Ik vraag maar niet waarom er iemand 2 keer in staatquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:05 schreef Amphorapotje het volgende:
Nog 3 in de OP, en het gaat goed met de OCD.
Te traag.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:05 schreef Lyza666 het volgende:
Goddomme, ik had nog wel zo'n goede TT en OP.
Mijn ex speelt ook djembé, en bongo's en conga's, elke dag.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:01 schreef Lyza666 het volgende:
Bij een van mijn buren wordt een djembé cursus gegeven. In de tuin. Aan mensen zonder enig gevoel voor ritme
Hij dacht hetzelfde van jou en kaapte maar snelquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:05 schreef Lyza666 het volgende:
Wat? Ik bedoel je reageert met eenquote:
Hoi Ieniminimuisjequote:
Vrijdagavond, shoarmaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:07 schreef Recce het volgende:
Waarom hebben we het over een klein vrouwtjesschaap?
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
Soul denkt er 2 keer in te mogen staan.
Je vat het gewoon niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat? Ik bedoel je reageert met eenen daarna moet ik vragen wat er aan de hand is... Zeg gewoon wat je vind aub!
[..]
Hoi Ieniminimuisje
Welkom
549 mis ik nu.quote:
Omdat er teveel alcohol is gebruikt....quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:07 schreef Recce het volgende:
Waarom hebben we het over een klein vrouwtjesschaap?
nee, wiesda en wat een uberlelijke irritante kutUI heeft diequote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ja.
Boeken, ik verzamel ze voornamelijk en lees er ook wel eens eentje.
Thee, tja een dag zonder thee is een dag sjaggie. En idd het liefst uit een mok die je de hele week al gebruikt.
Uhm ja dus ook levend hout in de vorm van een boom, want bomenNatuur in het algemeen wel
En ik naai wel eens wat voornamelijk kleding. Als ik er zin in heb.
Owh en zo nu en dan pak ik wel eens een potlood en een kwastje vast en teken dan wel aquarel ik iets.
Een luizenleventje dus.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ja.
Thee, tja een dag zonder thee is een dag sjaggie. En idd het liefst uit een mok die je de hele week al gebruikt.
Uhm ja dus ook levend hout in de vorm van een boom, want bomenNatuur in het algemeen wel
Owh en zo nu en dan pak ik wel eens een potlood en een kwastje vast en teken dan wel aquarel ik iets.
Ik heb de OP een beetje aangepast.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:05 schreef Lyza666 het volgende:
Daar is men even sprakeloos vanquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ja.
Ben je inmiddels 40+?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
En voor de rest gewoon zo gek als een muis.
Ik werk ook nog 40 uurtjes in de week, maar dat boeit echt niemand wat behalve mijn baas.quote:
Maar boeken worden gemaakt van vermoorde bomen! Daar zit wel een tegenstrijdigheid.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ja.
Dat denk jij dus ook al.quote:
Voel je zo vrijquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb de OP een beetje aangepast.
Ken hem haar persoonlijk ook niet maar die komt al zo lang op fok als ik me kan heugen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee, wiesda en wat een uberlelijke irritante kutUI heeft die
Ik begin.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:11 schreef Amphorapotje het volgende:
Toch een mooie actie die OP van De Dees![]()
Wat een gezeik, allemaal even er een plasje over doen.
Ik wissel ook van UI, ik wil er ook twee keer inquote:
Het was niet eens vooropgezet.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik wissel ook van UI, ik wil er ook twee keer in
Moet je nagaan hoe het hier zal zijn..quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:12 schreef Recce het volgende:
Lol, wat temperaturen voor volgende week in de Bilt: woensdag 34 graden, donderdag 36 en vrijdag 37.De weermodellen zijn weer lekker aan het overdrijven. (hoop ik tenminste)
Welkom deze avond !quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh en ik werk op een lab, ik heb overal een oplossing voor![]()
Dan hoor je hier thuis.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
En voor de rest gewoon zo gek als een muis.
Hehequote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar niet goed.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ren gewoon weg!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee, wiesda en wat een uberlelijke irritante kutUI heeft die
Ienie komt hier al lang voordat jij hier kwam hoor.quote:
Nee ik was beëindigd. Scrut moest het....quote:
ja rot op met dat ding, sommige mensen kunnen daar echt last van hebbenquote:
Ik heb er net vanavond eentje uitgelezen op werk: the lost flowers of Alicia Hart. Was wel mooi.quote:
Damn, ik drink dan geen thee maar drink ook mijn koffie uit een mok die ik de hele week gebruik (soms nog langer) Ik dacht serieus dat ik de enige was.... Boeken lees ik graag, en bomen... Ik heb vol op bonsai boompjes op mn balkon.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ja.
zeg dat...en hij wordt steeds lelijkerquote:
Ga ik zo opzoeken. Ik lees momenteel Grand hotel Europa. Mooi ook.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb er net vanavond eentje uitgelezen op werk: the lost flowers of Alicia Hart. Was wel mooi.
Die OP slaat als een lul op een drumstel.quote:
Lees jij bomen?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Damn, ik drink dan geen thee maar drink ook mijn koffie uit een mok die ik de hele week gebruik (soms nog langer) Ik dacht serieus dat ik de enige was.... Boeken lees ik graag, en bomen... Ik heb vol op bonsai boompjes op mn balkon.
Nou ja, zegquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
zeg dat...en hij wordt steeds lelijker
quote:
Kliekjes, dit dat.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Godver Dees, wat is er mis met mijn OP?
Heb je tegenwoordig een hond?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh en bezet. Voordat ik aanbeden wordt.
ik wil dat echt nietquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:12 schreef Recce het volgende:
Lol, wat temperaturen voor volgende week in de Bilt: woensdag 34 graden, donderdag 36 en vrijdag 37.De weermodellen zijn weer lekker aan het overdrijven. (hoop ik tenminste)
Chufi op.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Godver Dees, wat is er mis met mijn OP?
Wie heeft de OP als eerste gemaakt?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben geloof ik de aanstichter van de discussie...
goeiequote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Godverdomme.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
En nu zitten wij met deze ellende.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie heeft de OP als eerste gemaakt?
Ik ben de aanstichter van deze ellende.
Vertel! Is het Scrut?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
weet waarom je vraagt he sasquote:
Dat weet niemand.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben geloof ik de aanstichter van de discussie...
Over alles wat los en vast zit, en dan gehusseld. En ondersteboven.quote:
#metooquote:
eerst nog ff de OP afkraken toch?quote:
Ok, Scrut, post die k*tquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:20 schreef sacha het volgende:
[..]
daar gaan we het gewoon niet over hebben
NEE, jij maakt een OP en de rest maakt er een ellende van.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie heeft de OP als eerste gemaakt?
Ik ben de aanstichter van deze ellende.
Het moet iig iemand zijn die met Lego speelt.quote:
Daar hebben we Haags voor.quote:
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
NEE, jij maakt een OP en de rest maakt er een ellende van.
Chufi!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar wie leest de OP van een sc dan ook?
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij deze ben je uit de OP gehaald.
Sommige hier willen niet de icons er in andere weer wel enz enz enz,quote:
Zo lost het zich van zelf weer OPquote:
Ja, ik ben schizo, ik wil mn potje erinquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sommige hier willen niet de icons er in andere weer wel enz enz enz,
Weet waar je in terecht bent gekomen, ze kunnen hier dingen moeilijker maken dan het is.
Dat is half de lol van deze sc, maffigheid.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sommige hier willen niet de icons er in andere weer wel enz enz enz,
Weet waar je in terecht bent gekomen, ze kunnen hier dingen moeilijker maken dan het is.
Ik weet niet eens hoe ik erin ben gekomen en erken dat ook niet.quote:
wat voor commissie nu weer dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Maar hij is ook van de commissie, dus dan moet je wel
Mag ik eens vragen, want ik snap het niet meer, wat is dan die ellende?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
NEE, jij maakt een OP en de rest maakt er een ellende van.
dat klinkt raarquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:25 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, ik ben schizo, ik wil mn potje erin
Ja, hou eens op. Ik doe serieus m'n best om het iedereen in de OP naar de zin te maken. Jij er ook maar uit dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is half de lol van deze sc, maffigheid.
Ik moet niets!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Maar hij is ook van de commissie, dus dan moet je wel
Dat heeft OP niet door.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
whut?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ken de details niet, dat weet de voorzitterdirecteurhoofdaandeelhouderchef
Die wil erin een ander wil eruit, het is geen vaste OP, sommigen denken van wel etc.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mag ik eens vragen, want ik snap het niet meer, wat is dan die ellende?
tudutudutudu tudu!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
10 kleine visjes zwommen naar de zee......
Storm.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ken de details niet, dat weet de voorzitterdirecteurhoofdaandeelhouderchef
yesquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, hou eens op. Ik doe serieus m'n best om het iedereen in de OP naar de zin te maken. Jij er ook maar uit dan?
Knap dat jij de humor er van in ziet!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
fijne commissie dan...de rare lui die ze hier toelatenquote:
Staat straks alleen chufi er nog inquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, hou eens op. Ik doe serieus m'n best om het iedereen in de OP naar de zin te maken. Jij er ook maar uit dan?
Ik wil er ook uit!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
owkeequote:
Lees mijn antwoord boven je.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Knap dat jij de humor er van in ziet!
Elleboog op tafel en verdubbelen.quote:
Het moet idd maar eens afgelopen zijn met dat gezeur en gezeik.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wil er ook uit!
Ik vind het een klote SC aan het worden........
Sta jij erin dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:28 schreef pullup het volgende:
Het is nu een beetje 10 kleine negertjes
Ik ben pas tevreden als ik de enige ben die over is gebleven
Ga je weg?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wil er ook uit!
ja ik ook, dat ik niet jijquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:28 schreef pullup het volgende:
Het is nu een beetje 10 kleine negertjes
Ik ben pas tevreden als ik de enige ben die over is gebleven
Doe er eens iets aan!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het moet idd maar eens afgelopen zijn met dat gezeur en gezeik.
Als 80-jarige ken je de kinderliedjes nog heel goed.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:29 schreef ieniminimuis het volgende:
10 kleine visjes zwommen in de zee
moeder zei maar ik ga niet mee
want in de zee zwemmen haaien en die bijten je
blub blub blub
Eerst welquote:
Dubbelstift !quote:
Ik ben deels ook 4.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als 80-jarige ken je de kinderliedjes nog heel goed.
Gaat hard zo.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wil er ook uit!
Pas op nou! Ik zet je er zo weer in.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:30 schreef Voxs het volgende:
Het is wel een manier om die mod af te dwingen. Gewoon idioot doen.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pas op nou! Ik zet je er zo weer in.
Wat moet ik dan doen?quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zeg ik nogmaals, haal al die ico's er uit en maak er een verhaaltje van over wie we hier zijn. Boeie wie er in zit. Serieus het kan me gestolen worden of ik in de OP sta van een topic. Ik ben hier niet voor mij, ik kom hier voor ons!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die wil erin een ander wil eruit, het is geen vaste OP, sommigen denken van wel etc.
we hebben interimquote:
Dit is niet R&P hè.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan zeg ik nogmaals, haal al die ico's er uit en maak er een verhaaltje van over wie we hier zijn. Boeie wie er in zit. Serieus het kan me gestolen worden of ik in de OP sta van een topic. Ik ben hier niet voor mij, ik kom hier voor ons!
Ja klinkt stom en omgekeerd, ja uiteraard kom ik hier voor mij maar ook voor ons. Iemand helpen of bijstaan met iets dat is mijn intentie iig. Niet voor een ego trip dat ik in de OP sta....
Jij vroeg iets, ik antwoord. Het boeit mij ook niets.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan zeg ik nogmaals, haal al die ico's er uit en maak er een verhaaltje van over wie we hier zijn. Boeie wie er in zit. Serieus het kan me gestolen worden of ik in de OP sta van een topic. Ik ben hier niet voor mij, ik kom hier voor ons!
Ja klinkt stom en omgekeerd, ja uiteraard kom ik hier voor mij maar ook voor ons. Iemand helpen of bijstaan met iets dat is mijn intentie iig. Niet voor een ego trip dat ik in de OP sta....
Plamuren.quote:
je kennie zien he wie je er uit gooitquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Het kan zijn dat ik zo hier en daar per ongeluk nog een paar users uit de OP geknikkerd heb, maar het is een heel gedoe met deleten.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Het kan zijn dat ik zo hier en daar per ongeluk nog een paar users uit de OP geknikkerd heb, maar het is een heel gedoe met deleten.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:32 schreef D. het volgende:
Waarom sta ik 2e?
Mario is 2e toch?
Ik ben graag 8e
Waarom sta ik 2e?
Mario is 2e toch?
Ik ben graag 8e
Waarom sta ik 2e?
Mario is 2e toch?
Ik ben graag 8e
Haal mij er ook maar uit. Het was leuk toen Deisyy hem maakte, maar nu is niet niets dan semi-lollig gezeur.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom sta ik 2e?
Mario is 2e toch?
Ik ben graag 8e
Vroeger konden we alles zeggen en zo. Tegenwoordig moet je op je woorden passen.quote:
ja maar wie gaat met die zweep dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon de zweep erover.
Iedereen in de pas. Huppa.
Daar doe je nu ook zelf aan mee.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Haal mij er ook maar uit. Het was leuk toen Deisyy hem maakte, maar nu is niet niets dan semi-lollig gezeur.
Dat is al zo vaak gezegd, hij begrijpt het niet.quote:
Oké, jij bent er nu ook uit.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja jongens, daar is ie eindelijk, 'vroegah'quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger konden we alles zeggen en zo. Tegenwoordig moet je op je woorden passen.
Ik ben er uit gesloopt ... das een duidelijk signaal.. Sas hebben ze er ook maar weggehaald...quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja jongens, daar is ie eindelijk, 'vroegah'
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:34 schreef sacha het volgende:
ik wil wel weer in de OP, ik ben er aan toe!
Tevergeefse moeite, niemand wil hier geholpen wordenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heeft dat er iets mee te maken?
Moet ik naar R&P als ik mensen evt wil helpen?
U bent abuisquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger konden we alles zeggen en zo. Tegenwoordig moet je op je woorden passen.
Jij snapt het! Het is weer hartstikke hip om in de OP te staan.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:34 schreef sacha het volgende:
Skip dan heul die OP dan zijn we dat gezijk ook meteen kwijt en kunnen we weer gezellie auwehoeren over... ja weet ik veul... Ajax ofzo?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jij vroeg iets, ik antwoord. Het boeit mij ook niets.
Ik weet niet eens hoe ik erin gekomen ben, welke idioot deed dat?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben er uit gesloopt ... das een duidelijk signaal.. Sas hebben ook maar weggehaald...
Arme Scrut!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:34 schreef sacha het volgende:
of over de OPquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Skip dan heul die OP dan zijn we dat gezijk ook meteen kwijt en kunnen we weer gezellie auwehoeren over... ja weet ik veul... Ajax ofzo?
De boel wordt hier overgenomen!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben er uit gesloopt ... das een duidelijk signaal.. Sas hebben ze er ook maar weggehaald...
Ik iig niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tevergeefse moeite, niemand wil hier geholpen worden
Scrut , de normaalste idioot hier blijkbaarquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ik erin gekomen ben, welke idioot deed dat?
Gezeik, ouwehoeren.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Skip dan heul die OP dan zijn we dat gezijk ook meteen kwijt en kunnen we weer gezellie auwehoeren over... ja weet ik veul... Ajax ofzo?
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij snapt het! Het is weer hartstikke hip om in de OP te staan.
Done!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:32 schreef Recce het volgende:
Ik wil graag twee keer in de OP! Zo val ik niet genoeg op.
Hoi!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij moet er ook nog in!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Keuzes maken mensen het is er in of er uit.
Je bent geen kat.
Zeg, zo praat je niet over een damequote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
good night Voxsquote:
Ik zou het niet pikken chufi.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben er uit gesloopt ... das een duidelijk signaal.. Sas hebben ze er ook maar weggehaald...
Ik weet niet of ik een blijvertje ben hoorquote:
Ja maar dat weet ik ook. krijgt die lul weer de credits.quote:
Ja, die heeft wel vaker van zulke waanideeën.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Scrut , de normaalste idioot hier blijkbaar
quote:
Geen probleem, ik zit hier dan ook niet omdat ik puur mensen wil helpen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tevergeefse moeite, niemand wil hier geholpen worden
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, die heeft wel vaker van zulke waanideeën.
Maakt allemaal niet uit.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een blijvertje ben hoor
De commissie in opstandquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
NO MEANS NO.quote:
Eenmaal eruit is eruitquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:34 schreef sacha het volgende:
Dat noemen ze seksquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:38 schreef tonja het volgende:
Mag ik er ook uit? En dan er weer in? Dat 15 keer graag.
Er staan mensen in die nog nooit gebleven zijnquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een blijvertje ben hoor
hoezo denk je dat mensen hier hulp nodig hebben? met oversteken of zo?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen probleem, ik zit hier dan ook niet omdat ik puur mensen wil helpen.
Mocht het voorkomen zeg ik geen nee maar in R&P heb ik geen zin.
Als ik dat wil ga ik daar wel heen.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:38 schreef tonja het volgende:
Nee dat zou je dan voortijdige zaadlozing noemenquote:
nobody cares mario...wil je in of uit de OP?quote:
D. zit bovenop Petzi in de OPquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee dat zou je dan voortijdige zaadlozing noemenAls je een jongetje bent. Als je een meisje bent gaat het gewoon over de OP
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee dat zou je dan voortijdige zaadlozing noemenAls je een jongetje bent. Als je een meisje bent gaat het gewoon over de OP
Als je wil ervaren hoe het is voor een man zijn daar evt andere dingen voor.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:38 schreef tonja het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Na de zaadlozing eruit.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
nobody cares mario...wil je in of uit de OP?
Op 2, toch?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik ga er van uit van niet. Maar mocht het nodig zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
hoezo denk je dat mensen hier hulp nodig hebben? met oversteken of zo?
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dan *krik* ik jouw Fokpunten wel opquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Van het ene naar het andere topic?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga er van uit van niet. Maar mocht het nodig zijn.
Help!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga er van uit van niet. Maar mocht het nodig zijn.
Done!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:38 schreef tonja het volgende:
Weet zij het ook?quote:
goffer wie is er nu weer uit?quote:
hou op conjopquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dan moet je er minstens 16 keer in.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik blijf er in, ik hou er van aandacht
pardon? ga je mij conjo noemen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |