Geintje?quote:Op maandag 22 juli 2019 16:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed idee. Maak hem duidelijk dat de Zwarte Cross onderdeel is van het Nederlands cultuurgoed en dat hij daar respect voor op dient te brengen.
Nee zo zou ik het zeker niet verwoorden, ook hij mag een mening hebben. Maar hypocriet zou zijn als hij wel lekker klaagt en nu al per definitie de ZC boycot, om een klein nietszeggende incident wat hij als "racisme" ziet, hij dan maar ook dat geld moet doneren. Anders wordt het, dom lullen, lekker zakken vullen, gehalte.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed idee. Maak hem duidelijk dat de Zwarte Cross onderdeel is van het Nederlands cultuurgoed en dat hij daar respect voor op dient te brengen.
Waarschijnlijk niet op de Zwarte Cross nee, blijkbaar wel op sociale media.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat de sfeer daar te grimmig werd.
Tenzij die Sevn daar nog was toen hij op social media tekeer ging dat hij er niets mee te maken wilde hebben.
Dan had je ook lekker de eer aan jezelf moeten houden en zonder op te treden weer moeten vertrekken.
Heeft hij zijn gage al aan een goed doel geschonken, of stinkt het geld van de ZC niet?
Wat gaan ze doen dan? Op hun witte paard naar de Zwarte Cross om te protesteren?quote:Op maandag 22 juli 2019 16:54 schreef probeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet op de Zwarte Cross nee, blijkbaar wel op sociale media.
Ja geen idee. Maar ik had als organisatie iig ook zoiets gehad van 'ja ehh ... lekker boeiend, das satire', om dan vervolgens die hele sociale media ophef links te laten liggen. Iig niet later nog eens her-evalueren en op je besluit terugkomen omdat 'het nu toch wel grimmig wordt'.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat gaan ze doen dan? Op hun witte paard naar de Zwarte Cross om te protesteren?
Nou nee de dreigementen kwamen niet van Rogier en Simone...quote:Op maandag 22 juli 2019 16:01 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Niet echt. Het zijn Rogier en Simone die hier aanstoot aan nemen; blijkbaar voor hun moslim vriendjes of zoiets.
Absoluut niet. Vraag het anders aan een paar Superboeren.quote:
Eikels.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:19 schreef Hathor het volgende:
Wie is die ene eikel die ja heeft gestemd hier?
Denk niet dat er niet veel moslims naar ZC gaan. En de moslims die er wel naar toe gaan zullen niet van het type zijn die zich hier aan storen.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:03 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dit ook de groep mensen die het meeste klagen, misschien boeit het menig moslim nog niet eens of vinden ze het zelf een goeie grap. Van die mensen die menen dat anderen beschermd moeten worden omdat ze niet tegen een grapje kunnen.
Ik las eerst "Allah mensen met roots in islamitische landen moeten dood!"quote:
En zo drukt tegenwoordig elk piepklein gefrustreerd fronthole groepje met behulp van een #-tje en je @-tje op de platte klaagmuur de mening door en krijgt fijn zijn / haar zin.quote:"Toen het aantal berichten dermate opliep en de sfeer grimmiger dreigde te worden, hebben wij besloten om terug te komen op ons eerdere besluit”, laat het festival weten in een verklaring maandagmorgen.
Daar heb je wel een goed punt, zo had ik er niet naar gekekenquote:Op maandag 22 juli 2019 15:52 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Door het dan juist in een grappig bedoelde context te brengen haal je die lading eraf. Juist daarom is humor zo belangrijk in onze maatschappij. Of het nou goede of slechte humor is.
Islam en goede / slechte humor.quote:Op maandag 22 juli 2019 15:52 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Door het dan juist in een grappig bedoelde context te brengen haal je die lading eraf. Juist daarom is humor zo belangrijk in onze maatschappij. Of het nou goede of slechte humor is.
Welkom in Nederland.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het is gewoon bizar. Een berg mensen betaald een hoop geld om een weekend in een tijdelijke besloten omgeving lol te hebben. En dan kies je natuurlijk een festival dat je aan staat, qua muziek, sfeer en publiek. En dan gaan mensen buiten dat festival ergens over lopen klagen en dan moet iedereen op het festival zich daaraan aanpassen.
En het werkt gewoon, dat weten ze en daarom zie je het ook steeds vaker en vaker.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:19 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
En zo drukt tegenwoordig elk piepklein gefrustreerd fronthole groepje met behulp van een #-tje en je @:-tje op de platte klaagmuur de mening door en krijgt fijn zijn / haar zin.
Nederland anno 2019.
Je hebt altijd mensen die het leuk vinden om te trollen.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je kunt de namen wel ongeveer invullen.
Want?quote:Op maandag 22 juli 2019 18:23 schreef Hamzoef het volgende:
Of het echt racisme is weet ik niet, maar wel goed dat het weggehaald is.
Waarom?quote:Op maandag 22 juli 2019 18:33 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het is ongepast om hier de spot mee te drijven, en dan druk ik me nog eufemistisch uit.
Ik heb het gevoel dat gewoon een mod loopt te trollen.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:25 schreef Zorro het volgende:
Ok, het dieptepunt is nu wel bereikt .
Er is iemand die de poll loopt te spammen omdat het boehoehoe zo zielig is dat niemand op JA stemde
Van 155-100 (toen ik keek, dus was al aan de gang) naar 159-152 in vijf minuten. Hoe triest ben je dan woehahaaaaa
Klopt, het zijn altijd dezelfde usual suspects, de Sunny Bergman achtige types die achter elke grasspriet racisme zien. Of figuren als Arzu Aslan, totaal van de pot gerukt dit soort figuren.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:03 schreef Defcon55 het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen dit soort berichten meer tractie door blanke mensen die even moeten laten blijken hoe begaan ze zijn met het lot van minderheden dan dat moslims zelf per se veel gaan klagen. Beledigd zijn namens anderen is erg hip, al kiest deuglinks wel constant dezelfde groepen om voor in de bres te springen.
Het is in Nederland ongepast om je religieuze bullshit aan anderen op te dringen.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:33 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het is ongepast om hier de spot mee te drijven, en dan druk ik me nog eufemistisch uit.
Nee hoor, dat is het helemaal niet. Gelovigen moeten eens leren dat god/allah voor hen misschien heel belangrijk is, maar voor anderen is het gewoon een hilarisch hersenspinsel dat zich juist uitermate goed leent om de spot mee te drijven. Juist omdat het zo hilarisch is.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:33 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Hier in het westen past dat nou juist wél, nouja, na de moordpartijen die volgden op Life of Brian dan en daarvan dan weer de juridische, politieke en maatschappelijke nasleep. Het heeft jaren van collectieve soulsearching en bewustwording gekost maar nu maken wij hier elkaar niet meer af als er met eender wiens god, godeskind en/of profeet gespot wordt, noch roepen wij daartoe nog langer op. .quote:Op maandag 22 juli 2019 18:33 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juli 2019 17:14 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik las eerst "Allah mensen met roots in islamitische landen moeten dood!"
Niet gek dat mensen het racistisch vinden, dus.
Schei toch uit man.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:33 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
De koning en de politiek mogen naar hartenlief gepersifleerd worden, maar een religie, o wee je gebeente! Het staat je vrij te verhuizen naar een maatschappij waar ze wat minder welwillend staan tegenover grappen over jouw religie.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:33 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dit.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is het helemaal niet. Gelovigen moeten eens leren dat god/allah voor hen misschien heel belangrijk is, maar voor anderen is het gewoon een hilarisch hersenspinsel dat zich juist uitermate goed leent om de spot mee te drijven. Juist omdat het zo hilarisch is.
Het is ook ongepast om iemand te eren die een meisje trouwde en neukte toen ze slechts 9 jaar oud was.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:33 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dit dus...quote:Op maandag 22 juli 2019 18:25 schreef Zorro het volgende:
Ok, het dieptepunt is nu wel bereikt .
Er is iemand die de poll loopt te spammen omdat het boehoehoe zo zielig is dat niemand op JA stemde
Van 155-100 (toen ik keek, dus was al aan de gang) naar 159-152 in vijf minuten. Hoe triest ben je dan woehahaaaaa
Het is allahverdomme helemaal niet ongepast.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:33 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Jezus christus te hobbelpaard. Stel je niet aanquote:Op maandag 22 juli 2019 19:19 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het is allahverdomme helemaal niet ongepast.
Mohammed christus. Mohammeddaanhond.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jezus christus te hobbelpaard. Stel je niet aan
Wel. Tijd om de maker van het bord op het mohamatje te roepen!quote:Op maandag 22 juli 2019 19:19 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het is allahverdomme helemaal niet ongepast.
Het zijn maar woorden. Allah zal straffen.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:33 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Gelovigen zijn over het algemeen geen hele leuke mensen, dat klopt. Ben er mee opgegroeid helaas. Ben ruimdenkend maar heb tegelijkertijd de schurft aan iedere vorm van religie.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:04 schreef spierbal het volgende:
Ooit een keer een discussie gehad met een moslim collega of de Islam en Allah.
Het kwam hier op neer: Allah is heel barmhartig.
Ik zeg waarom is de besnijdenis er in de Islam?
Dat was om je trouw oid aan Allah te bewijzen.
Ik zeg maar een stuk van je lichaam afsnijden als bewijs is toch niet barmhartig?
Toen was ie stil.
Gelovige zijn ten eerste een stuk dommer omdat ze geen relativerend vermogen hebben en het zijn kleinzerige mensen.
Eigenlijk mensen die je niet in je leven wil hebben en land.
Adieu.
Nee hoor, is het helemaal niet.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:33 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Nederland is juist zo vrij geworden door de spot te drijven met dit soort zaken.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:33 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Allah, swt, vergelijken met een Koningquote:Op maandag 22 juli 2019 18:53 schreef MadJackthePirate het volgende:
De koning en de politiek mogen naar hartenlief gepersifleerd worden, maar een religie, o wee je gebeente!
Ik dring niks op. Ik vraag niemand de takbir aan te heffen. Het enige dat ik zei is dat ik het goed vond dat de organisatie deze met de takbir spotdrijvende banner verwijderd heeft. That's all, geef slechts mijn mening. Eng he? Daarbij heb ik dus niet eens gezegd dat ik dit racisme vind waar in de OP sprake van is.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is in Nederland ongepast om je religieuze bullshit aan anderen op te dringen.
Vertel eens, welke ontwikkeling hadden we als samenleving niet door kunnen maken wanneer een of andere Miep het 'onze vader' niet belachelijk gemaakt zou hebben?quote:Op maandag 22 juli 2019 19:51 schreef Repentless het volgende:
Nederland is juist zo vrij geworden door de spot te drijven met dit soort zaken.
Mies Bouwman en haar kinderen werden in 1964 nog met de dood bedreigd voor een grapje in het TV-programma Zo is het toevallig ook nog eens een keer, een soort voorloper van Ook dat nog! Ze maakten een parodie op het Christelijke gebed 'Onze vader'.
Dat is inderdaad onvergelijkbaar. Van koningen en politici is aangetoond dat ze bestaan itt de tot religie verheven waanbeelden van een epileptische woestijnrover.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:55 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Allah, swt, vergelijken met een Koningof een politicus
Dan heb je het niet helemaal begrepen hoor, man man man.
Voor sommigen onder ons zijn zij de hoogste wetgevende macht in Nederland. Waarom verdient de ene groep voorkeur over de andere? Noch Allah, noch Mohammed, noch Jezus hebben voor mij enige betekenis. De politici in tweede kamer hebben dat wel (tot op zekere hoogte, het is geen verafgoding). Maar desondanks moet ik me maar schikken met de speciale behandeling van figuren waar ik geen enkele waarde aan hecht?quote:Op maandag 22 juli 2019 19:55 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
[..]
Raak.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:56 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Het is ook ongepast om iemand te eren die een meisje trouwde en neukte toen ze slechts 9 jaar oud was.
Dan valt dit nog wel mee, vind ik.
Maten van me gingen 16 jaar terug al naar de zwarte cross toen het nog veel kleinschaliger was. Respect boeit ze geen flikker joh, gewoon een weekend ouwehoeren met mensen die daar ook van houden. Of jij en ik daar nou respect voor hebben zal ze worst wezen. Dat mensen zich van buiten willen bemoeien met wat daar gebeurt is wel vervelend.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Absoluut niet. Vraag het anders aan een paar Superboeren.
Een onvoorwaardelijke vrijheid van meningsuiting, die slechts stopt bij het oproepen tot geweld.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:59 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Vertel eens, welke ontwikkeling hadden we als samenleving niet door kunnen maken wanneer een of andere Miep het 'onze vader' niet belachelijk gemaakt zou hebben?
Ontzuiling was sowieso een gegeven. Dit proces had ook gewoon plaats kunnen vinden zonder Christenen te bashen.
Waarom denk je dat het nodig is om grappen ten kosten van anderen te maken? Doe je dat op je werk ook? Zal je wel in dank afgenomen worden.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:10 schreef Repentless het volgende:
Het recht om vrij te kunnen denken, het recht om grappen te kunnen maken over alles en iedereen, zonder daarbij voor je leven te hoeven vrezen. Dat is het land waarin ik wil wonen.
Dus denigrerende opmerkingen over de PVV enzulks worden nooit gemaakt op het werk? Is tenslotte ook ten koste van hun stemvee... En dan is er nog een verschil tussen de PVV belachelijk maken op je werk in het bijzijn van je PVV stemmende collega's en het persifleren van Wilders in een eetkraampje.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:13 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het nodig is om grappen ten kosten van anderen te maken? Doe je dat op je werk ook? Zal je wel in dank afgenomen worden.
Dat is het punt helemaal niet, of ik het nodig vind. Zo'n beetje de hele kunstvorm cabaret bestaat uit het maken van grappen ten koste van anderen.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:13 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het nodig is om grappen ten kosten van anderen te maken? Doe je dat op je werk ook? Zal je wel in dank afgenomen worden.
U bent moslim?quote:Op maandag 22 juli 2019 18:46 schreef thedeedster het volgende:
[..]
https://mindkorrelatie.nl(...)E7RL1lUaAq6GEALw_wcB
Let wel:quote:Op maandag 22 juli 2019 20:28 schreef Klaploper het volgende:
[..]
U bent moslim?
Ik maakte een grapje. De kanker die religie vaak is heeft je brein blijkbaar al te ver aangetast.
Nee hoor dat is het niet. Als iemand moslim is, dan kiest hij ervoor om zich aan de regels van de islam te houden en daar hoort bij dat je niet spot met de takbir, want dat past een moslim niet.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:33 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik ben geen veganist, maar dan nog steeds zie ik geen noodzaak veganisten belachelijk te gaan maken. Waarom zou je dat doen?quote:Op maandag 22 juli 2019 20:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee hoor dat is het niet. Als iemand moslim is, dan kiest hij ervoor om zich aan de regels van de islam te houden en daar hoort bij dat je niet spot met de takbir, want dat past een moslim niet.
Die regel geldt niet voor andere mensen die geen moslim zijn, net zomin als dat het niet ongepast is om te eten met de Ramadan, niet vijf keer per dag te bidden, rundvlees te eten, alcohol te drinken, Holi te vieren, geen keppeltje te dragen, geen kipan/tulband/kam/ongeknipt haar te dragen etc.
Nee, Ik dacht dat je misschien behoefte had aan een goed gesprek.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:28 schreef Klaploper het volgende:
[..]
U bent moslim?
Ik maakte een grapje. De kanker die religie vaak is heeft je brein blijkbaar al te ver aangetast.
quote:Op maandag 22 juli 2019 20:21 schreef Harvest89 het volgende:
Hoe is dit in godsnaam racisme? Dit is gewoon een woordengrap.
Ook niet als je met de neus op de feiten word gedrukt?quote:Op maandag 22 juli 2019 20:43 schreef sp3c het volgende:
ik geloof ook niet zo in de islamisering van Nederland hoor
Je kunt de vraag "waarom zou je dat doen?" blijven stellen. Heel simpel: omdat iemand dat grappig kan vinden.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:36 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik ben geen veganist, maar dan nog steeds zie ik geen noodzaak veganisten belachelijk te gaan maken. Waarom zou je dat doen?
geen idee, tot nog toe nog niet meegemaaktquote:Op maandag 22 juli 2019 20:47 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ook niet als je met de neus op de feiten word gedrukt?
Takbir is, naast alcoholvrij, het enige bier waarmee gespot mag worden op de Zwarte Cross.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:55 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
[..]
Ik dring niks op. Ik vraag niemand de takbir aan te heffen. Het enige dat ik zei is dat ik het goed vond dat de organisatie deze met de takbir spotdrijvende banner verwijderd heeft. That's all, geef slechts mijn mening. Eng he? Daarbij heb ik dus niet eens gezegd dat ik dit racisme vind waar in de OP sprake van is.
''Vroeger'' werd dat in het westen ook gewoon gedaan.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:43 schreef manny het volgende:
tjezus. die gasten van jovink en de voederbietels maken al jaaaaaaren dat soort grappen. Over blank, zwart, blauw, homo, moslim, dwerg, giraffe of gehandicapt.
humor om te lachen, of niet.
maak ow nie druk man
Misschien heb ik het nu wel verpest omdat ik mijn humor overschatte, maar we kunnen wel een goed gesprek aangaanquote:Op maandag 22 juli 2019 20:38 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Nee, Ik dacht dat je misschien behoefte had aan een goed gesprek.
De grap ontging me (gebeurt niet vaak)
Dit nieuwsbericht is een letterlijk voorbeeld daarvan.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen idee, tot nog toe nog niet meegemaakt
Dat is precies het probleem: dat te veel gelovigen zo weinig kunnen incasseren.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:13 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Hij is afhankelijk van de mens. Zonder mens geen God. De mens heeft God geschapen. Helaas, blijven gelovigen nu eenmaal in hersenspinsels geloven.quote:Op maandag 22 juli 2019 21:18 schreef Haushofer het volgende:
Als-Ie echt zo almachtig is, kan het weinig kwaad.
Sommige mensen geloven ook niet in de maanlanding, of dat de Aarde rond is.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:43 schreef sp3c het volgende:
ik geloof ook niet zo in de islamisering van Nederland hoor
wat zegt het CBS over islamisering dan?quote:Op maandag 22 juli 2019 21:26 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Sommige mensen geloven ook niet in de maanlanding, of dat de Aarde rond is.Je bent in goed gezelschap. Kijk maar eens oo de site van het CBS zou ik zeggen.
Ik zie zelf ook de lol er niet van in om anderen belachelijk te maken.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:36 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik ben geen veganist, maar dan nog steeds zie ik geen noodzaak veganisten belachelijk te gaan maken. Waarom zou je dat doen?
nee natuurlijk nietquote:Op maandag 22 juli 2019 21:02 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Dit nieuwsbericht is een letterlijk voorbeeld daarvan.
''Grimmige'' sfeer n.a.v. een schijtlollig allah bordje, en daarna natuurlijk excuses.
Excuses voor het schijtlollige allah bordje welteverstaan, niet voor de grimmige sfeer.
Laat staan excuses voor (dreiging van) geweld en moorden n.a.v. wat schijltollige allah/mohammed tekeningetjes.
Ben jijzelf moslim/ heb jij islamitische roots?
Dat zou kunnen, ik denk ook niet dat moslims de doelgroep zijn. En het feit dat de organisatie het weggehaald heeft pleit ook voor hen.quote:Op maandag 22 juli 2019 21:29 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik zie zelf ook de lol er niet van in om anderen belachelijk te maken.
Echter het voorbeeld in de OP ziet er meer uit als een flauw woordgrapje. Ik denk niet het de intentie was om moslims te beledigen.
Jij vindt het een goede zaak dat men een bord weghaalt wegens het feit dat de sfeer grimmiger werd?quote:Op maandag 22 juli 2019 21:39 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ik denk ook niet dat moslims de doelgroep zijn. En het feit dat de organisatie het weggehaald heeft pleit ook voor hen.
Ik geloof trouwens absoluut niet dat er een grimmige sfeer was, ze doelen denk ik op wat kneuzen op twitter en dergelijkequote:Op maandag 22 juli 2019 21:43 schreef Repentless het volgende:
[..]
Jij vindt het een goede zaak dat men een bord weghaalt wegens het feit dat de sfeer grimmiger werd?
Dat begrijp ik, ze doelden op een grimmige sfeer online. Want dat was ook waar de ophef vandaan kwam.quote:Op maandag 22 juli 2019 21:47 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik geloof trouwens absoluut niet dat er een grimmige sfeer was, ze doelen denk ik op wat kneuzen op twitter en dergelijke
Ja dat heet goed fatsoen, en laten we wel wezen het feestje liep al op zijn einde en de grap was al gemaakt. Het mooie is als die DJ er zich niet zo openlijk aan had geërgerd dan had niemand behalve de bezoekers het geweten. Maar het moest natuurlijk weer op Twitter of zoiets en nu weet het hele land het.quote:Op maandag 22 juli 2019 21:43 schreef Repentless het volgende:
[..]
Jij vindt het een goede zaak dat men een bord weghaalt wegens het feit dat de sfeer grimmiger werd?
Nee, niks aan de hand op het festivalterrein. Heb er het hele weekend rond gelopen en aan niemand iets gemerkt. Het geschreeuw zal wel vanuit de Randstad komen, de rest van het land snapt dat het een grap is.quote:Op maandag 22 juli 2019 21:47 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik geloof trouwens absoluut niet dat er een grimmige sfeer was, ze doelen denk ik op wat kneuzen op twitter en dergelijke
Nee, dat heet zwichten onder druk. Een ontzettend slechte ontwikkeling.quote:Op maandag 22 juli 2019 21:52 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ja dat heet goed fatsoen, en laten we wel wezen het feestje liep al op zijn einde en de grap was al gemaakt. Het mooie is als die DJ er zich niet zo openlijk aan had geërgerd dan had niemand behalve de bezoekers het geweten. Maar het moest natuurlijk weer op Twitter of zoiets en nu weet het hele land het.
Echt compleet onduidelijk weer deze reactie.quote:Op maandag 22 juli 2019 21:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet
ik ken nauwelijks moslims en ik woon hartje den haag en ik kom regelmatig in de 'shariadriekhoek' naast de hoofddoekjes die je tegenkomt merk ik er nauwelijks dat ze bestaan tbh
laat staan dat ik het gevoel krijg dat we met zijn allen geislamiseerd worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |