Ik vraag maar niet waarom er iemand 2 keer in staatquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:05 schreef Amphorapotje het volgende:
Nog 3 in de OP, en het gaat goed met de OCD.
Te traag.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:05 schreef Lyza666 het volgende:
Goddomme, ik had nog wel zo'n goede TT en OP.
Mijn ex speelt ook djembé, en bongo's en conga's, elke dag.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:01 schreef Lyza666 het volgende:
Bij een van mijn buren wordt een djembé cursus gegeven. In de tuin. Aan mensen zonder enig gevoel voor ritme
Hij dacht hetzelfde van jou en kaapte maar snelquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:05 schreef Lyza666 het volgende:
Wat? Ik bedoel je reageert met eenquote:
Hoi Ieniminimuisjequote:
Vrijdagavond, shoarmaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:07 schreef Recce het volgende:
Waarom hebben we het over een klein vrouwtjesschaap?
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
Soul denkt er 2 keer in te mogen staan.
Je vat het gewoon niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat? Ik bedoel je reageert met eenen daarna moet ik vragen wat er aan de hand is... Zeg gewoon wat je vind aub!
[..]
Hoi Ieniminimuisje
Welkom
549 mis ik nu.quote:
Omdat er teveel alcohol is gebruikt....quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:07 schreef Recce het volgende:
Waarom hebben we het over een klein vrouwtjesschaap?
nee, wiesda en wat een uberlelijke irritante kutUI heeft diequote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ja.
Boeken, ik verzamel ze voornamelijk en lees er ook wel eens eentje.
Thee, tja een dag zonder thee is een dag sjaggie. En idd het liefst uit een mok die je de hele week al gebruikt.
Uhm ja dus ook levend hout in de vorm van een boom, want bomenNatuur in het algemeen wel
En ik naai wel eens wat voornamelijk kleding. Als ik er zin in heb.
Owh en zo nu en dan pak ik wel eens een potlood en een kwastje vast en teken dan wel aquarel ik iets.
Een luizenleventje dus.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ja.
Thee, tja een dag zonder thee is een dag sjaggie. En idd het liefst uit een mok die je de hele week al gebruikt.
Uhm ja dus ook levend hout in de vorm van een boom, want bomenNatuur in het algemeen wel
Owh en zo nu en dan pak ik wel eens een potlood en een kwastje vast en teken dan wel aquarel ik iets.
Ik heb de OP een beetje aangepast.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:05 schreef Lyza666 het volgende:
Daar is men even sprakeloos vanquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ja.
Ben je inmiddels 40+?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
En voor de rest gewoon zo gek als een muis.
Ik werk ook nog 40 uurtjes in de week, maar dat boeit echt niemand wat behalve mijn baas.quote:
Maar boeken worden gemaakt van vermoorde bomen! Daar zit wel een tegenstrijdigheid.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ja.
Dat denk jij dus ook al.quote:
Voel je zo vrijquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb de OP een beetje aangepast.
Ken hem haar persoonlijk ook niet maar die komt al zo lang op fok als ik me kan heugen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee, wiesda en wat een uberlelijke irritante kutUI heeft die
Ik begin.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:11 schreef Amphorapotje het volgende:
Toch een mooie actie die OP van De Dees![]()
Wat een gezeik, allemaal even er een plasje over doen.
Ik wissel ook van UI, ik wil er ook twee keer inquote:
Het was niet eens vooropgezet.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik wissel ook van UI, ik wil er ook twee keer in
Moet je nagaan hoe het hier zal zijn..quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:12 schreef Recce het volgende:
Lol, wat temperaturen voor volgende week in de Bilt: woensdag 34 graden, donderdag 36 en vrijdag 37.De weermodellen zijn weer lekker aan het overdrijven. (hoop ik tenminste)
Welkom deze avond !quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh en ik werk op een lab, ik heb overal een oplossing voor![]()
Dan hoor je hier thuis.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
En voor de rest gewoon zo gek als een muis.
Hehequote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar niet goed.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ren gewoon weg!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee, wiesda en wat een uberlelijke irritante kutUI heeft die
Ienie komt hier al lang voordat jij hier kwam hoor.quote:
Nee ik was beëindigd. Scrut moest het....quote:
ja rot op met dat ding, sommige mensen kunnen daar echt last van hebbenquote:
Ik heb er net vanavond eentje uitgelezen op werk: the lost flowers of Alicia Hart. Was wel mooi.quote:
Damn, ik drink dan geen thee maar drink ook mijn koffie uit een mok die ik de hele week gebruik (soms nog langer) Ik dacht serieus dat ik de enige was.... Boeken lees ik graag, en bomen... Ik heb vol op bonsai boompjes op mn balkon.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ja.
zeg dat...en hij wordt steeds lelijkerquote:
Ga ik zo opzoeken. Ik lees momenteel Grand hotel Europa. Mooi ook.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb er net vanavond eentje uitgelezen op werk: the lost flowers of Alicia Hart. Was wel mooi.
Die OP slaat als een lul op een drumstel.quote:
Lees jij bomen?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Damn, ik drink dan geen thee maar drink ook mijn koffie uit een mok die ik de hele week gebruik (soms nog langer) Ik dacht serieus dat ik de enige was.... Boeken lees ik graag, en bomen... Ik heb vol op bonsai boompjes op mn balkon.
Nou ja, zegquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
zeg dat...en hij wordt steeds lelijker
quote:
Kliekjes, dit dat.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Godver Dees, wat is er mis met mijn OP?
Heb je tegenwoordig een hond?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh en bezet. Voordat ik aanbeden wordt.
ik wil dat echt nietquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:12 schreef Recce het volgende:
Lol, wat temperaturen voor volgende week in de Bilt: woensdag 34 graden, donderdag 36 en vrijdag 37.De weermodellen zijn weer lekker aan het overdrijven. (hoop ik tenminste)
Chufi op.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Godver Dees, wat is er mis met mijn OP?
Wie heeft de OP als eerste gemaakt?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben geloof ik de aanstichter van de discussie...
goeiequote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Godverdomme.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
En nu zitten wij met deze ellende.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie heeft de OP als eerste gemaakt?
Ik ben de aanstichter van deze ellende.
Vertel! Is het Scrut?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |