Geintje?quote:Op maandag 22 juli 2019 16:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed idee. Maak hem duidelijk dat de Zwarte Cross onderdeel is van het Nederlands cultuurgoed en dat hij daar respect voor op dient te brengen.
Nee zo zou ik het zeker niet verwoorden, ook hij mag een mening hebben. Maar hypocriet zou zijn als hij wel lekker klaagt en nu al per definitie de ZC boycot, om een klein nietszeggende incident wat hij als "racisme" ziet, hij dan maar ook dat geld moet doneren. Anders wordt het, dom lullen, lekker zakken vullen, gehalte.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed idee. Maak hem duidelijk dat de Zwarte Cross onderdeel is van het Nederlands cultuurgoed en dat hij daar respect voor op dient te brengen.
Waarschijnlijk niet op de Zwarte Cross nee, blijkbaar wel op sociale media.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat de sfeer daar te grimmig werd.
Tenzij die Sevn daar nog was toen hij op social media tekeer ging dat hij er niets mee te maken wilde hebben.
Dan had je ook lekker de eer aan jezelf moeten houden en zonder op te treden weer moeten vertrekken.
Heeft hij zijn gage al aan een goed doel geschonken, of stinkt het geld van de ZC niet?
Wat gaan ze doen dan? Op hun witte paard naar de Zwarte Cross om te protesteren?quote:Op maandag 22 juli 2019 16:54 schreef probeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet op de Zwarte Cross nee, blijkbaar wel op sociale media.
Ja geen idee. Maar ik had als organisatie iig ook zoiets gehad van 'ja ehh ... lekker boeiend, das satire', om dan vervolgens die hele sociale media ophef links te laten liggen. Iig niet later nog eens her-evalueren en op je besluit terugkomen omdat 'het nu toch wel grimmig wordt'.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat gaan ze doen dan? Op hun witte paard naar de Zwarte Cross om te protesteren?
Nou nee de dreigementen kwamen niet van Rogier en Simone...quote:Op maandag 22 juli 2019 16:01 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Niet echt. Het zijn Rogier en Simone die hier aanstoot aan nemen; blijkbaar voor hun moslim vriendjes of zoiets.
Absoluut niet. Vraag het anders aan een paar Superboeren.quote:
Eikels.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:19 schreef Hathor het volgende:
Wie is die ene eikel die ja heeft gestemd hier?
Denk niet dat er niet veel moslims naar ZC gaan. En de moslims die er wel naar toe gaan zullen niet van het type zijn die zich hier aan storen.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:03 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dit ook de groep mensen die het meeste klagen, misschien boeit het menig moslim nog niet eens of vinden ze het zelf een goeie grap. Van die mensen die menen dat anderen beschermd moeten worden omdat ze niet tegen een grapje kunnen.
Ik las eerst "Allah mensen met roots in islamitische landen moeten dood!"quote:
En zo drukt tegenwoordig elk piepklein gefrustreerd fronthole groepje met behulp van een #-tje en je @-tje op de platte klaagmuur de mening door en krijgt fijn zijn / haar zin.quote:"Toen het aantal berichten dermate opliep en de sfeer grimmiger dreigde te worden, hebben wij besloten om terug te komen op ons eerdere besluit”, laat het festival weten in een verklaring maandagmorgen.
Daar heb je wel een goed punt, zo had ik er niet naar gekekenquote:Op maandag 22 juli 2019 15:52 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Door het dan juist in een grappig bedoelde context te brengen haal je die lading eraf. Juist daarom is humor zo belangrijk in onze maatschappij. Of het nou goede of slechte humor is.
Islam en goede / slechte humor.quote:Op maandag 22 juli 2019 15:52 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Door het dan juist in een grappig bedoelde context te brengen haal je die lading eraf. Juist daarom is humor zo belangrijk in onze maatschappij. Of het nou goede of slechte humor is.
Welkom in Nederland.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het is gewoon bizar. Een berg mensen betaald een hoop geld om een weekend in een tijdelijke besloten omgeving lol te hebben. En dan kies je natuurlijk een festival dat je aan staat, qua muziek, sfeer en publiek. En dan gaan mensen buiten dat festival ergens over lopen klagen en dan moet iedereen op het festival zich daaraan aanpassen.
En het werkt gewoon, dat weten ze en daarom zie je het ook steeds vaker en vaker.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:19 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
En zo drukt tegenwoordig elk piepklein gefrustreerd fronthole groepje met behulp van een #-tje en je @:-tje op de platte klaagmuur de mening door en krijgt fijn zijn / haar zin.
Nederland anno 2019.
Je hebt altijd mensen die het leuk vinden om te trollen.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je kunt de namen wel ongeveer invullen.
Want?quote:Op maandag 22 juli 2019 18:23 schreef Hamzoef het volgende:
Of het echt racisme is weet ik niet, maar wel goed dat het weggehaald is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |