Gek toch?quote:
Ik duw er op losquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:32 schreef Deisyy het volgende:
D. duwt gewoon elke keer die OP door je strot!
Aaaawwwhhhhhquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Kolere Mario je staat naast mij lul, wat wil je dan nog meer
Ik vind het prima !quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar mijn moeder kan wel nu alle koren zien in 4K beeldkwaliteit
Is ze er ook blij mee?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar mijn moeder kan wel nu alle koren zien in 4K beeldkwaliteit
Je moeder?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Armpies in de lucht voor het raam gezet
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Dat scheelt een slok op een borrel
That reminds me...
Tijd om dat kliekje eens te doorbreken!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe geen moeite ik snap het na een jaar nog steeds niet.
Ja die wilt alles high techquote:
Zie TTquote:
Ja toen die het eindelijk deed heb ik haar verplicht laten juichenquote:
Het is al 10x uitgelegd man, ei.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tijd om dat kliekje eens te doorbreken!
Niemand hier is meer of minder dan een ander dus als andere denken dat ze met een kliekje oid door middel van geheime taal zelfsHoe sneu kan je zijn... (maar goed das een ander onderwerp) de overhand te kunnen houden over een sc die voor iedereen is zijn ze bij mij aan het verkeerde adres.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niemand hier is meer of minder dan een ander dus als andere denken dat ze met een kliekje oid door middel van geheime taal zelfsHoe sneu kan je zijn... (maar goed das een ander onderwerp) de overhand te kunnen houden over een sc die voor iedereen is zijn ze bij mij aan het verkeerde adres.
Nou ik voel mij wel een elite hier hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
whut? zijn er kliekjes?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom heb je ava's weggehaald?quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:36 schreef D. het volgende:
[..]
Zie TT
Wilde het in het vorige topic posten, maar dat zat ineens dicht, dus heb ik het zo maar opgelost
Bloed aan de bruine ster?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:36 schreef D. het volgende:
Ojaaaa, bijna vergeten
Mijn ontmaagding viel tegen
eej dat mag je niezegguh he volgens de policyquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik voel mij wel een elite hier hoor
Mooi toch, vooral op die leeftijd, wel een klusje voor jou natuurlijkquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja die wilt alles high techmaar halve huis moest verbouwd worden met kabels
Ja........quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:38 schreef Amphorapotje het volgende:
man=man, man2=man man, man3= man man man
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja toen die het eindelijk deed heb ik haar verplicht laten juichen
Ik heb niets weggehaald, ik heb gewoon de oude weer gepostquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom heb je ava's weggehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |