Dat stelt me gerustquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:05 schreef D. het volgende:
[..]
Het is een complot
Ik sta aan jouw kant hoor
Waarom?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:07 schreef Outpost76 het volgende:
Vele zijn het ook met mij eens en dan krijg ik alleen maar meer voer om me te verzetten tegen de huidige gevestigde orde....
Te moeilijk voor je natuurlijkquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Eva kan mij gestolen worden, quasi intelligent gelul.
Relaxed. Het valt best wel mee.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:07 schreef Outpost76 het volgende:
Vele zijn het ook met mij eens en dan krijg ik alleen maar meer voer om me te verzetten tegen de huidige gevestigde orde....
Jazeker, ik kan dat niet bevatten.quote:
namen en rugnummers pleasequote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:07 schreef Outpost76 het volgende:
Ik wil ook graag tweede worden.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:09 schreef mario390 het volgende:
waarom doet je altijd om middernacht zo snell?
ik snap dat helemal niet
wat will je gewinnen?
quote:
En Vele Anderen?quote:
quote:Laat het me iig maar even weten zodra je in de trein zit en vertrokken bent.....
Ach fuck GB, waar is mijn vriendinnetje?quote:
Goedenacht Amph!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:13 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ben helemaal naar de kloten, mooie tijd om af te sluiten, slaap lekker !
Trusten Amphorapotje.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:13 schreef Amphorapotje het volgende:
Pit ze.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:13 schreef Amphorapotje het volgende:
2Pac.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:14 schreef mario390 het volgende:
somige idioten zeggen 1969 was geen Maan-Landing en Elvis is niet dood![]()
Trusten Eend!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Trusten Amphorapotje.
Ik denk dat ik ook maar ga.
Er is optie 3 die jij niet beseft, Fok! grijpt in. En dat gaat in mijn ogen binnen kort gebeuren.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry dat we niet meer zo leuk zijn, maar dan katje drie dingen doen, of je past je aan aan de sc en doet gezellig, of je blijft je ergeren, of je blijft hier weg.
Het is echt zo simpel.
Simpel, men is in deze chat in mijn ogen te veel bezig met een vast kliekje en er is bijna geen manier om er tussen te komen voor anderen, dat is niet waar Fok! voor staat. Daarom Yvonne en ze was het duidelijk met mij eens, anders zegt ze niet dat hier een modje moet komen.quote:
G'night!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:13 schreef Amphorapotje het volgende:
Truste Amph!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:13 schreef Amphorapotje het volgende:
Die zit tussen Van Morrison en Elvis op een strand.quote:
Jij ook Deisyyquote:
Elvis speelde mee in Home Alone.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:14 schreef mario390 het volgende:
somige idioten zeggen 1969 was geen Maan-Landing en Elvis is niet dood![]()
de rat ,...quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Elvis speelde mee in Home Alone.
[ afbeelding ]
Flikker toch op gast, De Dees is duidelijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er is optie 3 die jij niet beseft, Fok! grijpt in. En dat gaat in mijn ogen binnen kort gebeuren.
[..]
Simpel, men is in deze chat in mijn ogen te veel bezig met een vast kliekje en er is bijna geen manier om er tussen te komen voor anderen, dat is niet waar Fok! voor staat. Daarom Yvonne en ze was het duidelijk met mij eens, anders zegt ze niet dat hier een modje moet komen.
Je beseft zelf toch wel dat als Yvonne een modje vraagt voor dit topic dat het hier mbt fok! niet goed gaat?
Het gaat hier immers niet om jou of mij maar om de Fok! reglementen.
Dit sub forum tot op heden nog niet!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een logica ieder subforum heeft een Mod
waar dann?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Elvis speelde mee in Home Alone.
[ afbeelding ]
Laat maar gaanquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een logica ieder subforum heeft een Mod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |