ik wet niet hoor denk dat iedere vent t wel af gaat houden als het om kinderen gaat. maar soms zijn ze ook best asociaal met vragen erom gewoon. En dan ben je de oudere die zegt kan niet. Maar het gebeurt wel zeker te wetenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:37 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dit. Alleen dat mag je niet zeggen als man
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:10 schreef Cockwhale het volgende:
Vanuit mijn eigen perspectief, zou ik zeggen 'geen probleem'. Maar ik weet van mijzelf dat ik een straight up guy ben die er geen misbruik van zou maken en nooit iemand zou dwingen. Daarnaast ben ik niet zo'n (oud uitziend) vies mannetje, en ben ik totaal niet egoistisch aangelegd op seksueel gebied en streef ik altijd naar een positieve, spannende ervaring voor beide partijen.
Dus ik beschouw mijzelf als waardig, ook als ze jonger zijn. En veel kerels zijn gewoon losers, simple as that.
ja ik zou dat ook zeggen maar er is wel een morale grens om te bewaken. Vind het nl niet kunnen met meiden onder de 16 en is nog lage grens hoewel ze kunnen lekker zijn. maar is kijken niet doen dan wmbquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:39 schreef kree het volgende:
[..]
ik wet niet hoor denk dat iedere vent t wel af gaat houden als het om kinderen gaat.
Mijn god wat lees ikquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:41 schreef kree het volgende:
soms best lastig want ze zijn wel lekker dan
Niet pedo? Hoe moet ik 'kinderen die dan wel lekker zijn' dan wel duiden?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:00 schreef kree het volgende:
en iedereen die er gelijk een pedo stempel op drukt. ja sorry niet mee eens
je leest de warheid ok ik zou het niet doen. maar genoeg vast wel heb nl wel beetje een grensquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:12 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
Mijn god wat lees ik![]()
[..]
Niet pedo? Hoe moet ik 'kinderen die dan wel lekker zijn' dan wel duiden?![]()
Ja doei. Laat je nakijken!quote:
Er zijn altijd smeerlappen die het voor zichzelf goed proberen te praten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:12 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
Mijn god wat lees ik![]()
[..]
Niet pedo? Hoe moet ik 'kinderen die dan wel lekker zijn' dan wel duiden?![]()
nee? ik doe niet echt wat fouts?quote:
Hoe kun je als 35 jarige heel lang goed contact hebben met een 16 jarige? Tenzij het je dochter of nichtje is zie ik niet in hoe dat evt zou kunnen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:22 schreef kree het volgende:
tenzij met iemand heel lang contact en als het van beide kant is Maar niet echt gehad,'
Verder gaat dit topic over jonger en no Pedo enzo
Nee dat is het niet. Alleen in jouw hoofd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:24 schreef kree het volgende:
[..]
nee? ik doe niet echt wat fouts?
Maar tis een feit dat jongere medejn geilen op oudere mannen?
klopt daarom zeg ik ook eigen verstand om die grens te bewakenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:23 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Er zijn altijd smeerlappen die het voor zichzelf goed proberen te praten.
Zit je hier nog steeds te geilen, gatver. Ga in therapie ofzoquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:24 schreef kree het volgende:
[..]
Ik hoef geen grenzen te bewaken want ik hoef niet zo nodig een kind te neuken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:26 schreef kree het volgende:
[..]
klopt daarom zeg ik ook eigen verstand om die grens te bewaken
Je hebt het zelf over 'kinderen' (en in #224 zelfs over 'kindjes') en noemt die lekker. En dat alleen je verstand je nog tegenhoudt om er seks mee te hebben.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:24 schreef kree het volgende:
[..]
euh hun nemen contact op met mij? dat is dus juist t probleem en ik bewaak die grebs voor seks enzo maar zou liegen als ik ze niet toch wel lekker vindquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:25 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Hoe kun je als 35 jarige heel lang goed contact hebben met een 16 jarige? Tenzij het je dochter of nichtje is zie ik niet in hoe dat evt zou kunnen.
Ik wordtquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:28 schreef r_one het volgende:
[..]
Je hebt het zelf over 'kinderen' (en in #224 zelfs over 'kindjes') en noemt die lekker. En dat alleen je verstand je nog tegenhoudt om er seks mee te hebben.
Sorry hoor maar ik wordt hier behoorlijk onpasselijk van
Hoe kan het dat een 16 jarige jouw contactgegevens heeft? En je vindt het zelf blijkbaar heel normaal dat 16 jarige meisjes uit zichzelf contact opnemen met een 35 jarige man en denkt dat ze evt willen neuken? Ik denk dat jij een beetje teveel foute fantasietjes hebt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:29 schreef kree het volgende:
[..]
euh hun nemen contact op met mij? dat is dus juist t probleem en ik bewaak die grebs voor seks enzo maar zou liegen als ik ze niet toch wel lekker vind
Wat dacht je van de legale leeftijd van 18?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:32 schreef kree het volgende:
i9k heb altijd gezegd he at kinderen no go is wel nou ok tot welk leefijd bepaal je kinderen? og tot hoe ver xe zelf gaan?
hoe het kan ik weet t niet maar ht kan uit ervaring, niks mee gedaan btwquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:33 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Hoe kan het dat een 16 jarige jouw contactgegevens heeft? En je vindt het zelf blijkbaar heel normaal dat 16 jarige meisjes uit zichzelf contact opnemen met een 35 jarige man en denkt dat ze evt willen neuken? Ik denk dat jij een beetje teveel foute fantasietjes hebt.
Ja sorry hoor, de ratio verdwijnt volledig bij mij als ik dit soort Martijn-retoriek lees.quote:
Ja, dat is het echt probleem, grammatica.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:34 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, dat is het echt probleem, grammatica
weet niet denk dat het ok is zoals het is, maar als oudere zijn moeten we wel erop lettenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:35 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Wat dacht je van de legale leeftijd van 18?
Geloof je dit zelf nog?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:35 schreef kree het volgende:
[..]
hoe het kan ik weet t niet maar ht kan uit ervaring, niks mee gedaan btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |