Waarom?quote:Op maandag 22 juli 2019 18:33 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het is ongepast om hier de spot mee te drijven, en dan druk ik me nog eufemistisch uit.
Ik heb het gevoel dat gewoon een mod loopt te trollen.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:25 schreef Zorro het volgende:
Ok, het dieptepunt is nu wel bereikt .
Er is iemand die de poll loopt te spammen omdat het boehoehoe zo zielig is dat niemand op JA stemde
Van 155-100 (toen ik keek, dus was al aan de gang) naar 159-152 in vijf minuten. Hoe triest ben je dan woehahaaaaa
Klopt, het zijn altijd dezelfde usual suspects, de Sunny Bergman achtige types die achter elke grasspriet racisme zien. Of figuren als Arzu Aslan, totaal van de pot gerukt dit soort figuren.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:03 schreef Defcon55 het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen dit soort berichten meer tractie door blanke mensen die even moeten laten blijken hoe begaan ze zijn met het lot van minderheden dan dat moslims zelf per se veel gaan klagen. Beledigd zijn namens anderen is erg hip, al kiest deuglinks wel constant dezelfde groepen om voor in de bres te springen.
Het is in Nederland ongepast om je religieuze bullshit aan anderen op te dringen.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:33 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het is ongepast om hier de spot mee te drijven, en dan druk ik me nog eufemistisch uit.
Nee hoor, dat is het helemaal niet. Gelovigen moeten eens leren dat god/allah voor hen misschien heel belangrijk is, maar voor anderen is het gewoon een hilarisch hersenspinsel dat zich juist uitermate goed leent om de spot mee te drijven. Juist omdat het zo hilarisch is.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:33 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Hier in het westen past dat nou juist wél, nouja, na de moordpartijen die volgden op Life of Brian dan en daarvan dan weer de juridische, politieke en maatschappelijke nasleep. Het heeft jaren van collectieve soulsearching en bewustwording gekost maar nu maken wij hier elkaar niet meer af als er met eender wiens god, godeskind en/of profeet gespot wordt, noch roepen wij daartoe nog langer op. .quote:Op maandag 22 juli 2019 18:33 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juli 2019 17:14 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik las eerst "Allah mensen met roots in islamitische landen moeten dood!"
Niet gek dat mensen het racistisch vinden, dus.
Schei toch uit man.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:33 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
De koning en de politiek mogen naar hartenlief gepersifleerd worden, maar een religie, o wee je gebeente! Het staat je vrij te verhuizen naar een maatschappij waar ze wat minder welwillend staan tegenover grappen over jouw religie.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:33 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dit.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is het helemaal niet. Gelovigen moeten eens leren dat god/allah voor hen misschien heel belangrijk is, maar voor anderen is het gewoon een hilarisch hersenspinsel dat zich juist uitermate goed leent om de spot mee te drijven. Juist omdat het zo hilarisch is.
Het is ook ongepast om iemand te eren die een meisje trouwde en neukte toen ze slechts 9 jaar oud was.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:33 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dit dus...quote:Op maandag 22 juli 2019 18:25 schreef Zorro het volgende:
Ok, het dieptepunt is nu wel bereikt .
Er is iemand die de poll loopt te spammen omdat het boehoehoe zo zielig is dat niemand op JA stemde
Van 155-100 (toen ik keek, dus was al aan de gang) naar 159-152 in vijf minuten. Hoe triest ben je dan woehahaaaaa
Het is allahverdomme helemaal niet ongepast.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:33 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Jezus christus te hobbelpaard. Stel je niet aanquote:Op maandag 22 juli 2019 19:19 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het is allahverdomme helemaal niet ongepast.
Mohammed christus. Mohammeddaanhond.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jezus christus te hobbelpaard. Stel je niet aan
Wel. Tijd om de maker van het bord op het mohamatje te roepen!quote:Op maandag 22 juli 2019 19:19 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het is allahverdomme helemaal niet ongepast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |