote:Op zondag 28 juli 2019 09:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Pedofielen vallen specifiek op kinderen voordat ze geslachtsrijp zijn. Dus met pedofilie heeft het niets te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |