Sorry, maar ik vind dat je moeilijk doet om niets, omdat jij een grapje niet snapt voel je je buitengesloten en als ik je adviseer om gewoon mee te posen in plaats van overal tegen aan te schoppen dan sta je daar niet voor open.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er is optie 3 die jij niet beseft, Fok! grijpt in. En dat gaat in mijn ogen binnen kort gebeuren.
[..]
Simpel, men is in deze chat in mijn ogen te veel bezig met een vast kliekje en er is bijna geen manier om er tussen te komen voor anderen, dat is niet waar Fok! voor staat. Daarom Yvonne en ze was het duidelijk met mij eens, anders zegt ze niet dat hier een modje moet komen.
Je beseft zelf toch wel dat als Yvonne een modje vraagt voor dit topic dat het hier mbt fok! niet goed gaat?
Het gaat hier immers niet om jou of mij maar om de Fok! reglementen.
Even doorbijten, het is vast tijdelijkquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik iemand volkomen zat ben dat is het Outpost wel.
Tering, wat een zeiklullo.
Hij zit gewoon te trollen, niemand kan zo stom zijnquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik iemand volkomen zat ben dat is het Outpost wel.
Tering, wat een zeiklullo.
Ik twijfel.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij zit gewoon te trollen, niemand kan zo stom zijn
Voor Mo is het al snel goed, die doet nooit moeilijkquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Mo het wel kan waarderen.
Denk dat Mo morgen in het zwart reistquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Mo het wel kan waarderen.
Kan ie wel hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij zit gewoon te trollen, niemand kan zo stom zijn
Ben de rust zelve.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:22 schreef D. het volgende:
[..]
Voor Mo is het al snel goed, die doet nooit moeilijk
Als hij maar wel een strippenkaart bij zich heeft.quote:
quote:
Ik heb een QR code op mijn foon!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als hij maar wel een strippenkaart bij zich heeft.
Bestaat dat nog?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een ov-chipkaartquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een QR code op mijn foon!
Doe maar hip!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een QR code op mijn foon!
Doe ik al jaren, ook bij concerten.quote:
Waarom? Omdat dat wat ik introduceer jouw "rule" ondermijn? Ik heb geen zin om tegen jou in te gaan maar het 40+ topic is wel heel erg veranderd en het is oa in mijn ogen tijd dat het word aangepakt. Als Yvonne het niet met me eens was geweest denk je dan dat ze ging voor een modje in 40+???quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Flikker toch op gast, De Dees is duidelijk.
(Sorry dat we niet meer zo leuk zijn, maar dan katje drie dingen doen, of je past je aan aan de sc en doet gezellig, of je blijft je ergeren, of je blijft hier weg.
Het is echt zo simpel.)
In a nutshell.
Ga verdomme naar R&P!
Je doet helemaal niks, je loopt alleen maar te zeuren en zeiken, iedereen zegt het, maar het dringt niet tot je door, dat was jaren geleden al zo!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom? Omdat dat wat ik introduceer jouw "rule" ondermijn? Ik heb geen zin om tegen jou in te gaan maar het 40+ topic is wel heel erg veranderd en het is oa in mijn ogen tijd dat het word aangepakt. Als Yvonne het niet met me eens was geweest denk je dan dat ze ging voor een modje in 40+???
Je kan nog zo hard roepen maar dat gaat gebeuren of je mij nou een lul vind of niet!
Er is altijd al een mod geweest, maar ze is onlangs gestopt, vandaar de vraag om een nieuwe. Geen dingen zoeken die er niet zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom? Omdat dat wat ik introduceer jouw "rule" ondermijn? Ik heb geen zin om tegen jou in te gaan maar het 40+ topic is wel heel erg veranderd en het is oa in mijn ogen tijd dat het word aangepakt. Als Yvonne het niet met me eens was geweest denk je dan dat ze ging voor een modje in 40+???
Je kan nog zo hard roepen maar dat gaat gebeuren of je mij nou een lul vind of niet!
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:27 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Er is altijd al een mod geweest, maar ze is onlangs gestopt, vandaar de vraag om een nieuwe. Geen dingen zoeken die er niet zijn.
Jij denkt dat Yvonne een mod zoekt omdat jij je beklag hebt gedaan?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik neem een bong.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij denkt dat Yvonne een mod zoekt omdat jij je beklag hebt gedaan?
En sommige dingen veranderen nou eenmaal, niets is voor altijd.
Relax!
Dat wil ik ook wel voor Android ja, ik doe ook altijd met die pas er naast houdenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb Apple Pay op mijn telefoon, kek hendig!
Doe maar hipquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb Apple Pay op mijn telefoon, kek hendig!
nieetquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Mario.. Alles kan kapot.. de gekut elke keer om die OP .. Het moet maar eens over zijn
Ketakloos! Lekker vlot!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel voor Android ja, ik doe ook altijd met die pas er naast houden
De zoektocht was al bezig voor ze op vakantie ging idd,..quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Relax!
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Mario.. Alles kan kapot.. de gekut elke keer om die OP .. Het moet maar eens over zijn
Nee volgens mij niet 1 die zo samenwerkt met banken alquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ketakloos! Lekker vlot!
Heeft Android die mogelijkheid ook ?
Hij heeft nog altijd zijn eigen topicquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Jullie pakken Mario's bestaan even af man3
Misschien over een jaar of 3quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet 1 die zo samenwerkt met banken al
Ja, ik ben de euwige zeikert die alleen maar loopt te zeuren en te zeiken! Vandaar dat ik mensen in mijn dm heb die liever zien dat jij gaat maar niemand durft het te zeggen! Ik wel want ik ben niet bang voor jou of wie dan ook! Waarom zou ik ook?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je doet helemaal niks, je loopt alleen maar te zeuren en zeiken, iedereen zegt het, maar het dringt niet tot je door, dat was jaren geleden al zo!
Hou op, Yvonne kwam hier kijken en vond dat het tijd was voor een modje hier. Hoe jij dat wil verklaren maakt me niet zo veel uit,quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:27 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Er is altijd al een mod geweest, maar ze is onlangs gestopt, vandaar de vraag om een nieuwe. Geen dingen zoeken die er niet zijn.
Nee zeker niet, het zal 1+1 zijnquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Relax!
Ik had me voorgenomen bij jouw binnenkomst om niet te reageren, maar kan me niet meer inhouden:quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja, ik ben de euwige zeikert die alleen maar loopt te zeuren en te zeiken! Vandaar dat ik mensen in mijn dm heb die liever zien dat jij gaat maar niemand durft het te zeggen! Ik wel want ik ben niet bang voor jou of wie dan ook! Waarom zou ik ook?
[..]
Hou op, Yvonne kwam hier kijken en vond dat het tijd was voor een modje hier. Hoe jij dat wil verklaren maakt me niet zo veel uit,
Geen enkele reden voor.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja, ik ben de euwige zeikert die alleen maar loopt te zeuren en te zeiken! Vandaar dat ik mensen in mijn dm heb die liever zien dat jij gaat maar niemand durft het te zeggen! Ik wel want ik ben niet bang voor jou of wie dan ook! Waarom zou ik ook?
[..]
Hou op, Yvonne kwam hier kijken en vond dat het tijd was voor een modje hier. Hoe jij dat wil verklaren maakt me niet zo veel uit,
Geen blote billen!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:33 schreef mario390 het volgende:
2 katjes in deze apartment![]()
[ afbeelding ]
Waar is de liggende dame, Joop?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:33 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Plank voor je kop?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:33 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:33 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Samen met GB en jou een goed team.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind die Outpost wel een fijne toevoeging aan deze reeks. Hij zegt veel dingen die anderen niet zeggen.
Nee! Lyza heeft mijn ogen geopend, ik ben te keurig! Ik ga Mario als voorbeeld nemen de komende tijd.quote:
Neuh, ik hou niet op. Blijf vooral in je negativiteit hangen, idgaf (dit is geheimtaal voor I don't Give A Fuck).quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
Mrake nashn vorniplukazioquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind die Outpost wel een fijne toevoeging aan deze reeks. Hij zegt veel dingen die anderen niet zeggen.
En met jou natuurlijk. GB, jij en ik zijn als de drie musketeers.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Samen met GB en jou een goed team.
Zwijgen is zilver maar spreken is goud!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
op de schildkrotequote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:36 schreef D. het volgende:
[..]
Op de bruine ding
Klinkt vast fouter dan de bedoeling is
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee! Lyza heeft mijn ogen geopend, ik ben te keurig! Ik ga Mario Joop als voorbeeld nemen de komende tijd.
Ja dat is zekerquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar nu even nietquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hallo Android loopt 9 van de 10 keer voor op Apple
Luister nooit naar Lyza.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee! Lyza heeft mijn ogen geopend, ik ben te keurig! Ik ga Mario als voorbeeld nemen de komende tijd.
Mario.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb weer wat gemist kennelijk? Wie is Joop?
Dat vond ik ook, maar lelijk en duur.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Je moet wel een Apple Watch eigenlijk dan
De eeuwige tweedequote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb weer wat gemist kennelijk? Wie is Joop?
En al die DM's, maken de SC kapot.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, maar lelijk en duur.
Idd, maar dat zegt alleen maar dat er veel mensen zijn die jou liever zien gaan dan blijven, ben ik dan nu paria omdat dat tegen mij verteld word? Of besef je dat jouw manier ook niet heilig is?quote:
Maar niet altijd even vriendelijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze komt meestal redelijk verstandig over.
Paria is wel een hele mooie Freudiaanse versprekingquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd, maar dat zegt alleen maar dat er veel mensen zijn die jou liever zien gaan dan blijven, ben ik dan nu paria omdat dat tegen mij verteld word? Of besef je dat jouw manier ook niet heilig is?
Dat is wel weer zo, gelukkig gaat hij naar Amersfoortquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd, maar dat zegt alleen maar dat er veel mensen zijn die jou liever zien gaan dan blijven, ben ik dan nu paria omdat dat tegen mij verteld word? Of besef je dat jouw manier ook niet heilig is?
Dat lijkt maar zoquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze komt meestal redelijk verstandig over.
Ik ben heilig.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Pappa.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Paria is wel een hele mooie Freudiaanse verspreking
Als Lyza onvriendelijk is, heeft ze daar een goede reden voor. En anders heeft ze gewoon een kutdag.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar niet altijd even vriendelijk.
Nee mannenmodel man3 gelijk een feministen rel zowatquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft ook twee Britse tankers gekaapt.
Tis gewoon een lilluk ding.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee mannenmodel man3 gelijk een feministen rel zowat
Rekkie zit in me kliekjuhquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Als Lyza onvriendelijk is, heeft ze daar een goede reden voor. En anders heeft ze gewoon een kutdag.
Maar nu moet je eerst een app openen? of hoe werkt datquote:
Ik zit niet in negativiteit, jij en andere hier hebben me juist er uit gerukt, ik weet weer hoe slechte mensen (in mijn ogen) naar kunnen zijn naar onze mede mens. Bedankt voor de wake up call.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:36 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Neuh, ik hou niet op. Blijf vooral in je negativiteit hangen, idgaf (dit is geheimtaal voor I don't Give A Fuck).
Morgen zwarte sandalen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Komt die Zwarte kleding weer van pas
Heeft z'n bong zoveel brandstof nodig?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft ook twee Britse tankers gekaapt.
Dubbelklik op de homeknop en dan opent hij meteen de Apple Pay.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Maar nu moet je eerst een app openen? of hoe werkt dat
Beetje water is voldoende.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft z'n bong zoveel brandstof nodig?
Je moet wel naar het hippe gedeelte van Nederland eh?quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, lekker bratwurstchen van me, je was 2e
Ja dan zou ik het heel misschien wel overwegen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:43 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ze wellicht ooit wel met een mooi model komen
Oh shortkutquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dubbelklik op de homeknop en dan opent hij meteen de Apple Pay.
Ik spreek de taal niet eens.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je moet wel naar het hippe gedeelte van Nederland eh?
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:44 schreef mario390 het volgende:
[..]in 2 topics was ik 1 ik was 1 ik was 1 ik was 1
Dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dan zou ik het heel misschien wel overwegen.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:44 schreef mario390 het volgende:
[..]in 2 topics was ik 1 ik was 1 ik was 1 ik was 1
Ik met mijn eikelafdruk.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Handig ik doe alles met vingerafdruk tegenwoordig
Award jaquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wist je dat je mijn favoriete user bent?
Altijd fijn voor Bellingcat.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is keihandig!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Paria of paranoia bedoel je.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Paria is wel een hele mooie Freudiaanse verspreking
Je liegt darlingquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wist je dat je mijn favoriete user bent?
Je bent wel aardig para, het gaat nergens over waar je mee zit altijdquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Paria of paranoia bedoel je.
Daar zat niks Freudiaans in. Ik kies mijn woorden vaak zorgvuldig. Ok een foutje her en der kan iedereen gebeuren.
Nee, ik heb net Johnny Cash opgezet.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rekkie! Doe rustig! Luister anders even naar een YT-je van Nick en Simon.
Klef gedoe hierquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:47 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je liegt darlingMaar ik hou ook van jou hoor
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Paria of paranoia bedoel je.
Daar zat niks Freudiaans in. Ik kies mijn woorden vaak zorgvuldig. Ok een foutje her en der kan iedereen gebeuren.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Man3, wat een kliekje!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:47 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
hamhamquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zit je te eten? Schwinkwalder Schnutzgebäck?
Ik mag door een bliksemschicht getroffen worden als ik zou liegenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:47 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je hebt toch op Lyza gestemd?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik mag door een bliksemschicht getroffen worden als ik zou liegen
Doe een kaap!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Tijd voor een vaste OP zou ik zeggen.
de topic hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zit je te eten? Schwinkwalder Schnutzgebäck?
30 cm.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:50 schreef Ghostbuster het volgende:
De grootste lul award word nog lastig dit jaar
Het schijnt te gaan onweren morgen, ik zou maar binnenblijvenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik mag door een bliksemschicht getroffen worden als ik zou liegen
Alleen voor Amersfoort toch?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Morgen code(niet voor Amsterdam, maar dat doet er niet toe)
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je ziet Mario Joop over het hoofd?
Gewoon grappig politiek jij had echt de raarste nominatiesquote:
Hij slaapt al, je wordt niet overhoop gescholden.quote:
True.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gewoon grappig politiek jij had echt de raarste nominaties
Ja die komt wiv wanneerquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb uiteraard geen kans maar waar is die verkiezing?
Over een paar maanden pas weer en natuurlijk maak jij wel kans.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb uiteraard geen kans maar waar is die verkiezing?
Dat dachten anderen ook. Ik neem het risico niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij slaapt al, je wordt niet overhoop gescholden.
Genoeg negatieve nominatiesquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over een paar maanden pas weer en natuurlijk maak jij wel kans.
Die zijn doorgaans nogal lelijk?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee grapje ze is wel knap voor een Oostenrijkse
okequote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee grapje ze is wel knap voor een Oostenrijkse
En hier? ik had wel op regen gegokt qua sproeischemaquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n beetje het hele land behalve de Randstad.
In Haastrecht kan er behoorlijk wat vallen!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En hier? ik had wel op regen gegokt qua sproeischema
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:56 schreef Recce het volgende:
[..]
In Haastrecht kan er behoorlijk wat vallen!
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
toch als je conjos niet gejankt hadden staat ze nu nog
Steek die OP in je reet en ga erop zitten.quote:
Rust never sleeps.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan kun je inderdaad beter hier blijven posten.
Ik had 'm aangepast naar de wensen van iedereen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
toch als je conjos niet gejankt hadden staat ze nu nog
Gast ik stel een normale vraag!quote:
Gisteren was je het met mij eens en nu praat je ineens weer met je matties mee? WTF is dat?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Weer buitengeslotenmaar dat is van Fok of zo niet persé van hier
BS en dat weet iedereen, ik vraag waar die verkiezing is, niet of ik kans heb. Dat laatste kan ik zelf ook wel invullen, 0,0%quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over een paar maanden pas weer en natuurlijk maak jij wel kans.
Ik heb helemaal geen wensen, wat lul je nou?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had 'm aangepast naar de wensen van iedereen.
Ook niet de wens om dingen te doen?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen wensen, wat lul je nou?
ik heb van je nix gewenst ik was tevredenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had 'm aangepast naar de wensen van iedereen.
Dat was dan ook duidelijk te zien aan mijn aangepaste OP.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jezelf belangrijker achten dan je bent.quote:
Je wilde eruit!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Achtenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jezelf belangrijker achten dan je bent.
En nix heb je gekregen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb van je nix gewenst ik was tevreden
Het zit je nogal hoog.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Trusten alles wat Mo beweert is gelogen
Trusten Possie, maar maak je hier niet zo druk,, Tijden kom je hier niet buurten en opeens doe je of het van jou is ..quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:06 schreef Outpost76 het volgende:
Duidelijk modje nodig hier maar maak jullie niet druk, ik ga slapen dus van mij hebben jullie voorlopig geen las meer.![]()
![]()
Possie heeft een shrink nodig, wij redden dat hier niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Trusten Possie, maar maak je hier niet zo druk,, Tijden kom je hier niet buurten en opeens doe je of het van jou is ..
Slapen gaan is beter voor nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |