Ik ben heilig.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd, maar dat zegt alleen maar dat er veel mensen zijn die jou liever zien gaan dan blijven, ben ik dan nu paria omdat dat tegen mij verteld word? Of besef je dat jouw manier ook niet heilig is?
Pappa.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Paria is wel een hele mooie Freudiaanse verspreking
Als Lyza onvriendelijk is, heeft ze daar een goede reden voor. En anders heeft ze gewoon een kutdag.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar niet altijd even vriendelijk.
Nee mannenmodel man3 gelijk een feministen rel zowatquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft ook twee Britse tankers gekaapt.
Tis gewoon een lilluk ding.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee mannenmodel man3 gelijk een feministen rel zowat
Rekkie zit in me kliekjuhquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Als Lyza onvriendelijk is, heeft ze daar een goede reden voor. En anders heeft ze gewoon een kutdag.
Maar nu moet je eerst een app openen? of hoe werkt datquote:
Ik zit niet in negativiteit, jij en andere hier hebben me juist er uit gerukt, ik weet weer hoe slechte mensen (in mijn ogen) naar kunnen zijn naar onze mede mens. Bedankt voor de wake up call.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:36 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Neuh, ik hou niet op. Blijf vooral in je negativiteit hangen, idgaf (dit is geheimtaal voor I don't Give A Fuck).
Morgen zwarte sandalen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Komt die Zwarte kleding weer van pas
Heeft z'n bong zoveel brandstof nodig?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft ook twee Britse tankers gekaapt.
Dubbelklik op de homeknop en dan opent hij meteen de Apple Pay.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Maar nu moet je eerst een app openen? of hoe werkt dat
Beetje water is voldoende.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft z'n bong zoveel brandstof nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |