Een meisje diequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:39 schreef Tjacka het volgende:
Ik stond gisteren achter de bar en er was een meisje die op haar ID kaart 19 was, maar er echt jonger uit zag. Het is tegenwoordig echt heel moeilijk om het verschil te zien tussen 19 of 16. Dus tja, ik zou sommige meiden van eind 15 al doen
Dat je alleen al eraan denkt vind ik sowieso fout. Ik heb dagelijks 15-16 jarige meisjes over de vloer die in het weekend nog blijven slapen ook en ik heb werkelijk waar nog nooit gedacht over seks met een van hun. Ik ken die verleiding waar jij jezelf kennelijk tegen moet wapenen niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja zeker te weten en weet dat ik nooit wat fouts deed. verleiding was er wel
Verkeerd taggenquote:[quote]
Op vrijdag 2 augustus 2019 01:42 schreef r_one het volgende:
[..]
Een meisje die![]()
Het verschil tussen 19 of 16![]()
@:ggmm
@:onlogisch
Vervelend welquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:45 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dan is een meisje van 18 niet heel vreemd.
Mijn edits stiekem terugdraaienquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Verkeerd taggen![]()
@:ggmm
@:onlogisch
@:jancees
Wel. Mijn edit heeft geen minuut geduurd, jouw post 3 minuten.quote:
moet kunnen mits wederzijdsquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:50 schreef Tjacka het volgende:
Wat vinden jullie van een user van 35 en een meisje van 17? Moet dat kunnen. Toch eng via internet.
@:elan
Had hem al gequote.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:51 schreef r_one het volgende:
[..]
Wel. Mijn edit heeft geen minuut geduurd, jouw post 3 minuten.
Zal wel. Dan typ je te traag.quote:
of 18 ean? nouja maakt niet uit want zou het toch niet doenquote:
Nee, dat lijkt me een niet gelijkwaardige relatie. Een 17 jarige heeft veel minder levenservaring.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:50 schreef Tjacka het volgende:
Wat vinden jullie van een user van 35 en een meisje van 17? Moet dat kunnen. Toch eng via internet.
@:elan
Maar wat als de persoon in kwestie geen baan heeft en ww trekt. En de dame in kwestie bezig is met school.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:55 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me een niet gelijkwaardige relatie. Een 17 jarige heeft veel minder levenservaring.
Dan helemaal niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar wat als de persoon in kwestie geen baan heeft en ww trekt. En de dame in kwestie bezig is met school.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |