quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik tank toch maar 25 euro per keer, dus merk er niets van.
Je denkt dat dit allemaal met een kopje thee wordt opgelost?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus, Iran heeft straks meer olie en Engeland niet. Wat is je punt?
En dat was een losstaande actie?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat was gisteren. De VS hadden een Iraanse drone uit de lucht gehaald.
Wat en waar is stichting Spots?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:22 schreef Voxs het volgende:
Er is een livechat met stichting spots. Al een uur, maar er is geen vraag gesteld. Ik kan er geen verzinnen. Maar vind het sneu
->![]()
Ga mij druk maken om andere dingen/helemaal niet druk maken.
Met alle respect, ik poste hier misschien niet veel maar ik kom hier al jaren... Ik ben geen newbeequote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Outpost
Nizno
Qltlllttltllt
Sararaats
Murp
Made
Bos81
BasenAad
@PeZuquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:24 schreef Voxs het volgende:
@:Molo
@:Arch-Inbar
@:Budapestenaar
@:Ieniminimuis
Niet allemaal 40+ maar ach.
Je lokt de KSC?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:24 schreef Voxs het volgende:
hormuz met een winterwortelquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Je denkt dat dit allemaal met een kopje thee wordt opgelost?
Nee dat niet maar moet ik daar wakker van liggen?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Je denkt dat dit allemaal met een kopje thee wordt opgelost?
True !quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met alle respect, ik poste hier misschien niet veel maar ik kom hier al jaren... Ik ben geen newbee
Ik had je er eerder al bijgezet, maar op de één op andere manier ben je er weer uit verdwenen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met alle respect, ik poste hier misschien niet veel maar ik kom hier al jaren... Ik ben geen newbee
Er was een soort schermutseling tussen oorlogsschepen van de VS en Iraanse bootjes. Dat staat los van deze kapingen.quote:
Possie staat er al tochquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Outpost
Nizno
Qltlllttltllt
Sararaats
Murp
Made
Bos81
BasenAad
Bovenaan topics GC / Stichting SPOTS live Q&A - Game onquote:
Jij bent ook welkom.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee dat niet maar moet ik daar wakker van liggen?
Wordt hun koffie koud?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:24 schreef Voxs het volgende:
Dat mag je zelf weten. De meeste mensen zijn wel geïnteresseerd in het nieuws.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee dat niet maar moet ik daar wakker van liggen?
Er moesten toch acht users bij?quote:
Fijne avond Treehut!quote:
Dat bedoel ik ook skeet.quote:
quote:
Ik sta al in de OP. Dat is toch zat?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had je er eerder al bijgezet, maar op de één op andere manier ben je er weer uit verdwenen.
Dank je. Ik heb een vraag gesteld.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bovenaan topics GC / Stichting SPOTS live Q&A - Game on
Die livechat Q&A
stichting spots komt op voor wilde katachtigen.
Ben jij al een beetje geaard in je nieuwe woning?quote:
Hij is nu klaar en af.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik sta al in de OP. Dat is toch zat?
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Outpost
Nizno
Qltlllttltllt
Sararaats
Murp
Made
Bos81
BasenAad