Gek toch?quote:
Ik duw er op losquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:32 schreef Deisyy het volgende:
D. duwt gewoon elke keer die OP door je strot!
Aaaawwwhhhhhquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Kolere Mario je staat naast mij lul, wat wil je dan nog meer
Ik vind het prima !quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar mijn moeder kan wel nu alle koren zien in 4K beeldkwaliteit
Is ze er ook blij mee?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Je moeder?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Armpies in de lucht voor het raam gezet
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Dat scheelt een slok op een borrel
That reminds me...
Tijd om dat kliekje eens te doorbreken!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe geen moeite ik snap het na een jaar nog steeds niet.
Ja die wilt alles high techquote:
Zie TTquote:
Ja toen die het eindelijk deed heb ik haar verplicht laten juichenquote:
Het is al 10x uitgelegd man, ei.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tijd om dat kliekje eens te doorbreken!
Niemand hier is meer of minder dan een ander dus als andere denken dat ze met een kliekje oid door middel van geheime taal zelfsHoe sneu kan je zijn... (maar goed das een ander onderwerp) de overhand te kunnen houden over een sc die voor iedereen is zijn ze bij mij aan het verkeerde adres.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niemand hier is meer of minder dan een ander dus als andere denken dat ze met een kliekje oid door middel van geheime taal zelfsHoe sneu kan je zijn... (maar goed das een ander onderwerp) de overhand te kunnen houden over een sc die voor iedereen is zijn ze bij mij aan het verkeerde adres.
Nou ik voel mij wel een elite hier hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
whut? zijn er kliekjes?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom heb je ava's weggehaald?quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:36 schreef D. het volgende:
[..]
Zie TT
Wilde het in het vorige topic posten, maar dat zat ineens dicht, dus heb ik het zo maar opgelost
Bloed aan de bruine ster?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:36 schreef D. het volgende:
Ojaaaa, bijna vergeten
Mijn ontmaagding viel tegen
eej dat mag je niezegguh he volgens de policyquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik voel mij wel een elite hier hoor
Mooi toch, vooral op die leeftijd, wel een klusje voor jou natuurlijkquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja die wilt alles high techmaar halve huis moest verbouwd worden met kabels
Ja........quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:38 schreef Amphorapotje het volgende:
man=man, man2=man man, man3= man man man
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja toen die het eindelijk deed heb ik haar verplicht laten juichen
Ik heb niets weggehaald, ik heb gewoon de oude weer gepostquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom heb je ava's weggehaald?
ben je alweer ontmaagd? ik ga er niet nog een TT aan wijden hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:36 schreef D. het volgende:
Ojaaaa, bijna vergeten
Nee3.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leg jij het dan nog eens voor de 11e keer uit kanjer!
Zit je daar nu nog mee?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:36 schreef D. het volgende:
Ojaaaa, bijna vergeten
Zie post #43 !!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leg jij het dan nog eens voor de 11e keer uit kanjer!
Ze had van mijn neefjes een nieuwe Tv gehad, en ze is nu vaker alleen s'avonds dus kan ze mooi naar een groot beeld loerenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi toch, vooral op die leeftijd, wel een klusje voor jou natuurlijk
Op Netflix? of op Love Nature 4K?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Full of surprises!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:37 schreef D. het volgende:
[..]
Altijd weer verrassend wat jij standby hebt staan
Ach ja dat is vaak bij een ontmaagding. Niet meteen opgeven!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, zo erg was het ook weer niet, maar het viel wel een beetje tegen
quote:
Ja !quote:
Gaan we nou weer beginnen?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom heb je ava's weggehaald?
Ow, ik ga me even inlezenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
eej dat mag je niezegguh he volgens de policy
Ik ga dooooorrrr !quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach ja dat is vaak bij een ontmaagding. Niet meteen opgeven!
Nee hoor, morgen gewoon weer verderquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach ja dat is vaak bij een ontmaagding. Niet meteen opgeven!
Konijnenbekkie?quote:
Fijn voor haar! Ik vind dat jij altijd zo lief over jou moedertje praat.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze had van mijn neefjes een nieuwe Tv gehad, en ze is nu vaker alleen s'avonds dus kan ze mooi naar een groot beeld loeren
Keep on whispering in my earquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:42 schreef D. het volgende:
[..]
That's what I like about....
Ow, weer een liedje
* Amphorapotje kijkt naar beneequote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Rare naam of wah? is het een Arabier?
man48903499quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, weer een liedje
Duidelijk, mag ik dan wel vragen waarom jij zo een afkeer hebt tegen mij? Keer op keer wijs je me af of reageer je alsof je me kent en daarom mij afkeurt...quote:
Ja ik heb een geinige moeder ookquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn voor haar! Ik vind dat jij altijd zo lief over jou moedertje praat.
Die vrouw ziet af bij 't leven met GBquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn voor haar! Ik vind dat jij altijd zo lief over jou moedertje praat.
Ik heb het toch duidelijk uitgelegd?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Duidelijk, mag ik dan wel vragen waarom jij zo een afkeer hebt tegen mij? Keer op keer wijs je me af of reageer je alsof je me kent en daarom mij afkeurt...
Ik vraag me af waarom? Ik heb jou toch nooit wat misdaan?
nee de hello africa zangerquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Rare naam of wah? is het een Arabier?
Nee maar dat hoeft bij Lyza nietquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Duidelijk, mag ik dan wel vragen waarom jij zo een afkeer hebt tegen mij? Keer op keer wijs je me af of reageer je alsof je me kent en daarom mij afkeurt...
De laatste 6 zijn weg.quote:
You keep me warm at night!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, weer een liedje
loving you?quote:
Je neemt 't allemaal veel te serieus. Ik heb geen afkeer tegen je.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is allles?quote:
4uquote:
Schijn bedriegt dusquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die vrouw ziet af bij 't leven met GB
Whahaha.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is allles?
Waarom doen andere daar dan zo moeilijk over?
Waarom mij zo gek maken met wij vertellen het je niet?
Jij was duidelijk idd, dank voor dat!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:43 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb het toch duidelijk uitgelegd?
Was een passende uitleg toch, voor mijn doen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Whahaha.![]()
Ehm, jij doet er moeilijk over
Geen speld tussen te krijgenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:47 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Was een passende uitleg toch, voor mijn doen.
Ow, ik dacht dat ik het daarmee vertelt hadquote:
Goffer, das wel heel krapquote:
Hier is iedereen baas.quote:
Naar een concert van Jan Smit waarschijnlijkquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Scrut is weer met de lover zon vertrokken
Ook ik ?quote:
Ik ga me pas zorgen maken als hij naar Vader Ambraham is geweestquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Naar een concert van Jan Smit waarschijnlijk
Die kan je tekenen.quote:
Doe dan eens wat aardiger ipv je normale bitch houding, ik heb jou nog nooit wat aangedaan dus hoef je ook geen bitch te zijn tegen mij.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je neemt 't allemaal veel te serieus. Ik heb geen afkeer tegen je.
Zie post 248 uit het vorige topic.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is allles?
Waarom doen andere daar dan zo moeilijk over?
Waarom mij zo gek maken met wij vertellen het je niet?
Stop...please... stopquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doe dan eens wat aardiger ipv je normale bitch houding, ik heb jou nog nooit wat aangedaan dus hoef je ook geen bitch te zijn tegen mij.
Zijn zat vrouwen die als bitch geboren worden hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doe dan eens wat aardiger ipv je normale bitch houding, ik heb jou nog nooit wat aangedaan dus hoef je ook geen bitch te zijn tegen mij.
Als 't nodig is, ben ik haske aardig.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik had je allang verteld wat man3 betekendequote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij was duidelijk idd, dank voor dat!
Ik doe er niet moeilijk over, ik wil gewoon openheid en eerlijkheid.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Whahaha.![]()
Ehm, jij doet er moeilijk over
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik doe er niet moeilijk over, ik wil gewoon openheid en eerlijkheid.
Oooooow, je Alie ontmaagdingquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat ik het daarmee vertelt had
Mijn AliExpress pakje kwam vandaag binnen, en de kwaliteit was ietsje minder dan op gehoopt, maar gezien de prijs mag ik niet klagen
Ik sta nergens meer van te kijkenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga me pas zorgen maken als hij naar Vader Ambraham is geweest
En zat mannen die dat fijn vindenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zijn zat vrouwen die als bitch geboren worden hoor
Neeh Osram denk ik.quote:
Ik wist wel dat ik geen man ben.quote:
Je wist dat je bent?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik geen man ben.
Tomato tomato!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik krijg jeuk bij het woord baas
Maar Lyza als chef is prima hoor
Ja ik zoek altijd zachtaardig en het is altijd een bitch in the endquote:
Dat moet welquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:55 schreef Amphorapotje het volgende:
Yinek zegt: ik zie veel kliekjes ! Zit ze ook op Fok!
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Want ik maak mezelf belachelijk ofzo?
Maar ik dans dus besta.quote:
Geeft niets, hoe gaat het met het plassen?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik geen man ben.
Je was 2equote:
Komt allemaal door die kut-OP.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:55 schreef Amphorapotje het volgende:
Yinek zegt: ik zie veel kliekjes ! Zit ze ook op Fok!
Als het nodig is misschien maar ik vind je tot nu toe een bitch.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Als 't nodig is, ben ik haske aardig.
Niet in die woorden dat ik het begreep.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had je allang verteld wat man3 betekende
Met zeiken heeft ie geen probleemquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geeft niets, hoe gaat het met het plassen?
Kan dit niet in DM?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Scrut into the palingsound vind ik ook al een beetje raar heurquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga me pas zorgen maken als hij naar Vader Ambraham is geweest
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde er net over beginnenquote:
[R&P-modus]quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik zoek altijd zachtaardig en het is altijd een bitch in the end
Dat magquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:57 schreef Outpost76 het volgende:
Als het nodig is misschien maar ik vind je tot nu toe een bitch.
okquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als het nodig is misschien maar ik vind je tot nu toe een bitch.
[..]
Niet in die woorden dat ik het begreep.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:57 schreef mario390 het volgende:
je komt niet drop hoe bij RTL NR 1 Hits uit 40 Jaren is
Alsjeblieft, doe niet zo moeilijk en post gewoon mee.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het jezelf belachelijk maken als je op komt voor kennis en je rechten?
want je wil ook echt weten wat man3 betekentquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het jezelf belachelijk maken als je op komt voor kennis en je rechten?
Als de Dees iets zegt dan is het zo.quote:
Dank!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
*Jinek.
Ik kon me 3x inhouden maar het lukt niet langer.
Sorryquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
*Jinek.
Dank!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als de Dees iets zegt dan is het zo.
ah vandaar sleepy eyes bij moi...trusten allquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Middernacht geweest, dan krijg je dat.
Deis je plaat blijft hangenquote:
Shit, trusten Charm !quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
ah vandaar sleepy eyes bij moi...trusten all
quote:
Welterusten!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
Lul5quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
want je wil ook echt weten wat man3 betekent
Laters Deesquote:
quote:
Slaap lekker Charmian.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar wel sikkeneurig toch?quote:
Kzou nie durve niequote:
Ik wil heel graag gezellig mee posten maar ik merk dat er veel niet klopt en dan word ik snel pissed. Sorry daarvoor maar thats me...quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsjeblieft, doe niet zo moeilijk en post gewoon mee.
Jij ook al?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:05 schreef D. het volgende:
[..]
Het is een complot
Ik sta aan jouw kant hoor
quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
*Jinek.
Sorry dat we niet meer zo leuk zijn, maar dan katje drie dingen doen, of je past je aan aan de sc en doet gezellig, of je blijft je ergeren, of je blijft hier weg.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wil heel graag gezellig mee posten maar ik merk dat er veel niet klopt en dan word ik snel pissed. Sorry daarvoor maar thats me...
Ik kom hier al jaren en dat weten de meeste hier niet. Maar het is totaal niet meer de gezellige chat die ik ken van 2 jaar terug. En nee dat komt niet door mijn terugkomst.
Dat stelt me gerustquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:05 schreef D. het volgende:
[..]
Het is een complot
Ik sta aan jouw kant hoor
Waarom?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:07 schreef Outpost76 het volgende:
Vele zijn het ook met mij eens en dan krijg ik alleen maar meer voer om me te verzetten tegen de huidige gevestigde orde....
Te moeilijk voor je natuurlijkquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Eva kan mij gestolen worden, quasi intelligent gelul.
Relaxed. Het valt best wel mee.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:07 schreef Outpost76 het volgende:
Vele zijn het ook met mij eens en dan krijg ik alleen maar meer voer om me te verzetten tegen de huidige gevestigde orde....
Jazeker, ik kan dat niet bevatten.quote:
namen en rugnummers pleasequote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:07 schreef Outpost76 het volgende:
Ik wil ook graag tweede worden.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:09 schreef mario390 het volgende:
waarom doet je altijd om middernacht zo snell?
ik snap dat helemal niet
wat will je gewinnen?
quote:
En Vele Anderen?quote:
quote:Laat het me iig maar even weten zodra je in de trein zit en vertrokken bent.....
Ach fuck GB, waar is mijn vriendinnetje?quote:
Goedenacht Amph!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:13 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ben helemaal naar de kloten, mooie tijd om af te sluiten, slaap lekker !
Trusten Amphorapotje.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:13 schreef Amphorapotje het volgende:
Pit ze.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:13 schreef Amphorapotje het volgende:
2Pac.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:14 schreef mario390 het volgende:
somige idioten zeggen 1969 was geen Maan-Landing en Elvis is niet dood![]()
Trusten Eend!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Trusten Amphorapotje.
Ik denk dat ik ook maar ga.
Er is optie 3 die jij niet beseft, Fok! grijpt in. En dat gaat in mijn ogen binnen kort gebeuren.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry dat we niet meer zo leuk zijn, maar dan katje drie dingen doen, of je past je aan aan de sc en doet gezellig, of je blijft je ergeren, of je blijft hier weg.
Het is echt zo simpel.
Simpel, men is in deze chat in mijn ogen te veel bezig met een vast kliekje en er is bijna geen manier om er tussen te komen voor anderen, dat is niet waar Fok! voor staat. Daarom Yvonne en ze was het duidelijk met mij eens, anders zegt ze niet dat hier een modje moet komen.quote:
G'night!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:13 schreef Amphorapotje het volgende:
Truste Amph!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:13 schreef Amphorapotje het volgende:
Die zit tussen Van Morrison en Elvis op een strand.quote:
Jij ook Deisyyquote:
Elvis speelde mee in Home Alone.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:14 schreef mario390 het volgende:
somige idioten zeggen 1969 was geen Maan-Landing en Elvis is niet dood![]()
de rat ,...quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Elvis speelde mee in Home Alone.
[ afbeelding ]
Flikker toch op gast, De Dees is duidelijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er is optie 3 die jij niet beseft, Fok! grijpt in. En dat gaat in mijn ogen binnen kort gebeuren.
[..]
Simpel, men is in deze chat in mijn ogen te veel bezig met een vast kliekje en er is bijna geen manier om er tussen te komen voor anderen, dat is niet waar Fok! voor staat. Daarom Yvonne en ze was het duidelijk met mij eens, anders zegt ze niet dat hier een modje moet komen.
Je beseft zelf toch wel dat als Yvonne een modje vraagt voor dit topic dat het hier mbt fok! niet goed gaat?
Het gaat hier immers niet om jou of mij maar om de Fok! reglementen.
Dit sub forum tot op heden nog niet!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een logica ieder subforum heeft een Mod
waar dann?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Elvis speelde mee in Home Alone.
[ afbeelding ]
Laat maar gaanquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een logica ieder subforum heeft een Mod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |