Waarom sta ik er niet bijquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jouw schuld.quote:
quote:
Ja waarom niet ..quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:16 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Waarom sta ik er niet bij
[ afbeelding ]
Jij had Treehut er ook niet in staan, wrom nie?quote:
Donequote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:16 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Dat hebben ze allemaal hier?quote:
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:16 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:19 schreef Recce het volgende:
Hmm, shit has hit the fan. In ieder geval één Britse tanker gekaapt door Iran. Een tweede heeft ook koers gezet naar Iran, mogelijk ook gekaapt.
quote:
Hmm, shit has hit the fan. In ieder geval één Britse tanker gekaapt door Iran. Een tweede heeft ook koers gezet naar Iran, mogelijk ook gekaapt.
Britse? Ik kreeg iets mee over USA en een drone dacht ikquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:19 schreef Recce het volgende:
burgemeester van zwijndregtquote:
Dat was vorige week.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Britse? Ik kreeg iets mee over USA en een drone dacht ik
Dus, Iran heeft straks meer olie en Engeland niet. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:19 schreef Recce het volgende:
die lust ik rauwquote:
Als jij roept komt ie welquote:
Outpostquote:
Ik weet niet wat jij je hebt laten vertellen?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heet een mention heb ik me laten vertellen
Ik heb wel een zippoquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig heb je geen auto, toch? Benzineprijzen zullen de komende tijd wel gaan stijgen.
Ja, dat was gisteren. De VS hadden een Iraanse drone uit de lucht gehaald.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Britse? Ik kreeg iets mee over USA en een drone dacht ik
dat duurde lang...quote:
Ik tank toch maar 25 euro per keer, dus merk er niets van.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig heb je geen auto, toch? Benzineprijzen zullen de komende tijd wel gaan stijgen.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik tank toch maar 25 euro per keer, dus merk er niets van.
Je denkt dat dit allemaal met een kopje thee wordt opgelost?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus, Iran heeft straks meer olie en Engeland niet. Wat is je punt?
En dat was een losstaande actie?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat was gisteren. De VS hadden een Iraanse drone uit de lucht gehaald.
Wat en waar is stichting Spots?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:22 schreef Voxs het volgende:
Er is een livechat met stichting spots. Al een uur, maar er is geen vraag gesteld. Ik kan er geen verzinnen. Maar vind het sneu
->![]()
Ga mij druk maken om andere dingen/helemaal niet druk maken.
Met alle respect, ik poste hier misschien niet veel maar ik kom hier al jaren... Ik ben geen newbeequote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Outpost
Nizno
Qltlllttltllt
Sararaats
Murp
Made
Bos81
BasenAad
@PeZuquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:24 schreef Voxs het volgende:
@:Molo
@:Arch-Inbar
@:Budapestenaar
@:Ieniminimuis
Niet allemaal 40+ maar ach.
Je lokt de KSC?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:24 schreef Voxs het volgende:
hormuz met een winterwortelquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Je denkt dat dit allemaal met een kopje thee wordt opgelost?
Nee dat niet maar moet ik daar wakker van liggen?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Je denkt dat dit allemaal met een kopje thee wordt opgelost?
True !quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met alle respect, ik poste hier misschien niet veel maar ik kom hier al jaren... Ik ben geen newbee
Ik had je er eerder al bijgezet, maar op de één op andere manier ben je er weer uit verdwenen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met alle respect, ik poste hier misschien niet veel maar ik kom hier al jaren... Ik ben geen newbee
Er was een soort schermutseling tussen oorlogsschepen van de VS en Iraanse bootjes. Dat staat los van deze kapingen.quote:
Possie staat er al tochquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Outpost
Nizno
Qltlllttltllt
Sararaats
Murp
Made
Bos81
BasenAad
Bovenaan topics GC / Stichting SPOTS live Q&A - Game onquote:
Jij bent ook welkom.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee dat niet maar moet ik daar wakker van liggen?
Wordt hun koffie koud?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:24 schreef Voxs het volgende:
Dat mag je zelf weten. De meeste mensen zijn wel geïnteresseerd in het nieuws.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee dat niet maar moet ik daar wakker van liggen?
Er moesten toch acht users bij?quote:
Fijne avond Treehut!quote:
Dat bedoel ik ook skeet.quote:
quote:
Ik sta al in de OP. Dat is toch zat?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had je er eerder al bijgezet, maar op de één op andere manier ben je er weer uit verdwenen.
Dank je. Ik heb een vraag gesteld.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bovenaan topics GC / Stichting SPOTS live Q&A - Game on
Die livechat Q&A
stichting spots komt op voor wilde katachtigen.
quote:
Ben jij al een beetje geaard in je nieuwe woning?quote:
Hij is nu klaar en af.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik sta al in de OP. Dat is toch zat?
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Outpost
Nizno
Qltlllttltllt
Sararaats
Murp
Made
Bos81
BasenAad
Ik wist niet welke eerst, dus ik gokte, iets moet goed staan.quote:
Geaard nog niet maar ik zie wel mogelijkheden,ik wil een eigen FOK hoekje.En Soul doet het zo goed met haar dierentuin.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij al een beetje geaard in je nieuwe woning?
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Geaard nog niet maar ik wel mogelijkheden,ik wil een eigen FOK hoekje.En Soul doet het zo goed met haar dierentuin.
Blijven hoorquote:
Bij gebrek aan een zolder is een hoekje een goed alternatiefquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Geaard nog niet maar ik wel mogelijkheden,ik wil een eigen FOK hoekje.En Soul doet het zo goed met haar dierentuin.
Tja ach, dat is ook weer zo kinderachtig.quote:
Wat vreemd, dit topic heeft toch deze titel? En staat bovenin het forum.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
[..]
[..]
Blijkbaar zat ik verkeerd, en elders wordt wel wel degelijk discussie gevoerd.
Dan begrijp je me verkeerd, ik ben zeer zeker wel geïnteresseerd in het nieuws! Maar die shit rond Iran is in mijn ogen zo een ver weg van mijn bed show. Dat boeit me serieus geen ene hol. Ik leef in Nederland en wat Iran doet in de Golf van verweggiestan moeten ze zelf weten. Pas als ze hier in de Noordzee Nederlandse tankers kapen, dan ga ik me een beetje zorgen maken.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat mag je zelf weten. De meeste mensen zijn wel geïnteresseerd in het nieuws.
*oplossing gaat verzinnenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja ach, dat is ook weer zo kinderachtig.
Ik zie twee topics met dezelfde naamquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat vreemd, dit topic heeft toch deze titel? En staat bovenin het forum.
Ik ook. Gezanik rond zo'n vaste OP. Wie d'r wel in zou mogen en wie niet en de opperhoofden die dat dan denken te moeten bepalen.quote:
Waar ik mijn laptop neer ga zetten.En ga posten.quote:
Vooral de hondjes moeten nog een beetje aarden.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een zolder is een hoekje een goed alternatief
Beestjes al een beetje op het gemak?
Ah ok, bij mij is dat wel mijn hele huisquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Waar ik mijn laptop neer ga zetten.En ga posten.
Ik vind het zorgelijk. Koren op de molen voor oorlogzuchtige types.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat mag je zelf weten. De meeste mensen zijn wel geïnteresseerd in het nieuws.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Geaard nog niet maar ik zie wel mogelijkheden,ik wil een eigen FOK hoekje.En Soul doet het zo goed met haar dierentuin.
Overdag is dat anders?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:34 schreef Voxs het volgende:
Ik wil er wel uit ' s nachts. Dat gekleuter dan af en toe
Ja een Trump bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vind het zorgelijk. Koren op de molen voor oorlogzuchtige types.
Follow the boobiesquote:
Voorlopig heeft nog niemand zich opgeworpen om in de ballotage-com te gaan, maar dat is natuurlijk een kwestie van tijdquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik ook. Gezanik rond zo'n vaste OP. Wie d'r wel in zou mogen en wie niet en de opperhoofden die dat dan denken te moeten bepalen.
Haal mij er maar uit.
Heeft even tijd nodig natuurlijk, maar komt wel goed. Fijn dat ze nu lekker een tuin hebben.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:34 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Vooral de hondjes moeten nog een beetje aarden.
Grab them by....quote:
quote:
Dan heb je iets gemistquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Voorlopig heeft nog niemand zich opgeworpen om in de ballotage-com te gaan, maar dat is natuurlijk een kwestie van tijd
Ja, staat ook een prachtige sering in.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft even tijd nodig natuurlijk, maar komt wel goed. Fijn dat ze nu lekker een tuin hebben.
De wereld is al lang een stukje groter dan Nederland en gebeurtenissen daar kunnen enorme invloed hebben hier.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan begrijp je me verkeerd, ik ben zeer zeker wel geïnteresseerd in het nieuws! Maar die shit rond Iran is in mijn ogen zo een ver weg van mijn bed show. Dat boeit me serieus geen ene hol. Ik leef in Nederland en wat Iran doet in de Golf van verweggiestan moeten ze zelf weten. Pas als ze hier in de Noordzee Nederlandse tankers kapen, dan ga ik me een beetje zorgen maken.
Ohquote:
Ik volg de boobies. Je mag mij er uit halen. Maar vind het gesteggel over die OP jammer. Was leuk gedaan door Dees. En als flex OP best oke.quote:
Dat vind ik wel een goede! Mensen moeten zelf kunnen bepalen of ze in de OP staan en wanneer en naast wie! Daar komen we als hechte groep wel uit, toch?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:34 schreef Voxs het volgende:
Ik wil er wel uit ' s nachts. Dat gekleuter dan af en toe
Prachtig! Vooral in het voorjaar! Voor jullie natuurlijk ook fijn een tuin.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:36 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja, staat ook een prachtige sering in.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik volg de boobies. Je mag mij er uit halen. Maar vind het gesteggel over die OP jammer. Was leuk gedaan door Dees. En als flex OP best oke.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een goede! Mensen moeten zelf kunnen bepalen of ze in de OP staan en wanneer en naast wie! Daar komen we als hechte groep wel uit, toch?
Redelijk relaxt dusquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
Lief Dees dat je het vraagt,de poes Domino ligt nu op mijn schoot de posts mee te lezen.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een goede! Mensen moeten zelf kunnen bepalen of ze in de OP staan en wanneer en naast wie! Daar komen we als hechte groep wel uit, toch?
Je hebt niet veel gemistquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
OhLogisch ook wel
Goed dat ik dat gemist heb
FF is minder blij, die moet gaan snoeien.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prachtig! Vooral in het voorjaar! Voor jullie natuurlijk ook fijn een tuin.
Fijn Soul dat jullie een leuke plek hebben, en de dieren het goed doen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:36 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja, staat ook een prachtige sering in.
Trump is niet zo oorlogszuchtig. Volgens mij is-ie dan bang dat het steeds over de oorlog gaat en niet over hem.quote:
Die gast spoort idd niet maar hij is wel intelligent en zal nooit een oorlog beginnen als dat niet bijzonder noodzakelijk is. Hij is een zaken man en een oorlog is dan niet een optie.quote:
Voor !quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Mee eens.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik volg de boobies. Je mag mij er uit halen. Maar vind het gesteggel over die OP jammer. Was leuk gedaan door Dees. En als flex OP best oke.
Intelligent?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die gast spoort idd niet maar hij is wel intelligent en zal nooit een oorlog beginnen als dat niet bijzonder noodzakelijk is. Hij is een zaken man en een oorlog is dan niet een optie.
Dit ja, ik heb al eerder gezegd dat ik die OP bij wijze van grapje heb gemaakt, maar het loopt een beetje uit den klauw.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Trump is niet zo oorlogszuchtig. Volgens mij is-ie dan bang dat het steeds over de oorlog gaat en niet over hem.
Hij is nog stommer dan Bushquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die gast spoort idd niet maar hij is wel intelligent en zal nooit een oorlog beginnen als dat niet bijzonder noodzakelijk is. Hij is een zaken man en een oorlog is dan niet een optie.
Intelligent, hoe?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Grapje of niet, vroeger had je veel van zulke OP's en ik vond ze leuk.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit ja, ik heb al eerder gezegd dat ik die OP bij wijze van grapje heb gemaakt, maar het loopt een beetje uit den klauw.
Het is ook wat met de ouderen van tegenwoordig. Beetje elkaar treiteren.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:39 schreef Voxs het volgende:
[..]Ik dol wat. Het maakt mij niet uit. Wilde enkel dat gekleuter benoemen.
Mag ik meedoen met cup Aquote:
Dat is het vervelende met zo'n dambord OP. Dan krijg je ' oud gedienden' " mensen die het moeten verdienen' ' mensen die niet willen' " mensen die verdwijnen en mensen die daar eindeloos over treuren, vroeger was het beter' ' mensen die mensen'quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit ja, ik heb al eerder gezegd dat ik die OP bij wijze van grapje heb gemaakt, maar het loopt een beetje uit den klauw.
Zoals wat dan? Ok een atoombom ja dat heeft invloed hier maar als dat gebeurd zijn we allemaal klaar, niet alleen de "vijanden" van Iran dus dat zie ik niet gebeuren. Ze zijn niet achterlijk daar.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:37 schreef Recce het volgende:
[..]
De wereld is al lang een stukje groter dan Nederland en gebeurtenissen daar kunnen enorme invloed hebben hier.
Strontvervelend.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is ook wat met de ouderen van tegenwoordig. Beetje elkaar treiteren.
Maar het is wel gedoe hier, want er zijn users die andere users er niet in willen, het is komen en gaan van users, veranderen van UI's, gedoe dus.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Grapje of niet, vroeger had je veel van zulke OP's en ik vond ze leuk.
Voorlopig houdt-ie de haviken nog in toom. In de VS staat een deel van de Republikeinen te trappelen Iran aan te vallen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt ja.![]()
Maar goed het is en blijft een gevaarlijke narcistische megalomane gek.
Niet al te snugger ook.
Ja, dan heb ik een klotedag, denk even leuk bij te lezen en danquote:
Ja zoiets tikte ik ook netquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is het vervelende met zo'n dambord OP. Dan krijg je ' oud gedienden' " mensen die het moeten verdienen' ' mensen die niet willen' " mensen die verdwijnen en mensen die daar eindeloos over treuren, vroeger was het beter' ' mensen die mensen'
Gedoe.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik een klotedag, denk even leuk bij te lezen en dan
Dat zegt geen hol over zijn beperkte verstandelijke vermogens.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bush was zoontje van papa en deed wat zijn familie wilde. Zo is Trump niet.
Jij deed het wat minder omslachtigquote:
Ja dat is waar, het is een heel gepruts. En er is natuurlijk geen kandidaat die het bij wil houden. Nou ja, dan maar niet. Het was even leuk.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het is wel gedoe hier, want er zijn users die andere users er niet in willen, het is komen en gaan van users, veranderen van UI's, gedoe dus.
Dat is iig wel positief.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Voorlopig houdt-ie de haviken nog in toom. In de VS staat een deel van de Republikeinen te trappelen Iran aan te vallen.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:41 schreef Lyza666 het volgende:
Boobies Unite!
Herstel; Boobies & Scrut Unite![]()
Klopt, gelukkig is Bush geen president meer.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat zegt geen hol over zijn beperkte verstandelijke vermogens.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Is niet erg.quote:
Oliecrisis, economische crisis, vluchtingenstromen, spanningen in de bondgenootschappen. Van alles is mogelijk en die dingen hebben vaak meer invloed op allerlei sociale regelingen en je portemonnee dan klein nieuws uit Nederland.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zoals wat dan? Ok een atoombom ja dat heeft invloed hier maar als dat gebeurd zijn we allemaal klaar, niet alleen de "vijanden" van Iran dus dat zie ik niet gebeuren. Ze zijn niet achterlijk daar.
Dat geld is van zijn vader en hij is meerdere keren failliet gegaan.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe denk jij dat hij zo een miljarden bedrijf heeft opgericht?? Door dat ie dom is?
Mijn kat haat je ui.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bush was zoontje van papa en deed wat zijn familie wilde. Zo is Trump niet.
Ik vreesde al dat het verkeerd werd gelezen.quote:
Zakenmannen winnen het meest bij een oorlog.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vreesde al dat het verkeerd werd gelezen.
'op je kutdag'
Zo beter?
Dat ! Net als bij de Kennedy'squote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat geld is van zijn vader en hij is meerdere keren failliet gegaan.
Ik snap 'm nu pas.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vreesde al dat het verkeerd werd gelezen.
'op je kutdag'
Zo beter?
Ik voel een liedje aankomen.quote:
moet je zoeken auserdem heeft hij nur words gezongenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Welk nummer op de afstandsbediening is dat?
Op bijgewerkt. Een aantal ava's kan ik niet zo snel vinden.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Stop eens met roken jij.quote:
Vertel dan.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het wordt vreemder..quote:
Nee, mijn hersenen zijn gewoon sloom vandaag.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Kennelijk ben je daar te keurig voor.
Wil je de details?quote:
Sorry maar kijk naar het verleden, problemen keer op keer en altijd kwam het weer goed. Ja we hadden dan soms een 'crisis' oid maar heb jij honger geleden? Kon je geen kleren meer kopen?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Oliecrisis, economische crisis, vluchtingenstromen, spanningen in de bondgenootschappen. Van alles is mogelijk en die dingen hebben vaak meer invloed op allerlei sociale regelingen en je portemonnee dan klein nieuws uit Nederland.
Nope. Je bent keurig. Deal with it.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, mijn hersenen zijn gewoon sloom vandaag.
Hoezo? Het is klotendag, toch?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Kennelijk ben je daar te keurig voor.
Nee, hij heeft het Nederlandse genre ontdekt.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:52 schreef Voxs het volgende:
Ja, er was wel wat ernstig mis met Scrut. Is hij ziek?
Wat nou? Niks mis hier hoor.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:52 schreef Voxs het volgende:
quote:
Klopt en Amerika het meest met hun wapen fabrieken maar ik schat Trump wel slimmer in dan Iran aan te vallen. Hij krijgt dan sowieso China en Rusland tegen zich en die laatste zijn zijn vriendjes dus nogmaals, zie ik het niet gebeuren.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zakenmannen winnen het meest bij een oorlog.
Nick & Simon, Borsato en zulksquote:
Ik begrijp de grap niet, denk ik.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:52 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Moet Recce ze kussen dan?
#derodedraadiszoek
Dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt en Amerika het meest met hun wapen fabrieken maar ik schat Trump wel slimmer in dan Iran aan te vallen. Hij krijgt dan sowieso China en Rusland tegen zich en die laatste zijn zijn vriendjes dus nogmaals, zie ik het niet gebeuren.
Niet mijn smaak maar ik vind Nick & Simon zeker niet slecht.quote:
Ik luister dan liever Jan Dulles.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet mijn smaak maar ik vind Nick & Simon zeker niet slecht.
Wie ben jij nou weer?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mooie muziek hoor. Je moet het een kans geven. Gister naar een concert geweest van Nick en Simon, was gaaaaafquote:
Ze hebben wel eens een Engelse cover gezongen en toen dacht ik ; dat klinkt wel goed.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn vrouw noemt ze Snick en Nimon, zo slecht. Om over de 3 J's maar te zwijgen, dan krijgt ze moordneigingen, en terechte.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij zou hem doen.quote:
Daar ben je, ik had je net nodig.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn vrouw noemt ze Snick en Nimon, zo slecht. Om over de 3 J's maar te zwijgen, dan krijgt ze moordneigingen, en terechte.
Heb je kort pittig paars haar ook?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooie muziek hoor. Je moet het een kans geven. Gister naar een concert geweest van Nick en Simon, was gaaaaaf
Je lief heeft je nu al veranderd. Men zegt altijd dat dat niet kan. Ik protesteer!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooie muziek hoor. Je moet het een kans geven. Gister naar een concert geweest van Nick en Simon, was gaaaaaf
Zeker wetenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij was zo goed als Jezus in The Passion
Vooral de sterfscéne.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij was zo goed als Jezus in The Passion
ieniquote:
Stond hij ook weer op?quote:
quote:
Van mij hoeven al die ava's er niet in hoor. Maak gewoon een leuke welkom text over wat dit voor chat is en dat als je boven de 40 bent hier welkom bent om te posten met ons. Zo iets.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op bijgewerkt. Een aantal ava's kan ik niet zo snel vinden.
Oh maar ik behoor niet tot de doelgroep.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
ieniyes yes, er zijn te weinig users hier. Voor in de OP.
Na een paar dagen.quote:
Geen probleem! Er zijn hier ook 30ersquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh maar ik behoor niet tot de doelgroep.
Jij bent niet tof?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, heb m'n hoofd geschoren tegenwoordig.
Nah, volgens haar was het altijd al een latent aanwezige voorkeur.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je lief heeft je nu al veranderd. Men zegt altijd dat dat niet kan. Ik protesteer!
De Hemelvaart, volgens een wannabee kennerquote:
Je mag naast mij.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pak mijn hand maarquote:
Dumpen die chickquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, volgens haar was het altijd al een latent aanwezige voorkeur.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry maar kijk naar het verleden, problemen keer op keer en altijd kwam het weer goed. Ja we hadden dan soms een 'crisis' oid maar heb jij honger geleden? Kon je geen kleren meer kopen?
Juist, in Nederland hebben we het ondanks alles meestal erg goed dus boeie die internationale problemen mij geen ene ruk meer. Ik maak me liever druk om die buurman of buurvrouw die het moeilijk heeft.
oh boyquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, volgens haar was het altijd al een latent aanwezige voorkeur.
quote:
Dan ben je hier helemaal op je plekquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry maar kijk naar het verleden, problemen keer op keer en altijd kwam het weer goed. Ja we hadden dan soms een 'crisis' oid maar heb jij honger geleden? Kon je geen kleren meer kopen?
Juist, in Nederland hebben we het ondanks alles meestal erg goed dus boeie die internationale problemen mij geen ene ruk meer. Ik maak me liever druk om die buurman of buurvrouw die het moeilijk heeft.
Damn!quote:
OMG.Wat een triestheid Soul.quote:
Ik dacht dat hij ons in het ooitje namquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:52 schreef Voxs het volgende:
Volgens mij heeft hij een heel groot ooitje.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij ons in het ooitje nam
En thee!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:57 schreef Voxs het volgende:
ieni houdt van naaien en boeken, bomen en planten.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een heel groot ooitje.
oh hoe kan ik dat vergeten! Grote theeliefhebber.quote:
En humor en hummus.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een heel groot ooitje.
A view to a kill.quote:
Dat ook. Al ben ik niet zeker meer van de hummus.quote:
Ah, Prisha is in Zwolle vandaag?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:01 schreef Lyza666 het volgende:
Bij een van mijn buren wordt een djembé cursus gegeven. In de tuin. Aan mensen zonder enig gevoel voor ritme
Ik weet ook niet meer waar ik moet parkerenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat ook. Al ben ik niet zeker meer van de hummus.
Hij heeft ook geen white zone meer
@Prishaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:02 schreef Charmian het volgende:
TT: ik snap die fascinatie voor bier niet zo
quote:Ff goed om te weten, van N is het niet toegestaan om schoenen in huis te dragen
Dus als je wel graag iets aan je voeten draagt moet je je sloffen of zo meenemen
Ik heb gisteren bier op!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:02 schreef Charmian het volgende:
TT: ik snap die fascinatie voor bier niet zo
Mot je ook een plekje hebben in de op?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |