Ring Ring Ring (Ha Ha Hey)quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:47 schreef Amphorapotje het volgende:
Neeeneeee D. dit was de OP![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je zit naast Tilly, die je anaal gaat onderzoeken, terwijl Soury net je fles af pakte.
Kan dat niet in het topic van Mario?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:47 schreef D. het volgende:
I got an answering machine that can talk to you
De La Soul!!!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ring Ring Ring (Ha Ha Hey)
De La Soul
Hey how ya doin'
Sorry ya can't get through
Why don't you leave your name
And your number
And I'll get back to you
Hey how are ya doin'
Sorry ya can't get through
But leave your name (uh)
And your number
And I'll get back to you
Once again it's another rap bandit
Fiending at I and I can't stand it
Wanna be down with the Day-Glo
Knocking on my door, saying, "a yo yo"
Knocking on my door, saying, "a yo yo"
"I got a funky new tune with a fly banjo"
I can't understand what the problem is
I find it hard enough dealing with my own biz
How'd they get my name and number
Then I stop to think and wonder
Bout a plan, yo man, I gotta step out town
You wanna call me up? Take my number down
It's 222-2222
I got an answering machine that can talk to you
It goes
Hey how…
Je bent altijd 2e.quote:
Misschien kan Tonja even een samenvatting doen.quote:
quote:
quote:
ow ja das waar....'ga je me conjop noemen? @mario390quote:
quote:
Ja ! Wrom?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow ja das waar....'ga je me conjop noemen? @:mario390
je will me gooienquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow ja das waar....'ga je me conjop noemen? @:mario390
quote:
nee ik doe niet aan dwergwerpenquote:
ik ben zeker een kop groter dan Prisha denk ik welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
quote:
Bij wijze van spreken, ben een nette vent.quote:
ooh.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken, ben een nette vent.
Dat zegt iedere nette ventquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ken de uitdrukking.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rot op met die pica'squote:
Ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hey, je bent een uurtje te vroeg...
1.70 danquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik ben zeker een kop groter dan Prisha denk ik wel
Straks zit heel zn scherm weer vol en weet ie niet waar het over gaat.quote:
laten we nu niet gaan overdrijven hequote:
Ja fijn dat wij die eer krijgenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moet je even wat extra posts maken om in de top te eindigen?
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag, maar moet ie ons daarbij betrekken?
haha jij zei trekkenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag, maar moet ie ons daarbij betrekken?
Kappuh nou !quote:
Nope !quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]ik ben niet de enige die dat opvalt dus!
Daar hoef ik niet veel voor te doenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moet je even wat extra posts maken om in de top te eindigen?
ik ga je muti bellen hoorquote:
Ik word niet goed van die onsmakelijke konten. Denk elke keer aan een varkensbil.quote:
Ik schrok al.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik voel iets opkomen
Oja, een liedje bedoelde ik![]()
Liever een varkenskop?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:00 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik word niet goed van die onsmakelijke konten. Denk elke keer aan een varkensbil.
Waar ze ham van maken.
Zeg Joop, je weet dat we dat hier niet kunnen ontvangen he?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:00 schreef mario390 het volgende:
op oostenrijkse tv stallone nacht
Cliffhanger ,dann weer Rambo
Jij bent toch geen billenman?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik voel iets opkomen
Oja, een liedje bedoelde ik![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:00 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik word niet goed van die onsmakelijke konten. Denk elke keer aan een varkensbil.
Waar ze ham van maken.
quote:
Duidelijk maar wel de enige rede waarom je hier post. Naast posten van nutteloze post heb je als modje nog nooit wat bijgedragen....quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet veel voor te doen
Toe maar, toe maar. Grote bek heb je wel.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Duidelijk maar wel de enige rede waarom je hier post. Naast posten van nutteloze post heb je als modje nog nooit wat bijgedragen....
dat is dezequote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:00 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Waar ze ham van maken.
Voor zo'n klein ventje.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toe maar, toe maar. Grote bek heb je wel.
Hou toch eens op man. Wan gezeik toch.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Duidelijk maar wel de enige rede waarom je hier post. Naast posten van nutteloze post heb je als modje nog nooit wat bijgedragen....
Oeh, maar ik wel, een mooi strak kontje... Damn! 10x beter dan een paar tetten die hangen als ze haar bh uit doet.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:04 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hou toch eens op man. Wan gezeik toch.
Lijkt wel of iedereen elkaar aansteekt. Of opfokt.
Scrollen.
Ik heb geen grote bek, ik zeg de waarheid.Als jij dat niet hebben kan is dat aan jou.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toe maar, toe maar. Grote bek heb je wel.
Ik denk dat het vrij weinig nut heeft. Maar je poging was schattig.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb geen grote bek, ik zeg de waarheid.Als jij dat niet hebben kan is dat aan jou.
Nog twee keer herhalen aub !quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Stop nou met die plaatjes hier Mario.. Daar zitten ze niet op te wachten ..
Gambler !quote:
Laat het even doordringen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet zo erg zo veel hoe 10 bier maar 10 bier is in en dag weg
Mijn poging? Ik heb altijd leuk en goed met jou gesproken. Voel je je nou ineens aangevallen ofzo?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk dat het vrij weinig nut heeft. Maar je poging was schattig.
Lees je eigen post nog eens. Mag hoor, geen probleem maar laten we het gezellig houden.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn poging? Ik heb altijd leuk en goed met jou gesproken. Voel je je nou ineens aangevallen ofzo?
Zo ja, dat was niet mijn bedoeling. Sorry
Ik keek een een tijdje geleden een interview terug waarin ie werd afgebrand tot op het bot, en toen werd toch ff pissig, geniaal.quote:
Werd de vader pissig?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik keek een een tijdje geleden een interview terug waarin ie werd afgebrand tot op het bot, en toen werd toch ff pissig, geniaal.
Beetje respect moet je afdwingenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik keek een een tijdje geleden een interview terug waarin ie werd afgebrand tot op het bot, en toen werd toch ff pissig, geniaal.
Een tijdje geleden, zeg je, dat was in 1978!quote:
Die moet ik nog zien haha. S1 en S2 waren sowieso goed, S3 staat sinds vandaag online.quote:
Hij rookt er nog eentjequote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een tijdje geleden, zeg je, dat was in 1978!
Ik ook !quote:
Ik ben van dat laatste voorstander, dat voorop. Ik snap alleen niet waarom je mij geen antwoord geeft en mij beschuldigd alsof ik iets fout doe. Ik vraag je gewoon wat.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lees je eigen post nog eens. Mag hoor, geen probleem maar laten we het gezellig houden.
Nooit gezien, maar wel veel positiefs over gehoord.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die moet ik nog zien haha. S1 en S2 waren sowieso goed, S3 staat sinds vandaag online.
Gewoon negeren maarquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben van dat laatste voorstander, dat voorop. Ik snap alleen niet waarom je mij geen antwoord geeft en mij beschuldigd alsof ik iets fout doe. Ik vraag je gewoon wat.
Waarom?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:12 schreef mario390 het volgende:
deze Matthias Reim heeft zoveel wegen deze hit zoveel platjes verkopt
Ja joh, maar die Belg is geweldig op dreef.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een tijdje geleden, zeg je, dat was in 1978!
Ik kan je de serie aanraden.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nooit gezien, maar wel veel positiefs over gehoord.
Spaar jij ook platjes?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:12 schreef mario390 het volgende:
Ja, in de Hof van....quote:
Nee oeverloos gelul en weer een post, echt totaal zinloosquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Duidelijk ja want met hem praten blijkt duidelijk niet een optie... Helaas...
quote:
Jij hebt ?quote:
platjes wil je liever niet kopen, maar plaatjes welquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:12 schreef mario390 het volgende:
Hi hi, ik kon het niet laten.quote:
Wel humorquote:
Ik kan niet zo goed tegen flikkerende UI's, anders had ik 'm wel gebruikt.quote:
quote:
Ik kan nu heel gevat antwoorden...quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan het plaatje te zien valt dat wel mee
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Laat de humor hier maar weer snel terugkeren.
zou niezo best zijnquote:
Niets mis meequote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen flikkerende UI's, anders had ik 'm wel gebruikt.
Ja, dit klinkt fout
...iemand erover struikelt?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:17 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ga mijn potje even weghalen, voor het geval dat.....
Beetje jammer dit soort reactiesquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan nu heel gevat antwoorden...
Maar dat doe ik hier maar niet
quote:
Hele Oostenrijk toer?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:18 schreef mario390 het volgende:
ik denk Bon Jovi spelen nu in Klagenfurt het laatste lied
in vind hadde hij stemuitsetzer
Is toch niet zo moeilijk?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk posten wat ik allemaal dacht
Janken en klagen.quote:
quote:
Als zijn reacties nou nog nut hadden of terecht waren maar zelfs dat niet...quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee oeverloos gelul en weer een post, echt totaal zinloos
Man3quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als zijn reacties nou nog nut hadden of terecht waren maar zelfs dat niet...
Zo jammer want ik heb hele leuke gesprekken gehad met hem maar ik weet niet waar zijn hoofd is tegenwoordig....
Op mijn rompquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo jammer want ik heb hele leuke gesprekken gehad met hem maar ik weet niet waar zijn hoofd is tegenwoordig....
Damn als ik dat kon... Dan zat heul het topic voor 3 maanden vol...quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk posten wat ik allemaal dacht
Omdat ik die stad kenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom daar gaan over 30 000 binnen in stadion
Manmanman.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Man 4, man6, man 2 man5,
Leuk wat is dit voor code?
Wij hebben Prisha nog niet gespot.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Heeft @:Prisha Frank nog gespot trouwens?
Ik mis ook het één en anderquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:22 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:
Ik denk dat je je minder moet laten leiden door haat posts van een ander.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doe geen moeite ik snap het na een jaar nog steeds niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Man 4, man6, man 2 man5,
Leuk wat is dit voor code?
als je al een jaar aan het nadenken bent is het een goed idee de hoop op te gevenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe geen moeite ik snap het na een jaar nog steeds niet.
Conjo jij johquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:25 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik zet Yinek nog even aan, dankzij Mario, ik kijk altijd de 2e uitzending.
Niet spotten met mijn jeugd muziek.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:22 schreef mario390 het volgende:
de Goombay Dance Band
kann ook de Boomgay Dance Band![]()
kann toch ik niks vor hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:25 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik zet Yinek nog even aan, dankzij Mario, ik kijk altijd de 2e uitzending.
Fixedquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:25 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik zet Yinek nog even aan, dankzij Mario Joop, ik kijk altijd de 2e uitzending.
jaquote:
Dat is toch een liedje?quote:
weet je dat het duitse zijnquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet spotten met mijn jeugd muziek.
Ik dacht Duitsers.quote:
Gaten graven?quote:
I'll have what Joop's havingquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:27 schreef mario390 het volgende:
heeleneee op platz 10
AAAAATTTEEEEEEEMLOOOOOOOOOOSSS
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:27 schreef mario390 het volgende:
heeleneee op platz 10
AAAAATTTEEEEEEEMLOOOOOOOOOOSSS
om 05.00 uurquote:
Ik ben zo dom, ja ik weet het, ja ik ben een sukkel, leg aub uit wat die man codes betekenen mevrouw.quote:
Joanna?quote:
quote:
quote:
Je kent Rob Geus niet?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben zo dom, ja ik weet het, ja ik ben een sukkel, leg aub uit wat die man codes betekenen mevrouw.
ik denk het niet...het was druk zei ze dus ze kon waarschijnlijk alleen maar navelstarenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Jörg Knoch toch?quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik denk het niet...het was druk zei ze dus ze kon waarschijnlijk alleen maar navelstaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |