Waarom sta ik er niet bijquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jouw schuld.quote:
quote:
Ja waarom niet ..quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:16 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Waarom sta ik er niet bij
[ afbeelding ]
Jij had Treehut er ook niet in staan, wrom nie?quote:
Donequote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:16 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Dat hebben ze allemaal hier?quote:
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:16 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:19 schreef Recce het volgende:
Hmm, shit has hit the fan. In ieder geval één Britse tanker gekaapt door Iran. Een tweede heeft ook koers gezet naar Iran, mogelijk ook gekaapt.
quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:19 schreef Recce het volgende:
Hmm, shit has hit the fan. In ieder geval één Britse tanker gekaapt door Iran. Een tweede heeft ook koers gezet naar Iran, mogelijk ook gekaapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |