Waarom sta ik er niet bijquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jouw schuld.quote:
quote:
Ja waarom niet ..quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:16 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Waarom sta ik er niet bij
[ afbeelding ]
Jij had Treehut er ook niet in staan, wrom nie?quote:
Donequote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:16 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Dat hebben ze allemaal hier?quote:
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:16 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:19 schreef Recce het volgende:
Hmm, shit has hit the fan. In ieder geval één Britse tanker gekaapt door Iran. Een tweede heeft ook koers gezet naar Iran, mogelijk ook gekaapt.
quote:
Hmm, shit has hit the fan. In ieder geval één Britse tanker gekaapt door Iran. Een tweede heeft ook koers gezet naar Iran, mogelijk ook gekaapt.
Britse? Ik kreeg iets mee over USA en een drone dacht ikquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:19 schreef Recce het volgende:
burgemeester van zwijndregtquote:
Dat was vorige week.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Britse? Ik kreeg iets mee over USA en een drone dacht ik
Dus, Iran heeft straks meer olie en Engeland niet. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:19 schreef Recce het volgende:
die lust ik rauwquote:
Als jij roept komt ie welquote:
Outpostquote:
Ik weet niet wat jij je hebt laten vertellen?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heet een mention heb ik me laten vertellen
Ik heb wel een zippoquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig heb je geen auto, toch? Benzineprijzen zullen de komende tijd wel gaan stijgen.
Ja, dat was gisteren. De VS hadden een Iraanse drone uit de lucht gehaald.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Britse? Ik kreeg iets mee over USA en een drone dacht ik
dat duurde lang...quote:
Ik tank toch maar 25 euro per keer, dus merk er niets van.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig heb je geen auto, toch? Benzineprijzen zullen de komende tijd wel gaan stijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |